Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
Р І Ш Е Н Н Я
31.03.2021 | м. Дружківка | №8/9-25 |
Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка |
Розглянувши службовий лист начальника відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради Іваницької Г.Б. від 27.01.2021 ВИХ.-0.122/50/21, з метою забезпечення на території Дружківської міської територіальної громади належної організації надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг м.Дружківка, відповідно до Закону України від 06.09.2012 №5203-VI «Про адміністративні послуги», Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №588 (зі змінами), керуючись статтею 25 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1.Затвердити графік роботи Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка (додається).
2.Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 01.06.2016 № 7/9-8 «Про затвердження графіку роботи Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка».
3.Визначити, що рішення набирає чинності з 05.04.2021.
4.Координаційне забезпечення щодо виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Полякова О.О.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань депутатської діяльності, законності та правопорядку (Ковилін).
Міський голова В.Б.ГРИГОРЕНКО