Документ № 478 від 21.10.2020 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

26.10.2020


ДРУЖКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

21.10.2020 м. Дружківка №478
 
Про організацію роботи щодо впровадження нових механізмів надання субсидій та удосконалення роботи з їх одержувачами

Заслухавши інформацію начальника управління соціального захисту населення Дружківської міської ради (далі - управління) Небогатікової Г.Г. про організацію роботи щодо впровадження нових механізмів надання субсидій та удосконалення роботи з їх одержувачами виконком міської ради відмічає, що робота з цього напрямку діяльності здійснювалась згідно із делегованими повноваженнями органам місцевого самоврядування, вимогами законів України, іншими законодавчими актами Кабінету Міністрів України, Міністерства соціальної політики України.

Станом на 01.01.2020 на обліку в управлінні перебувало 10812 домогосподарства, які отримували житлові субсидії.

На період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - карантин), розрахунок житлових субсидій здійснюється з урахуванням збільшених на 50 відсотків соціальних нормативів, у межах яких надається субсидія на оплату житлово-комунальних послуг та передбачено перепризначення житлової субсидії на наступний період усім домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному періоді 2019-2020 років, без заяв громадян, крім домогосподарств, які мають прострочену понад три місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії.

На виконання зазначеного законодавчого нормативу управлінням в березні 2020 року виконано 10951 перерахунок щодо збільшення на 50 відсотків соціальних нормативів.

Управлінням 24.05.2020 здійснено автоматичне перепризначення житлової субсидії на наступний період 9960 домогосподарствам. Не підлягали автоматичному перепризначенню справи, по якім житлову субсидію у попередньому опалювальному періоді не призначено. Призначено 5871 субсидію. Не призначено 4089 житлових субсидій, у тому числі: наявність простроченої заборгованості – 517, відсутність доходів або сплати єдиного соціального внеску - 3572.

Станом на 01.10.2020 на обліку в управлінні перебуває 6039  домогосподарств, які є отримувати житлові субсидії.

Для розв’язання нагальних проблем соціального забезпечення сімей управлінням регулярно проводиться широка інформаційно-роз’яснювальна робота для обізнаності громадян щодо порядку призначення житлових субсидій. З 1 січня 2020 року управлінням проведено 113 заходів інформаційно – роз’яснювальної роботи.

На початку 2020 року активно проводилась робота «Мобільного соціального офісу». Всього здійснено 27 виїздів «Мобільного соціального офісу». На виїздах «Мобільного соціального офісу» розглянуто 15 звернень громадян щодо призначення житлових субсидій та надано 43 особистих консультації з питань призначення житлових субсидій.

В період карантину виїзди «Мобільного соціального офісу» для проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи не проводились. Виїзди здійснюються виключно для прийняття заяв про призначення допомоги на адресу до маломобільних категорій населення. За період карантину прийнято і розглянуто 7 заяв про призначення субсидії.

Враховуючи складне матеріальне становище окремих груп громадян, коли їх матеріальні умови не відповідають стандартним вимогам для оформлення субсидій, постійно працює комісія по вирішенню спірних питань при наданні населенню пільг та субсидій. До компетенції комісії віднесено розгляд звернень громадян, особисті обставини яких потребують додаткового розгляду та прийняття колегіального рішення.

Протягом 2020 року комісією розглянуто 472 звернення громадян. Прийнято 339 позитивних рішень. Відмовлено по 20 заявам з причини відсутності доходів у працездатних громадян. Прийнято 113 рішень про припинення дії житлової субсидії на підставі даних верифікації або вибіркової перевірки державних соціальних інспекторів.

З метою забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя та заходів стабілізації епідемічної ситуації в період карантину, з 18.03.2020 року до 06.08.2020 року в управлінні прийом громадян, здійснювався за принципом «безконтактного прийому громадян». Заяви подавались:

- засобом поштового зв’язку;

- в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики;

- в електронній формі на електронну адресу.

- безконтактно, в приміщенні управління – заява залишалась в скрині.

З 1 січня 2020 р. до управління з заявами про призначення субсидії звернулось 803 домогосподарства. За період здійснення безконтактного прийому громадян з заявами про призначення субсидії звернулось 200 домогосподарств.

З 1 вересня 2020 року для зручності громадян управління працює за оновленим графіком роботи, а саме: щосереди час прийому громадян подовжено до 19:00 години.

З метою підвищення рівня соціального захисту населення міста шляхом надання житлових субсидій, керуючись ст. 34 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

 

В И Р І Ш И В:

 

1.

Інформацію начальника управління соціального захисту населення Дружківської міської ради Небогатіковою Г.Г. роботу управління соціального захисту населення щодо забезпечення впровадження нових механізмів надання субсидій, удосконалення роботи з одержувачами субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг прийняти до відома.

2.

Начальнику управління соціального захисту населення Дружківської міської ради Небогатіковій Г.Г.:

2.1

продовжити роботу щодо виконання наданих повноважень з призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг і контроль за їх використанням;

2.2

проводити інформування населення міста з питань діючого законодавства, змін до нього через співпрацю з місцевими засобами масової інформації, оперативне розміщення інформаційно-консультативних матеріалів на офіційних порталах міської ради і управління, інформаційних стендах;

2.3

проводити організаційні та консультативно - методичні заходи щодо забезпечення ефективної діяльності по призначенню житлових субсидій в т.ч. через організацію роботи «Мобільного соціального офісу»;

2.4

продовжити ведення практики оперативного реагування на законодавчі зміни через проведення семінарів – практикумів для спеціалістів відділу прийому громадян і відділу прийняття рішень;

3.

 

3.1

Комунальному підприємству «Комсервіс» Дружківської міської ради (Радіонов), Дружківському комунальному автотранспортному підприємству 052805 Дружківської міської ради (Руденко), рекомендувати Дружківському відділенню Краматорського управління по газопостачанню та газифікації (Білоус), Відокремленому підрозділу «Центр продажу послуг та клієнтського обслуговування» обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» (Вострецова), Дружківському виробничому управлінню водопровідно-каналізаційного господарства Комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» (Долбещенков), Дружківському центру обслуговування клієнтів акціонерного товариства «ДТЕК Донецькобленерго» (Безбородко):

забезпечити участь фахівця підприємства в роботі «Соціального офісу»;

3.2

надавати управлінню соціального захисту населення Дружківської міської ради вчасно і в повному обсязі інформацію про забезпеченість житлово-комунальними послугами для призначення житлових субсидій заявникам;

3.3

продовжувати роботу відповідно до Порядку призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

4.

Рекомендувати Райській селищній раді (Левчинський), Олексієво - Дружківській селищній раді (Світленко) забезпечити організацію прийому непрацездатних непрацюючих громадян уповноваженими селищних рад з питань соціального захисту населення.

5.

Координаційне забезпечення щодо виконання даного рішення покласти на управління соціального захисту населення Дружківської міської ради (Небогатікова).

6.

Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бузова Г.О.

 

 

 

Секретар міської ради                                                                     В.Б.ГРИГОРЕНКО