Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
МІСЬКОГО ГОЛОВИ
06.01.2021 | м. Дружківка | №РМГ/01/0.1/2/21 |
Про створення комісії з проведення інвентаризації наявних печаток, штампів, вивісок виконавчих органів Дружківської міської ради, Олексієво-Дружківської, Райської селищних рад, Кіндратівської, Миколайпільської, Софіївської та Торської сільських рад |
Відповідно до Закону України від 17.11.2020 № 1009-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.1995 № 672 «Про затвердження зразків і описів гербових печаток, малих гербових печаток, печаток без зображення Державного Герба України, бланків і табличок обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій» (зі змінами), керуючись ст.42 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»,
ЗОБОВ’ЯЗУЮ:
- Створити комісію з проведення інвентаризації наявних печаток, штампів, вивісок виконавчих органів Дружківської міської ради, Олексієво-Дружківської, Райської селищних рад, Кіндратівської, Миколайпільської, Софіївської та Торської сільських рад (далі - Комісія) та затвердити її склад (додаток).
- Комісії (Курило) провести інвентаризацію наявних печаток, штампів, вивісок в період з 06.01.2021 по 12.01.2021. За результатами інвентаризації скласти акт перевірки наявності печаток, штампів, вивісок, який надати на затвердження міському голові до 14.01.2021.
- Керівникам структурних підрозділів виконавчих органів Дружківської міської ради та матеріально-відповідальним особам Олексієво-Дружківської, Райської селищних рад, Кіндратівської, Миколайпільської, Софіївської та Торської сільських рад надати печатки і штампи головному спеціалісту з питань мобілізаційної роботи виконавчого комітету Дружківської міської ради Свиридовій І.В. для перевірки їх фактичної наявності та проведення обліку.
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова В.Б. ГРИГОРЕНКО
Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 06.01.2021 № РМГ/01/0.1/2/21
СКЛАД
комісії з проведення інвентаризації наявних печаток, штампів, вивісок виконавчих органів Дружківської міської ради, Олексієво-Дружківської, Райської селищних рад, Кіндратівської, Миколайпільської, Софіївської та Торської сільських рад
Курило Інна Вікторівна - керуючий справами виконавчого комітету, голова
комісії
Свиридова Інна Валеріївна - головний спеціаліст з питань мобілізаційної
роботи виконавчого комітету Дружківської міської
ради, секретар комісії
Члени комісії:
Воробйов Максим Олександрович - староста Дружківської міської ради
Гончаров Юрій Миколайович - староста Дружківської міської ради
Загумьонний Максим Миколайович - староста Дружківської міської ради
Зуб Ольга Олександрівна - староста Дружківської міської ради
Кухарова Юлія Іванівна - начальник загального відділу виконавчого комітету
Дружківської міської ради
Левчинський Вадим Валентинович - староста Дружківської міської ради
Локочинська Вікторія Євгенівна - головний бухгалтер виконавчого комітету
Дружківської міської ради
Удовиченко Тетяна Миколаївна - староста Дружківської міської ради
Керуючий справами виконкому І.В. КУРИЛО
Склад комісії з проведення інвентаризації наявних печаток, штампів, вивісок виконавчих органів Дружківської міської ради, Олексієво-Дружківської, Райської селищних рад, Кіндратівської, Миколайпільської, Софіївської та Торської сільських рад підготовлений загальним відділом виконавчого комітету Дружківської міської ради
Начальник загального відділу Ю.І. КУХАРОВА