Оплата лікарняних. Подання заяви-розрахунку.

Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування для оплати лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.

У яких випадках електронну заяву-розрахунок може бути відхилено?

По суті, причина одна – це помилки.

В електронних заявах-розрахунках, які подаються за е-лікарняними, найчастіше зустрічаються такі помилки:

- неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо;

- не внесено дані щодо приналежності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності);

- є невідповідність між страховим стажем за останні 12 місяців, який застрахована особа набула фактично, і тим, що зазначено в Реєстрі застрахованих осіб;

- неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.

Детальніше: https://bit.ly/3kXK2cX