Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
01.09.2021 | м. Дружківка | №1068 |
Про роботу управління соціального захисту населення щодо організації та удосконалення роботи з одержувачами субсидій Дружківської міської територіальної громади |
Заслухавши інформацію начальника управління соціального захисту населення Дружківської міської ради (далі - управління) Галини Небогатікової про роботу управління щодо організації та удосконалення роботи з одержувачами субсидій Дружківської міської територіальної громади (далі - громада) виконавчий комітет міської ради відмічає наступне.
Середньомісячна кількість домогосподарств, які отримували житлову субсидію в опалювальний сезон 2020-2021 років склала 9058, нараховано субсидій на загальну суму 102403,9 тис. грн. Середній розмір субсидії в опалювальному сезоні 2020-2021 років склав 1,6 тис. грн.
Урядом постійно удосконалюються умови призначення житлової субсидії. В 2021 році прийняті постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 № 420 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та від 19.05.2021 № 505 «Деякі питання призначення житлових субсидій». Зазначеними постановами передбачено посилення адресності надання житлових субсидій для забезпечення державної соціальної підтримки найбільш вразливих верств населення.
Управлінням проводиться постійна інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення громади щодо обізнаності про умови призначення житлових субсидій та про зміни до Порядку призначення житлових субсидій.
Кількість домогосподарств, які підлягають автоматичному перепризначенню житлових субсидій складає – 8140; кількість домогосподарств, які не потрапили під автоматичну реєстрацію через нульовий розмір субсидії в опалювальному періоді складає – 209; кількість домогосподарств, які не потрапили під автоматичну реєстрацію за результатами верифікації – 194.
Кількість отримувачів житлової субсидії, які не мають права на автоматичне перепризначення субсидії складає – 1228, з них: орендарі – 71, внутрішньо переміщені особи – 119, домогосподарства, які отримували субсидію у безготівковій формі – 662, субсидія призначалась без урахування окремих осіб, які не проживають за місцем реєстрації – 376 домогосподарств.
З 01.05.2021 року без звернення громадян житлову субсидію перепризначено 7412 домогосподарствам. Відмовлено у призначенні субсидії 584 домогосподарствам, в тому числі: за наявності простроченої заборгованості – 414, відсутності сплати єдиного соціального внеску – 142, дохід менше мінімальної заробітної плати – 27, наявності транспортного засобу з дати випуску якого не минуло 5 років - 1.
Станом на 01.08.2021 року на обліку в управлінні перебуває 8217 домогосподарств, які є отримувачами житлової субсидії у грошовій готівковій формі (в тому числі 198 домогосподарств отримали субсидію на тверде паливо).
З травня 2021 року з новою заявою про призначення субсидії звернулось 1127 осіб, в тому числі 19 заяв надано в електронній формі.
В період дії карантину скорочено роботу «Мобільного соціального офісу». Виїзди для проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи не проводились. Виїзди здійснюються виключно для прийняття заяв про призначення допомоги на адресу до маломобільних категорій населення. В 2021 році, в умовах дії карантину, прийнято на виїзді «Мобільного соціального офісу» 1 заяву про призначення субсидії.
В умовах реформування адміністративно – територіального устрою та формування системи територіальної організації влади в Україні, управлінням забезпечено безперервність та належну організацію функцій соціального захисту населення громади. Прийом громадян – мешканців населених пунктів громади з питань призначення житлової субсидії відбувається за місцем їх проживання, з обов’язковим формуванням електронної особової справи за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада».
З метою забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації прийом громадян до серпня 2021 року здійснювався за принципом «безконтактного прийому громадян». З 2 серпня 2021 року прийом громадян в управлінні здійснюється у звичайному режимі.
Державними соціальними інспекторами управління здійснюється контроль за правильністю надання та використання коштів Державного бюджету України, спрямованих на житлові субсидії. В результаті проведеної протягом 2021 року перевірки призначених субсидій виявлено 19 випадків надання неповної або недостовірної інформації про доходи та майновий стан отримувачів житлових субсидій, на загальну суму 80,3 тис. грн.
Залишок надміру виплачених коштів на початок 2021 року складав 821,9 тис. грн.
Нараховано сум, які підлягають поверненню, з початку року 352,2 тис. грн. (всього, з урахуванням даних верифікації Міністерства соціальної політики України).
Повернуто надміру отриманих субсидій з початку року 284,3 тис. грн.
Залишок коштів на 01.07.2021 року складає 889,8 тис. грн. Постійно проводиться робота з отримувачами житлових субсидій щодо повернення надміру виплачених коштів.
На підставі викладеного, з метою підвищення рівня соціального захисту населення громади шляхом надання житлових субсидій, керуючись ст. 34 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. |
Інформацію начальника управління соціального захисту населення Дружківської міської ради Галини Небогатікової про роботу управління соціального захисту населення щодо організації та удосконалення роботи з одержувачами субсидій Дружківської міської територіальної громади прийняти до відома. |
2. |
Начальнику управління соціального захисту населення Дружківської міської ради Галині Небогатіковій: |
2.1 |
забезпечити виконання наданих повноважень з призначення субсидій населенню громади для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг; |
2.2 |
здійснювати постійний контроль за цільовим використанням житлових субсидій; |
2.3 |
проводити заходи щодо інформування населення громади з питань призначення субсидій, змін до чинного законодавства через співпрацю з місцевими засобами масової інформації шляхом оперативного розміщення інформаційно-консультативних матеріалів на офіційних порталах міської ради і управління, інформаційних стендах; |
2.4 |
забезпечити ефективну діяльність по призначенню житлових субсидій, в т.ч. через організацію роботи «Мобільного соціального офісу»; |
2.5 |
продовжити ведення практики оперативного реагування на законодавчі зміни через проведення семінарів – практикумів для спеціалістів відділу прийому громадян і відділу прийняття рішень; |
3.
3.1 |
Комунальному підприємству «Комсервіс» Дружківської міської ради (Радіонов), Дружківському комунальному автотранспортному підприємству 052805 Дружківської міської ради (Руденко), рекомендувати Дружківському відділенню Краматорського управління по газопостачанню та газифікації (Білоус), Відокремленому підрозділу «Центр продажу послуг та клієнтського обслуговування» обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» (Вострецова), Дружківському виробничому управлінню водопровідно-каналізаційного господарства комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» (Долбещенков), Дружківському центру обслуговування клієнтів акціонерного товариства «ДТЕК Донецькобленерго» (Безбородко): забезпечити участь фахівців підприємств в роботі «Соціального офісу»; |
3.2 |
надавати управлінню соціального захисту населення Дружківської міської ради вчасно і в повному обсязі інформацію про забезпеченість житлово-комунальними послугами для призначення житлових субсидій заявникам; |
3.3
4. |
продовжувати роботу відповідно до Порядку призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Реєстраційному відділу виконавчого комітету Дружківської міської ради (Кишинська) надавати управлінню соціального захисту населення Дружківської міської ради вчасно і в повному обсязі інформацію про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях (будинках) осіб. |
5. |
Старостам населених пунктів Дружківської міської територіальної громади: с. Миколайпілля (Воробйов), с. Софіївка (Гончаров), смт. Олексієво-Дружківка, с. Куртівка (Загуменний), с. Кіндратівка, с. Осикове (Зуб), смт. Райське, смт. Новогригорівка, смт. Новомиколаївка, с-ща Старорайське, с. Красний Кут, с. Райське (Левчинський), с. Торське, с. Новопавлівка, с. Павлівка, с. Петрівка, с. Торецьке, с-ща Приют (Удовиченко) забезпечити організацію прийому мешканців населених пунктів з питань соціального захисту населення з формуванням електронної особової справи за допомогою програмного комплексу «Соціальна громада». |
6. |
Координаційне забезпечення щодо виконання даного рішення покласти на управління соціального захисту населення Дружківської міської ради (Небогатікова). |
7. |
Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ганну Бузову. |
Міський голова Володимир ГРИГОРЕНКО