Документ № РМГ/07/0.1/162/21 від 01.07.2021 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

12.07.2021


ДРУЖКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

МІСЬКОГО ГОЛОВИ

01.07.2021 м. Дружківка №РМГ/07/0.1/162/21
 
Про затвердження графіку надання консультацій представниками суб’єктів надання адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг м.Дружківка на друге півріччя 2021 року

Розглянувши службовий лист начальника відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради Іваницької Г.Б. від 22.06.2021     вих.-0.122/371/21, щодо  затвердження графіку надання консультацій представниками суб’єктів надання адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг м.Дружківка на друге півріччя 2021 року (далі-графік) та з метою створення сприятливих та зручних умов для реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг, забезпечення інформування в рамках надання інформаційно-консультаційних послуг з комплексного обслуговування суб’єктів звернення відповідно до Закону України від 06.09.2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги», керуючись ст.42 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

1.Затвердити графік надання консультацій представниками суб’єктів надання адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг м.Дружківка на друге півріччя 2021 року (додаток).

2.Суб’єктам надання адміністративних послуг забезпечити дотримання вищевказаного графіка.

3.Відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради (Іваницька) забезпечити сприятливі умови, необхідні для організації надання консультацій суб’єктам звернення в  Центрі надання адміністративних послуг м. Дружківка (далі-Центр).

4.Відділу з інформаційних та внутрішньополітичних питань виконавчого комітету Дружківської міської ради (Мамцева) забезпечити інформування мешканців міста щодо графіку надання консультацій представниками суб’єктів надання адміністративних послуг у Центрі.

5.Координаційне забезпечення щодо виконання даного розпорядження покласти на відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради (Іваницька).

6.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Полякова О.О.

 

 

Міський голова                                                                                           В.Б. ГРИГОРЕНКО


 

Додаток

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 01.07.2021 № РМГ/07/0.1/162/21

 

 

Графік

надання консультацій представниками суб’єктів надання

адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг                                   

м. Дружківка на друге півріччя 2021 року

 

 

День тижня

Назва суб’єкта надання адміністративних послуг або його виконавчого органу

Часи

прийому

Понеділок

1.Реєстраційний відділ виконавчого комітету Дружківської міської ради: з питань реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання

09.00-10.00

2.Відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради

09.00-16.00

 

Вівторок

1. Реєстраційний відділ виконавчого комітету Дружківської міської ради:  з питань реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців

09.00-10.00

3. Відділ економічного розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради

09.00-10.00

2.Відділ земельних ресурсів виконавчого комітету Дружківської міської ради

10.00-12.00

 4.Дружківський міський центр зайнятості (за згодою)

09.00-11.30

 5.Служба у справах дітей Дружківської міської ради

10.30-11.30

6. Відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради

13.00-16.00

Середа

1.Реєстраційний відділ виконавчого комітету Дружківської міської ради: з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

09.00-10.00

2.Головне управління Держпродспоживслужби в Донецькій області (за згодою)

09.30-10.30

3.Відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради

13.00-16.00

4. Відділ з інформаційних та внутрішньополітичних питань виконавчого комітету Дружківської міської ради

16.00-17.00

Четвер

1.Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської ради

09.00-10.00

3.Відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради

13.00-16.00

4. Головне управління Державної служби України  з надзвичайних ситуацій у Донецькій області (за згодою)

14.00-15.00

(за попереднім записом суб’єктів звернення)

5. Управління житлового  та комунального господарства Дружківської міської ради 

15.00-16.00

П’ятниця

1. Відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради

08.30-15.30

 

  Керуючий справами виконкому                                                                І.В. КУРИЛО

  

Графік надання консультацій представниками суб’єктів надання адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг м. Дружківка на друге півріччя 2021 року складено відділом надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради.

 

Начальник відділу надання адміністративних послуг

виконавчого комітету Дружківської міської ради                                   Г.Б.ІВАНИЦЬКА