space0.jpgScreenshot 2021-11-03 at 10-31-57 Головна — Дружківська міська рада.pngedit9.jpgspace0.jpg

Успішний фандрейзинг

ФандрейзингФандрейзинг (англ. Fundraising) — процес залучення грошових коштів та інших ресурсів (людських, матеріальних, інформаційних тощо), які організація не може забезпечити самостійно, та які є необхідними для реалізації певного проекту або своєї діяльності в цілому.

Процес пошуку грошей забирає багато часу і передбачає здійснення багатьох кроків. Тим не менш, старанно складений, він може призвести до продуктивного і тривалого співробітництва з фондами та громадськими програмами.

1. Визначте фонди, які відповідають інтересам Вашої благодійної діяльності або, якщо Ви приватна особа, здійснюють фінансування приватної діяльності. Використовуйте довідники, особисті контакти, рекомендації, Інтернет. Процес виявлення фонду передбачає два кроки. Перший крок націлений на розробку первинного списку із 10-15 фондів, чиї інтереси відповідають інтересам Вашої організації або Вашого проекту. Другий крок передбачає подальше дослідження, після якого цей список звузиться до 3-4 фондів, з якими Ви можете працювати.

2. Зв'яжіться з фондом для отримання їх довідника або яких-небудь інших матеріалів (річних звітів, інформаційних бюлетенів, періодичних видань). Запитайте матеріали по телефону, через e-mail, факсом або листом. На даному етапі не слід включати дані про організацію або про стан проекту. Справа в тому, що найкращими джерелами інформації про фонди і корпоративних донорів є видання самих фондів. Після початкового дослідження, якщо Ви виявили потенційного донора у своєму списку, Ви можете запитати його річний звіт або рекомендації для заповнення і подання аплікаційних форм. Публікаціями фонду можуть бути річні звіти, інформаційні бюлетені, список грантових програм, прес-релізи, рекомендації щодо заповнення та подання аплікаційних форм та інші документи. Працюючи з річним звітом, зверніть увагу на інформацію, яка допоможе Вам визначити, чи необхідно залишити фонд у Вашому списку потенційних донорів. Особливу увагу звертайте на встановлені програмні пріоритети, географічні пріоритети, обмеження та інші характеристики. Зі списку грантових програм, який часто включають до річного звіту, можна також отримати цінну інформацію. Список грантових програм вказує на типи організацій, які фонди планують підтримувати, і середній розмір їх грантів.

3. Уважно прочитайте матеріали, щоб визначити, чи співпадають інтереси фонду з діяльністю, яка повинна отримати фінансування. Якщо інтереси не збігаються, зупиніться - фонди завалені недоречними заявками.

4. Деякі фонди можуть вимагати попередній лист-запит. Лист-запит - це не просто документ, в якому Ви просите фінансування. Це міні-заявка, як правило, на 2-3 сторінках (повна заявка зазвичай містить 10 і більше сторінок). Більшість фондів визначають, що повинен містити лист-запит або заявка. Необхідно чітко дотримуватися цих інструкцій, включаючи відповіді на питання. Невиконання цих умов може призвести до того, що Ваша заявка буде відхилена, незважаючи на всі переваги. Багато донорських організацій, особливо ті, які дають стипендії або винагороди, самі пропонують заздалегідь надруковані аплікаційні форми, які необхідно заповнити.

5. Якщо фонд не дає інструкцій, тоді лист-запит повинен містити 2-3 сторінки і включати, найменше, наступну інформацію:

• скільки грошей Вам необхідно;

• про організації, включаючи історію, поточні та виконані проекти, з якою потребою Ви звертаєтеся, Ваші піклувальники або директора;

• короткий опис програми або проекту, який повинен бути профінансований або як будуть використані фінанси, якщо передбачається підтримка спільної діяльності;

• бюджет організації і бюджет програми або проекту;

• копія реєстраційного документа.

6. Якщо фонд не дає інструкцій, заявка може бути більш детальною, ніж лист-запит, і повинна включати:

• резюме виконавців проекту;

• список головних спонсорів, включаючи інші фонди і компанії;

• інші джерела фінансування;

• річний звіт;

• критерій оцінки успіху проекту.

7. Ваша заявка повинна бути написана зрозуміло і правильним англійською, українською або російською мовами (відповідно до вимог конкретної донорської організації).

8. Не надсилайте дані, які не вимагає фонд. У разі, якщо фонд не наполягає на отриманні заявки або листа-запиту факсом або e-mail, надсилайте їх поштою. Деякі фонди мають електронні аплікаційні форми.

9. Зробіть так, щоб Вас та Вашу організацію добре знали в даній області, зав'язати тісні зв'язки, зробіть хорошу рекламу Вашої роботи. Не можна недооцінювати значення неформального спілкування з донорами.

10. Якщо Ви отримали грант, чітко дотримуйтеся вимог щодо звіту або оцінки роботи. Невиконання цих вимог і умов можуть призвести до створення негативної репутації Вашої організації і Вашої діяльності. Визначте всі обмеження і обов'язки з Вашої сторони, яких Ви повинні чітко дотримуватися. Не тягніть з вираженням подяки.

  • ban contact
     
  • ban contact
     
  • ban contact
     
  • ban contact
     
  • ban contact
     

Фотогалерея

Misto 14
Misto 14
Misto 08
Retro 63