Житлові приміщення, які знаходяться у власності територіальної громади

№ з/п Назва Адреса Загальна кількість житлових приміщень
1 Будинок для тимчасового проживання м. Дружківка,                  вул. Індустріальна, 2 35
2 Будинок для тимчасового проживання м. Дружківка,                  вул. Короленка, 1 102
3 Будинок для тимчасового проживання м. Дружківка,                  вул. Машинобудівників, 38 77
4 Будинок для тимчасового проживання м. Дружківка,                   вул. Космонавтів, 15 112
5 Гуртожиток м. Дружківка,                      вул. Новосадова, 6а 29

 

System.String[]

Розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області від 23.06.2022 №54 затверджено виготовлені  товариством з обмеженою відповідальністю «БломІнфо-Юкрейн» технічні документації із нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Дружківської міської територіальної громади, а саме: селищ міського типу Новогригорівка, Новомиколаївка, Олексієво-Дружківка, Райське, селища Старорайське, села Красний Кут». Введення в дію нової нормативної оцінки зазначених населених пунктів планується з 01.01.2023 року.


Алгоритм викупу земельних ділянок

Верховною радою України прийнято низку законодавчих актів у сфері земельних відносин. Зокрема, Законами України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов обігу земель сільськогосподарського призначення» від 13.03.2020 №552-ІХ, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» від 28.04.2021 №1423-ІХ передбачається можливість  викупу земельних ділянок у власність громадянами України, яким належить право постійного користування, право довічного успадкованого володіння земельними ділянками державної і комунальної власності, призначеними  для ведення селянського (фермерського) господарства, а також орендарями земельних ділянок, які набули право оренди землі шляхом переоформлення права постійного користування щодо зазначених земельних ділянок до 2010 року та громадянами України – спадкоємцями громадян, яким належало право постійного користування, право довічного успадкованого володіння земельними ділянками державної і комунальної власності, призначеними для ведення селянського (фермерського) господарства (крім випадків, коли такі земельні ділянки були передані у власність чи користування фізичними або юридичним особам).IMG-20210520-WA0000.jpg


Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2020 рік становить 1,0.


На виконання заходів щодо протидії рейдерству Міжміське управління у мм. Краматорську та Дружківці Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області інформує населення щодо необхідності оформлення земельних ділянок, присвоєння їм кадастрових номерів право власності (користування) на які виникло до 2004 року ( це державні акти на право приватної власності на землю червоного та зеленого кольору, а також  договори оренди на землю).

За інформацією звертатися за адресою: м. Дружківка, вул. Соборна, 16 (каб. 113, 120 – будівля Дружківської міської ради), телефон для довідок (06267) 4-31-65.


УВАГА!

На Донеччині в обласному управлінні юстиції створена пряма телефонна «гаряча» лінія з питань рейдерських захоплень землі та зібраного врожаю.

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» 18 червня 2018 року в юстиції Донеччини створена пряма телефонна «гаряча» лінія з питань діяльності оперативного штабу реагування на спроби рейдерських захоплень землі та зібраного врожаю на території Донецької області.

Звернувшись за телефоном «гарячої» лінії /06264/ 4-24-81, можна отримати кваліфіковану пораду з вирішення проблемних питань у сфері земельних відносин.

«Гаряча» лінія працює щодня, крім вихідних, з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 16.00, у п’ятницю з 09.00 до 11.30 та з 13.00 до 15.45.

Головне територіальне управління   юстиції у Донецькій області


«Емфітевзис як різновид речових прав на нерухоме майно»

Останнім часом значно виріс інтерес аграріїв до емфітевзису - нового виду користування чужою земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб. Отже замість звичного договору оренди землевласникам можуть запропонувати укласти договір емфітевзису. Спеціаліст Головного територіального управління юстиції у Донецькій області Мігунов Сергій консультує, що необхідно знати при укладенні такого договору.

Емфітевзис – це договір довгострокового користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб. Він може бути укладений на досить тривалий строк, наприклад на 100, 200 чи 500 років, або навіть безстроково. У разі безстрокової передачі земельної ділянки у користування, кожна із сторін має право відмовитись від договору, попередивши про це іншу сторону не менш як за один рік.

Договір емфітевзису може бути оплатним або безоплатним. Сторони самостійно обирають варіанти оплати: одним платежем, щорічно рівними частинами або ж передача у безоплатне користування. Реалії сьогодення частіше спонукають власників пайової землі просити орендарів виплатити кошти наперед, і лише договір емфітевзису законно надає таку можливість. Якщо здійснюється оплата за весь термін використання землі (мається на увазі за 50-100 років) єдиним платежем, то емфітевзис стає схожим на купівлю-продаж. Але пам’ятаймо, що право власності на земельну ділянку залишається за власником. На відміну від договору оренди, для емфітевзису законодавство не встановлює межу мінімального або максимального розміру оплати, сумма визначається за згодою сторін.

Право емфітевзису є речовим правом, для його виникнення необхідно не лише укласти договір у письмовій формі, а й зареєструвати його у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Нотаріальне посвідчення такого договору не є обов’язковим, а здійснюється за бажанням однієї із сторін. Договір повинен містити перелік обов’язків власника та землекористувача, визначених законодавством. Так, землекористувач зобов’язаний ефективно використовувати земельну ділянку відповідно до її цільового призначення, підвищувати її родючість, застосовувати природоохоронні технології виробництва, утримуватись від дії, які можуть призвести до погіршення екологічної ситуації. У свою чергу власник земельної ділянки зобов’язаний не перешкоджати землекористувачеві у здійсненні його прав. Використання земельної ділянки не за цільовим призначенням є однією з підстав для припинення договору емфітевзису.

Важливою відмінністю емфітевзису від оренди є те, що право емфітевзису може відчужуватися та передаватися в порядку спадкування. Наприклад, землекористувач, уклавши договір емфітевзису із власником земельної ділянки, в межах строку дії договору має право продати або подарувати право користування земельною ділянкою іншій особі. Про такі дії користувач землі повинен заздалегідь (не менше ніж за місяць) попередити власника земельної ділянки.

Звертаємо увагу, що доцільність укладення договору емфітевзису або договору оренди землі визначається в кожному конкретному випадку з урахуванням цілей та мети землевласника і землекористувача, строків їх взаємовідносин та інших обставин. Для визначення переваг та можливих ризиків кожного з варіантів скоріше за все знадобиться допомога досвідченого юриста.

Додаткову інформацію можна отримати за адресою м. Краматорськ
бул. Машинобудівників 32, каб. 401 або за телефоном (06264) 4 24 81.
Юстиція відкрита для людей!


Відділ земельних ресурсів виконавчого комітету Дружківської міської ради звертає увагу землевласників та землекористувачів міста

   Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 489 від   25.11.2016 р. було затверджено новий «Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів». З 1 січня 2017 року новий порядок оцінки набув чинності та почав активно застосовуватись.

Важливим нововведенням порядку оцінки земель є уніфікація категорій «функціонального використання» (за якими визначають ключовий коефіцієнт у розрахунку нормативної грошової оцінки (далі – «НГО» земельної ділянки) та категорій земель і видів цільового призначення відповідно до Земельного кодексу. Внаслідок цього була скасована категорія функціонального використання «землі комерційного призначення» (з максимальним коефіцієнтом 2.5). Раніше до цієї категорії, окрім земель торгівлі та фінансових послуг, автоматично вносили ділянки з нерухомістю, що здається в оренду. До земель комерційного призначення могли зарахувати майже будь-яку земельну ділянку, яка використовувалась компанією «з метою отримання прибутку». Тепер сітка коефіцієнтів функціонального використання прив’язана до Класифікації видів цільового призначення земель, яка була затверджена наказом Державного комітету України із земельних ресурсів № 548 від 23.07.2010 р. Максимальний коефіцієнт функціонального використання 2.5 передбачений тільки для земель з окремими видами цільового призначення, а саме: для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування, будівель кредитно-фінансових установ, будівель ринкової інфраструктури, будівель закладів побутового обслуговування. Для всіх інших видів цільового призначення застосовуються суттєво нижчі коефіцієнти. Наприклад, для більшості видів земель промисловості це 1.2, для земель транспорту – 1.0, для земель рекреаційного призначення – 0.5. Прихована загроза нового порядку стосується земель, інформація про які не була внесена до відомостей Державного земельного кадастру, та земель, яких у відомостях Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки (2010 рік). Для таких земель при розрахунку НГО застосовувався коефіцієнт функціонального використання (Кф) 2.0. З набуттям чинності 17.07.2018 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 №162 цей коефіцієнт буде дорівнювати 3,0.

Перевірити наявність даних про земельні ділянки, які Ви використовуєте, у Державному земельному кадастрі можливо на Публічній кадастровій карті України (http://map.land.gov.ua/kadastrova-karta). У разі їх відсутності необхідно вжити дії щодо внесення інформації про земельну ділянку до Державного земельного кадастру.


   

Угода мерівУгода мерів – провідна ініціатива, започаткована Європейським Союзом, котра охоплює місцеві та регіональні органи влади, які беруть на себе добровільні зобов’язання підвищувати енергоефективність та нарощувати використання відновлювальних джерел енергії на своїх територіях. Слідуючи цим зобов’язанням підписанти Угоди прагнуть скоротити власні викиди СО2 щонайменше на 20% до 2020 року, сприяючи, таким чином, розвитку екологічно орієнтованої економіки та підвищенню якості життя.

Коротко про Угоду

Після прийняття у 2008 році Пакету ініціатив ЄС з питань клімату й енергетики, Європейська комісія започатковувала Угоду мерів для заохочення й підтримки зусиль, яких докладають місцеві органи влади у сферах розробки й реалізації політики сталого енергетичного розвитку. Справді, органи місцевого самоврядування відіграють вирішальну роль у пом’якшенні наслідків зміни клімату, тим паче, якщо врахувати, що 80% споживання енергії та викидів CO2 пов’язані із діяльністю міст.

Завдяки Угоді мерів, установи ЄС зробили безпрецедентний крок у безпосередньому залученні місцевих і регіональних органів влади, тим самим визнаючи їхню важливу роль у досягненні амбітних цілей у галузі енергетики й збереження клімату.

Справи говорять самі за себе

Щоб втілити свої політичні зобов’язання у конкретні заходи та проекти, підписанти Угоди, зокрема, зобов’язуються підготувати Базовий кадастр викидів після розробки місцевої політики сталого енергетичного розвитку і відповідного потенціалу у сфері енергоменеджменту, та подати протягом року після підписання План дій зі сталого енергетичного розвитку, що окреслює основні заходи, до яких вони планують вдатися.

Окрім заощадження енергії, можна очікувати й інших результатів від заходів, до яких вдаються підписанти: надання екологічно чистих і фінансово доступних енергетичних послуг, створення постійних робочих місць, які потребують вишколу,, підвищення фінансової та соціальної стабільності, здоровіше довкілля краща якість життя, підвищення економічної конкурентоспроможності за рахунок розвитку бізнесу й інновацій, а також, поліпшення якості суспільних послуг та інфраструктури. Ці заходи, внесені підписантами Угоди в базу кращих практик під назвою «Взірці досконалості», слугують для інших прикладом для наслідування. Каталог Планів дій зі сталого енергетичного розвитку є ще одним унікальним джерелом натхнення, оскільки він в стислому вигляді демонструє амбітні цілі й основні заходи для їх досягнення, обрані іншими підписантами.

Всебічна підтримка

В країнах підписантів

Все більше муніципалітетів виявляють політичну волю підписати Угоду, однак, вони не завжди мають необхідні політичний і адміністративний потенціал, а також фінансові та технічні ресурси для виконання своїх зобов’язань. З цієї причини тим органам державного управління й мережам, котрі в змозі сприяти підписантам у виконанні їхніх амбітних цілей, пропонується особливий статус в рамках Угоди.

Мережі або Асоціації місцевих органів влади, що отримують статус Структур підтримки Угоди, зобов’язуються максимально збільшити вплив ініціативи через заохочуючі заходи, взаємодію зі своїми членами та облаштування платформ обміну досвідом.

Від Офісів Угоди мерів

Підписантам Угоди, Координаторам Угоди і Структурам підтримки Угоди щоденно надається промоційна, технічна та адміністративна допомога з боку Офісу Угоди мерів (ОУМ), розташованого у Брюсселі, та з боку офісів-філій Угоди мерів у Львові та Тбілісі (ОУМ - Схід). Управління обома офісами здійснюється консорціумами організацій, які представляють місцеві, регіональні та державні органи влади. Офіс Угоди мерів у Брюсселі відповідає за загальну координацію ініціативи.

Від Спільного -дослідницького центру

Спільний дослідницький центр Європейської комісії у співпраці з Офісами Угоди мерів надає допомогу підписантам з науково-технічних питань, пов’язаних, головним чином, з Базовими кадастрами викидів та Планами дій зі сталого енергетичного розвитку.

Підписанти діють у цьому процесі завдяки цілому рядові інструментів та методів, розроблених у співпраці з Офісами Угоди мерів та Спільним дослідницьким центром.

Від установ ЄС

На додаток до допомоги Угоді Мерів з боку Європейської комісії, ініціатива також користується перевагами повної інституційної підтримки ЄС, зокрема, з боку Комітету регіонів, який підтримав ініціативу з самого початку; з боку Європейського парламенту, де відбувається щорічна церемонія підписання, а також, з боку Європейського інвестиційного банку, який допомагає місцевим органам влади розкривати їхні інвестиційні потенціали.