ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
26.05.2020 | м. Дружківка | №205 |
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Дружківської міської ради від 01.04.2020 № 156 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка під час здійснення заходів щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19» |
Розглянувши протоколи засідання спеціальної комісії з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру місцевого рівня від 26.05.2020 № 12, враховуючи протоколи засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 25.05.2020 №19, з метою організації діяльності Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка у період послаблення дії карантину щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 №16 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», враховуючи лист першого заступника голови Донецької обласної державної адміністрації,обласної військово-цивільної адміністрації від 21.05.2020 № 0.2/16-2889/4-20 «Про забезпечення надання адміністративних послуг», керуючись п.п. 6 п. «б» ч.1 ст.33, п.п.6 п.11-1 розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1.Внести зміни до рішення виконавчого комітету Дружківської міської ради від 01.04.2020 № 156 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка під час здійснення заходів щодо запобігання поширенню корона вірусної хвороби COVID-19», а саме:
1.1. Пункт 1 виключити.
1.2. Підпункт 2.1.2 підпункту 2.1 пункту 2 викласти у наступній редакції: «2.1.2.Організувати ведення прийому суб’єктів звернень з дотриманням вимог щодо перебування не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі сектору обслуговування, відстані між заявниками, заявником та адміністратором не менше 1,5 метра з обов’язковим використанням індивідуальних засобів захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлені самостійно). Очікування повинно відбуватися ззовні приміщення з дотримання принципів соціального дистанціювання (1,5м).»
1.3. У підпункті 2.1.3 підпункту 2.1 пункту 2 слово «громадян» замінити на слова
«суб’єктів звернень».
1.4. Підпункт 2.1.7 підпункту 2.1 пункту 2 виключити.
1.5. У пункті 3 слово «громадянам» замінити словами «суб’єктам звернень».
3.Координаційне забезпечення щодо виконання даного рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради (Іваницька).
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Полякова О.О.
Секретар міської ради В.Б. ГРИГОРЕНКО