Документ № 7/73-5 від 10.06.2020 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

11.06.2020


ДРУЖКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р І Ш Е Н Н Я

10.06.2020 м. Дружківка №7/73-5
 
Про внесення змін до рішення Дружківської міської ради від 27.11.2013 № 6/39-7

Розглянувши листи начальника відділу надання адмсіністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради Іваницької Г.Б. від 09.06.2020 вих.-0.122/311/20, начальника-державного реєстратора реєстраційного відділу  виконавчого комітету Дружківської міської ради Кишинської О.Ю. від 03.03.2020 вих.-50/0/56-20, від 14.05.2020 № 104/0/56-20 та начальника відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської ради Сівоплясової І.В. від 18.05.2020 вих.-0.111/59/20, з метою забезпечення організації та належної доступності адміністративних послуг  відповідно до Законів України від 06.09.2012 №5203-VI «Про адміністративні послуги» (зі змінами) та від 17.02.2011 №3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» (зі змінами),  постанов Кабінету Міністрів України  від 10.07.2019 № 691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини», від 24.12.2019 № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення проекту перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”», від 13.04.2011 № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і  будівельних робіт» та від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів», наказів Державної міграційної служби України від 10.02.2020 №34 «Про затвердження типової інформаційної картки адміністративної послуги щодо здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування», Міністерства юстиції України від 19.03.2020 №1040/5 «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації статутів територіальних громад, юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців» (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства юстиції України від 28 квітня 2020 року №1529/5) керуючись ст.25 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР  «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Внести зміни до рішення Дружківської міської ради від 27.11.2013 № 6/39-7 «Про затвердження переліку, інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Дружківка», а саме:

1.1. У додатку 2 «Інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Дружківка»:

1.1.1. Викласти у новій редакції інформаційні картки наступних  адміністративних послуг згідно додатку 1 до цього рішення:

- №2-05-6 «Державна реєстрація  створення юридичної особи (крім громадського формування)»;

- №2-05-7 «Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01.07.2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування)»;

- №2-05-8 «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування)»;

- №2-05-9 «Державна реєстрація переходу юридичної особи  на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)»;

- №2-05-10 «Державна реєстрація переходу юридичної особи  з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)»;

- №2-05-11 «Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування)»;

- №2-05-12 «Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)»;

- №2-05-13 «Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)»;

- №2-05-14 «Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування)»;

- №2-05-15 «Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування)»;

- №2-05-16 «Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)»;

-№2-05-17 «Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу  юридичної особи (крім громадського формування)»;

-№2-05-18 «Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування)»;

-№2-05-19 «Державна реєстрація припинення відокремленого  підрозділу юридичної особи (крім громадського формування)»;

- №2-05-20 «Державна реєстрація фізичної особи підприємцем»;

-№2-05-21 «Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 01.07.2004 року, відомості про яку не містяться  в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

-№2-05-22 «Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,  фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;

-№2-05-23 «Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням»;

-№2-05-24 «Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи (крім громадського формування), фізичної особи – підприємця»;

-№2-05-33 «Реєстрація місця проживання/перебування особи»;

-№2-05-34 «Зняття з реєстрації місця проживання особи»;

-№10-10-5 «Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва»;

-№10-10-15 «Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації»;

-№10-10-17 «Видача сертифіката».

1.1.2. Виключити інформаційні картки наступних адміністративних послуг:

- № 2-05-25 «Видача витягу з  Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб підприємців та громадських формувань»;

- № 2-05-32 «Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»;

- № 10-10-14 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації».

1.1.3. Доповнити інформаційними картками наступних адміністративних послуг:

- № 2-05-25 «Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

- № 2-05-32 «Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (крім громадського формування)»;

- № 2-12-1 «Видача витягу з  Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;

- № 2-12-2 «Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»;

- № 10-10-11 «Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт / про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт»;

- № 10-10-12 «Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта»;

- № 10-10-13 «Подання повідомлення  про початок виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) /про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)»;

- № 10-10-14 «Подання повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт»;

- № 10-10-18 «Реєстрація  декларації  про  готовність  об’єкта  до експлуатації  (індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт)»;

- № 10-10-19 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками СС1»;

- № 10-10-20 «Реєстрація декларації  про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду»;

- № 10-10-21 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта».

- № 10-10-22 «Видача дозволу на виконання будівельних робіт (для об’єктів реставрації)»;

- № 10-10-23 «Видача дозволу на виконання будівельних робіт (для нового будівництва, капітального ремонту та реконструкції)».

1.2.У додатку 3 «Технологічні картки адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Дружківка»:

1.2.1. Виключити технологічні  картки наступних адміністративних послуг:

   - № 2-05-25 «Видача витягу з  Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб підприємців та громадських формувань»;

- № 2-05-32 «Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»;

- № 10-10-14 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації».

1.2.2.Викласти у новій редакції технологічні  картки наступних  адміністративних послуг згідно додатку 2 до цього рішення:

- № 10-10-15 «Внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації»;

- № 10-10-17 «Видача сертифіката».

1.2.3.Доповнити технологічними  картками наступних  адміністративних послуг:

- № 2-05-25 «Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

- № 2-05-32 «Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (крім громадського формування)»;

- № 2-12-1 «Видача витягу з  Єдиного державного реєстру юридичних осіб,  фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;

- № 2-12-2 «Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно»;

- № 10-10-11 «Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт / про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт»;

- № 10-10-12 «Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта/про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта»;

- № 10-10-13 «Подання повідомлення  про початок виконання будівельних робіт  щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) /про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)»;

- № 10-10-14 «Подання повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт»;

- № 10-10-18 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації  (індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, будівель і споруд сільськогосподарського призначення, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт)»;

- № 10-10-19 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками СС1»;

- № 10-10-20 «Реєстрація декларації  про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду»;

- № 10-10-21 «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта»;

- № 10-10-22 «Видача дозволу на виконання будівельних робіт (для об’єктів реставрації)»;

- № 10-10-23 «Видача дозволу на виконання будівельних робіт (для нового будівництва, капітального ремонту та реконструкції)».

  1. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Полякова О.О.                                                     
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань депутатської діяльності, законності та правопорядку (Прус) та з питань економічної, інвестиційної політики та підприємництва (Руденко).

 

 

 

Секретар міської ради                                                                                В.Б.ГРИГОРЕНКО

 

ДОДАТОК