Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
03.06.2020 | м. Дружківка | №214 |
Про затвердження плану роботи виконкому та виконавчих органів Дружківської міської ради на 3 квартал 2020 року |
З метою ефективного впровадження заходів щодо поліпшення життєдіяльності територіальної громади міста, організації планової роботи виконавчого комітету міської ради, згідно з п.3.6, п.3.7, п.3.8 розділу 3 рішення виконавчого комітету міської ради від 16.03.2016 №95 «Про затвердження Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Дружківської міської ради», керуючись ст.40 Закону України від 21.05.1997 №280 /97 ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
ВИРІШИВ:
- Затвердити план роботи виконкому та виконавчих органів Дружківської міської ради на 3 квартал 2020 року (додається).
- Виконавчим органам Дружківської міської ради надавати до відділу з організаційної, юридичної роботи та контролю виконкому Дружківської міської ради (Сігора) уточнені пропозиції до плану роботи виконкому та виконавчих органів Дружківської міської ради у строк не пізніш як за 25 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.
- Рішення виконкому від 18.12.2019 №324 «Про затвердження плану роботи виконкому та виконавчих органів Дружківської міської ради на 1 квартал 2020 року» зняти з контролю як виконане.
- Координаційне забезпечення виконання рішення покласти на відділ з організаційної, юридичної роботи та контролю виконкому Дружківської міської ради (Сігора ).
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Дружківської міської ради Курило І.В.
Секретар міської ради В.Б. ГРИГОРЕНКО
Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому
міської ради
від т03.06.2020 № 214
План роботи
виконкому та виконавчих органів Дружківської міської ради на 3 квартал 2020 року
№ з\п |
Назва питання |
Дата проведення |
Готують матеріали |
Відповідальні за підготовку |
Дата подачі документів |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||||
І. Питання для розгляду на засіданнях виконкому |
|||||||||||
1. |
Про організацію та проведення заходів , присвячених 29-й річниці святкування Дня незалежності України
|
01.07.2020 |
Пивовар Ю.А.- начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму міської ради |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
2. |
Про роботу комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати , забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності у 2020 році
|
01.07.2020 |
Небогатікова Г.Г.- начальник управління соціального захисту населення міської ради
|
Поляков О.О. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
|
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
3. |
Про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради за перше півріччя 2020 року |
15.07.2020 |
Кухарова Ю.І.- начальник загального відділу виконкому міської ради |
Курило І.В.- керуючий справами виконкому міської ради |
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
4. |
Про проведені заходи з імунопрофілактики та захисту населення від інфекційних хвороб на території м. Дружківка |
15.07.2020 |
Деснова О.Л.- начальник відділу охорони здоров’я міської ради,
|
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
5. |
Про організацію харчування учнів та студентів в 2020-2021 навчальному році |
05.08.2020 |
Лазебник С.А.- начальник відділу освіти міської ради,
Гололобов Б.Д. – директор Дружківського житлово-комунального коледжу Донбаської національної академії будівництва і архітектури,
Баштовий В.П. – директор Дружківського технікуму Донбаської державної машинобудівної академії ,
Пометун Л.Г. – директор Дружківського професійного ліцею |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
6. |
Про здійснення державної політики з питань підвищення рівня зайнятості населення, зниження безробіття, сприяння зайнятості громадян, які потребують соціального захисту |
05.08.2020 |
Кравченко Л.В.- директор Дружківського міського центру зайнятості |
Поляков О.О. заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
|
за 25 робочих днів до дати розгляду
|
||||||
7. |
Про підготовку до нового 2020 – 2021 навчального року та осінньо-зимового періоду у закладах міста |
19.08.2020 |
Лазебник С.А.- начальник відділу освіти міської ради |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
за 25 робочих днів до дати розгляду
|
||||||
8. |
Про організацію роботи щодо покращення протипожежного захисту та пожежну безпеку на об’єктах культури , освіти, охорони здоров’я та соціального захисту населення
|
19.08.2020 |
Свиридова І.В.- головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення виконкому міської ради ,
Пивовар Ю.А.- начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму виконкому міської ради,
Лазебник С.А.- начальник відділу освіти міської ради,
Деснова О.Л.- начальник відділу охорони здоров’я міської ради,
Небогатікова Г.Г.- начальник управління соціального захисту населення міської ради |
Бузова Г.О.- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Слесаренко Н.Є - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Виниченко Н.М.- радник міського голови
|
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
9. |
Про хід виконання першочергових заходів щодо підготовки бюджетних установ міста до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років
|
02.09.2020 |
Деснова О.Л.- начальник відділу охорони здоров’я міської ради,
Небогатікова Г.Г. начальник управління соціального захисту населення міської ради,
Пивовар Ю.А.- начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму виконкому міської ради |
Слесаренко Н.Є - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Виниченко Н.М.- радник міського голови
|
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
10. |
Про організацію роботи щодо роздільного збору , сортування сміття та благоустрою майданчиків для сміттєвих контейнерів на території міста
|
02.09.2020 |
Гейченко В.О.- начальник управління житлового та комунального господарства міської ради,
Руденко С.М.- директор Дружківського комунального автотранспортного підприємства 052805
|
Бузова Г.О.- заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
11. |
Про виконання заходів щодо організації та проведення оздоровлення дітей та молоді влітку 2020 року
|
16.09.2020 |
Небогатікова Г.Г.- начальник управління соціального захисту населення міської ради
|
Виниченко Н.М.- радник міського голови,
Слесаренко Н.Є - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
12. |
Про організацію роботи щодо повноти та своєчасності надходжень плати за землю до місцевого бюджету за січень – серпень 2020 року |
16.09.2020 |
Трушина І.В.- начальник міського фінансового управління Дружківської міської ради |
Поляков О.О. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
за 25 робочих днів до дати розгляду |
||||||
№ з\п |
Назва питання |
Дата проведення |
Готують матеріали |
Відповідальний за підготовку |
|||||||
II. Підготовка проектів розпоряджень міського голови |
|||||||||||
1 |
З кадрових питань (призначення, звільнення, відпустки, відрядження), з основної діяльності |
За потребою |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
2 |
Про скликання пленарного засідання сесії міської ради |
Протягом кварталу |
Сігора Т.О. – начальник відділу з організаційної, юридичної роботи та контролю |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
3 |
Про встановлення та виплату, премій та надбавок за липень, серпень, вересень 2020 року |
До 24 липня До 25 серпня До 25 вересня |
Локочинська В.Є. – головний бухгалтер виконавчого комітету |
Курило І.В. - керуючий справами виконкому |
|||||||
4 |
З питань господарсько-фінансової діяльності виконавчого комітету Дружківської міської ради |
За потребою |
Локочинська В.Є. – головний бухгалтер виконавчого комітету |
Курило І.В. - керуючий справами виконкому |
|||||||
5 |
З питань містобудування |
За потребою |
Сівоплясова І.В. – начальник відділу містобудування та архітектури |
Бузова Г.О. – заступник міського голови |
|||||||
6 |
Про визначення посадових осіб, відповідальних за достовірність, повноту і своєчасність подання інформації для внесення відомостей до Реєстру адміністративних послуг та на Єдиному державному порталі адміністративних послуг |
За потребою |
Іваницька Г.Б. – начальник відділу надання адміністративних послуг |
Поляков О.О. - заступник міського голови
|
|||||||
7 |
Про визначення адміністрато-рів відділу надання адміні-стративних послуг, уповнова-жених мати доступ до відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби України |
Протягом кварталу |
Іваницька Г.Б. – начальник відділу надання адміністративних послуг |
Поляков О.О. - заступник міського голови
|
|||||||
8 |
З питань охорони здоров`я |
Протягом кварталу |
Деснова О.Л.- начальник міського відділу охорони здоров’я міської ради |
Слесаренко Н.Є - заступник міського голови
|
|||||||
9 |
З питань захисту прав дитини |
За потребою |
Штагер І.В. – начальник служби у справах дітей |
Слесаренко Н.Є - заступник міського голови |
|||||||
10 |
З питань, які входять до компетенції відділу земельних ресурсів |
Протягом кварталу |
Петрусенко С.О. – начальних відділу земельних ресурсів |
Поляков О.О. - заступник міського голови |
|||||||
III. Засідання дорадчих органів міської ради, управлінь, відділів
|
|||||||||||
1 |
Комісія з питань розгляду звернень громадян |
Згідно з графіком |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
2 |
День контролю |
Згідно з графіком |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
3 |
Постійні депутатські комісії, сумісні засідання депутатських комісій, засідання виконкому та пленарні засідання сесій міської ради |
Протягом кварталу |
Сігора Т.О. – начальник відділу з організаційної, юридичної роботи та контролю |
Григоренко В.Б. - секретар міської ради |
|||||||
4 |
Участь у засіданнях: - адміністративної комісії; - експертної комісії; - комісії у справах реабілітованих; - комісії з розгляду матеріалів про надання грошової допомоги населенню міста; - комісії з питань нагородження; - конкурсної комісії; - робочої групи з питань соціального та правового захисту військовослужбовців, осіб, звільнених з військової служби в запас; - комісії з організації проведен-ня технічної інвентаризації захисних споруд цивільної оборони; - комісії з питань соціального страхування; - комісії по вирішенню земельних спорів; -координаційної Ради з питань протидії поширенню наркоманії; - робочої групи з питань впровадження електронного документообігу |
Протягом кварталу |
Відповідні структурні підрозділи |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
5 |
Експертна комісія архівного відділу
|
Протягом кварталу |
Харченко Н.Г. – начальник архівного відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
6 |
Засідання Громадської ради |
За графіком |
Мамцева І.В. – началь-ник відділу з інформа-ційних та внутрішньо-політичних питань |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
7
|
Участь в роботі комісії з питань захисту прав дитини
|
Протягом кварталу
|
Бикова С.А.- директор ЦСССДМ |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
8 |
Нарада з питань: - Державного стандарту соціального супроводу сімей, які перебувають у складних сімейних обставинах; запобігання та протидії домашньому насильству; - вивчення закону України про соціальні послуги |
Серпень
Вересень
|
Бикова С.А. - директор ЦСССДМ |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
9 |
Міська комісія з питань погашення заборгованості і заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджет-них надходжень, страхових внесків до пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності |
За потребою |
Коротун М.С. – начальник відділу економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
10 |
Засідання тендерного комітету |
Протягом кварталу |
Коротун М.С. – начальник відділу економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту |
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
11 |
Комісії з питань: - переведення житлових будинків (житлових приміщень) до розгляду нежитлових для подальшого використання цього будинку в інших цілях, які перебувають у приватній власності; - забезпеченню надійності та безпеки будівель, споруд та житлових будинків |
Протягом кварталу та по мірі надходження заяв |
Сівоплясова І.В. – начальник відділу містобудування та архітектури |
Бузова Г.О. – заступник міського голови |
|||||||
12 |
Міська містобудівна рада з питань містобудування |
Протягом кварталу
|
Сівоплясова І.В. – начальник відділу містобудування та архітектури |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
13 |
Міський комітет забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури |
Протягом кварталу |
Сівоплясова І.В. – начальник відділу містобудування та архітектури |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
14 |
Засідання: - громадської комісії з житлових питань при виконкомі; - комісії з розподілу житлової площі у будинках для тимчасового проживання; - конкурсного комітету з визначення автобусного перевізника на міських автобусних маршрутах |
Протягом кварталу |
Гейченко В.О. – начальник управління житлового та комунального господарства |
Бузова Г.О. – заступник міського голови |
|||||||
15 |
Нарада з керівниками житлово-комунальних підприємств |
Протягом кварталу
|
Гейченко В.О.- началь- ник управління житло-вого та комунального господарства |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
16 |
Засідання колегії служби у справах дітей
|
Протягом кварталу |
Штагер І.В. – начальник служби у справах дітей |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
17 |
Комісія з питань захисту прав дитини |
За потребою |
Штагер І.В. –начальник служби у справах дітей |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
18 |
Засідання: -координаційної ради з питань культури, молодіжної та сімейної політики, запобі-гання та протидії домашньо-му насильству, гендерної рівності та протидії торгівлі людьми; -міського комітету з питань фізичної культури та спорту; -міської комісії з питань підготовки документів щодо присвоєння почесного звання України «Мати-героїня» |
За графіком
|
Пивовар Ю. А.–начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму
|
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
19 |
Серпнева міська конференція педпрацівників |
До 28.08.2020 |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
20 |
Колегія відділу освіти (за окремим планом) |
3 тиждень вересня |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
21 |
Постійно діюча міська комісія: - з питань туберкульозу, ВІЛ-інфекції/СНІД та інших соціально-небезпечних захворювань; - з питань розбору малюкової смертності; - з перевірки стану роботи зі зверненнями громадян; - з питань тимчасової та стійкої непрацездатності; - з перевірки зберігання, обліку та використання наркотичних засобів в закладах охорони здоров`я; - протиракова; - з питань контролю забезпечення охорони праці, протипожежної безпеки та стану інженерно-технічних споруд; - з раціонального використання енергоресурсів |
Протягом кварталу |
Деснова О.Л. – начальник міського відділу охорони здоров’я |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
22 |
Медичні ради з питань: - надання медичної допомоги ветеранам війни згідно з Законом |
Липень
|
Деснова О.Л. – начальник міського відділу охорони |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
|
України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; - виконання заходів з профілактики малярії в ЗОЗ м. Дружківки; - ходу реформування вторинного рівня надання медичної допомоги у 2019-2020 році; - аналізу виконання норматив-них документів щодо обігу наркотичних та психотропних препаратів у ЗОЗ міста; - підготовки ЗОЗ міста до роботи в умовах осінньо-зимового періоду 2020-2021 року |
Серпень
Вересень |
здоров’я |
|
|||||||
23 |
Комісії: - з питань безпечної життєдіяльності населення; - з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення; - з питань погашення забор-гованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат; - з питань забезпечення реалізації рішень, спрямо-ваних на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати; - з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам; - зі спірних питань, виникаючих при призначенні субсидій; - з розгляду питань, пов’язаних зі встановленням статусу учасника війни; з питань надання одноразової грошової допомоги постраждалим особам та особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції; - з питань призначення допомоги малозабезпеченим сім`ям |
Протягом кварталу
|
Небогатікова Г.Г. - начальник управління соціального захисту населення |
Поляков О.О. – заступник міського голови
Виниченко Н.М. – радник голови ради
|
|||||||
24 |
Наради з питань надання адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через ЦНАП та щодо виконання вимог законодавства з питань надання адміністративних послуг |
Протягом кварталу |
Іваницька Г.Б. – начальник відділу надання адміністративних послуг |
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
25 |
Комісія з вирішення земельних спорів |
У разі надходження матеріалів |
Петрусенко С.О. – начальних відділу земельних ресурсів |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
26 |
Комісія з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати за землю |
У разі потреби |
Петрусенко С.О. – начальних відділу земельних ресурсів |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
27 |
Комісія з питань визначення величини пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури м.Дружківка |
У разі надходження матеріалів |
Петрусенко С.О. – начальних відділу земельних ресурсів |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
28 |
Комісія з питань ТЕБ та НС |
Згідно з планом роботи |
Свиридова І.В. - головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
IV. Перевірка (вивчення роботи) стану в підвідомчих відділах, службах, підприємствах |
|||||||||||
1 |
Проведення внутрішніх аудитів виконавчих органів міської ради |
Згідно з графіком
|
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. –керуючий справами виконкому |
|||||||
2 |
Вивчення стану справ щодо роботи зі зверненнями громадян на комунальних підприємствах, організаціях, установах, виконавчих органах міської ради
|
Згідно з графіком
|
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
3 |
Контроль: - за виконанням графіку видачі довідок населенню міста у виконкомі міської ради; - за своєчасним розглядом звернень, заяв та скарг громадян, організація, облік, вивчення усних та письмових звернень |
Постійно |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
4 |
Контроль за виконанням планів-графіків контролю з виконання завдань, визначених в розпорядженнях голови облдержадміністрації, рішеннях міської ради та виконавчого комітету |
Протягом кварталу |
Сігора Т.О.- начальник відділу з організаційної, юридичної роботи та контролю, Зінковська А.А. – заступник начальника
|
Курило І.В. –керуючий справами виконкому
|
|||||||
5 |
Контроль за оприбуткуван-ням, зберіганням та викорис-танням цінних паперів, бланків суворої звітності |
Постійно |
Локочинська В.Є. – головний бухгалтер виконавчого комітету |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
6 |
Перевірка розрахунків з підзвітними особами за 2 квартал 2020 р. |
До 10 липня |
Локочинська В.Є. – головний бухгалтер виконавчого комітету |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
7 |
Перевірка заборгованості за спожиті енергоносії з комунальними підприємствами |
Постійно |
Локочинська В.Є. – головний бухгалтер виконавчого комітету |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
8 |
Контроль за температурно-вологістним режимом в архівосховищах |
Протягом кварталу |
Харченко Н.Г. – начальник архівного відділу |
Курило І.В. –керуючий справами виконкому |
|||||||
9 |
Комплексна перевірка збереження документів НАФ у міському фінансовому управлінні Дружківської міської ради; тематична перевірка роботи архівного підрозділу Дружківської гімназії «Інтелект» Дружківської міської ради |
Протягом кварталу
|
Харченко Н.Г. – начальник архівного відділу |
Курило І.В. –керуючий справами виконкому |
|||||||
10 |
Контроль: - відповідності записів у паспорті на АРМ; - за повнотою та коректністю персональних даних Державного реєстру виборців; - за функціонуванням комплексної системи захисту інформації з фіксуванням подій у відповідних журналах; - за функціонуванням комплексної системи захисту інформації з фіксуванням подій у відповідних журналах |
Протягом кварталу
|
Симонян Р.Г. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
11 |
Контроль за прийнятими рішенями: - координаційної ради з питань розвитку підприємництва та реалізації державної регуляторної політики в місті; - виконкому міської ради з питань, що відносяться до компетенції відділу |
Протягом кварталу |
Коротун М.С. – начальник відділу економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту |
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
12 |
Рейди-перевірки за дотриманням законодавства щодо легалізації трудових відносин |
Згідно з графіком |
Коротун М.С. – начальник відділу економіки, інвестиційно- інноваційного розвитку та енергоменеджменту |
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
13 |
Контроль за додержанням СНАП термінів розгляду справ та прийняття рішення, моніторинг діяльності ЦНАП |
Постійно |
Іваницька Г.Б.- начальник відділу надання адміністра-тивних послуг |
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
14 |
Контроль: -за станом виконання дорожніх карт по головним розпорядникам; - за використанням бюджетних коштів бюджетними установами та за фінансуванням бюджетних коштів, що надаються на ремонт доріг та на охорону навколишнього середовища; - за надходженням від приватизації майна, адміністративних штрафів, прибутку підприємств комунальної власності та інших надходжень |
Щокварталу до 15 числа
Щомісячно
Протягом кварталу |
Трушина І.В. – начальник міського фінансового управління |
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
15 |
Перевірка та погодження місячної звітності про вико-нання місцевого бюджету міста та звітів про заборго-ваність бюджетних установ |
До 5 числа кожного місяця До 30 числа кожного місяця |
Трушина І.В. – начальник міського фінансового управління |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
16 |
Контроль виконання робіт з благоустрою міста підприємствами |
Щоденно |
Гейченко В.О. – начальник управ-ління житлового та комунального господарств |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
17 |
Координація і контроль за роботою комунального підприємства «Дружківка автоелектротранс» та контроль за роботою транспорту на маршрутах |
Щоденно
|
Гейченко В.О. – начальник управління житлового та комунального господарства |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
18 |
Контроль за станом утрима-ння дітей та виховання дітей-сиріт, у сім`ях, що перебува-ють у складних життєвих об-ставинах, прийомних сім`ях, дитячих будинках сімейного типу, сім’ях усиновителів |
Відповідно до графіку відвідування сімей за місцем проживання |
Штагер І.В. – начальник служби у справах дітей
|
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
19 |
Перевірка організації вихов-ної роботи у навчальних зак-ладах міста та умов утриман-ня дітей у сім’ях, які перебу-вають у складних життєвих обставинах |
Згідно з графіком перевірок |
Штагер І.В. – начальник служби у справах дітей |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
20 |
Перевірка дотримання чинного законодавства щодо праці неповнолітніх в організаціях, установах, на підприємствах незалежно від форм власності |
Протягом кварталу |
Штагер І.В. – начальник служби у справах дітей |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
21 |
Оперативний контроль з питань: - готовності бібліотек до нового навчального року. Контроль використання у навчальному процесі підручників та посібників з грифом Міністерства освіти і науки; - організації харчування у загальноосвітніх закладах |
До 13.09.2020
До 03.09.2020 |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
22 |
Тематичний контроль з питань: - стану травматизму вихованців, учнів, працівників за 6 місяців 2020 року; - стану правопорушень серед неповнолітніх за 6 місяців 2020 року; - стану роботи щодо проведення профілактичних заходів в закладах освіти за темою ПДР |
До 05.07.2020
До 10.07.2020
До 20.08.2020 |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
23 |
Контроль роботи з майбутніми матерям та породіллями щодо роз`яснення переваг грудного вигодовування дітей, з підвищення їх санітарної грамотності |
Протягом кварталу |
Деснова О.Л. –начальник міського відділу охорони здоров’я |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови
|
|||||||
24 |
Ведення оперативного обліку та контролю за наданням населенню житлових субсидій та допомог, складання звітності |
Щомісяця |
Небогатікова Г.Г. - начальник управлін-ня соціального захисту населення |
Виниченко Н.М. –радник голови ради |
|||||||
25 |
Здійснення контролю соціального супроводу сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах та за цільовим використанням коштів, створення належних умов для повноцінного виховання дітей |
Протягом кварталу |
Бикова С.А.- директор ЦСССДМ |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
26 |
Комплексна квартальна перевірка обласної системи централізованого оповіщення (СЦО)
|
Протягом кварталу |
Свиридова І.В. - головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
№ з\п |
Назва питання |
Дата проведення |
Готують матеріали |
Відповідальний за підготовку |
|||||||
V. Здійснення методичної та практичної допомоги виконавчим органам міської ради, органам місцевого самоврядування. Наради, семінари, навчання |
|||||||||||
1 |
Надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах - «Телефон довіри» |
Щодня
|
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. –керуючий справами виконкому |
|||||||
2 |
Надання методичної та практичної допомоги з питань кадрової роботи та в роботі із зверненнями громадян виконкомам селищних рад, комунальним підприємствам, організаціям, установам, виконавчим органам міської ради міста |
Протягом кварталу |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
3 |
Надання консультативно – методичної допомоги відділам, управлінням щодо складання, оформлення документів і організації діловодних процесів |
Протягом кварталу |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
4 |
Надання методичної та іншої практичної допомоги структурним підрозділам міської ради з питань організації контрольної роботи за виконанням документів, з підготовки проектів рішень міської ради, виконкому |
Протягом кварталу |
Сігора Т.О. – начальник відділу з організаційної, юридичної роботи та контролю |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
5 |
Ознайомлення працівників міської ради зі змінами у діючому законодавстві |
Протягом кварталу |
Троценко В.С.–завідувач сектору з юридичних питань |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
6 |
Надання правової допомоги управлінням, відділам міської ради, комунальним підприємствам міста, виконкомам селищних рад |
Протягом кварталу |
Троценко В.С.–завідувач сектору з юридичних питань
|
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
7 |
Надання консультативної допомоги управлінням, відділам міської ради, комунальним підприємствам міста щодо організації роботи з відкритими даними на Державному порталі відкритих даних |
Протягом кварталу |
Дяченко Я.О.- завідувач сектору комп’ютерного забезпечення, Сігора Т.О. – начальник відділу з організаційної, юридич-ної роботи та контролю |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
8 |
Надання консультативної допомоги Громадській раді при виконавчому комітеті Дружківської міської ради |
Протягом кварталу |
Мамцева І.В. – началь-ник відділу з інформа-ційних та внутрішньо-політичних питань |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
9 |
Надання консультативної та практичної допомоги органами самоорганізації населення |
Протягом кварталу |
Мамцева І.В. – начальник відділу з інформаційних та внутрішньополітичних питань |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
10 |
Надання методичної та практичної допомоги в складанні: - описів справ постійного зберігання та з кадрових питань (особового складу) установам: міське фінансове управління, Гімназія «Інтелект», відділ охорони здоров’я Дружківської міської ради; - положення про архів та про експертну комісію установам, організаціям міста |
Протягом кварталу
|
Харченко Н.Г. – начальник архівного відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
11 |
Надання консультацій працівникам діловодних служб установ міста з питань організації діловодства, про порядок передачі документів на державне зберігання при ліквідації організації, при передачі на державне зберігання документів
|
Протягом кварталу |
Харченко Н.Г. – начальник архівного відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
12 |
Надання методичної та консультативної допомоги: - службам виконкому та суб`єктам господарювання по регуляторній політиці у сфері господарської діяльності; - бюджетним установам міста щодо участі у грантових проектах та програмах; - бюджетним організаціям міста, Олексієво-Дружківській та Райській селищним радам по проведенню тендерних процедур при закупівлі товарів, робіт, послуг за бюджетні кошти
|
Протягом кварталу |
Коротун М.С. – начальник відділу економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту |
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
13 |
Технічне навчання працівників відділу ведення Державного реєстру виборців за програмою Служби розпорядника Держав-ного реєстру виборців ЦВК
|
Протягом кварталу
|
Симонян Р.Г. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
14 |
Надання методичної та практичної допомоги закладам культури та спорту міста з питань діловодства та їх діяльності, організації масових заходів |
Протягом кварталу |
Пивовар Ю.А. – начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
15 |
Семінари-тренінги щодо підвищення спеціальних знань з питань надання послуг та підвищення комунікативних навиків та психологічної стійкості |
Протягом кварталу |
Іваницька Г.Б. – начальник відділу надання адміністративних послуг |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
16 |
Навчання адміністраторів за участю представників суб’єктів надання адміністративних послуг (далі – СНАП), у тому числі територіальних органів виконавчої влади |
Протягом кварталу |
Іваницька Г.Б. – начальник відділу надання адміністративних послуг
|
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
17 |
Надання методичної та практичної допомоги в роботі виконкомам селищних рад, комунальним підприємствам, організаціям, установам, виконавчим органам міської ради міста |
Протягом кварталу |
Трушина І.В. – начальник міського фінансового |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
18 |
Надання консультативно-методичної допомоги відділам, управлінням щодо складання, оформлення документів і організації бюджетного процесу |
Протягом кварталу |
Трушина І.В. – начальник міського фінансового |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
19 |
Здійснення методичного та інформативного забезпечення виконкомам Олексієво-Дружківської та Райської селищних рад з підготовки проектів рішень на розгляд селищних виконавчих комітетів та ради з питань містобудування та архітектури |
Протягом кварталу |
Сівоплясова І.В. – начальник відділу містобудування та архітектури |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
20 |
Участь у нарадах, навчаннях, семінарах, які проводить обласна служба у справах дітей |
Протягом кварталу |
Штагер І.В. – начальник служби у справах дітей |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
21 |
Інструктивно-методична нарада з відповідальними особами щодо обліку учнів ЗНЗ |
До 28.08.2020 |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
22 |
Консультації для молодих спеціалістів |
До 13.09.2020 |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
23 |
Надання консультацій з питань оренди, орендної плати орендаторам та орендодавцям |
Постійно |
Гейченко В.О.-начальник управління житлового та комунального господарства |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
24 |
Семінари: - теоретико-методологiчнi основи соцiально/соцiально-педагогiчної роботи; - соціальні послуги в громаді; - сiмейне виховання та йoгo вплив на формування i розвиток дитячої особливостi |
Липень
Серпень
Вересень |
Бикова С.А.- директор ЦСССДМ |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
25 |
Надання практичної та методичної допомоги Олексієво-Дружківській селищній раді з питання роботи з сім`ями, які опинились у складних життєвих обставинах |
Протягом кварталу |
Бикова С.А.- директор ЦСССДМ |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
26 |
Здійснення методичного та інформативного забезпечення виконкомам Райської та Олексієво-Дружківської селищних рад з підготовки проектів рішень з питань земельних відносин |
Постійно
|
Петрусенко С.О. – начальних відділу земельних ресурсів |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
27 |
Тренування з особовим складом евакомісій з питань виконання функціональних обов’язків |
Протягом кварталу |
Свиридова І.В. - головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
28 |
Тренування з особовим складом комісії з питань ТЕБ та НС з питань виконання функціональних обов’язків |
Протягом кварталу |
Свиридова І.В. - головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
29 |
Заняття з НШ ЦЗ ОГД міста з питань вивчення керівних документів та надання допомоги в проведенні занять, тренувань |
Протягом кварталу |
Свиридова І.В. - головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
30 |
Надання допомоги комісіям з питань ТЕБ, НС ОГД та евакомісій |
Протягом кварталу |
Свиридова І.В. - головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
VI. Робота по забезпеченню громадських відносин, формуванню інформаційного простору в місті |
|||||||||||
1 |
Виїзні прийоми секретаря міської ради та заступників міського голови |
протягом кварталу: 2 рази на місяць (дата та місце проведення за узгодженням) |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
2 |
Проведення телефонного зв’язку «Гаряча лінія»: - секретаря міської ради Григоренка В.Б.; - заступників міського голови: Бузової Г.О., Полякова О.О., Слесаренко Н.Є. |
Згідно з графіком |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
3 |
Особистий прийом громадян: - секретарем міської ради Григоренком В.Б.; - заступниками міського голови: Бузовою Г.О., Слесаренко Н.Є., Поляковим О.О. |
щопонеділка
щовівторка щосереди щочетверга |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
4 |
Оприлюднення в ЗМІ інформацій, повідомлень стосовно роботи зі зверненнями громадян |
За необхідністю |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
5 |
Публікація у міських ЗМІ повідомлення про скликання сесій міської ради |
Протягом кварталу |
Сігора Т.О. – началь-ник відділу з організа-ційної, юридичної роботи та контролю |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
6 |
Розміщення на офіційному порталі Дружківської міської ради, інформаційно- аналітичному порталі облдержадміністрації та на порталі відкритих даних проектів рішень, рішень міської ради, виконавчого комітету, об’яв, іншої публічної інформації |
Протягом кварталу |
Сігора Т.О. – начальник відділу з організаційної, юридичної роботи та контролю |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
7 |
Здійснення зв’язку з редакціями місцевих газет та радіомовлення з метою інформування населення щодо ведення Державного реєстру виборців |
Протягом кварталу (у разі потреби) |
Симонян Р.Г. – начальник відділу ведення Державного реєстру виборців |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
8 |
Висвітлення в ЗМІ та мережі Інтернет питань, що стосуються роботи відділу |
Протягом кварталу |
Коротун М.С.– начальник відділу економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
9 |
Оприлюднення в ЗМІ відомостей щодо функціонування ЦНАП, розміщення та ведення на веб-сторінці ЦНАП інформації щодо його діяльності, інформування населення щод надання адміністративних послуг засобами поштового зв’язку |
Протягом кварталу |
Іваницька Г.Б. – начальник відділу надання адміністративних послуг |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
10 |
Акредитація журналістів та інших технічних працівників ЗМІ |
За потребою |
Мамцева І.В. – начальник відділу з інформаційних та внутрішньополітичних питань |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
11 |
Проведення брифінгів, прес-конференцій голови, секретаря міської ради, заступників міського голови |
Згідно графіка проведення |
Мамцева І.В. – начальник відділу з інформаційних та внутрішньополітичних питань |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
12 |
Висвітлення суспільно-політичної ситуації у місті та циклу заходів за участі міської ради, її виконавчого комітету, присвячених державним, професійним святам, пам’ятним датам та висвітлення її у ЗМІ і на офіційному сайті |
Постійно |
Мамцева І.В. – начальник відділу з інформаційних та внутрішньополітичних |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
13 |
Надання консультацій в ЦНАПі м.Дружківка |
Протягом кварталу |
Кишинська О.Ю. -начальник-державний реєстратор реєстраційного відділу |
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
14 |
Надання інформації до міських газет та виступи на радіо з поточних питань щодо містобудування |
При необхідності |
Сівоплясова І.В. – начальник відділу містобудування та архітектури |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
15 |
Надання в ЗМІ об’яв щодо транспортного обслуговування населення міста. Публікація у міській газеті «Дружківський робочий» переліків вільних об’єктів комунальної власності для передачі в оренду, про проведення аукціонів з приватизації нежитлових приміщень, конкурсів з оренди комунального майна |
Протягом кварталу
По мірі підготовки об’єктів |
Гейченко В.О. – начальник управління житлового та комунального господарства |
Бузова Г.О. – заступник міського голови |
|||||||
16 |
Підготовка до ЗМІ та офіційного сайту міської ради матеріалів про проведення міських спортивних та культурних заходів, рекомендаційних статей щодо здорового способу життя |
Протягом кварталу |
Пивовар Ю.А. –начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
17 |
Прийом громадян та надання консультацій з питань захисту прав дитини |
Щопонеділка, щочетверга |
Штагер І.В. - начальник служби у справах дітей |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
18 |
Висвітлення у засобах масової інформації питань захисту прав дітей |
Протягом кварталу |
Штагер І.В. – начальник служби у справах дітей |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови
|
|||||||
19 |
Надання інформації до міських ЗМІ статті: - профілактика грипу; - профілактика туберкульозу; - профілактика серцево- судинних захворювань; - профілактика онкологічних захворювань; - реформування галузі охорони здоров’я в місті |
Протягом кварталу |
Деснова О.Л. – начальник міського відділу охорони здоров’я |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови
|
|||||||
20 |
Розміщення інформації щодо формування здорового спосо-бу життя та ходу реформу-вання охорони здоров’я (проведення зустрічей у форматі «круглого столу», прес-конференцій тощо) |
Протягом кварталу |
Деснова О.Л. – начальник міського відділу охорони здоров’я |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
21 |
Підготовка та направлення інформації з питань соціального захисту населення та змін в законодавчих актах в міські газети та радіомовлення |
Щомісяця |
Небогатікова Г.Г. - начальник управління соціального захисту населення |
Виниченко Н.М. – секретар голови ради |
|||||||
22 |
Проведення особистого прийому громадян керівництвом управління та виїзного прийому громадян |
Згідно із графіком |
Небогатікова Г.Г. - начальник управління соціального захисту населення |
Виниченко Н.М. – секретар голови ради |
|||||||
23 |
Проведення телефонного зв’язку з населенням керівництвом управління «Пряма лінія» |
Згідно із графіком
|
Небогатікова Г.Г. - начальник управління соціального захисту населення |
Виниченко Н.М. – секретар голови ради |
|||||||
24 |
Робота із соціальними партне-рами з питань реалізації молодіжної політики; залучення до профілактичної роботи представників Благодійного Фонду «Нестор»; підготовка матеріалів в ЗМІ з питань соціальної роботи з дітьми та молоддю |
Протягом кварталу |
Бикова С.А. - директор ЦСССДМ |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
25 |
Інформування ЗМІ: - з питань безпеки життєдіяльності дітей у побуті; - про готовність закладів дошкільної освіти до нового навчального року |
До 12.07.2020
До 13.08.2020
|
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
26 |
Інформування через міські ЗМІ та виступи з поточних питань земельних відносин |
При необхідності |
Петрусенко С.О. – начальних відділу земельних ресурсів |
Поляков О.О. – заступник міського голови |
|||||||
27 |
Інформування населення через ЗМІ та офіційний веб-сайт міської ради
|
Протягом кварталу |
Свиридова І.В. - головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення |
Бузова Г.О. – заступник міського голови
|
|||||||
VII. Масові культурні, спортивні, молодіжні заходи, присвячені міжнародним, державним, професійним святам та пам’ятним датам
|
|||||||||||
1 |
Сприяння громадським організаціям, релігійним громадам, політичним партіям щодо участі у масових заходах |
Протягом кварталу |
Мамцева І.В. – начальник відділу з інформаційних та внутрішньополітичних питань |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому
|
|||||||
2 |
Організаційно-технічна підготовка та допомога у проведенні заходів |
За потребою |
Кухарова Ю.І. – начальник загального відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
3 |
Участь у підготовці заходів, свят, присвячених: - Дню Національної поліції України; - Дню Державного Прапора України; - Дню Незалежності України; - Дню пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України; - Дню фізичної культури і спорту; - Дню міста Дружківка; - Дню машинобудівника |
Протягом кварталу |
Сігора Т.О. – начальник відділу з організаційної, юридичної роботи та контролю |
Курило І.В. - керуючий справами виконкому |
|||||||
4 |
Внесення пропозицій напередодні свят щодо заслуховування ходу виконання рішень виконкому, розпоряджень і доручень голови Донецької облдержадміністрації з цієї нагоди на апаратні наради при секретареві міської ради |
Протягом кварталу напередодні свят |
Сігора Т.О. – начальник відділу з організаційної, юридичної роботи та контролю |
Курило І.В. - керуючий справами виконкому |
|||||||
5 |
Організація та проведення соціальної акції, присвяченої Дню Незалежностi та Дню Знань |
Протягом кварталу |
Бикова С.А.- директор ЦСССДМ |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
6 |
Сприяння організації виставок, ярмарок підприємств міста |
Протягом кварталу |
Коротун М.С. – начальник відділу економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту
|
Поляков О.О. – заступник міського голови
|
|||||||
7 |
Свято Івана Купала |
Липень |
Пивовар Ю.А. –начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму
|
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
8 |
Цикл міських заходів до 237-ої річниці м. Дружківка |
Вересень
|
Пивовар Ю.А. – начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
9 |
Обласний турнір з паркового волейболу з нагоди Дня незалежності України |
Серпень
|
Пивовар Ю.А. –начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму
|
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
10 |
Фізкультурно-оздоровчі заходи до Дня міста та Дня фізичної культури та спорту |
Вересень
|
Пивовар Ю.А. –начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
11 |
Змагання з мікроорієнтуваня «Велолабіринт» |
Вересень
|
Пивовар Ю.А. –начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
12 |
Міський урочистий захід до Дня Незалежності України
|
Серпень |
Пивовар Ю.А. –начальник відділу з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
13 |
Заходи, присвячені Державним святам: - Дню Незалежності |
23.08.2020 |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
14 |
Шкільні свята, присвячені Дню знань |
01.09.2020 |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
15 |
День знань Правил пожежної безпеки |
20.09.2020 |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
16 |
Тиждень безпеки |
19-23.08.2020 |
Лазебник С.А.- начальник міського відділу освіти |
Слесаренко Н.Є.- заступник міського голови |
|||||||
17 |
Проведення пропагандистських кампаній, приурочених Всесвітньому Дню серця |
26.09.2020
|
Деснова О.Л.– начальник міського відділу охорони здоров’я |
Слесаренко Н.Є. – заступник міського голови |
|||||||
18 |
Провести ініціативне документування подій, які відбувалися в місті з нагоди святкування 75-річчя з часу перемоги над нацизмом у Другій світовій війні) та збереження інформації про події, пов’язані із пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19
|
Протягом кварталу |
Харченко Н.Г. – начальник архівного відділу |
Курило І.В. – керуючий справами виконкому |
|||||||
IX. Інші питання
|
|||||||||||
1 |
Інші питання відділів, управлінь міської ради згідно з функціональними обов`язками, покладеними на них |
Протягом кварталу |
Начальник відділу |
Заступник міського голови, керуючий справами виконкому |
|||||||
Керуючий справами виконкому І.В.КУРИЛО
План підготовлено відділом з організаційної, юридичної роботи та контролю.
Начальник відділу Т.О.СІГОРА