Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
03.02.2021 | м. Дружківка | №81 |
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради за 2020 рік |
Заслухавши інформацію начальника загального відділу виконавчого комітету Дружківської міської ради Кухарової Ю.І, виконавчий комітет визначає, що право на звернення є одним з конституційних прав громадян України. Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових і службових осіб.
З метою створення єдиної системи формування електронних справ Дружківської міської ради та її виконавчих органів, установ, організацій, підприємств, що належать до сфери її управління, а також забезпечення виконавської дисципліни та контролю у виконавчих органах міської ради, починаючи з січня 2020 року у Дружківській міській раді впроваджена електронна система з документування звернень громадян в електронній формі та організація роботи з електронними документами в діловодстві через електронну систему ДОК ПРОФ.
Протягом звітного періоду до виконавчого комітету Дружківської міської ради надійшло 3215 звернень, що на 922 звернення, або 29 % більше ніж за аналогічний період минулого року (2019 рік - 2293 звернення).
З загальної кількості звернень 1407 (2019-1179) надійшло через органи влади вищого рівня, з яких: 1380 - з урядової «гарячої лінії».
Безпосередньо до виконавчого комітету Дружківської міської ради, у поточному році надійшло письмових звернень 1576 (2019-606) та 232 усних (2019-508), зареєстрованих під час проведення телефонного зв’язку «гаряча лінія» та «телефон довіри».
Протягом І кварталу 2020 року проведено 11 особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету, розглянуто 50 звернень. Крім того, фахівцями сектору з юридичних питань проведено 11 особистих прийомів осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги.
Засобами телефонного зв’язку «гаряча лінія» та «телефоном довіри» скористалося 167 громадян.
У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та введенням карантину, скасовано до особливого розпорядження проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету Дружківської міської ради.
На час скасування прийомів громадян у приміщенні виконавчого комітету Дружківської міської ради розміщена скринька для письмових звернень громадян, які розглядаються в межах норм чинного законодавства.
У виконавчому комітеті цілодобово працює інформаційно-диспетчерська служба «1505», де реєструються дзвінки від мешканців міста стосовно аварійних ситуацій в житлово-комунальній сфері та деякі питання життєзабезпечення міста. Протягом 2020 року зареєстровано 10549 дзвінків (2019-8221). З загальної кількості звернень оперативно вирішено 8519 (81 %) звернень (2019-5006), на останні 2030 надані роз’яснення.
З загальної кількості звернень розглянуто 3138, або 98 % усіх звернень (у 2019 році - 2279), з яких позитивне рішення прийнято по 1720 зверненнях громадян (55 %), роз’яснення надані на 820 звернень (26 %), відмовлено у 89 зверненнях (3%). Також протягом 2020 року повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» (далі Закон) 2 звернення, до ст.7 Закону переслано за належністю 507 звернень. У стадії розгляду залишається 77 звернень.
Найбільшу соціальну значимість мають колективні звернення громадян. За звітний період надійшло і було розглянуто 89 колективних звернень, що на 64 менше ніж за аналогічний період минулого року (у 2019 році 153).
Від громадян, які мають передбачені законодавством пільги, протягом звітного періоду зареєстровано 434 звернення, або 13 % від загальної кількості звернень. З них 177 (41 %) звернень вирішено позитивно, на 16 надана обґрунтована відмова, на останні 203 звернення надані роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства. Відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» переслано за належністю 35 звернень, у стадії розгляду залишається 3 звернення.
За своїм спектром і характером, питання, з якими звертались мешканці міста протягом 2020 року, складають 3248, що на 868 питань більше ніж за аналогічний період 2019 року (2380), характеризуються наступним чином:
найбільш актуальною групою питань залишаються звернення з питань житлово - комунального господарства і складають 1367, або 42 % від загальної кількості порушених питань.
Звернення з питань соціального захисту населення за кількістю посідають друге місце і складають 946 питань, або 29 % від загальної кількості порушених питань
Третє місце серед питань, з якими звертаються громадяни займають питання праці і заробітної плати і складають 206, або 6 % від загальної кількості.
Останні 729 звернень громадян відносяться до питань охорони здоров’я, земельних відносин, діяльності місцевих органів виконавчої влади, транспорту і зв’язку, дотримання законності та правопорядку та інше.
Порушень термінів розгляду звернень громадян упродовж 2020 року не було.
Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми, у виконавчому комітеті протягом І кварталу 2020 року було проведено 4 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, 3 «Дня контролю», перевірено 6 звернень громадян.
Крім того проведено 1 перевірку стану роботи зі зверненнями громадян у комунальному підприємстві «Комсервіс» Дружківської міської ради. За результатами перевірки підготовлений моніторинг і надані рекомендації щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.
Взаємодія з засобами масової інформації у виконавчому комітеті Дружківської міської ради здійснюється шляхом інформування населення через веб-сайт Дружківської міської ради, сторінку у соціальній мережі Facebook «Дружківська міська рада» у рубриці «Про найголовніше», через миттєве оповіщення мобільного застосунку «Smart місто». На офіційному веб-сайті Дружківської міської ради у розділі «Громадська приймальня» громадяни міста мають можливість звернутись до керівництва виконавчого комітету Дружківської міської ради з електронним зверненням. Протягом звітного періоду зареєстровано 61 електронне звернення від громадян міста.
Враховуючи, що рівень роботи зі зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів місцевого самоврядування керівництво Дружківської міської ради і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст. 40 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет міської ради,
ВИРІШИВ:
- Інформацію начальника загального відділу Кухарової Ю.І. про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради за 2020 рік прийняти до відома.
- Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бузовій Г.О., Виниченко Н.М., Полякову О.О., Слесаренко Н.Є., керуючому справами виконкому Курило І.В. здійснювати постійний контроль за виконанням Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян», основних положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
- Загальному відділу виконавчого комітету (Кухарова) продовжити:
- забезпечувати виконання нормативно - правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян;
- приділяти особливу увагу зверненням від пільгової категорії громадян та іншим громадянам, які потребують соціального захисту і підтримки;
- надавати практичну та методичну допомогу підприємствам, які надають послуги населенню з питань організації особистого прийому, роботи з обліку, розгляду та контролю за зверненнями громадян.
- Рекомендувати керівникам структурних підрозділів Дружківської міської ради, комунальних підприємств міста:
- не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян;
- постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;
- забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян;
- забезпечувати першочерговий розгляд звернень громадян пільгової категорії населення, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи влади вищого рівня, а також переважно ті, які надходять на «гарячу лінію» міського голови та «урядову гарячу телефонну лінію»;
- в повному обсязі виконувати доручення по зверненнях громадян, викладені в резолюціях
міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
- надавати обґрунтовані відповіді з посиланням на норми чинного законодавства та порядок оскарження прийнятих рішень;
- розміщувати на офіційних веб-сайтах узагальнені матеріали про організацію роботи зі зверненнями громадян.
- Зняти з контролю рішення виконавчого комітету Дружківської міської ради від 15.07.2020 № 254 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради у першому півріччі 2020 року».
- Координацію робіт щодо виконання даного рішення покласти на загальний відділ виконавчого комітету міської ради (Кухарова).
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бузову Г.О., Виниченко Н.М., Полякова О.О., Слесаренко Н.Є., керуючого справами виконкому Курило І.В. відповідно до розподілу обов’язків.
Міський голова В.Б. ГРИГОРЕНКО