Документ № 156 від 01.04.2020 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

03.04.2020


ДРУЖКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

01.04.2020 м. Дружківка №156
 
Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка під час здійснення заходів щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19

Розглянувши протокол засідання спеціальної комісії з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру від 01.04.2020 № 3, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, відповідно до Закону України від 17.03.2020№ 530-IX«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної  хвороби COVID-19,  спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 12.03.2020 року №231/5-20 «Про забезпечення виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211»та  листа голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 25.03.2020 № 0.2/16-1806/4-20 «Про вжиття заходів щодо обмеження прийому фізичних осіб органами, закладами, підприємствами, установами, організаціями, що забезпечують надання адміністративних послуг», керуючись п.п. 6 п. «б» ч.1 ст.33 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

1.Затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м.Дружківка під час дії карантину (додаток).

2.Відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради (Іваницька):

2.1.Організувати роботу Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка (далі – Центр) під час здійснення заходів щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19 наступним чином:

2.1.1.Запровадити технічні перерви з 10.00-10.30, з 12.00-12-30, з 14.00-14.30 та щосереди з 16.00-16.30 для провітрювання та санітарної обробки приміщення.

2.1.2.Організувати прийом громадян таким чином, щоб у зоні очікування приміщення Центру одночасно знаходилось не більше 5 осіб з дотриманням відстані між заявниками, заявником та адміністратором не менше 1,5 метра з обов’язковим використанням індивідуальних засобів захисту (маски, антисептичні, антибактеріальні засоби).

2.1.3.Вести прийом громадян тільки за попередніми записом за телефонами +38(095)807-07-65 та (06267)5-32-67 або зверненням на електронну пошту cnap@druisp,gov.ua.

2.1.4. Консультації та інші інформаційні послуги надавати дистанційно засобами телекомунікаційного зв’язку, а саме: за телефоном: +38(095)807-07-65 та (06267)5-32-67, електронною поштою: cnap@druisp,gov.ua.

2.1.5.Суб’єктів звернення з ознаками інфекційного захворювання не допускати у приміщення Центру без індивідуальних засобів захисту (масок) та рекомендувати, за можливості, отримати послугу в електронній формі.

2.1.6.Призупинити надання адміністративних послуг сервісом «Мобільний адміністратор» та через мобільний офіс надання адміністративних та соціальних послуг

2.1.7.Забезпечити надання адміністративних послуг юридичним особам та фізичним особам-підприємцям дистанційно.

2.1.8.Забезпечити позачергове обслуговування та надання послуг у Центрі громадянам літнього віку, вагітним жінкам, особам з дітьми, іншим категоріям осіб, віднесеним до групи високого ризику.

3.Рекомендувати громадянам утримуватися від відвідування Центру у разі не терміновості (не нагайності) отримання адміністративної послуги.

  1. Відділу з інформаційних та внутрішньополітичних питань виконавчого комітету Дружківської міської ради (Мамцева) забезпечити інформування мешканців міста щодо утримання від відвідування Центру у разі не терміновості (не нагайності) отримання адміністративної послуги.

5.Координаційне забезпечення щодо виконання даного рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради (Іваницька).

6.Контроль за виконанням даного рішення  покласти назаступника міського голови з питаньдіяльності виконавчих органів ради      Полякова О.О.

 

 

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради                                                        О.О. ПОЛЯКОВ

 

 

 

  

 

Додаток

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконкому міської ради

від 01.04.2020 №156

 

           

Перелік адміністративних послуг, які надаються через

Центр надання адміністративних послуг м.Дружківка під час дії карантину

 

п/п

Номерадміністративної послуги

 

Найменування послуги

Суб’єкт надання адміністративної послуги (виконавчий орган, відповідальний за надання адміністративної послуги)

1

28-28-1

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм  вперше після досягнення 14-річного віку

Дружківський міський відділ Головного управління ДМС України в Донецькій області

2

28-28-2

Оформлення і видача паспорта громадянинаУкраїни з безконтактнимелектроннимносієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянинаУкраїнизразка 1994 року (у формі книжечки)

Дружківський міський відділ Головного управління ДМС України в Донецькій області

3

28-28-3

Оформлення і видача паспорта громадянинаУкраїни з безконтактнимелектроннимносієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянинаУкраїниз безконтактнимелектроннимносієм

Дружківський міський відділ Головного управління ДМС України в Донецькій області

4

28-28-4

Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм  у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку:

- зі зміною інформації, внесеної до паспорта  (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження);

-виявленняпомилки в інформації, внесеної до паспорта;

- непридатності паспорта для подальшоговикористання;

-якщо особа досягла 25- чи 45-річного вікута не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток;

-у разі обмінупаспорта громадянина України зразка 1994 рокуна паспорт з безконтактнимелектроннимносієм (за бажанням)

Дружківський міський відділ Головного управління ДМС України в Донецькій області

5

28-28-5

Оформлення і видача паспорта громадянинаУкраїни з безконтактнимелектроннимносієм у разіобміну паспорта громадянинаУкраїни (у формікартки) у зв’язку:

-зі зміною інформації, внесеної до паспорта  (крім додаткової змінної інформації);

- отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);

- виявленняпомилки в інформації, внесеній до паспорта;

- закінчення строку дії паспорта;

- непридатності паспорта для подальшоговикористання

Дружківський міський відділ Головного управління ДМС України в Донецькій області

6

2-05-33

Реєстраціямісцяпроживання/перебування особи

 

ВиконавчийкомітетДружківськоїміської ради (реєстраційний відділ виконавчого комітету Дружківської міської ради)

7

2-05-34

Зняття з реєстраціїмісцяпроживання особи

ВиконавчийкомітетДружківськоїміської ради (реєстраційний відділ виконавчого комітету Дружківської міської ради)

8

2-05-35

Видачадовідки про реєстраціюмісцяпроживання/перебування особи

ВиконавчийкомітетДружківськоїміської ради (реєстраційний відділ виконавчого комітету Дружківської міської ради)

9

2-4-10

Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою

ВиконавчийкомітетДружківськоїміської ради (Управлінняжитлового  такомунальногогосподарстваДружківськоїміської ради)

 

 

Керуючий справами виконкому  І.В. КУРИЛО

 

 

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м.Дружківка під час дії карантину розроблено відділом надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради.

 

 

Заступник начальника відділу-адміністратор

відділу надання адміністративних послуг

виконавчого комітету Дружківської міської ради                                   Д.В. МІТАСОВА