Пов’язані документи
Історія документу
Публікація документу
Р І Ш Е Н Н Я
24.06.2020 | м. Дружківка | №7/74-1 |
Про хід виконання міської цільової Програми підтримки та розвитку дитячої обдарованості на 2011-2020 роки «Надія Дружківки» |
Заслухавши інформацію начальника відділу освіти Лазебник С.А. про хід виконання міської цільової Програми підтримки та розвитку дитячої обдарованості на 2011-2020 роки «Надія Дружківки»( далі – Програма), міська рада відмічає, що відділ освіти, міський методичний кабінет з питань освіти, заклади освіти міста планують і організовують роботу з обдарованими та здібними дітьми в місті Дружківка відповідно до Програми, затвердженої рішенням Дружківської міської ради від 09.02.2011 № 6/5 – 7.
Проведення заходів, передбачених Програмою, дало змогу активізувати роботу щодо створення умов для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку обдарованої учнівської молоді.
Роботу з обдарованими й здібними дітьми організовано за п'ятьма видами обдарованості: інтелектуальна, практично - перетворювальна, художньо - естетична, психомоторна, комунікативно - організаторська.
Станом на 25.05.2020 року в банках закладів освіти перебуває 585 обдарованих дітей, що на 26 більше, ніж у минулому році; у міському банку перебуває275 обдарованих дітей, що на 5 % більше, ніж у минулому році, що за номінаціями виглядає таким чином: інтелектуальна – 85,художньо - естетична - 71, практично - перетворювальна - 35, психомоторна - 52, комунікативно - організаторська – 32.
З метою відбору використовуються різноманітні методики з моніторингу, підтримки та аналізу вибірки обдарованих дітей. До роботи активно підключаються практичні психологи.У кожному закладі освіти розроблено й затверджено план роботи з обдарованими учнями, оформлено індивідуальні картки й портфоліо обдарованих, які постійно поповнюються новою інформацією про досягнення дитини.
Традиційно активними є учні в науково – дослідницькій роботі в рамках Малої академії наук (МАН), предметних олімпіадах, дослідницьких, літературних, інших конкурсах, спортивних змаганнях, фестивалях.
У конкурсі - захисті науково-дослідницьких робіт (МАН) взяло участь 21конкурсант у 12 секціях 8-ми наукових відділень (літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства; мовознавства; філософії та суспільствознавства; історії; наук про Землю; математики; фізики і астрономії; хімії та біології). Найбільша кількість учасників від Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Дружківської міської ради Донецької області (далі - ЗОШ №17) – 4 учня, Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 Дружківської міської ради Донецької області (далі - ЗОШ № 12) - 4 учня та Дружківської гімназії «Інтелект»- 4 учня.
Голови журі наукових відділень відзначили збільшення кількості робіт порівняно з минулим навчальним роком (2018-2019 н.р. було подано 19 робіт). За результатами І етапу 9 робіт учнів-членів МАН Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Дружківської міської ради Донецької області (далі – ЗОШ №7) – 1 робота, ЗОШ №12 – 2 роботи, ЗОШ №17- 2 роботи та Дружківської гімназії «Інтелект» - 4 роботи направлено для участі в ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту (у 2019 році – 3 роботи). За результатами ІІ ( обласного ) етапу конкурсу- захисту команда учнів виборола 4 призових місця.
Розкриттю потенційних можливостей дітей, їх самореалізації, сприяє проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів. Результативність участі учнів у них має позитивну динаміку.
У ІІ етапі інтелектуальних змагань взяли участь 475 учнів закладів загальної середньої освіти міста, з яких 166 учнів посіли призові місця: І -47, ІІ-56, ІІІ -63.
У ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів брали участь 47 здобувачів освіти. В інтелектуальних змаганнях обласного рівня команда учнів виборола 13 дипломів переможців: ЗОШ №6 – 4 диплома; Дружківська гімназія «Інтелект» -3 диплома; ЗОШ №7- 3 диплома; ЗОШ №17-2 диплома; ЗОШ №12 – 1 диплом. Для порівняння: у 2018-2019 навчальному році кількість дітей, які були призерами на обласному етапі, становила 9 осіб.
Щорічно учні м. Дружківка стають переможцями обласного етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика та Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.У 2019-2020 навчальному році 2 учні були відзначені дипломами ІІІ ступеня за участь у зазначених конкурсах.
У ХІХ Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості переможцем ІІІ(обласного) етапу в номінації «Література» стала учениця ЗОШ №12.
Протягом 2019-2020 років 3457 учнів стали переможцями та учасниками у Всеукраїнських предметних Інтернет - конкурсах: «Кенгуру», «Лелека», «Кришталева сова», «Соняшник», «Геліантус», «Левеня», «Бобер» тощо.
Робота щодо виконання Програми триває.
На підставі викладеного, керуючись ст.26 Закону України від 21.05.1997
№ 280/97-ВР “Про місцеве самоврядування в Україні ”, міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Інформацію начальника відділу освіти Дружківської міської ради Лазебник С.А. про хід виконання міської цільової Програми підтримки та розвитку дитячої обдарованості на 2011-2020 роки «Надія Дружківки» узяти до відома.
- Відділу освіти Дружківської міської ради (Лазебник) продовжити роботу щодо виконання міської цільової Програми підтримки та розвитку дитячої обдарованості на 2011-2020 роки «Надія Дружківки».
3.Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Слесаренко Н.Є.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань освіти, культури, спорту та молоді ( Кулик ).
Секретар міської ради В.Б. ГРИГОРЕНКО