До відома підприємців

Дружківська міська рада повідомляє, що 18 червня 2019 об 11-00 у приміщенні виконкому за адресою: м. Дружківка, вул. Соборна, 16, кабінет 210, відбулись земельні торги у формі аукціону щодо продажу права оренди наступних земельних ділянок комунальної власності кадастровими номерами:

1411700000:00:004:0369 площею 0,0034 га, за адресою: Донецька область, м.Дружківка, вул. Кустанайська, 2Е для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07), лот 34113. Учасниками було надано 41 пропозицію, розмір річної орендної плати збільшився з 5% до 6% нормативної грошової оцінки земель, що складає  891,25 грн. Термін оренди землі 3 роки.

1411700000:00:010:0083 площею 0,0039 га, за адресою: Донецька область, м.Дружківка, вул. Машинобудівників район жилого будинку №58 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (тимчасова споруда) (код КВЦПЗ 03.07), лот 34117. Учасниками було надано 21 пропозицію, розмір річної орендної плати збільшився з 10% до 11% нормативної грошової оцінки земель, що складає 4812,77 грн. Термін оренди землі 3 роки.

Результат земельних торгів у формі аукціону, лот 34116, на земельну ділянку кадастровим номером 1411700000:00:010:0406 площею 0,0055 га, за адресою: Донецька область, м.Дружківка, вул. Космонавтів район жилого будинку №65 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07), анульовано у зв’язку з несплатою переможцем в установлений строк належної суми за придбаний лот.


До уваги молодих жінок – майбутніх підприємців у віці від 18 до 35 повних років, які бажають розвивати власну бізнес-ідею та мешкають на території Донецької області!

До виконавчого комітету Дружківської міської ради надійшла інформація від Департаменту економіки Донецької ОДА що здійснюється прийом заявок на участь у Регіональному конкурсі молодіжного жіночого підприємництва «Чому я обираю власний бізнес.

Основною метою Конкурсу, який проводиться з 2017 року, є пошук та нагородження молодих підприємниць, які мають конструктивне бачення власних можливостей та ринкового оточення, а також впевнені у реалізації власних бізнес-ідей. Це молоді жінки у віці від 18 до 35 років, які проживають на території Донецької області.

Конкурс проводиться у наступних номінаціях: «Виробництво», «Сфера послуг», «Сімейний бізнес».

Реєстрація та заповнення профілю учасниць за посиланням http://bit.ly/2I43PjU

Нагородження відбудеться на Бізнес-форумі «Business4Women» 19 вересня 2019 року в Маріуполі.

Більш детальну інформацію щодо проведення та участі у Конкурсі можливо отримати, звернувшись до контактних осіб: Наталя Іванова +38 (050) 4714440, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та Казілова Аріна, +38 (050) 4607779.».


 До уваги керівників підприємств, установ, організацій, підприємців!

До виконавчого комітету Дружківської міської ради надійшла інформація від Департаменту економіки Донецької ОДА про проведення українською компанією Terrasoft, яка є одним з ключових гравців на міжнародному ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, наймасштабнішої бізнес-події цього літа - Форуму бізнес- і ІТ-лідерів, який відбудеться у м. Київ14 червня 2019 року.

Місце проведення заходу : м. Київ, Спортивна площа, 1.

Умови участі: безкоштовно (обов’язкова попередня онлайн реєстрація). 

На Форумі зберуться понад 4000 учасників для бізнес-спілкування, які зможуть розширити коло ділових контактів, знайти нових клієнтів і партнерів. Також у рамках Форуму буде працювати експозона, де всі учасники зможуть ознайомитися з продуктами в галузі BPM- і CRM-систем.

Програма Форуму складається з десяти тематичних секцій:

BUSINESS: пошук нових точок для прискорення бізнесу

  • #accelerate ― стратегії та підходи найбільших компаній, які допомагають швидко розвиватися з урахуванням змін зовнішнього середовища.
  • #thecustomer ― кейси впровадження інновацій в маркетингу, продажах і клієнтському сервісі.
  • #transformation ― способи швидкої трансформації в умовах надшвидкостей: досвід експертів з різних галузей бізнесу.

TECHNOLOGY: глибоке занурення в цифрові технології і практику їх використання

  • #everyone-a-developer ― епоха low-code: як автоматизувати будь-які бізнес-ідеї за лічені хвилини.
  • #process-excellence ― передові практики управління бізнес-процесами та застосування BPM-технологій для підвищення продуктивності команди.
  • #tech-point ― як отримати бізнес-результат від чат-ботів, AI, RPA та інших сучасних технологій.

ACADEMY: лише перевірені методики підвищення ефективності організації

  • #how-to ― практика побудови процесів B2B-продажів, лідогенерації, управління проектами по Agile.
  • #best-practice ― методології підвищення ефективності продажів, управління IТ-сервісами, побудови процесного офісу, управління знаннями.

OPEN STAGE: інтерактивний майданчик для нетворкінгу та пошуку нових рішень

  • #it-ecosystem ― знайомство з готовими технологічними рішеннями, які допоможуть виконувати завдання різної складності.
  • #braindates ― клуб для спілкування і знайомства з гостями та спікерами заходу в форматі «Business speed dating».

Більш детальну інформацію про Форум бізнес- і ІТ-лідерів можна отримати від працівників компанії Terrasoft за телефоном: +380(044)363-31-33. А також в режимі онлайн через Інтернет на сторінці реєстрації учасників на Форум за гіперпосиланням: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2019/kiev?activity=ijigroup_pr_global-tour-2019-kiev&utm_source=ijigroup&utm_medium=pr&utm_campaign=global-tour-2019-kiev .

Пропонуємо прийняти участь у даному заході.      

 


До відома

суб’єктів підприємницької діяльності.

           07 червня 2019 року о 10-00 годині в приміщенні виконавчого комітету Дружківської міської ради (каб. 210) відбудеться робоча зустріч з суб’єктами підприємницької діяльності щодо обговорення  проекту регуляторного акту «Про встановлення заборони продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства)  у визначений час доби на території              м. Дружківка» та його регуляторного впливу.

         Запрошуємо прийняти участь.

 


Дружківська міська рада повідомляє, що 18 червня 2019 об 11-00 у приміщенні виконкому за адресою: м. Дружківка, вул. Соборна, 16, кабінет 210, відбудуться земельні торги щодо продажу права оренди трьох земельних ділянок комунальної власності кадастровими номерами:

1411700000:00:004:0369 площею 0,0034 га, за адресою: Донецька область, м.Дружківка, вул. Кустанайська, 2Е для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07).
Детальна інформація за посиланням: http://torgy.land.gov.ua/auction/lot-card/34113

1411700000:00:010:0406 площею 0,0055 га, за адресою: Донецька область, м.Дружківка, вул. Космонавтів район жилого будинку №65 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код КВЦПЗ 03.07).
Детальна інформація за посиланням: http://torgy.land.gov.ua/auction/lot-card/34116

1411700000:00:010:0083 площею 0,0039 га, за адресою: Донецька область, м.Дружківка, вул. Машинобудівників район жилого будинку №58 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (тимчасова споруда) (код КВЦПЗ 03.07).
Детальна інформація за посиланням: http://torgy.land.gov.ua/auction/lot-card/34117

Оголошення про аукціон розміщено на сайті Держгеокадастру за посиланням http://torgy.land.gov.ua/auction/lots/17751
За довідками звертатись до Ліцитатора:  Вороніна Олена Владиславівна тел. 099-615-79-27


До уваги підприємців міста – юридичних та фізичних осіб!


До уваги суб’єктів підприємницької діяльності – керівників підприємств!

Виконавчий комітет Дружківської міської ради стурбований ситуацією щодо зменшення чисельності працюючих осіб на підприємствах міста та рівнем оплати праці у місті Дружківка.

Протягом 2018 році намічено тенденцію зменшення працюючих осіб на підприємствах міста, динаміка зменшення чисельності працюючих спостерігається і в поточному році. Так, за підсумками 4 кварталу 2018 року середньооблікова чисельність штатних працівників по м. Дружківка склала 10501 особу, що в порівнянні з 2017 роком становить 90,2% (зменшення на 1143 особи, тобто на 9,8%). Занепокоєння викликає той факт що зменшення чисельності працюючих продовжується і в цьому році.

Велике занепокоєння виникає також і з ситуацією щодо рівня оплати праці на підприємствах міста.

Протягом останніх років на підприємствах міста спостерігалося поступове підвищення заробітної плати працюючим, але у 4 кварталі 2018 року зафіксовано погіршення ситуації щодо оплати праці (середньомісячна заробітна плата штатних працівників склала 8059 грн.), - в порівнянні з попереднім періодом (3 кварталом 2018 року) зменшилася  на 117 грн.

Незважаючи на збільшення заробітної плати в порівнянні з 4 кварталом 2017 року (збільшення становить 20,6%), середньомісячна номінальна заробітна плата одного штатного працівника в цілому по місту в 4 кварталі 2018 року становила лише 77,3% до розміру середньомісячної заробітної плати по Донецькій області (10423 грн) і 90,9% до середньомісячної по Україні (8865 грн. – за 2018 рік).

По регіону найвищий рівень заробітної плати (за підсумками 4 кварталу 2018 року) зафіксовано у м. Маріуполь (13817 грн.), м. Покровськ (13043), м. Авдіївка (11783), найнижчий – у м. Бахмут (7917 грн.), м. Костянтинівка (7346), м. Селидове (7557). У рейтингу міст Донецької області (15 міст) по розміру заробітної плати, м. Дружківка займає 4 сходинку з кінця (якщо рахувати з початку, то 11-ту).

Зважаючи на соціальну значимість даного питання, з метою підвищення добробуту працівників, виконавчий комітет Дружківської міської ради звертається до Вас з проханням вжити усі можливі заходи щодо підвищення заробітної плати працюючим до рівня середньообласної.

Начальник відділу економіки, інвестиційно-

інноваційного розвитку та енергоменеджменту                                                М.С.КОРОТУН               


 

   Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру на виконання статті 289 Податкового кодексу України повідомляє.

          Відповідно до пункту 9 підрозділу 6 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (в редакції Закону України від 23.11.2018 № 2628 – VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів») індекс споживчих цін за 2017 – 2023 роки, що використовується для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовується із значенням 100 відсотків.

          Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за 2018 рік становить 1,0.

          Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. Коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: 1996 рік – 1,703, 1997 рік – 1,059, 1998 рік – 1,006, 1999 рік – 1,127, 2000 рік – 1,182, 2001 рік – 1,02, 2005 рік – 1,035, 2007 рік – 1,028, 2008 рік – 1,152, 2009 рік – 1,059, 2010 рік – 1,0, 2011 рік – 1,0, 2012 рік – 1,0, 2013 рік – 1,0,   2014 рік – 1,249, 2015 рік – 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) та 1,2 для сільськогосподарських угідь (рілля, перелоги, сіножаті, пасовища, багаторічні насадження), 2016 рік – для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) – 1,0, для земель несільськогосподарського призначення – 1,06, 2017 рік – 1,0.

            Нормативна грошова оцінка земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не індексувалася.

Начальник управління                                                           М. ЯКОВЕНКО

 


До уваги управлінців середньої та вищої ланки підприємств!

До виконавчого комітету Дружківської міської ради надійшла інформація від Департаменту економіки Донецької ОДА про започаткування нового формату Програми Федерального міністерства економіки та енергетики Німеччини для менеджерів «Fit for Partnership with Germany» (далі – Програма) економічна кооперація з фокусом на Індустрію 4,0.

До участі запрошуються управлінці середньої та вищої ланки підприємств, підприємці. Які займаються дослідженнями та розробками новітніх технологій, інноваційних стартапів, ІТ для Індустрії 4,0.

Зокрема, за напрямами:

  • Діджиталізація підприємств та виробництва,
  • Роботизація на виробництві та в сфері послуг, промислова автоматизація,
  • Адитивне виробництво (3D-друк),
  • Нові матеріали,
  • Масова кастомізація,
  • Безпілотний транспорт – автомобілі, навантажувачі, літальні апарати, їх застосування, у тому числі, в промисловості та сільському господарстві,
  • Смарт фармінг,
  • Смарт енергоефективність, технології зберігання та передачі даних,
  • Інтернет речей та послуг, комунікації та зв’язок,
  • Big Data,
  • Блокчейн,
  • Робота з інформацію,
  • Штучний інтелект.

Термін подання документів для участі у цьому напрямку завершується 14 січня 2019 року. Для участі у бізнес візіті до Німеччини учасникам необхідно володіння англійською мовою.

Актуальна і детальна інформація щодо даного напрямку Програми розміщена за посиланням https://bit.Ly/2rjxMB8. Загальна інформація щодо участі у Програмі – за посиланням https://bit.Ly/2FAgVHz.

Координаторами та виконавцями Програми в Україні є Німецьке товариство з міжнародного співробітництва та Мінекономрозвитку. До реалізації Програми в україні також залучено регіональні партнерські платформи Програми, їх перелік розміщено за посиланням https://bit.Ly/2zzIhEG.

Умови участі у Програмі за телефоном +38(050)7348280, E-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Контактна особа з боку облдержадміністрації пані Вікторія Власова.».

 


Увага! Чекаємо Ваших повідомлень про намір участі у земельних торгах!

21.12.2018 під головуванням секретаря міської ради Бучук Ірини Олександрівни відбулося засідання комісії з добору земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні або права на які виставляються для такого продажу, за участю депутатів міської ради, представників громадської ради при виконавчому комітеті, громадської організації «Дружківська організація роботодавців підприємців», та фахівців виконкому.

Було сформовано попередній перелік земельних ділянок комунальної власності права на які виставляються на земельні торги окремими лотами (перша черга), до якого включено 14 ділянок різного функціонального призначення. Для ознайомлення потенційних покупців та громади міста, аналізу та вивчення громадської думки, щодо можливості продажу права оренди земельних ділянок, визначення попиту на ринку на конкретні земельні ділянки більш детальна інформація буде оприлюднена у засобах масової інформації.  Пропозиції щодо підготовки відповідних земельних ділянок до продажу права оренди на земельних торгах приймаються відділом земельних ресурсів виконавчого комітету, кабінети 114,110 міськвиконкому.

Попередній перелік земельних ділянок комунальної власності права на які виставляються на земельні торги окремими лотами (перша черга).

 


До уваги суб'єктів малого підприємництва- фізичних осіб та юридичних осіб- платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки!

  Виконком Дружківської міської ради повідомляє, що 20.12.2018 року о 10-00 годині у малому залі виконкому (кім. 210) відбудеться робоча зустріч з оцінки стандартного розміру витрат суб'єкту господарювання малого підприємництва, який виникає внаслідок дії регуляторного акту (РА)- проекту рішення міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Дружківської міської ради» Запрошуємо усіх зацікавлених осіб з числа суб'єктів малого підприємництва - фізичних осіб та юридичних осіб й платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, прийняти участь у цьому заході. Обов'язкова попередня реєстрація за телефоном: (06267)43188 до 12-00 години 19.12.2018 року».


«До уваги суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб – платників єдиного податку першої та другої груп!

       Виконком Дружківської міської ради повідомляє,  що  12.12.2018  року о 10-00 годині  у малому залі виконкому (кім. 210) відбудеться робоча зустріч з оцінки стандартного розміру витрат суб’єкту господарювання малого підприємництва, який виникає внаслідок дії регуляторного акту (РА)- проекту рішення міської ради «Про встановлення єдиного податку на території Дружківської міської ради». Запрошуємо усіх зацікавлених осіб з числа підприємців  – платників єдиного податку першої та другої груп прийняти участь у цьому заході.

Обов’язкова попередня реєстрація  за телефоном: (06267)43188 до 12-00 години 11.12.2018 року».


«До уваги субєктів малого підприємництва!

  Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 05.05.2017 № 466 «Про порядок використання коштів обласного бюджету, передбачених на надання фінансової підтримки суб’єктам малого підприємництва на реалізацію проектів», зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області 05.05.2017 за № 78/2285 (зі змінами), оголошено конкурсний відбір проектів суб’єктів малого підприємництва, за якими буде надаватись фінансова підтримка  на реалізацію проектів.            

  Більш детальну інформацію для розповсюдження розміщено на сайті облдержадміністрації dn.gov.ua у розділах «Оголошення», «Поточна діяльність» (підрозділи «Український донецький куркуль», «Малий та середній бізнес»).

  Заявки на участь у  черговому конкурсному відборі та відповідні документи подаються до 13-00 години 26 вересня 2018 року департаменту економіки облдержадміністрації за адресою:  м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, 6,  каб. 412. Проведення конкурсного відбору заплановано на 10 жовтня 2018 року.».


«До уваги  суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють діяльність з продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та місцевих мешканців!

Згідно з рішенням Дружківської міської ради у місті Дружківка забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових з 22 години вечора до 10 години ранку. За недотримання вимог передбачена адміністративна відповідальність за статтею 156 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення.»


 До уваги суб’єктів господарювання!

НОВЕ В ЗАКОНОДАВСТВІ

    З 17 червня 2018 року набуває чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII.

   Цей Закон визначає правовий статус товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю (далі - товариство), порядок їх створення, діяльності та припинення, права та обов’язки їх учасників.

Пунктами 2,3,5 Прикінцевих та перехідних положень цього Закону передбачено:

- визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про господарські товариства" (Відомості Верховної Ради України, 1991 р., № 49, ст. 682 із наступними змінами) у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю.

- протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.

- товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю звільняються від сплати адміністративного збору за реєстрацію змін до статуту товариства у зв’язку з приведенням його у відповідність із цим Законом протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.

Ознайомитися з Законом можна на сайті Верховної Ради України за посиленням : http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2275-19/page

Отримати додаткову інформацію по даному питанню Ви можете у реєстраційному відділі виконкому Дружківської міської ради, який розміщується у будівлі Центру надання адміністративних послуг м.Дружківка за адресою  вул.Машинобудівників, 64.

тел. (62267)5-32-69


«До уваги ВПО з Донецької, Луганської областей, а також Криму, що проживають у Донецькій області, та місцевих мешканців, які розпочали або хочуть розпочати власний бізнес!


  Звертаємо увагу  фізичних та юридичних осіб, які використовують земельні ділянки комунальної форми власності!


«До уваги суб’єктів малого і середнього підприємництва!

Виконком міської ради повідомляє, що за інформацією Департаменту економіки облдержадміністрації, Міністерством торгівлі США був оприлюднений календар спеціальної програми бізнес стажувань SABIT (Special American Business Internship Training Program) на 2017 рік.

Програма SABIT – є спеціалізованою програмою консалтингової допомоги, обміну професійним досвідом та стажувань Міністерства торгівлі США зі сприяння реалізації економічних реформ, підтримки приватного сектору та підвищення кваліфікації підприємців і державних службовців пострадянських країн. Програма була розроблена в 1990 році Адміністрацією США з міжнародної торгівлі.

Участь вітчизняних експортерів, зокрема представників IT, АПК та енергетичного секторів сприятиме розширенню їх подальшої експортної та інвестиційної привабливості.

Більш детальна інформація є доступною на веб – сайті Міністерства торгівлі США: http://traid.gov/sabit та http://www.sabitprogram.org».


«До уваги суб’єктів малого і середнього підприємництва!

Виконавчий комітет Дружківської міської ради повідомляє, що на виконання доручення голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації, департаментом економіки облдержадміністрації відпрацьовуються напрямки навчальної програми (стажування) для представників малого та середнього бізнесу регіону за рахунок коштів ЄС.

За результатами проведеної роботи попередньо були визначені наступні напрямки стажування, які можуть бути корисними для розвитку підприємництва нашого регіону:

- розвиток державно-приватного партнерства;

- створення та розвиток кластерів (ІТ, сільськогосподарських, промислових);

- створення та розвиток індустріальних парків;

- розвиток кооперації;

- впровадження енергозберігаючих технологій;

- реалізація проектів зі створення бізнесу (в т.ч. послуги побуту, зокрема, хімчистки, мініпральні, мініпекарні, дитячі приватні садки, с/г кооперація та переробка, відродження сортонасінництва та агроселекції для потреб фермерів в регіоні, інші форми малого виробництва);

- створення інфраструктури підтримки малого та середнього бізнесу.

Просимо представників підприємницької спільноти міста – потенціальних учасників стажування, які після отримання нових знань та навичок під час проходження навчання, зможуть у подальшому активно впроваджувати отриманий досвід для розвитку бізнесу, розглянути дану пропозицію та визначити бажаний напрямок стажування з вищенаведеного списку.

Суб’єктів підприємницької діяльності, які мають бажання прийняти участь у навчальній програмі, що пропонується, просимо у любий зручний для Вас спосіб повідомити до відділу економічного аналізу, прогнозування та соціального розвитку (каб. 213, тел./ факс 44398, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.), обраний напрямок стажування, яким зацікавлено, та свої особисті дані (ПІБ, організація, посада, контактний телефон, e-mail) для їх подальшого надання до облдержадміністрації як претендентів на навчання.»

 

Ветеранам та родинам загиблих ми висловлюємо сьогодні шану і вдячність. Всім жителям Вінниччини щиро зичимо мирного неба, добра та благополуччя.