Інформаційні матеріали

До уваги суб’єктів господарювання у сферівиробництва та реалізації продуктів харчування.

У виставковому Центрі «Київ Експо Плаза» 24 – 25 березня 2021 року відбудеться виставка продовольчої продукції Ukrainian Food, організаторами якої є Асоціація «Ю-Фуд» та торгово-промислова палата УкраїниМета виставки – презентація продовольчого потенціалу України на внутрішньому та міжнародному ринках, обговорення актуальних проблем, відпрацювання практичних рішень щодо розвитку вітчизняного ринку продовольчих товарів під час кризи, організація ефективного майданчика для зустрічі між виробниками та вітчизняними і іноземними партнерами.Ця платформа допоможе малим і середнім вітчизняним компаніям заявити ринку про себе та презентувати свій продукт; ознайомитися з широким асортиментом харчових продуктів; провести переговори з потенційними партнерами та укласти вигідні контракти; налагодити партнерство та корисні ділові зв’язки; розширити ринки збуту.Більш детальну інформацію щодо участі та вартості можливо отримати звернувшись до заступника директора Центру міжнародної ділової співпраці торгово-промислової палати України за телефоном +380676629656 – Голято АндрійУ разі наміру взяти участь у виставці просимо повідомити до 10.01.2021 відділ економіки, інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту за телефоном (06267)44398».


Історична довідка, присвячена темі Голодомору 1932-1933 років

Українська революція 1917–1921 років стала переломним моментом нашої історії. Вона прискорила становлення української політичної нації та національної еліти. Хоча Українська революція зазнала поразки, національне відродження було настільки сильним, що більшовики не могли його ігнорувати. Вони змушені були піти на створення у 1919 році квазідержави – УСРР і певні поступки українському національному рухові – українізацію та НЕП. Українізація швидко досягла вражаючого успіху – розпочався український культурний ренесанс. Проте до кінця 1920-х років у СРСР ствердився тоталітарний комуністичний режим із суворою суспільною ієрархією. Селяни з їхньою природженою повагою до приватного майна не сприйняли форсованої індустріалізації та суцільної колективізації. Коли розпочалася конфіскація землі, майна та врожаїв, а людей силою заганяли в колгоспи, село повстало. У 1930 році відбулося близько 4 тис. масових виступів, в яких взяло участь близько 1,2 млн селян. За перші 7 місяців 1932 року ҐПУ зафіксувала в УСРР понад 900 виступів, що складало понад 56 % усіх антиурядових акцій в СССР за цей час. Незважаючи на тиск партійних і державних органів, майже 500 сільських рад в Україні відмовилися приймати нереальні плани хлібозаготівель. Улітку 1932 року через наростання спротиву Йосип Сталін із оточенням прийняв рішення про організацію в Україні штучного голоду, щоб шляхом винищення частини населення залякати інших і не “втратити Україну”. Голодомор став результатом чітко спланованої політики Кремля. Безпосередньо до Голодомору призвело посилення попередньої політики визиску та введення в дію нових механізмів геноциду наприкінці 1932 року. Головним стала масове вилучення всього продовольства, на відміну від попереднього часу, коли забирали переважно зерно. Конфіскація вимагала мобілізації репресивного апарату, залучення робітників, інтелігенції, співробітників компартійного апарату. Для вилучення продовольства створювали спеціальні загони з активістів, які ходили з обшуками по сільських обійстях. Від початку 1933 року ці спеціально навчені активісти забрали все їстівне у мільйонів людей, прирікши їх на смерть. Люди почали втікати з уражених голодом територій. У відповідь влада намагалася ізолювати їх у межах окремих територій за допомогою режиму “чорних дошок”. Села, занесені на “чорні дошки”, оточували збройні загони міліції та радянських спецслужб. Звідти вивозили всі запаси їжі. Заборонялася торгівля та ввезення будь-яких товарів. У січні 1933 року заборонили виїзд селян із території України та Кубані, заселеної переважно українцями. Втікачам перестали продавати квитки на залізничний та водний транспорт. Блокували дороги до міст. Тих, хто встиг виїхати, заарештовували і повертали назад. Так режим створив умови, несумісні із життям для значної частини населення України. Голодуючі опинилися в замкнутому колі, повністю залежні від волі державного та партійного апарату. Жертвами Голодомору стали мільйони українців. Навколо теми Голодомору комуністи встановили повну інформаційну блокаду, яка тривала фактично до відновлення Україною незалежності в 1991 році. Приховування інформації про злочин Голодомору може вважатися однією з ознак геноциду. Крім приховування доказів злочину та унеможливлення надання допомоги голодуючим, інформаційна блокада переслідувала й іншу мету. СРСР проводив активну міжнародну та торговельну політику, і розголос про голод в Україні міг мати негативні наслідки для налагодження міжнародних контактів та підписання контрактів. Але деякі західні журналісти, які побували за залізною завісою тоталітаризму, публікували репортажі про злочин, доносили світові про те, що там діється насправді.

 


21 ЛИСТОПАДА - ДЕНЬ ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ


2011001.jpg21 листопада в Україні відзначається День Гідності та Свободи. Цього дня, з інтервалом у дев’ять років, розпочалися дві доленосні для сучасної України події: Помаранчева революція 2004-го та революція Гідності 2013-го.

Під час президентських виборів 2004-го року здійнялися акції протесту. За попередніми результатами другого туру, оголошеними 21 листопада Центральною виборчою комісією, перемогу в президентських перегонах здобув Віктор Янукович. Масові та брутальні фальсифікації під час голосування та підрахунку голосів збурили українське суспільство. Прихильники опозиційного кандидата – Віктора Ющенка, 22 листопада вийшли на мітинги незгоди. Протестний рух охопив найбільші міста України, а центром став Майдан Незалежності у Києві. Внаслідок цих подій відбувся повторний другий тур президентських виборів за результатами якого переміг Ющенко. У листопаді 2005 року новообраний Президент заснував свято – День Свободи. У грудні 2011 року наступний Президент України Віктор Янукович скасував День Свободи і об’єднав його з Днем Соборності.

201102.jpg21 листопада 2013-го року на Майдані Незалежності у Києві розпочалася акція протесту проти рішення Кабінету Міністрів України призупинити підготовку до підписання Угоди про асоціацію з Євросоюзом. Спочатку зібралося декілька сотень, а вже 24 листопада – понад сто тисяч прихильників євроінтеграції. Після того як 29 листопада на Євромайдані відбувся мітинг із закликом до відставки уряду та дострокових парламентських виборів, влада застосувала силу. 30 листопада вночі відбувся кривавий розгін майданівців. Стало зрозуміло, що країна рухається до авторитаризму, засадничі принципи якого відчуло на собі українське суспільство: зневага до прав людини, корупція, свавілля правоохоронних органів, репресії проти незгідних. Протести перетворилися з проєвропейських на антиурядові та стали значно масштабнішими. 18-20 лютого – в найтрагічніші дні Революції, сталися сутички в центрі Києва, підпалено Будинок профспілок, снайпери вбили понад 70 євромайданівців, які стали Героями Небесної сотні. Вночі на 22 лютого тодішній президент Янукович втік з України. Відбулися позачергові президентські вибори, які засвідчили європейський вектор орієнтації. Україна вдруге отримала шанс для цивілізаційного вибору, демократії, очищення від впливу тоталітарного, людиноненависницького комуністичного минулого. На відміну від подій Помаранчевої революції, відстоювання власної гідності та свободи коштувало Україні багатьох життів патріотів.

 

13 листопада 2014 року був підписаний Указ «Про День Гідності та Свободи». Метою запровадження пам’ятної дати є утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, вшанування патріотизму й мужності громадян, які стали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини, національних інтересів держави та її європейського вибору.

  

 

За матеріалами Українського інституту національної пам’яті

 

 


1410020.jpg

14 жовтня в Україні відзначають День захисника України, Покрови Пресвятої Богородиці та День Українського козацтва. Офіційно цей день є державним вихідним. 14 жовтня стало державним святом з 2015 року.

День захисника України

   Свято виникло на тлі підсилення в суспільстві ідей декомунізації і збройної агресії Росії на Донбасі і в Криму. Державним святом 14 жовтня встановлено Указом Президента України від 14.10.2014. Водночас було скасовано святкування Дня захисника Вітчизни 23 лютого, який в СРСР був Днем Радянської армії та військово-морського флоту. А пізніше глава держави виступив з ініціативою зробити цей день вихідним. 5 березня 2015 року Верховна Рада підтримала президентський законопроект про встановлення вихідного 14 жовтня.   Вперше День захисника України  у 2015 році відсвяткували під гаслом «Сила нескорених».   Датою свята не випадково обрали 14 жовтня, адже в цей день відзначають і День українського козацтва, символом якого була Богородиця.

День українського козацтва

   Для українських козаків день Покрови Божої Матері також був найбільш шанованим святом, адже їхню церкву було присвячено саме Діві Марії. В цей день, 14 жовтня, у козаків відбувалися вибори нового отамана.  Після зруйнування Запорізької Січі в 1775 році козаки, що пішли за Дунай на еміграцію, взяли з собою образ Покрови Пресвятої Богородиці. Козаки настільки вірили в силу Покрови Пресвятої Богородиці і настільки щиро й урочисто відзначали свято Покрови, що впродовж століть в Україні воно набуло ще й козацького змісту і отримало другу назву – Козацька Покрова. День українського козацтва почали відзначати в Україні з 1999 року, коли Президент України Леонід Кучма впровадив це свято своїм Указом від 7 серпня 1999 року.

Покрова Пресвятої Богородиці

   Це свято відзначається християнами східного обряду (православними і греко-католиками) 14 жовтня. За легендою, у цей день військо давніх русів на чолі з Аскольдом взяло в облогу центр православ'я – Константинополь, намагаючись захопити місто. Мешканці столиці Візантії у гарячій молитві звернулись до Богородиці з проханням про порятунок. І Богородиця, за оповіданнями, з'явилася перед людьми та вкрила їх своєю Покровою. Після цього вороги вже не могли побачити цих людей. Як вказують деякі джерела, вражений Аскольд та його дружинники прийняли святе хрещення та стали християнами.  В Україні Покрова Пресвятої Богородиці завжди була великим святом. Існує народна прикмета: «Покрова накриває траву листям, землю снігом, воду – льодом, а дівчат – шлюбним вінцем». В українських селах і до сьогодні дотримуються давньої народної традиції справляти весілля після Покрови. Від Покрови і до початку Пилипівки – пора наймасовіших шлюбів в Україні.


БЮДЖЕТНА ПРОГРАМА КПКВК1201150 «Фінансова підтримкасільгосптоваровиробників»


ДО УВАГИ ВЛАСНИКІВ БДЖІЛ! ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА.

 

Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України  від 7 лютого 2018 року № 107 (із змінами від 20.06.2020 № 395), передбачено спрямування бюджетних коштів на розвиток бджільництва.

 

Дотація за наявні бджолосім’ї  -  надається на безповоротній основі юридичним особам, фізичним особам-підприємцям та фізичним особам, які є власниками бджолосімей, за наявні в поточному році від 10 до 300 бджолосімей, у розмірі 200 гривень за бджолосім’ю. Максимальний розмір дотації становить 60 000 гривень одному отримувачу.

 

Крок 1. Підготувати для отримання дотації за бджолосім’ю документи:

-копію ветеринарно-санітарного паспорта пасіки;

-копію рішення про державну реєстрацію потужності;

-копію довідки про відкриття поточного рахунка, видану банком (суб’єкти господарювання);

-копію довідки або договір про відкриття рахунка в банку (фізичні особи);

-копію паспорта громадянина України (фізичні особи);

-довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі (суб’єкти господарювання);

-копію звіту про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин (форма 24-сг) на останню звітну дату на момент подання документів (суб’єкти господарювання, які є юридичними особами);

-довідка, видана органом місцевого самоврядування, про реєстрацію пасіки із зазначенням кількості наявних бджолосімей на останню звітну дату на момент подання документів (фізичні особи та фізичні особи – підприємці, зокрема сімейні фермерські господарства).  

 

Крок 2. Подати документи до 01 жовтня поточного року за місцезнаходженням пасіки до відповідної сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади (далі – органи місцевого самоврядування).

 

Крок 3. Отримати бюджетні кошти на рахунки відкриті у банку.

 

Звертаємо увагу: Підставою для внесення органами місцевого самоврядування до відомості на отримання дотації за бджолосім’ї є реєстрація потужності фізичної особи або суб’єкта господарювання, які є власниками бджолосімей, у державному реєстрі потужностей операторів ринку.

 

Підготовані документи для отримання дотації за бджолосім’ю треба надати до відділу економіки інвестиційно-інноваційного розвитку та енергоменеджменту Виконавчого комітету Дружківської міської ради  за адресою м. Дружківка вул. Соборна 16 (каб. 213)

телефон для довідок (06267) 4 -43-98.


ДО ВІДОМА ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ВЛАСНИКІВ КОРІВ!

 

На виконання Порядку використання коштів обласного бюджету, передбачених для часткового відшкодування вартості придбаних установок індивідуального доїння молока, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 25.04.2019 № 447/5-19, зареєстрованого в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області 14 травня 2019 року за № 160/2873 (із змінами від 22.07.2020 № 778/5-20) (далі – Порядок), Донецькою облдержадміністрацією створено комісію щодо визначення господарств населення, що ведуть господарство на підконтрольній українській владі території Донецької області, в особі фізичних осіб - власників корів, які мають право на часткове відшкодування вартості придбаних установок індивідуального доїння молока, персональний склад якої затверджено розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 27.06.2019 № 652/5-19 (із змінами) (далі – Комісія).

Відповідно до Порядку, відповідальним виконавцем та головним розпорядником бюджетних коштів є департамент агропромислового розвитку та земельних відносин Донецької облдержадміністрації (далі – Головний розпорядник), який знаходиться за адресою: бул. Машинобудівників, 20,                            3 поверх, м. Краматорськ, 84313.

Отримувачами коштів є господарства населення, що ведуть господарство на підконтрольній українській владі території Донецької області, в особі фізичних осіб – власників корів (далі – власники корів).

Право на часткове відшкодування вартості установок індивідуального доїння молока (далі – установки) мають власники корів, які ведуть господарство та здійснюють свою діяльність на підконтрольній українській владі території Донецької області, що утримують дві та більше корів (крім населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження).

Власники корів мають право на часткове відшкодування вартості лише однієї установки один раз протягом дії комплексної програми економічного розвитку сільських територій Донецької області на 2018-2020 роки.

Часткове відшкодування здійснюється в обсязі 75% від фактичної вартості установки, що придбана у поточному бюджетному періоді, та не може перевищувати 15000 гривень.

Право на часткове відшкодування вартості установок згідно з цим Порядком не мають власники корів, які:

- подали завідомо недостовірні відомості та документи під час звернення за одержанням часткового відшкодування вартості установок;

- отримували протягом останніх двох років або отримують аналогічну підтримку (відшкодування, компенсацію) з інших бюджетів;

- мають заборгованість або прострочені боргові зобов’язання за кредитами, в банківській установі, в якій відкрито рахунок.

Власники корів, які мають намір отримати часткове відшкодування вартості установки, протягом строку, зазначеного в даному оголошені для подачі документів, подають на розгляд Комісії:

- заяву про надання часткового відшкодування вартості придбаної установки індивідуального доїння молока за відповідною формою;

- копії паспортів великої рогатої худоби, виданих у встановленому порядку;

- копії платіжних документів, підтверджуючих придбання установки;

- копії технічної документації на установку (із зазначенням її індивідуального серійного номера) та гарантійного талону;

- копію паспорту громадянина України (для фізичних осіб);

- копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків, або паспорту громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідні органи і мають відмітку у паспорті);

- згоду на обробку персональних даних;

- довідку про банківські реквізити, видану банківською установою, в якій відкрито розрахунковий рахунок;

- довідку, видану банківською установою, в якій відкрито рахунки, про відсутність (наявність) прострочених боргових зобов’язань за кредитами;

- письмове зобов’язання власника корів повернути кошти обласного бюджету, одержані для часткового відшкодування вартості установки, у разі невиконання вимог, передбачених пунктом 4 розділу IV та у випадках, зазначених у пункті 4 розділу V Порядку (додаток 2 до Порядку).

Заяви та документи від претендентів приймаються у робочий час в приміщені департаменту агропромислового розвитку та земельних відносин Донецької облдержадміністрації (далі – департамент) за адресою:                                          м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, 20, 3 поверх, кім. № 42, отримання довідкової інформації за телефоном: (0626) 42-01-20, 42-01-21 та на офіційній веб-сторінці департаменту за наступними посиланнями: https://agro.dn.gov.ua/rozporyadzhennya-doda-447-5-19-vid-25-04-2019/, https://agro.dn.gov.ua/rozporyadzhennya-golovi-doda-vid-22-07-2020-778-5-20/.

Комісія починає приймати заяви та документи від претендентів з наступного дня після публікації даного оголошення та закінчує 18.09.2020.

Засідання комісії відбудеться 29.09.2020 за адресою: м. Краматорськ,
бул. Машинобудівників, 20, 3 поверх, кім. № 12.


Стихійна торгівля – небезпека для здоровя

 

           Шановні  мешканці міста, хочемо вкотре звернути вашу увагу, що стихійна торгівля заборонена Законодавством України та, найголовніше, небезпечна для вашого здоров’я, адже незаконну торгівлю ніхто не контролює, якість і свіжість продуктів на стихійних ринках не перевіряють, а самі продавці працюють з грубим порушенням санітарно-гігієнічних правил.  Придбання продуктів харчування на стихійних ринках погрожує мешканцям міста різноманітними проблемами від банального отруєння до інфекційних захворювань різної ступені важкості. Особливо це стосується м’ясних, рибних та молочних продуктів, які вимагають особливих умов зберігання. Придбання харчових продуктів на стихійних ринках – це шлях до лікарняного.

          Нагадауємо стихійним торгівцям, що стихійна торгівля відноситься до адміністративних правопорушень передбачених ст. 160 Кодексу України про адміністративні правопорушення – «торгівля з рук у невстановлених місцях» і ст. 164 цього ж Кодексу – «порушення правил підприємницької діяльності». Торгівлі з рук на вулицях, площах, у дворах, під’їздах, скверах та в інших невстановлених місцях загрожує накладенням штрафу від одного до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі або без такої. Торгівля з рук у невстановлених місцях промисловими товарами тягне за собою накладання штрафу від шести до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

         Шановні мешканці міста, будьте свідомі та здорові!


З В І Т

про результати роботи відділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області за 1 півріччя 2020 року

 Запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів)

Упродовж 1 півріччя 2020 року Відділенням проводилась робота по врегулюванню 30 конфліктних ситуацій на 30 підприємствах.  Взято на облік 32 розбіжності, з яких щодо своєчасної виплати поточної заробітної плати та погашення заборгованості - 28 (87,5% від загальної кількості) та 2 щодо виконання колективного договору (6,3%). Основною причиною виникнення випадків ускладнення стану СТВ у звітному періоді стала заборгованість із виплати зарплати в сумі 164 928,7 тис. грн.

В результаті постійної взаємодії зі сторонами соціально-трудових відносин та органами місцевого самоврядування у 1 півріччі 2020 року було погашено заборгованості із виплати заробітної плати, що стала чинником ускладнення, в сумі 83570,5 тис.грн., що складає 50,7% від заборгованості, що стала чинником ускладнення стану СТВ (додаток 4).

На початок 2020 року на обліку Відділення знаходилось 2 конфліктні ситуації, у звітному періоді було взято на облік 28 конфліктних ситуацій, знято з обліку 16  конфліктних ситуацій,  у зв’язку із врегулюванням - 12,   4 – у зв’язку із реєстрацією КТС(К). Протягом звітного періоду на облік Відділення було взято 30 розбіжностей, знято 16, залишилось 12 розбіжностей, 4 розбіжності переросли в КТС (К).

Станом на 01.07.2020 року на обліку Відділення знаходиться 11 конфліктних ситуацій з 12 розбіжностями, по яким в стадії вирішення залишається сума заборгованості із виплати заробітної плати  75129,3 тис. грн., що складає 45,6%  від заборгованості, що стала причиною ускладнення стану СТВ.

 

 Стан і результати задоволення висунутих найманими працівниками або профспілками вимог та вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)

 

Станом на 01.01.2020 року на обліку Відділення залишилось 4 КТС(К), в яких в стадії вирішення залишилися 14 вимог, висунуті найманими працівниками.

Протягом 1 півріччя 2020 року Відділенням  зареєстровано 3 КТС(К).

Упродовж 1 півріччя 2020 року Відділенням проводилась робота по вирішенню 7 колективних трудових спорів (конфліктів) в тому числі 6 – на виробничому рівні, з яких 5 – на рівні підприємств, установ, організацій,  1 – на рівні структурних підрозділів; 1- на територіальному рівні.

У 7 КТС(К) найманими працівниками було висунуто 21 вимога, в тому числі:

- щодо встановлення нових або зміни існуючих соціально-економічних умов праці та виробничого побуту – 1 вимога (4,8% від загальної кількості);

-  щодо виконання колективного договору, угоди – 5 вимог (23,8%);

-  щодо невиконання вимог законодавства про працю – 15 вимог (71,4%).

Протягом 1 півріччя 2020 року знято з реєстрації 1 КТС(К) як вирішений.

Заборгованість із виплати заробітної плати, яка стала причиною виникнення КТС(К) та залишилась станом на 01.07.2020 року, складає 1800,0 тис.грн.

Упродовж 1 півріччя 2020 року з метою проведення моніторингу стану вирішення вимог найманих працівників у КТС(К) та на виконання рішень примирних органів зі сторонами СТВ було проведено 46 примирних процедур, в т.ч. 42 –  узгоджувальні зустрічі, 4 – примирні комісії.

 

 Страйки, колективні припинення роботи, акції протесту, пов’язані із ускладненням стану соціально-трудових відносин

 

Упродовж 1 півріччя 2020 року, з метою вирішення спірних питань між сторонами соціально-трудових відносин виключно у правовому руслі, Відділення спрямовувало свої зусилля на попередження проведення страйків і акцій протесту та послаблення соціальної напруги під час проведення найманими працівниками страйків і колективних припинень роботи.

За звітний період Відділенням було зафіксовано проведення 19 акцій соціального протесту, а саме: 8 мітингів, 2 невиходу на поверхню, 5 перекритів руху,  1 припинення роботи та 3 пікети.

Основними вимогами працівників під час проведення акцій соціального протесту, страйку були:

- погашення заборгованості із заробітної плати;

- виплата поточної заробітної плати;

- припинення простою та недопущення масового вивільнення працівників.

Найчастіше акції соціального протесту проводилися на підприємствах вугледобувної галузі, а наймані працівники цих підприємств вважалися найбільш активними у захисті своїх соціальних прав та гарантій.

По всіх випадках фахівцями Відділення надавалися консультації та роз’яснення керівникам підприємств, головам територіальних організацій і первинних профспілок працівників вугільної промисловості України, голові Міжрегіональної організації незалежних профспілок гірників України, найманим працівниками, виконавчим комітетам відповідних міських рад. Також Відділення сприяло проведенню переговорів по пошуку шляхів вирішення порушених питань та проводило консультації з проблемних питань з керівництвом Донецької облдержадміністрації.

Аналіз причин загострення стану соціально-трудових відносин у звітному періоді, свідчить, що невиконання положень колективних договорів та законодавства про працю щодо дотримання строків виплати поточної заробітної плати та погашення заборгованості з неї залишається головними причинами, що спонукають найманих працівників до вжиття крайніх засобів вирішення своїх вимог – страйків та акцій соціального протесту.

Завдяки зверненню Національної служби посередництва і примирення до  Уряду України з проханням у сприянні вирішення питання щодо погашення заборгованості найманим працівникам вугледобувних підприємств з Державного бюджету, у лютому-травні 2020 року надійшли кошти, які були виплачені працівникам ДП «Селидіввугілля», ДП «Мирноградвугіля» ДП «Шахтоуправління «Південнодонбасське №1», що дозволило зупинити протестні дії найманих працівників.

Практичний досвід роботи Відділення свідчить про результативність вирішення вимог найманих працівників та врегулювання чинників ускладнення стану соціально-трудових відносин шляхом проведення узгоджувальних зустрічей зі сторонами соціально-трудових відносин, в ході проведення яких вдається досягнути взаємоприйнятних домовленостей у вирішенні проблемних питань та запобігти можливому подальшому загострення ситуації.

 


ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Для власників квартир, які мають намір встановити автономне опалення.

Відокремлення квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку відбувається відповідно до розділу ІІІ Порядку відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.07.2019 № 169.

            Постійно діюча комісія для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення відповідно до діючого законодавства надає згоду на відокремлення квартири чи нежитлового приміщення та улаштування системи індивідуального теплопостачання, якщо на день набрання чинності Законом України «Про житлово-комунальні послуги» не менш як половина квартир та нежитлових приміщень цього будинку відключена від мереж централізованого опалення (ЦО) та гарячого водопостачання.

            За даними ВО «Дружківкатепломережа», таких будинків у м. Дружківка – 13, у                      смт. Олексієво-Дружківка – 4.

Перелік житлових багатоквартирних будинків, в яких кількість квартир відокремлених від                 ЦО складає 50% та більше

 

Адреса

Кількість квартир всього

Кількість квартир, які опалюються

Частка, що опалюється

Частка, що не опалюється

м. Дружківка

1

вул. Дружби, буд. 78

12

2

16,67%

83,3%

2

вул. Дружби, буд. 80

10

2

20,0%

80,0%

3

вул. Авіаційна, буд. 91

8

3

37,5%

62,5%

4

вул. Матросова, буд. 14

12

2

16,67%

83,3%

5

вул. Енгельса Ф., буд. 12

32

12

37,5%

62,5%

6

вул. Леваневського, буд. 1б

13

5

41,67%

58,3%

7

вул. Машинобудівників, буд. 38

76

34

44,74%

55,3%

8

вул. Машинобудівників, буд. 34

8

4

50,0%

50,0%

9

вул. Кошового О., буд. 4

8

4

50,0%

50,0%

10

вул. Маркса К., буд. 36

4

2

50,0%

50,0%

11

вул. Кошелева, буд. 9

2

1

50,0%

50,0%

12

вул. Кошелева, буд. 19

2

1

50,0%

50,0%

13

вул. Чайковського, буд.6

16

8

50,0%

50,0%

смт. Олексієво-Дружківка

1

вул. Бабушкіна М.С., буд. 7

12

6

50,0%

50,0%

2

вул. Бабушкіна М.С., буд. 8

10

5

50,0%

50,0%

3

вул. Бабушкіна М.С., буд.4

32

14

43,75%

56,3%

4

вул. О. Тихого, буд.123

16

7

43,75%

56,3%


ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Про намір встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, що надаються ОКП «Донецьктеплокомуненерго»

            11 червня 2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10 червня 2020 року № 467 «Про внесення змін до Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії і постачання гарячої води та Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення», на виконання вимог якої                   ОКП «Донецьктеплокомуненерго» здійснило новий розрахунок тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послугу з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, і подало до Донецької обласної державної адміністрації, Донецької обласної військово-цивільної адміністрації заявку та пакет розрахункових документів.

            На виконання п.п. 3.5 Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018р. № 130, повідомляємо Вас, що повна інформація щодо загального розміру планового тарифу, його структури; обґрунтування необхідності встановлення тарифу, тощо, розміщена на офіційному сайті                                                          ОКП «Донецьктеплокомуненерго» (http://www.kpdtke.com.ua/).

            Письмові зауваження та пропозиції Ви можете надіслати до 30 червня 2020 року на адресу ОКП «Донецьктеплокомуненерго» (84307, м. Краматорськ, пров. Земляний, 2), електрону адресу: E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або безпосередньо до Донецької обласної державної адміністрації, Донецької обласної військово-цивільної адміністрації (84300, м. Краматорськ, вул Олекси Тихого,6).

                                                                                                                                   Адміністрація ОКП «Донецьктеплокомуненерго» 



Інформаційний лист щодо підготовки джерел теплової енергії до роботи в опалювальний період 2020-2021 років

 Інформаційний лист щодо підготовки джерел теплової енергії до роботи в опалювальний період 2020-2021 років


Стихійна торгівля потенційно небезпечна для споживачів.

Стихійна торгівля — це торгівля фізичними особами без відповідних дозвільних документів про якість та безпеку реалізованих ними товарів і у невстановлених місцях з рук, із землі, без відповідного дозволу  на розміщення об'єкта торгівлі.

Стихійна торгівля продуктами харчування – загроза епідемічному добробуту населення.  Досить часто олію чи молоко реалізують у пластикових пляшках невідомого походження, не виключено, що їх було знайдено на смітниках, можливо, використовували для різних хімічних засобів. З метою захисту споживача якість товару має відповідати загальноприйнятим стандартам і нормативам. Торгівля на стихійних ринках заборонена, оскільки існує небезпека забруднення харчових продуктів. Такі продукти можуть викликати кишкові захворювання і серйозні харчові отруєння. Особливо м’ясні продукти та продукти, які вимагають особливих умов зберігання. На виникнення і розповсюдження кишкових інфекцій впливає рівень санітарної культури населення міста, санітарний стан об’єктів підвищеного епідемічного ризику, до яких належать і ринки. Лише там, де працюють спеціалісти лабораторій ветеринарно-санітарної експертизи, що проводять дослідження продуктів харчування, можна говорити про належну безпеку, а на стихійних ринках немає гарантії, що реалізатори своєчасно вилучають з продажу та утилізують продукти, термін реалізації яких вийшов і які можуть бути заражені патогенною мікрофлорою.

Жителі міста повинні розуміти, що придбаний у невстановленому місці товар у випадкової людини, в умовах, які не відповідають нормам його зберігання, з землі, в тару із сміттєвого звалища у будь-який момент може обернутися великим лихом для покупця та його родини.

Також нагадуємо стихійним торгівцям, що стихійна торгівля відноситься до адміністративних правопорушень передбачених ст. 160 Кодексу України про адміністративні правопорушення – «торгівля з рук у невстановлених місцях» і ст. 164 цього ж Кодексу – «порушення правил підприємницької діяльності». Торгівлі з рук на вулицях, площах, у дворах, під’їздах, скверах та в інших невстановлених місцях загрожує накладенням штрафу від одного до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Торгівля з рук у невстановлених місцях промисловими товарами тягне за собою накладання штрафу від шести до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі.

Для успішного подолання такого явища як стихійна торгівля, необхідно, щоб всі жителі міста налаштувались на боротьбу із цим злом — не купували продукти харчування та інші товари в місцях стихійної торгівлі, проявили свідомість, розумну обережність та пильність. Бережіть себе та своїх близьких.


Інформаційне повідомлення про намір встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво , транспортування та постачання, послуги с постачання теплової енергії і постачання гарячої води, що надаються ОКП "Донецьктеплокомуненерго"


Гельсінська спілка


Витяг з Держкадастру можна отримати у день звернення до ЦНАПу у Дружківці


Громадяни висувають пропозицію створити Міністерство сім'ї та дитинства України


Інформація про податкових агентів зі сплати туристичного збору на території м.Дружківка

5а річниця з часу визволення міст Східної України від російської окупациї м. Дружківка


Підсумки роботи відділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області у першому півріччі 2019 рокувідділення Національної служби посередництва і примирення в Донецькій області у першому півріччі 2019 року


Інформація Департаменту інформації та комунікації з громадскістю Серкретаріату Кабінету Міністрів України


 Інформація щодо стану підготовки суб'єктів відносин у сфері теплопостачання до роботи в опалювальний період в 2018-2019 років

Моніторинг роздрібних цін на основні продукти харчування в роздрібній мережі та  ринках міста Дружківка січень-травень