• Дружківський ВУВКГ повідомляє

    У зв'язку з аварійно-ремонтними роботами по вул.Космонавтів призупинено водопостачання на мікрорайони міста, до закінчення робіт.

    Детальніше...

  • Щоранку о 9:00 на всій території України загальнонаціональна хвилина мовчання

    Молитвою, добрим словом, згадуємо Героїв, які боролися і віддали життя за долю України і наше майбутнє.

    Вшановуємо світлу пам'ять усіх наших громадян, які загинули унаслідок збройної агресії російської федерації проти України.

    Вічна пам'ять загиблим.

    Детальніше...

  • У Дружківській громаді обговорили першочергові потреби дітей

    28 березня, під керівництвом заступника начальника Дружківської міської військової адміністрації Олександри Пахомової, відбулося засідання Координаційного центру підтримки цивільного населення при Дружківській міській військовій адміністрації.

    Участь у заході взяли перший заступник голови Краматорської райдержадміністрації, керівник Координаційного центру Вікторія Набокова, начальник Дружківської МВА Сергій Боєвський, начальник СП відділу поліції 1 Краматорського РУП ГУНП в Донецькій області, майор поліції Олександр Войнов.

    Детальніше...

  • Робота закладів охорони здоров'я станом на 29.03.2024

    Заклади охорони здоров‘я Дружківської міської територіальної громади працюють в режимі надання невідкладної медичної допомоги: хірург, травматолог, терапевт, педіатр - цілодобово.
    УЗД, КФД, лабораторія, стоматологи (терапевт, хірург) кардіолог, психіатр, гінеколог, онколог, офтальмолог дитячий - за графіками.
    Ендокринолог - кабінет 4 ЦМКЛ : видача еутироксу/Lтироксину, рецептів на інсулін. Хірург, ЛОР приймають в філії 2. УЗД дослідження за направленням лікаря виконують в ЦМКЛ. Рентген-дослідження ЦМКЛ та філії 2 з 8.00 до 13.00.
    29.03.2024 на стаціонарному лікуванні перебувають 235 пацієнтів, з них:

    Детальніше...

  • Наявність пального станом на 29.03.2024

    АЗС ТЕРМІНАЛ - ДТ - 54.50 грн., АІ 95 преміум - 55.50 грн., АІ 95 - 53.50 грн., ГАЗ - 28.95 грн.,
    РОУТ - ДТ - 52.95 грн., АІ 95 преміум - 53.95 грн., Аl 95 - 52.95 грн., ГАЗ - 28.45 грн.,
    АВІАС (Форма оплати будь яка) - Аl 95 - 52.49 грн., AІ 92 - 51.99 грн., ДТ - 53,89 грн., ГАЗ - 28.39 грн.

    ГРАФІК роботи АЗС:
    Роут з 5.00 до 21.00
    Термінал з 5.00 до 21.00
    Авіас з 5.00 до 21.00

    Детальніше...

space0.jpgScreenshot 2021-11-03 at 10-31-57 Головна — Дружківська міська рада.pngedit9.jpgspace0.jpg

Інформація про хід виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва у м. Дружківка на 2019 - 2020 роки за 9 місяців 2020 року

 

№ з/п

Завдання

Назва заходу

Термін виконання

Стан виконання

 

1.

1.1.1. Удосконалення роботи щодо забезпечення дотримання принципів державної регуляторної політики на території Дружківської міської ради

1) Надання методичної допомоги розробникам регуляторних актів під час підготовки ними аналізу регуляторного впливу та тесту малого підприємництва

2019-2020 роки

Рішенням виконавчого комітету Дружківської міської ради визначено відповідальну особу, на яку відповідно до ст. 31 Закону покладено повноваження у здійсненні державної регуляторної політики (головний спеціаліст відділу економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту виконавчого комітету Дружківської міської ради). Відповідальна особа здійснює надання консультацій усім особам, які є безпосередньо причасними до здійснення державної регуляторної політики у м. Дружківка на всіх її етапах. Проводиться робота з надання методичної допомоги розробникам регуляторних актів щодо процедури розробки проектів РА, підготовки аналізу регуляторного впливу, (здійснення М-тесту тощо).

Протягом звітного періоду проводилася робота щодо розробки та проходження регуляторних процедур наступних проектів регуляторних актів:

Рішень Дружківської міської ради:

-                     «Про встановлення заборони продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) у визначений час доби на території м. Дружківка».

Протягом звітного періоду відстеження  регуляторних актів не здійснювалися.

Кількість чинних регуляторних актів, прийнятих органом місцевого самоврядування, станом на 01.10.2020 становить 19.

 

 

 

2) Проведення дослідження ефективності аналізу регулятивного впливу та тесту малого підприємництва, зокрема в частині збору необхідних для розрахунку даних та відомостей від суб’єктів господарювання

2019-2020 роки

Протягом звітного періоду консультації з представниками середнього та малого (мікро-) підприємництва та громадськістю щодо оцінки впливу регулювання (при здійсненні аналізу регуляторного впливу проектів регуляторних актів для М-тесту) не проводилися.  Здійснювалися  коригування аналізу регулятивного впливу проекту рішення Дружківської міської ради «Про встановлення заборони продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства)  у визначений час доби на території  м. Дружківка» після отриманих пропозицій щодо вдосконалення проекту регуляторного акту, які надійшли від Державної регуляторної служби України.

 

 

 

3) Забезпечення принципів дотримання реалізації державної регуляторної політики

2019-2020 роки

Протягом звітного періоду прийнято регуляторний акт – рішення Дружківської міської ради від 27.05.2020 № 7/72-24 «Про встановлення заборони продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних,  слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) у визначений час доби на території м. Дружківка».

Нормативне регулювання підприємницької діяльності здійснюється в межах ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови КМУ від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», інших законодавчих і нормативних актів, рішення Дружківської міської ради від 07.12.2017 № 7/36-22 «Про затвердження Порядку підготовки та прийняття регуляторних актів у Дружківській міській раді»

 

 

 

4) Забезпечення участі підприємців у здійсненні державної регуляторної політики

2019-2020 роки

З метою забезпечення основного принципу державної регуляторної політики - прозорості та врахування громадської думки, уся інформація, що стосується здійснення державної регуляторної політики,  оприлюднюється на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради в мережі Інтернет.

Окрім того, кожен проект регуляторного акту оприлюднювався з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, та громадськості (в повідомленні про оприлюдненні проекту регуляторного акту, яке супроводжувало кожний проект зазначалася інформація про строк, протягом якого приймалися зауваження та пропозиції, спосіб їх надання та адреси на які вони повинні надсилатися).

Завдяки доступності цих документів, забезпечено відкритість і прозорість дій органу місцевого самоврядування; суб’єкти господарювання, їх об’єднання, представники бізнес-середовища, а також громадкість мають реальну можливість та стають безпосередніми учасниками регуляторного процесу, тим самим залучившись до державного регулювання на всіх етапах регуляторної діяльності.

У місті існує Координаційна рада з питань розвитку підприємництва та реалізації державної регуляторної політики в м. Дружківка – дорадчий консультативний орган, що сприяє реалізації державної політики у сфері розвитку підприємництва та реалізації регуляторної політики, до складу якої на паритетних засадах входять представники підприємців,  об’єднань підприємців, громадських організацій, представники територіальних органів влади та органів місцевого самоврядування.

Засідання координаційної ради проводяться щокварталу, не рідше ніж 1 раз у квартал. Протягом звітного періоду проведено засідання координаційної ради.

 

 

1.1.2. Сприяння застосуванню розробниками проектів регуляторних актів он-лайн сервісу для проведення аналізу регуляторного впливу проекту регуляторного акта та тесту малого підприємництва

1) Сприяння застосуванню розробниками проектів регуляторних актів он-лайн сервісу для підготовки рішення щодо проведення аналізу регуляторного впливу регуляторного акта та тесту малого підприємництва

2019-2020 роки

На даному етапі вивчаються можливості застосування он-лайн сервісу для підготовки рішення щодо проведення аналізу регуляторного впливу регуляторного акта та тесту малого підприємництва

 

 

 

2) Проведення навчання особи, відповідальної за дотримання державної регуляторної політики у виконавчому комітеті Дружківської міської ради щодо застосування он-лайн сервісу при проведенні аналізу регуляторного впливу та тесту малого підприємництва

2019-2020 роки

Протягом звітного періоду навчання особи, відповідальної за дотримання державної регуляторної політики у виконавчому комітеті Дружківської міської ради, у відповідному напрямку, не проводилося

 

2.

2.1.1.Створення спеціальної сторінки на веб-сайті з метою задоволення потреб суб’єктів малого і середнього підприємництва у доступі до якісної інформації, поданої в орієнтованому на споживача форматі щодо започаткування підприємницької діяльності, отримання необхідних адміністративних послуг, залучення фінансування, наявність програм підтримки малого і середнього підприємництва у місті

Розміщення інформації для суб’єктів малого і середнього підприємництва на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради

2019-2020 роки

На офіційному веб-сайті Дружківської міської ради створено веб-сторінку Центру надання адміністративних послуг м. Дружківка (далі – Центр), яка функціонує в повному обсязі, розміщена інформація є актуальною та вичерпною.

На офіційному веб-сайті управління соціального захисту населення Дружківської міської ради створено рубрику «Соціально-трудові відносини», у якій висвітлюються основні аспекти роботи з реалізації соціально-економічної політики та соціально-трудових відносин у місті Дружківка. Крім того, розміщується інформація щодо негативних соціальних наслідків нелегальних трудових відносин та виплати заробітної плати в «конвертах».

Управлінням житлового та комунального господарства Дружківської міської ради створено реєстр об’єктів комунальної власності, які можуть бути надані в оренду або відчужені суб’єктам підприємництва. Реєстр постійно оновлюється і розміщується на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради

 

3.

2.2.1. Підтримка вітчизняного виробника сільськогосподарської продукції власного виробництва

Сприяння участі суб’єктів малого і середнього бізнесу у виставково-ярмарковій діяльності, конференціях, семінарах для просування їх продукції на місцеві та зовнішні ринки, обміну досвідом, налагодження взаємовигідного співробітництва

2019-2020 роки

Протягом звітного періоду у м. Дружківка проведено 6 сільськогосподарських ярмарок за участю вітчизняних товаровиробників, товарообігом 14,4 тон, вартість проданої продукції 193,6 тис. грн.

 

4.

3.1.1. Надання послуг суб’єктам малого і середнього підприємництва через центри надання адміністративних послуг та Єдиний держаний портал адміністративних послуг

Запровадження автоматизації роботи центру надання адміністративних послуг, інтеграція до Єдиного державного порталу адміністративних послуг (my.dov.ua) інформаційних систем систем органів місцевого самоврядування, сприяння функціонуванню центру надання адміністративних послуг, у тому числі об’єднаних територіальних громадах у разі їх утворення

 

2019-2020 роки

В Центрі надання адміністративних послуг впроваджується сервісно-орієнтований підхід у роботі: на офіційній веб-сторінці Центру в розділі «Послуги» забезпечено доступ (посилання) до  електронних сервісів, а саме: Єдиного порталу державних послуг Дія, Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Головного сервісного центру МВС України та сайту Онлайн будинок юстиції, де можливо отримати адміністративні послуги в електронному вигляді. При цьому отримати результат на підставі надісланих онлайн заяв щодо видачі витягів з Державного земельного кадастру, витягів з технічної документації про нормативно грошову оцінку та державну реєстрацію земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру можливо безпосередньо в Центрі.

В приміщенні Центру встановлено електронну систему керування чергою, інформаційний кіоск з доступом до веб-сторінки Центру, є відкритий доступ до мережі Інтернет, обладнане персональне робоче місце для доступу до інформаційно-телекомунікаційних систем, що дозволяє суб’єктам звернення отримати та роздрукувати інформацію з мережі Інтернет, сторінки сайту Центра тощо.

Щодо документів, які подаються в електронній формі для отримання адміністративних послуг у сфері реєстрації бізнесу, відповідно до  чинного законодавства, надсилаються електронними сервісами безпосередньо до державного реєстратора.

 

 

3.1.2 Удосконалення дозвільної системи

Продовження роботи із забезпечення доступності адміністративних послуг, зменшення надмірного адміністративного навантаженння та запровадження автоматизованого обміну даними між електронними інформаційними ресурсами органів виконавчої влади (електронна взаємодія)

2019-2020 роки

В Центрі надання адміністративних послуг в дослідній експлуатації використовується блок ЦНАП системи електронного документообігу «ДОК ПРОФ 3».

 

 

3.1.3 Удосконалення ліцензійної системи

Забезпечення видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

2019-2020 роки

За 9 місяців 2020 року  суб’єктам господарювання, які здійснюють торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним видано 143 ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та 6 ліцензій на право зберігання пального, 300 ліцензіям на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (тютюновими виробами), 7 ліцензіям на право зберігання пального та 8 ліцензіям на право торгівлі пальним  подовжено термін дії на 2020-2021 роки

 

 

3.1.4. Спрощення адміністративно-дозвільних процедур, підвищення якості адміністративних послуг в центрах надання адміністративних послуг

1)              Забезпечення ефективного функціонування Центру надання адміністративних послуг

 

2019-2020 роки

Центр надання адміністративних послуг ефективно функціонує у повному обсязі, за 9 місяців 2020 року прийнято від суб’єктів звернення 13281 вхідних пакетів документів, надано 26034 консультації, у тому числі за телефоном – 9800, видано 13035 результатів адміністративних послуг, 253 результати - на підставі надісланих онлайн заяв

 

 

 

 

2)              Постійне оприлюднення актуальної та повної інформації про надання адміністративних послуг, у т. ч. послуг з видачі документів дозвільного характеру, які надаються через Центр надання адміністративних послуг на інформаційних стендах, офіційних веб-сайтах, у засобах масової інформації

 

2019-2020 роки

На веб-сторінці Центру надання адміністративних послуг, інформаційних стендах та в інформаційних папках розміщено актуальну та повну інформацію про адміністративні послуги.

Публікації інформації про адміністративні послуги здійснюються на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради, в міській газеті «Дружківський робочий» (ТОВ "Дружківський робочий"), на сайті 06267.com.ua – Сайт міста Дружківки. Освітлення діяльності Центру на міському FM-радіо «Радіо Дружківка», тощо

 

5.

4.1.1. Впровадження/ удосконалення електронної податкової реєстрації

Забезпечення застосування передбачених законодавством строків податкової реєстрації

2019-2020 роки

  З метою покращення умов отримання  послуг запроваджено та введено в експлуатацію сервіс - «Електронний кабінет». Згідно з п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями. Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, в тому числі: взяття на облік, внесення змін до облікових відомостей, зняття з обліку, переходу на спеціальні режими оподаткування та інших реєстраційних дій; отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету;
            Подання електронних документів здійснюється платниками податків відповідно до норм ПКУ від 02 грудня 2010 року N 2755-VI зі змінами та доповненнями та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 N 557, на підставі договору про визнання електронних документів, що визначає  взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу та укладається з контролюючим органом.

Діючим законодавством передбачено подання заяви на застосування спрощеної системи оподаткування засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством; а також як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом 755.

З квітня 2019 року у зв’язку з набуттям чинності змін внесених наказом Міністерства фінансів України від  20 вересня 2018  № 773 до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547 процедура реєстрації РРО відбувається за заявою платника (без додатків), яка може подаватись як у паперовій формі, так і через електронний сервіс. Обмін електронними документами між виробником РРО, центром сервісного обслуговування РРО, платником та ДПС України відбувається через інформаційну систему ДПС.

Обмін інформацією щодо резервування фіскального номера, опломбування, укладення договору про технічне обслуговування та ремонт, акта введення в експлуатацію здійснюється у вигляді електронних повідомлень між ДПС та ЦСО

 

 

4.1.2. Спрощення системи податкової звітності, в тому числі через електронний кабінет платника податків

Забезпечення приймання і комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності

2019-2020 роки

Загальна кількість податкових  декларацій, що подані платниками за допомогою e-mail – 20972, загальна кількість податкових  декларацій – 22386, що складає – 94%

 

6.

4.2.1. Зменшення обсягів неформальної зайнятості у суб’єктів малого і середнього підприємництва та сприяння її переходу у формальну

Проведення роботи щодо легалізації трудових відносин, у тому числі інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо переваг легального працевлаштування

2019-2020 роки

Управлінням соціального захисту населення Дружківської міської ради у складі робочої групи разом із представниками виконкому Дружківської ради Костянтинівсько-Дружківського управління Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області, Дружківського міського центру зайнятості, Костянтинівсько-Дружківського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, виконкому Дружківської міської ради, правоохоронних та інших контролюючих органів проводиться робота щодо легалізації трудових відносин та оплати праці на малих підприємствах міста.

Під час виїзних засідань членами робочої групи проводиться інформування суб’єктів підприємницької діяльності у вигляді пам’яток, в яких висвітлюються питання належного оформлення трудових відносин з найманими працівниками та відповідальність за порушення законодавства про працю.

З початку 2020 року проведено 14 виїзних засідань, обстежено 83 об'єкти. В результаті проведеної роботи встановлено 9 порушень чинного законодавства в частині законності використання найманої робочої сили. 

З метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед громадян міста про важливість і необхідність оформлення легальних трудових відносин в міських газетах та на офіційному веб-сайті УСЗН Дружківської міської ради розміщується інформація щодо негативних соціальних наслідків нелегальних трудових відносин та виплати заробітної плати в «конвертах», висвітлюються матеріали виїзних засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

На виконання доручення Прем’єр - міністра України від 22.01.2020  щодо вжиття заходів, спрямованих на детінізацію зайнятості населення, інспекторами праці м. Дружківка за участю інспекторів праці ГУ Держпраці у Донецькій області з 24 січня по 31 січня 2020 року проведена інформаційно - роз’яснювальна кампанія з 353 роботодавцями міста, що націлена на подолання незадекларованої зайнятості.

На виконання доручення Прем'єр - міністра України від 05.02.2020 № 4734/0/1-20 про вжиття заходів щодо детінізації ринку праці та оптимізації визначення процедури розміру заробітної плати у будівельній галузі інспектори праці міста Дружківка з 2 по 20 березня 2020 року проводили інформаційну та роз'яснювальну роботу з 33 суб'єктами господарювання, що здійснюють діяльність у сфері будівництва.

На виконання листа Головного управління Держпраці у Донецькій області від 16.06.2020 № 04-15/3810/20  та з метою запобігання використанню незадекларованої праці, забезпечення роботодавців і працівників технічною інформацією та консультаціями щодо найбільш ефективних засобів дотримання законодавства інспектор праці м.Дружківка в липні 2020 року залучений до проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи з 124 суб’єктами господарської діяльності про неприпустимість допуску до роботи працівників без оформлення трудових відносин.

 

7.

5.1.1 Популяризація підприємництва із залученням представників малого і середнього бізнесу

1)        Залучення підприємців міста з числа малого і середнього підприємництва до участі у Регіональному конкурсі «Підприємець року»

2019-2020 роки

З звітному періоді Конкурсу не було, тому підприємці міста з числа малого і середнього підприємництва до участі не залучалися

 

 

 

2)    Відзначення кращих представників з числа малого і середнього підприємництва міста у рамках святкування Дня міста

2019-2020 роки

Виконавчим комітетом Дружківської міської ради запропоновано 5 осіб на участь в Дванадцятому регіональному конкурсі «Підприємець року Донецької області - 2020»:

-          Фізична особа-підприємець Роменська Анастасія Олександрівна  (претендент на звання  «Підприємець року Донецької області – 2020» за номінацією: «Підприємець року в галузі послуг»); 

-           Фізична особа-підприємець  Діордійчук Олександр Нестерович (претендент на звання  «Підприємець року Донецької області – 2020»  за номінацією «Підприємець року в галузі послуг»);

-          Директор ТОВ «Укргазпромсервіс» Волько Володимир Андрійович (претендент на звання  «Підприємець року Донецької області – 2020» за номінацією «Підприємець року в галузі промисловості»);

-          Фізична особа-підприємець Шейко Олександр Федорович (претендент на звання  «Підприємець року Донецької області – 2020» за номінацією «За активну підтримку малого бізнесу»);

-          Фізична особа-підприємець Баньковська Марина Миколаївна (претендента на звання «Підприємець року Донецької області – 2020» за номінацією: «Start-Up року»).

За результатами конкурсного відбору 3 особи (Діордійчук Олександр Нестерович, Шейко Олександр Федорович,  Баньковська Марина Миколаївна) визнані Переможцями,  2 особи Роменська Анастасія Олександрівна, Волько Володимир Андрійович) – Лауреатами даного конкурсу.

Відзначення фіналістів конкурсу «Підприємець року» відбулося 12.09.2020 (День міста)

 

 

 

3)   Демонстрація та популяризація успішних бізнес-проектів представників малого і середнього підприємництва міста

2019-2020 роки

Переможці конкурсного відбору з надання фінансової допомоги на розвиток власної справи (2 особи у 2017 році) залучаються до проведення різноманітних міських та регіональних заходів

 

8.

5.2.1. Розроблення пропозицій щодо активізації співпраці між суб’єктами малого і середнього підприємництва та професійно-технічними і вищими навчальними закладами з метою адаптації навчальних програм до потреб ринку праці, у тому числі шляхом проведення профорієнтаційних заходів

Проведення консультацій з навчальними закладами для адаптації навчальних програм до потреб ринку праці. Проведення заходів з орієнтації на професійне навчання для зареєстрованих безробітних

2019-2020 роки

За звітний період  Дружківським міським центром зайнятості було проведено 26 заходів з орієнтації на професійне навчання для 164 зареєстрованих безробітних

 

9.

6.1.1. Удосконалення роботи центру надання адміністративних послуг (покращення умов роботи центру надання адміністративних послуг), як складової частини інфраструктури розвитку підприємництва у місті)

Створення та облаштування приміщення  для зберігання документів Центру надання адміністративних послуг м. Дружківка. (Заплановано на 2019 рік  500,0 тис. грн. за рахунок міського бюджету)

 

2019-2020 роки

У 2019 році проведено ремонт  ? частини підвального приміщення, у якому створено 2 кімнати для зберігання документів та вентиляцію. Витрачено коштів міського бюджету 173,854 тис. грн.

В 2020 році планується його облаштування в рамках відібраного грантового проекту «Покращення доступності, рівня обізнаності про послуги та отримання якісного сервісу обслуговування для створення громадської ідентичності в м. Дружківка».

 

 

6.1.2. Проведення серед населення віддалених районів територіальної громади міста інформаційно-просвітницької роботи з популяризації роботи центру надання адміністративних послуг. Охоплення населення віддалених районів територіальної громади міста послугами ЦНАП

 

Проведення інформаційно-просвітницької роботи серед населення віддалених районів територіальної громади міста. Оприлюднення актуальної інформації про надання адміністративних послуг на офіційних веб-сайтах, у засобах масової інформації

2019-2020 роки

Освітлення актуальної інформації про надання адміністративних послуг здійснюється на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради, веб-сторінці Центру, на сайті 06267.com.ua – Сайт міста Дружківки, в міській газеті «Дружківський робочий» (ТОВ "Дружківський робочий") тощо.

 

 

6.1.3. Створення нових можливостей надання адміністративних та соціальних послуг для населення віддалених районів територіальної громади міста

Організація роботи мобільних (виїзних) офісів надання адміністративних та соціальних послуг мешканцям у разі створення Дружківської ОТГ

2019-2020 роки

В місті запроваджено надання адміністративних послуг: 1 - через сервіс «Мобільний адміністратор», яким у першому кварталі 2020 скористались 8 разів, 5 виїздів для прийняття пакету документів, 3 – видача результатів; 2 - через мобільний офіс надання адміністративних та соціальних послуг, яким

проведено 17 виїзних прийомів, обслуговано 304 особи. Відповідно до рішення виконавчого комітету Дружківської міської ради від 01.04.2020 № 156 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка під час здійснення заходів щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19» призупинено надання вищевказаних сервісів під час дії карантину

 

 

6.1.4. Підвищення кваліфікації адміністраторів відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради

 

Підвищення кваліфікації адміністраторів відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради

2019-2020 роки

Працівники  відділу прийняли участь у 45 навчальних заходах (онлайн-курсах, онлайн-вебінарах, семінарах, скайп-нарадах) ініціаторами які були:

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Харків), Харківська регіональна

філія Державного підприємства

«Національні інформаційні

  системи», Міністерство цифрової трансформації України , Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та БО «Надія і житло для дітей»,

  РСЦ ГСЦ МВС в Донецькій області, Програма «U-LEAD з Європою», Благодійний фонд "Слов'янське серце

 

10.

7.1.1. Активізація роботи щодо забезпечення активами підприємців міста для здійснення ними підприємницької діяльності

1) Оприлюднення інформації на офіційних сайтах та в засобах масової інформації про перелік об’єктів комунальної власності, інших активів, які можуть бути надані в оренду або відчужені на конкурсній основі суб”єктам підприємництва

2019-2020 роки

Управлінням житлового та комунального господарства Дружківської міської ради створено реєстр об’єктів комунальної власності, які можуть бути надані в оренду або відчужені суб’єктам підприємництва. Реєстр постійно оновлюється і розміщується на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради

 

 

 

2) Надання суб’єктам малого і середнього бізнесу в оренду / власність приміщення для ведення підприємницької діяльності

2019-2020 роки

Протягом звітного періоду суб’єктам малого і середнього бізнесу передано у власність у власність 1 приміщення, загальною площею130,0 кв. м., вартість за договором 122693 грн.

 

11.

7.2.1. Удосконалення системи інформаційної підтримки суб’єктів малого і середнього підприємництва

1) Проведення для безробітних громадян інформаційних та консультативних (орієнтаційних) семінарів, тренінгів, навчань з питань організації власної справи

2019-2020 роки

В 2020 році в межах роботи Центру розвитку підприємництва при Дружківському міському центрі зайнятості  було проведено 54  семінара  «Генеруй бізнес-ідею та розпочни  свій бізнес» та 39 інформаційних вебінарів  на платформі ZOOM в яких прийняли участь 833 безробітна особа та 8  представників малого та середнього бізнесу

 

 

 

2) Проведення заходів (семінари, тренінги, семінари-практикуми, зустрічі, конференції, «круглі столи») щодо навчання з актуальних питань ведення бізнесу

 

2019-2020 роки

Протягом січня-вересня 2020 року Костянтинівсько-Дружківським управління ГУ ДПС у Донецькій області проведено 9  тематичних семінарів, 3 «круглих столів», 5 зустрічій з бізнесом та 1 тренінг

 

 

 

3) Забезпечення інформаційної підтримки суб’єктів підприємництва щодо особливостей відкриття та ведення підприємницької діяльності та правових засад ведення підприємницької діяльності (висвітлення питань щодо започаткування та ведення підприємницької діяльності, правових засад та особливостей у сфері підприємництва, змін нормативно-правової бази у сфері підприємництва, шляхом розміщення інформацій, статей у ЗМІ, на веб-порталах, на інформаційних стендах оголошень по міському раді, а також шляхом особистого спілкування спеціалістів з представниками бізнес-середи та за телефоном, розповсюдження брошур серед підприємців та інші шляхи інформування)

2019-2020 роки

Центр зайнятості здійснює інформаційну підтримку суб’єктів підприємництва щодо особливостей відкриття та ведення підприємницької діяльності шляхом розміщення інформації на веб-порталі Донецької обласної служби зайнятості, розміщення на сайті центру зайнятості у мережі facebook,онлайн вебінарів, а також шляхом особистого спілкування спеціалістів центру зайнятості з представниками бізнес-середи  за телефоном.

Управлінням соціального захисту зроблено наступне:

Спеціалісти управління соціального захисту населення Дружківської міської ради приймають участь у проведенні заходів (семінари, тренінги, семінари-практикуми, зустрічі, конференції, «круглі столи») щодо навчання з актуальних питань ведення бізнесу.

26.02.2020 інспектори праці м. Дружківка прийняли участь у тренінгу з основ бізнес-планування для шукачів роботи, які зацікавилися можливістю відкриття власної справи, підприємців-початківців та досвідчених підприємців, які планують розширення власного бізнесу, що проводився у Дружківському міському центрі зайнятості.

З метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед громадян міста про важливість і необхідність оформлення легальних трудових відносин та штрафи для роботодавців у міській газеті “Дружківський робочий”  розміщено інформаційний матеріал “Штрафні санкції за порушення трудового законодавства зросли” та інформаційний матеріал “В місті Дружківка проведена масштабна інформаційно - роз'яснювальна кампанія, спрямована на подолання незадекларованої зайнятості”

Оприлюднено на офіційному веб-сайті управління та в офіційних групах Facebook, у рубриці «Соціально-трудові відносини»:

- Інформаційний матеріал “Міжнародна організація з міграції набирає учасників нового проєкту з підтримки бізнесу”;

- “До уваги роботодавців! Штрафні санкції за порушення трудового законодавства зросли”;

- “Про вжиття заходів щодо детінізації зайнятості у сфері торгівлі товарами та послугами”;

- Інформаційний матеріал відділення НСПП;

- «Підсумки роботи відділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області за 2019 рік»;

- Інформація стосовно проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи, спрямованої на подолання незадекларованої зайнятості;

- Інформація про проведення виїзного засідання міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати населення;

- Інформація стосовно проведення засідання міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення),пенсій, стипендій та інших соціальних виплат ;

- “До уваги суб’єктів господарювання будівельної галузі”;

- “В місті Дружківка стартувала інформаційна кампанія серед суб’єктів господарювання будівельної галузі”;

- Інформація про проведення виїзного засідання міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати населення;

- “В місті Дружківка продовжується інформаційна кампанія серед суб’єктів господарювання будівельної галузі”;

- “В місті Дружківка проведено засідання міської тимчасової та міжвідомчої робочої групи”;

-       «Інспекторами праці проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання»;

-       «В місті Дружківка продовжується інформаційно-роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання»;

-       «Про проходження альтернативної (невійськової) служби»;

-       «Перевірки додержання законодавства про працю: нове в законодавстві»;

-       «Інформація про проведення виїзного засідання міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення»;

-       «Легалізація трудових відносин»;

-       «В місті Дружківка поведено засідання міської тимчасової комісії та міжвідомчої робочої групи».

З метою посилення інформування роботодавців розроблено та оновлено Пам’ятку роботодавцям з легалізації трудових відносин, яку під час виїзних засідань надають підприємцям члени робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Також, в управлінні соціального захисту населення Дружківської міської ради створена та працює «Гаряча телефонна лінія» інспекторів праці для звернень громадян з питань порушення законодавства про працю. Інформаційний матеріал стосовно «Гарячої телефонної лінії» інспекторів праці розміщено на стендах оголошень підприємств, установ та організацій міста.

Відділом земельних ресурсів постійно забезпечується інформаційна підтримка суб’єктів малого і середнього підприємництва. На шпальтах міських газет, на офіційному порталі Дружківської міської ради, у теле- і радіоефірі, брифінгах надається інформація, статті, повідомлення, інтерв’ю щодо основних засад і аспектів підприємницької діяльності стосовно земельних відносин, інформація щодо проведення конкурсів, аукціонів, інша інформація, що стосується малого і середнього бізнесу і яка може бути корисною і цікавою для підприємців міста.

Зокрема, на  офіційному порталі Дружківської міської ради розміщено публікацію  щодо проведення 04 серпня 2020 земельних торгів з продажу права оренди ділянки комунальної власності площею 0,0170 га, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі.

Відділом з інформаційних та внутрішньополітичних питань на офіційному веь-сайті Дружківської міської ради розміщуються інформаційних статті для підприємців. Інформація щодо грантів для підприємців оприлюднювалася у соціальній мережі Фейсбук.

Костянтинівсько-Дружківським об’єднаним управлінням ПФУ Донецької області у м. Дружківка протягом 9 місяців 2020 року було виготовлено та розповсюджено 449 буклетів з питань легальної зайнятості населення.

З метою інформаційної підтримки суб’єктів підприємництва ГУ ДПС у Донецькій області з початку року підготовлено 167 матеріалів,  які  з урахуванням републікацій розміщені: у друкованих ЗМІ – 81 матеріалів,  на сторінках Інтернет-видань – 501. Виготовлено та розповсюджено 17  видів друкованої продукції загальним накладом  528 прим.

 

 

 

4)                Проведення роботи щодо роз`яснення нормативно-правового законодавства, насамперед, з використанням Інтернет-ресурсу, поштової скриньки веб-сайту

2019-2020 роки

З урахуванням републікацій Структурними підрозділами ГУ ДПС у Донецькій області з початку року на сторінках місцевих інтернет-видань розміщено  501 матеріал.

Костянтинівсько-Дружківським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Донецької області протягом 9 місяців  2020 року було розміщено 31 інформаційний матеріал на сторінці управління у Фейсбуці.

Розроблену Містобудівну документацію «Генеральний план м. Дружківка» та «План зонування м. Дружківка» розміщено на: офіційному веб-сайті Дружківської міської ради

https://druisp.gov.ua/mistobuduvannya/mistobudivna-dokumentatsiya/mistobudivna-dokumentatsiya;

на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних: https://data.gov.ua/organization/vykonavchyi-komitet-druzhkivskoyi-miskoyi-rady;

на веб-ресурсі «Відкрите просторове планування» (РМАР): https://pmap.minregion.gov.ua/index.php?r=document%2Findex&idAto=49010  

12.

7.3.1. Активізація роботи  щодо обізнаності суб’єктів малого і середнього підприємництва  у сфері дотримання трудового законодавства

Проведення  роз’яснювальної роботи  серед суб’єктів малого і середнього підприємництва  щодо недопустимості застосування нелегальної праці, необхідності підвищення соціальних стандартів (рівня оплати праці найманих працівників, охорони праці, тощо) та їх інформування щодо наслідків та відповідальності за порушення

 

2019-2020 роки

Структурними підрозділами ГУ ДПС у Донецькій області  проводяться заслуховування платників податків. При Дружківському відділі проведено 21 заслуховування (додаткові надходження податків склали  772,8 тис. грн.).

Структурними підрозділами ГУ ДПС у Донецькій області проведено 8 тематичних семінарів, виготовлено та розповсюджено 2 види  продукції з питань легалізації заробітної плати.

На засіданнях міської міжвідомчої робочої групи з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати; міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат; міської робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення зі всіма присутніми суб'єктами господарської діяльності проводиться інформаційно-роз'яснювальна робота з питань порушень законодавства про працю та рекомендується легалізувати трудові відносини з працівниками, забезпечити оплату праці найманим робітникам не менше законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати відповідно до положень Генеральної, Регіональної та Галузевих Угод, а також не допускати безпідставного скорочення робочого часу та чисельності працюючих.

В звітному періоді Костянтинівсько-Дружківським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України було разіслано 38 листів щодо недопустимості допуску на роботу працівників без оформлення трудових відносин.

В звітному періоді Дружківським міським центром зайнятості було проведено 33 заходи  з роз’яснювальної роботи серед 118суб’єктів малого і середнього підприємництва щодо недопустимості застосування нелегальної праці, необхідності підвищення соціальних стандартів (рівня оплати праці найманих працівників, охорони праці, тощо) та їх інформування щодо наслідків та відповідальності за порушення.

 

13.

8.1.1. Розвиток нового бізнесу за рахунок започаткування нових справ, що має призвести до покращення стану підприємницької діяльності в місті в цілому,  збільшення зайнятості за рахунок росту працюючих у сфері малого підприємництва тощо

Передача міжбюджетних трансфертів на суми співфінансування заходів щодо фінансової підтримки суб’єктів малого підприємництва . (Заплановано на 2019 рік  300,0 тис. грн., на 2020 рік 300,0 тис. грн. за рахунок міського бюджету)

2019-2020 роки

Конкурсний відбір проектів щодо фінансової підтримки суб’єктів малого підприємництва на розвиток власної справи у звітному періоді не проводився

 

 

14.

8.2.1. Стимулювання розвитку підприємницької ініціативи клієнтів служби зайнятості з метою започаткування власного бізнесу

Створення нових робочих місць за рахунок надання одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації безробітними підприємницької діяльності (за умови виділення коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття)

2019-2020 роки

За звітний період 3 особи з числа безробітних відкрили  підприємницьку діяльність з однаразовою виплатою допомоги по безробіттю на суму 128 399, 63 грн.

 

 

 

8.2.2. Посилення соціальних гарантій соціально-вразливих верств населення при працевлаштуванні

Створення роботодавцями додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних за рахунок дотацій з Фонду загальнообов`язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (за умови виділення коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття)

2019-2020 роки

Протягом звітного періоду роботодавцями  було створено 28 додаткових робочих місця для працевлаштування безробітних за рахунок компенсації ЄСВ

 

 

 

8.2.3. Набуття та вдосконалення професійних знань, умінь та навичок безробітними та повернення до продуктивної зайнятості

Організація навчання безробітних основам підприємницької діяльності та за професіями, які сприяють започаткуванню власної справи (за умови виділення коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок

2019-2020 роки

В звітному періоді 3 безробітні особи навчались основам підприємницької діяльності.

Фахівці центру зайнятості орієнтують шукачів роботи на можливість безкоштовного дистанційного навчання підприємницької діяльності на онлайн-платформі «Прометеус» www.prometheus.com.ua.

 

 

15.

9.1.1. Забезпечення соціального захисту працівників сфери підприємництва та збереження кадрового потенціалу

Активізація роботи міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині виплати заробітної плати не менш мінімальної

2019-2020 роки

В місті Дружківка працює міська міжвідомча робоча група з питання забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати (далі – міжвідомча робоча група).

З початку 2020 року проведено 9 засідань міжвідомчої робочої групи (3 з них в режимі відеоконференції), на яких заслухано звіти 54 керівників підприємств та фізичних осіб – підприємців міста. На засіданнях розглядаються питання щодо страхувальників, у яких нарахована заробітна плата менше законодавчо встановленого рівня, у яких протягом місяця кількість працівників, що працюють на умовах неповного робочого часу, збільшилась на 20 і більше відсотків за звітний період, питання щодо страхувальників, які здійснюють економічну діяльності та виходячи з задекларованої чисельності найманих працівників мають ознаки використання неоформлених трудових відносин, та інші питання.

В результаті проведеної роботи приймаються відповідні рішення.

 

 

9.1.2. Проведення роботи щодо поліпшення соціально-трудових відносин і запобігання трудових конфліктів шляхом проведення соціального діалогу в частині створення належних умов і оплати праці, недопущення порушень з боку роботодавців, соціальної захищеності прав і гарантій

1)                Активізація роботи міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендії та інших соціальних виплат

2019-2020 роки

З метою контролю за станом погашення заборгованості із заробітної плати та забезпечення її скорочення на підприємствах міста Дружківка працює міська тимчасова комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (далі-міська тимчасова комісія). З початку 2020 року проведено 9 засідань міської тимчасової комісії (3 з них в режимі відеоконференції), на яких заслухано звіти 32 керівників підприємств.

За результатами проведеної роботи тимчасовою комісією (за даними ГУ ДПС у Донецькій області)  додаткові надходження податків склали – 223,2 тис. грн.

 

 

 

 

2)                Активізація роботи робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення

 

2019-2020 роки

З метою виявлення прихованих трудових відносин та тіньових доходів міською робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення здійснюються обстеження суб’єктів господарювання різноманітних сфер діяльності (роздрібної торгівлі, ресторанного господарства, побуту, сфери надання послуг тощо).

З початку 2020 року проведено 14 виїзних засідань, обстежено 83 об'єкти. В результаті проведеної роботи встановлено 9 порушень чинного законодавства в частині законності використання найманої робочої сили.

За результатами проведеної роботи міською робочою групою (за даними Костянтинівсько-Дружківським управлінням Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області)  додаткові надходження податків склали – 274,7 тис. грн.

 

 

 

3)                Проведення колдоговірної компанії

2019-2020 роки

Протягом звітного періоду управлінням соціального захисту населення Дружківської міської ради проводилась консультативна робота щодо складання колективних договорів та відповідності їх діючому законодавству про працю. З початку 2020 року зареєстровано         36 колективних договорів, змін та доповнень до них.

З керівниками підприємств, установ, організацій проводяться бесіди щодо необхідності внесення положень Генеральної, Регіональної, галузевих угод до колективних договорів з метою подальшого виконання цих положень.

 

 

 

4)                Продовження роботи міської тристоронньої соціально-економічної ради

 

2019-2020 роки

З метою запобігання виникнення  колективних трудових спорів та стихійних акцій протесту в місті продовжує роботу міська тристороння соціально-економічна рада, склад якої затверджено рішенням виконкому Дружківської міської ради від 06.03.2018 № 77. З початку 2020 року на засіданнях міської тристоронньої соціально-економічної ради розглядалися наступні питання: про затвердження плану роботи міської тристоронньої соціально-економічної ради на 2020 рік; про стан укладання колективних договорів у м. Дружківка; про розрахунок балансу трудових ресурсів міста Дружківка.

Протягом звітного періоду поточного року в місті не виникало колективних трудових спорів.

 

16.

10.1.1. Запобігання порушення антимонопольного законодавства

 

1)                Погодження з Донецьким обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України проектів рішень (регуляторних актів), які можуть призвести до обмеження конкуренції

2019-2020 роки

Усі проекти регуляторних актів, що розробляються у Дружківській міській раді, спрямовуються до Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України для погодження. В разі непогодження або наявності зауважень, проекти РА не приймаються.

 

 

 

 

2)                Інформування Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України про відомі факти порушень антимонопольного законодавства у разі їх виявлення

2019-2020 роки

Протягом 9 місяців 2020 року  інформації щодо фактів порушень антимонопольного законодавства до виконавчого комітету Дружківської міської ради не надходило

 

  • ban contact
     
  • ban contact
     
  • ban contact
     
  • ban contact
     
  • ban contact
     

Фотогалерея

Misto 14
Misto 14
Misto 08
Retro 63