Інформаційні матеріали

Дані моніторингу середніх споживчих цін на соціально значущі продовольчі товари у Дружківській міській територіальній громаді

Назва товару

Один.

виміру

Споживчі ціни

станом на 01.01.2021, грн.

Споживчі ціни

станом на 01.01.2022, грн.

% зміни середніх споживчих цін

мінімальна

максимальна

Середня ціна

мінімальна

максимальна

Середня ціна

хліб пшеничний з борошна 1/ґ

кг

18,15

48,28

33,22

46,24

81,97

64,11

193,0

хліб житній, житньо-пшеничний

кг

18,76

55,71

37,24

20,49

62,22

41,36

111,1

макаронні вироби з м’яких сортів пшениці

кг

14,19

118,29

66,24

17,39

135,79

76,59

115,6

борошно пшеничне

кг

8,64

18,29

13,47

17,39

22,80

20,10

149,2

крупи гречані

кг

32,99

44,72

38,86

45,19

53,47

49,33

126,9

Рис

кг

15,59

128,98

72,29

26,99

136,98

81,99

113,3

Яловичина

кг

90,89

168,48

129,69

99,00

224,01

161,51

124,5

Свинина

кг

95,99

154,00

125,0

110,0

195,00

152,50

122,0

птиця (тушки курячі)

кг

59,30

62,74

61,02

69,99

82,74

76,37

125,2

ковбаси варені 1 /г

кг

48,50

194,17

121,34

71,86

202,84

137,35

113,2

молоко жирністю до 2,6% включно

л

18,17

37,34

27,76

26,10

41,83

33,97

122,4

сири м’які жирні

кг

88,29

186,63

137,46

99,16

247,97

173,57

126,3

цукор

кг

20,80

27,59

24,20

25,39

36,87

31,13

128,6

сметана жирністю до 15% включно

кг

51,32

85,40

68,36

72,83

92,26

82,55

120,8

яйця

дес

29,59

42,29

36,29

34,59

45,60

40,10

110,5

масло вершкове

кг

155,74

259,96

207,85

209,95

336,00

272,98

131,3

олія соняшникова

л

30,35

53,16

41,76

50,39

79,38

64,89

155,4

Сало

кг

50,00

155,00

102,5

63,20

180,00

121,6

118,6

Капуста

кг

8,79

14,39

11,59

15,49

19,99

17,74

153,1

Картопля

кг

6,19

11,75

8,97

8,95

15,30

12,13

135,2

Морква

кг

6,89

15,64

11,27

11,25

18,45

14,85

131,8

цибуля ріпчаста

кг

5,49

8,95

7,22

12,36

16,39

14,38

199,2

буряк

кг

5,78

16,80

11,29

14,69

17,90

16,30

144,4

Інформація щодо боржників податкового боргу
Розпізнавання дискримінації, домагань і насильства щодо жінок і дівчат у громадських та приватних просторах у цільових громадах

Сексуальні домагання та інші форми сексуального насильства в громадських місцях є щоденним явищем для жінок і дівчат у всьому світі. Такий стан речей обмежує свободу пересування жінок і дівчат та їхні можливості для здобуття освіти, професійного розвитку та участі у суспільному житті. Крім того, збройний конфлікт і присутність значної кількості військових підвищують ризики сексуальних домагань та інших проявів гендерно зумовленого насильства, в тому числі в громадських місцях.

Жінки часто не розпізнають сексуальні домагання через толерантність суспільства до його проявів, гендерні стереотипи та страх осуду, але це зовсім не говорить про відсутність проблеми  сексуальних домагань у громадських місцях.

Інфраструктурні проблеми, відсутність інформаційно-просвітницької діяльності, недостатня кількість сервісів допомоги та представників медичних закладів і правоохоронних органів підвищують ризик вчинення сексуальних домагань та інших форм сексуального насильства.

Вирішити ці проблеми допоможе Глобальна ініціатива ООН Жінки «Безпечні міста та безпечні громадські простори для жінок та дівчат». Це програма глобального рівня, в межах якої розробляються та впроваджуються інструменти, політики та комплексні підходи щодо запобігання та реагування на сексуальні домагання та інші форми сексуального насильства проти жінок та дівчат у громадських просторах.  Детальніше за посиланням: https://bit.ly/3AUk7oC

Україна доєдналася до програми «Безпечні міста та безпечні громадські простори для жінок і дівчат» у 2018 році, пілотувавши її у місті Рубіжному, Луганської області. Станом на жовтень 2021 року 10 громад на території Луганської, Донецької та Запорізької областей долучилися до імплементації ініціативи, та провели аудити безпеки. Детальніше за посиланням: https://bit.ly/37oF9jf

Для розповсюдження інформації про Флагманську ініціативу МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» спільно з Структурою ООН Жінки в Україні розробили Методичні рекомендації з проведення аудиту безпеки. Рекомендації відповідають вимогам Керівництва з проведення оглядових досліджень у межах Глобальної Флагманської ініціативи ООН Жінки «Безпечні міста та безпечні громадські простори для жінок і дівчат» ООН Жінки, та адаптовані для практичного використання в межах територіальних громад України на основі імплементації пілотної програми «Рубіжне – безпечне місто» у місті Рубіжне, Луганської області.
            Щоб дізнатись більше про Флагманську ініціативу «Безпечні міста та безпечні громадські простори для жінок і дівчат» переходьте за посиланням: http://safecityprogram.tilda.ws/   

     Флагманська ініціатива ООН Жінки «Безпечні міста та безпечні громадські простори для жінок і дівчат», реалізується Структурою ООН Жінки в Україні у партнерстві з МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру, яку реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії (перегляд файлу методичних рекомендацій - https://bit.ly/3pn2TOK).

                                                                 Матеріали надані Міжнародним благодійним фондом

                                                                    «Українська фундація громадського здоров’я»

Актуальні питання адміністрування місцевих податків та аспекти одноразового (спеціального) добровільного декларування та використання Електронного кабінету при подачі декларації обговорили на черговому семінарі Дружківські податківці

Інформація про результати проведення місцевими органами з питань містобудування та архітектури обстеження та оцінки ступеня безбар'єрності об'єктів фізичного оточення і послуг для осіб з інвалідністю

УВАГА! Стихійна торгівля

      Торгівля на стихійних ринках заборонена, оскільки існує небезпека забруднення харчових продуктів. Такі продукти можуть викликати кишкові захворювання і серйозні харчові отруєння. Особливо м’ясні та молочні продукти, які вимагають особливих умов зберігання. Такі продукти підлягають обов’язковій ветеринарно-санітарній експертизі, яку проводять тільки в атестованих державних установах — лабораторіях ветеринарно-санітарної експертизи на ринках. Це і є гарантією придбання якісної і безпечної продукції для споживача.

Які саме найпоширеніші продукти є небезпечними для здоров’я?

        Серед продуктів, які реалізуються з землі, найбільш небезпечними є молоко та молочні продукти. Вживання молочної продукції невідомого походження (відсутні дані про стан здоров’я тварин та результати лабораторних досліджень продуктів) з землі, придбаної у громадян, які не пройшли медогляд та не мають допуску до роботи з харчовими продуктами — прямий шлях до інфекційних захворювань. Ні про яку користь від молока у цьому випадку вже не йдеться, лише про шкоду. Також не можна купувати молоко в пластикових пляшках, які є предметами одноразового використання і мають не завжди відоме походження.

Де саме можна реалізувати продукцію власного виробництва, та як перевіряється її якість?

       На території існуючих у місті Дружківка торгівельному комплексі «Магнат» та  ринку «Гаврилівський» створено достатньо місць для продажу сільськогосподарської продукції тваринного та рослинного походження, а також працюють лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи, які і здійснюють контроль за якістю продуктів. Наразі створені всі умови для людей, які хочуть реалізовувати продукцію, виготовлену у своїх підсобних господарствах.

Купуючи продукцію у невстановлених місцях, як саме можна захистити свої права, у разі отруєння?

        Харчові продукти, які реалізуються на стихійних ринках законодавчо визначені як завідомо небезпечні та непридатні до споживання людиною. Якщо людина отруїться такими продуктами харчування, вона не зможе довести цей факт, бо немає суб’єкта, якому можна пред’явити звинувачення.

Яка відповідальність за продаж продукції в не встановлених для цього місцях?

        Продаж товарів в невстановлених для цього місцях – це є стихійна торгівля, яка відноситься до адміністративних правопорушень, передбачених ст. 160 Кодексу України про адміністративні порушення – «Торгівля з рук у невстановлених місцях» (тягне за собою накладення штрафу від одного до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією предметів торгівлі або без такої), і ст. 164 цього ж Кодексу – «Порушення правил підприємницької діяльності» (тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої).

      Для припинення розгортання осередків стихійної торгівлі застерігаємо наших громадян від здійснення торгівельної діяльності у невстановлених для цього місцях, що може призвести до накладання значних штрафів та  втрати товару.

      Звертаємось і до мешканців громади не купувати товари у людей, які пропонують свою продукцію не у визначених для торгівлі місцях, адже вона є потенційно небезпечною, так як не пройшла контролю якості і може нести загрозу здоров’ю.

       Бережіть своє здоров’я


Інформаційне оголошення
45442.jpg

Шановні власники, орендарі та користувачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення!

Звертаємо Вашу увагу на особливості використання та розпорядження земельними ділянками під польовими шляхами, розташованими у масиві земель сільськогосподарського призначення, та земельними ділянками під полезахисними лісовими смугами, що обмежують масив земель сільськогосподарського призначення.

Відповідно до частини п’ятої, шостої та сьомої статті 371 Земельного кодексу України земельні ділянки державної чи комунальної власності під польовими дорогами, запроєктованими для доступу до земельних ділянок, розташованих у масиві земель сільськогосподарського призначення (крім польових доріг, що обмежують масив), передаються в оренду без проведення земельних торгів власникам та/або користувачам земельних ділянок, суміжних із земельними ділянками під такими польовими дорогами. Строк оренди таких земельних ділянок становить 7 років.

Земельні ділянки під польовими дорогами, розташовані у масиві земель сільськогосподарського призначення (крім польових доріг, що обмежують масив), можуть використовуватися землевласником (землекористувачем) як для проходу (проїзду) до інших земельних ділянок, розташованих у такому масиві, так і для вирощування сільськогосподарської продукції.

Земельні ділянки під полезахисними лісовими смугами, які обмежують масив земель сільськогосподарського призначення, передаються у постійне користування державним або комунальним спеціалізованим підприємствам або в оренду фізичним та юридичним особам з обов’язковим включенням до договору оренди землі умов щодо утримання та збереження таких смуг і забезпечення виконання ними функцій агролісотехнічної меліорації.

Кабінетом Міністрів України 22 липня 2020 року прийнято постанову № 650, якою затверджено Правила утримання та збереження полезахисних лісових смуг, розташованих на землях сільськогосподарського призначення, а також внесенні зміни до Типового договору оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України                                             від 03 березня 2004 року № 220.

Ці Правила визначають основні вимоги щодо утримання та збереження полезахисних лісових смуг, розташованих на землях сільськогосподарського призначення, проведення комплексу заходів з метою забезпечення виконання функцій з агролісотехнічної меліорації та є обов’язковими для виконання усіма власниками, орендарями та користувачами земельних ділянок, на яких розташовано полезахисні лісові смуги.

Враховуючи викладене, землекористувачам доцільно оформлення права оренди на земельні ділянки під польовими шляхами, розташованими у масиві земель сільськогосподарського призначення, та земельними ділянками під полезахисними лісовими смугами, які обмежують масив земель сільськогосподарського призначення, що перебуває у користуванні, від збереження яких безпосередньо залежить урожайність.

Більш детальну інформацію з питання укладання договорів оренди на земельні ділянки під польовими шляхами, розташованими у масиві земель сільськогосподарського призначення, та земельними ділянками під полезахисними лісовими смугами, що обмежують масив земель сільськогосподарського призначення Ви можете отримати у відділі земельних ресурсів виконавчого комітету Дружківської міської ради за адресою: м. Дружківка,    вул. Соборна, 16 (каб. 114, 302 – міськвиконкому), телефон для довідок (06267) 4-25-60.

 

Рекомендації сільгоспвиробникам

Особливості збирання і зберігання врожаю сільськогосподарських культур з насінницьких ділянок

            Сучасні методи збирання врожаю забезпечують повну механізацію усіх процесів та в короткий термін  дають можливість зібрати врожай з мінімальними  втратами, зберігаючи при цьому високу якість насіння.

            Вимоги до якості збирання насінницьких посівів більш високі, ніж до збирання посівів продовольчого і кормового призначення, оскільки важливо не тільки зібрати високий урожай, а й отримати насіння з високими посівними якостями.

            Основні показники якості насіння - енергія проростання, лабораторна і польова схожість, маса 1000 зерен, вологість і строки післязбирального їх дозрівання - залежать від термінів і способу збирання насінницьких посівів, технічного стану зернозбиральної  техніки.

            Передчасний збір врожаю призводить до отримання щуплих та неповноцінних насінин, а пізній - до великих втрат через висипання найбільш зрілого та виповненого насіння . При висипанні навіть однієї зернини з кожного колосу втрати на 1 га сягають 1 ц та більше. Якщо збір врожаю провести невчасно, із затримкою -  насіння швидко втрачає  свою якість за рахунок розвитку хвороб, проростання у колосі, втрати сухої речовини внаслідок  дихання та вимивання  з дощами розчинних речовин з насіння.

            Головними способами збирання насіннєвих посівів є двохфазний (роздільний) або однофазний( прямий).

            Прямий спосіб  збирання застосовують, коли  насіння знаходяться у повній стиглості або у кінці воскової стиглості при вологості -   18 - 20 %. При більш ранньому збиранні  обмолочувати насіння вкрай важко через його високу  вологість.

            При двохфазному способі чистота насіння вища, так як підсушені насінини бур’янів та інші домішки краще відокремлюються при очистці під час обмолоту. Схожість та особливо енергія проростання також підвищується, оскільки у насінні, підсушеному у валках швидше проходить післязбиральне дозрівання. При цьому відбувається вирівнювання вологості всієї зернової маси і насіння  краще обмолочуються.

            Важливо не допускати великий розрив  у часі між скошуванням і підбиранням валків, так як при довгому знаходженні скошеної маси у валках збільшуються  його втрати при обмолоті та дуже знижується якість насіння.

1.jpg

            При затяжній похмурій погоді слід використовувати прямий спосіб, оскільки на корені рослини краще продуваються повітрям та скоріше просихають.

            При великих площах насіннєвих посівів зернових культур рекомендують починати  його збір у середині воскової стиглості двохфазним способом, а при настанні повної стиглості переходити на пряме комбайнування. Раціональне поєднання двохфазного способу та прямого комбайнування дозволяє провести збір насіння зернових культур в оптимальні терміни - не більш ніж за 10 - 12 діб.

            За несприятливих погодних умов у період збирання врожаю обмолот вимушено проводять при підвищеній вологості насіння (18-22%), передбачивши  при цьому термінову очистку та сушку насіннєвого матеріалу.

            Під час проведення всього періоду збирання і підготовки насіння до посіву необхідно на всіх технологічних етапах  проводити внутрішньогосподарський  контроль за його якістю.

            Насіння, зібране комбайнами, підлягає негайному очищенню, особливо якщо воно має підвищену вологість. Його доставляють на зернотік і відразу ж починають процес очищення на ОВС-25, ЗАВ-20, ЗАВ-40 з наступним доведенням на сушильних агрегатах до кондиційної вологості.

            Слід наголосити, що за даними науковців кожний відсоток травм у посівному матеріалі зменшує  його урожайність. Тому слід провести необхідні заходи  аби рівень травмування насіння не перевищував 1%.

            При збільшенні відсотка дроблення збільшується  кількість насіння з мікротравмами, яке практично не можна відокремити на очисних і сортувальних машинах.

      Рекомендуємо при очищенні і сортуванні насіння  суворо дотримуватися  таких технологічних прийомів: 

не допускати перевищення швидкості руху робочих органів зерноочисних машин;

максимально скоротити довжину транспортувальної системи, оскільки найбільше всього насіння   травмується на норіях і зернонавантажувачах ;

не допускати падіння зерна з великої висоти;

не допускати збільшення кількості пропусків зерна через зерноочисні машини, правильно добирати потрібні решета .

2.jpg

            Для запобігання додаткового травмування насіння протягом сушіння слід суворо дотримуватись встановлених  відповідними інструкціями режимів.

            Насіння, яке має підвищену вологість, не слід засипати у великі бурти. При сонячній погоді широко застосовувати повітряний спосіб сушіння зерна, розстилаючи його тонким шаром, і періодично перелопачувати. За один такий прийом  його вологість  знижується до 1 %.

            При утриманні вологої погоди необхідно використати всі наявні в господарствах сушарки.

            У разі підвищеної збиральної вологості, а також для термічного знезараження зерна від шкідників проводять  його сушіння. За наявності в господарстві різних партій  насіння - насамперед сушать вологе, уражене та насіння з ознаками самозігрівання .

            Допускається нерівномірність нагрівання зерна в сушарках в межах 3- 4°С, відносна вологість відпрацьованого теплоносія 65-75%. Зниження вологості за одне проходження насіння через сушарку не повинно перевищувати для зернових, зернобобових і кукурудзи — 3 - 4%..

            На тривале зберігання закладають насіння з вологістю нижче критичної, повністю очищене та відсортоване. З моменту надходження насіння у сховище необхідно вести систематичне спостереження за вологістю, температурою насіння і повітря, зміною кольору насіння, його запахом. Особливу увагу слід приділяти появі осередків самозігрівання і шкідників. Насіннєсховища періодично провітрюють, використовуючи  як  пасивне  так і активне вентилювання, оскільки низька вологість поєднана із низькою температурою -  ідеальні умови зберігання насіння.

            Особливої уваги потребує насіння, зібране у дощову погоду, а також у морозну (частіше кукурудза) - у такого насіння швидко пошкоджується оболонка.

            Збереженість партії насіння залежить від інтенсивності її дихання. Чим вона вища, тим важче її зберегти від псування і значних втрат  маси. Інтенсивність дихання  залежить від вологості, температури, ступеня аерації, тривалості зберігання і якісного стану.

            Вологість насіння - найважливіший і надійний фактор регулювання його життєдіяльності. Волога в насінні є середовищем, в якому відбуваються всі важливі  процеси життєдіяльності. Сухе зерно дихає досить повільно.

            Зерно середньої сухості дихає  у 2 - 4 рази, вологе  -  в 4 - 8, а сире  -  у 20 - 30 разів інтенсивніше, ніж сухе.

            Критична вологість для насіння пшениці, жита і ячменю становить 14,5 - 15,5%, для кукурудзи  -  13 - 14%, проса  -  12 - 13%, соняшнику  -  7 - 9%.

            Щоб уникнути ураження насіння  мікроорганізмами, зберігати  його потрібно при вологості нижче за критичну на 3 - 4%, а для олійних культур - на  2 - 3%.

            Зниження температури значно послаблює інтенсивність дихання всіх живих компонентів  зернової маси і сприяє збільшенню термінів її зберігання.

            Інтенсивність і характер дихання  насіння прямо залежать від складу газового середовища. При вільному доступі повітря до зернової маси підвищується інтенсивність його дихання, оскільки в міжзернових просторах вміст кисню достатній. У сухому зерні інтенсивність дихання незначна, тому його посівні якості зберігаються довше.

3.jpg

            Інтенсивність дихання зернової маси залежить також від стану і якісних показників нсіння. Так, партія насіння, яка містить багато недозрілих зерен, пророслих, щуплих і давлених, менш стійка при зберіганні. На інтенсивність впливають і ботанічні особливості культури. Наприклад, насіння м'якої пшениці дихає інтенсивніше, ніж насіння твердої, а інтенсивність дихання насіння пшениці вища, ніж насіння гречки.

            Тому найкраще зберігаються  партії насіння, що знаходяться в стані зниженої життєдіяльності.

            На довговічність насіння несприятливо діють коливання вологості повітря під час зберігання. З метою запобігання конденсації вологи на партії насіння  відносна вологість зовнішнього повітря має бути не вище 60 – 70%.

            Підсумовуючи вищевикладене, з метою  запобігання втратам насіння при збиранні  та доведенні його до посівних кондицій, необхідно суворо контролювати його якість при збиранні та на всіх етапах технологічного процесу  у відповідності з наданими рекомендаціями.

Інформаційне повідомлення від ОКП "Донецьк теплокомуненерго " стосовно встановлення вузлів комерційного обліку в будівлях

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ, ПАМ’ЯТАЙТЕ!

Випалювання стерні, сухої трави, поживних залишків соломи на полях може призвести до пожеж на сусідніх полях, на територіях приватних домоволодінь, лісопосадках, відключень повітряних ліній електропередачі надвисокої напруги. Це завдає державі великі матеріальні та економічні збитки. Дим, який виникає внаслідок горіння та тління, потрапляє до населених пунктів, що викликає масове незадоволення громадян, алергічні захворювання, завдається шкода навколишньому середовищу.

Нагадуємо Вам, що палити, розводити багаття, застосовувати відкрите полум’я на хлібних масивах та поблизу них, а також біля скирт соломи та сіна заборонено. Під час жнив не ходіть по перекритим тимчасовим дорогам та стежкам. Дорослі повинні подбати, щоб діти не бавилися з вогнем поблизу хлібних масивів.

Сурове дотримання правил пожежної безпеки під час збирання врожаю - обов’язок кожного громадянина.

Нагадуємо, що статтею 245 «Кримінального кодексу України» за знищення або пошкодження лісових масивів, зелених насаджень  навколо населених пунктів, вздовж залізниць, а також спалювання стерні, сухих дикоростучих  трав  або їх залишків на землях сільськогосподарського призначення чи іншими загально небезпечним способом  караються штрафом від трьохсот до п’ятисот  неоподаткованих мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на термін від двох до п’яти років, або позбавлення волі на той самий строк, статтею 194-1  «Кримінального кодексу України «Умисне  пошкодження об’єктів електроенергетики», передбачено відповідальність залежно від тяжкості  наслідків, починаючи від штрафу  до позбавлення волі на термін до 15 років.

До уваги сільгоспвиробників. Відновлення зрошувальних систем

Відповідно до Указу президента України від 30 вересня 2019 року №722 «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020 року №1660-р «Про схвалення Концепції економічного розвитку Донецької та Луганської областей», при підтримці Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та проекту USAID «Економічна підтримка Східної України» розпочато розробку Концепції розвитку меліорації земель та відновлення працездатності міжгосподарських та внутрігосподарських меліоративних систем на території Донецької області (далі-Концепція)

Відбулись онлайн-наради щодо економічної доцільності та можливості реалізації проекту з відновлення зрошувальних систем у Слов’янському районі Донецької області та обговорення експертних висновків USAID ERA щодо пріоритетних завдань з відновлення зрошувальних систем Донецької області.

На території області здійснюються заходи по виконанню Регіональної цільової програми щодо здійснення розчистки та регулювання русел річок на 2018-2022 роки, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 10 серпня 2018 №1123/5-18 «Про затвердження Регіональної цільової програми щодо здійснення розчистки та регулювання русел річок на 2018-2022 роки»

Після проведеної організаційної роботи залишаються актуальними питання щодо отримання зворотного зв’язку від сільськогосподарських виробників, які здійснюють господарську діяльність в районах функціонування державних міжгосподарських зрошувальних систем, які знаходяться на балансі Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів, щодо потенційної зацікавленості у відновленні працездатності державних меліоративних систем та намірів провести реконструкцію (будівництво) внутрішньогосподарських зрошувальних систем, оновлення дощувальної техніки, іригаційного та насосно силового обладнання.

Відновлення зрошувальних систем передбачається на умовах державного партнерства, залучення інвестиційних коштів та коштів міжнародної технічної допомоги, зокрема, під час реалізації проекту USAID «Економічна підтримка Східної України».

З урахуванням викладеного та з метою визначення переліку учасників реалізації Концепції пропонуємо сільськогосподарським виробникам, які зацікавлені у відновленні внутрішньогосподарських меліоративних мереж, та здійснюють господарську діяльність з вирощування продукції рослинництва в районах функціонування державних зрошувальних систем повідомити до 21 липня 2021 року відділ земельних ресурсів виконавчого комітету Дружківської міської ради, кабінет 114 міськвиконкому про намір здійснювати протягом найближчих п’яти років реконструкцію внутрішньогосподарських зрошувальних систем.

ПІДПРИЄМСТВАМ, УСТАНОВАМ І ОРГАНІЗАЦІЯМ АГРАРНОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ, СПЕЦІАЛІСТАМ ТА ФАХІВЦЯМ З ПИТАНЬ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ

 ПАМ'ЯТКА

 З настанням пожежонебезпечного періоду різко зростає ймовірність загорання лісів, торфовищ та сільгоспугідь.

Основними причинами виникнення пожеж в агропромисловому комплексі є сукупність погодних факторів, недотримання правил пожежної безпеки та планів дій щодо протипожежного захисту лісів, торфовищ та сільгоспугідь у літній пожежонебезпечний період.

З метою недопущення виникнення пожеж пропонується:

провести інструктивні наради з керівниками, головними інженерами, механіками, бригадирами тракторних бригад сільгосппідприємств щодо забезпечення протипожежної безпеки на період збирання та зберігання врожаю і заготівлі грубих кормів;

скласти та затвердити схематичні плани протипожежного захисту врожаю, на яких нанести: смуги прокосів, місця розміщення зернотоків, зерноскладів, польових станів, скиртування грубих кормів, місць встановлення знаків пожежної безпеки, тракторів з плугами, перекриття тимчасових доріг тощо;

підготувати до використання пожежну і спеціальну техніку, обладнання та інвентар для гасіння пожеж, створити резерв пально-мастильних та вогнегасних матеріалів, провести навчання відповідальних працівників;

поновити мінералізовані смуги, систему протипожежних бар’єрів, канав у лісових масивах, відновити, обладнати та привести у відповідність протипожежне водопостачання, підготувати для забору води всі наявні водонапірні башти, пожежні водоймища і пірси, інші інженерно-технічні споруди протипожежного призначення та під’їздні дороги до них;

забезпечити сертифікованими вогнегасниками об’єкти сільськогосподарського виробництва, провести роботу щодо  вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій зерноскладів і складів грубих кормів;

організувати патрулювання пожежонебезпечних ділянок лісових масивів, сільгоспугідь із залученням до цієї роботи громадських організацій та населення, забезпечити їх засобами наглядної протипожежної агітації та знаками попереджувального характеру;

організувати виготовлення агітаційних матеріалів щодо збереження врожаю від вогню (трафарети, листівки, панно, знаки безпеки тощо) і встановити їх у місцях збирання врожаю, зберігання та переробки зерна і грубих кормів.

Рука допомоги простягнута для всіх

З початку наступного року непрацюючі члени малозабезпечених сімей, які зареєстровані як безробітні, отримують унікальну можливість розпочати нове життя. Держава пропонує їм отримати фінансову допомогу на започаткування власної справи, а також, за необхідності, безкоштовне навчання. Допомога розміром до 15 мінімальних зарплат є безвідсотковою та поворотною – її необхідно буде повернути через 3 роки підприємницької діяльності. Але, сума що повертається, буде зменшена на розмір сплачених за три роки податків та єдиного соціального внеску. Детальний опис механізму надання допомоги міститься за посиланням.

(https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-spriyannya-ekonomichnij-samostijnosti-malozabezpechenih-simej-397-210421)

З 2016 по 2019 рік на тих самих умовах у трьох областях України  - Харківській, Полтавській та Львівській – проходив пілотний проєкт, який отримав назву «Рука допомоги». Він був реалізований Міністерством соціальної політики України за підтримки Світового банку у рамках проєкту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України». Тоді близько 240 довготривалих безробітних наважились докорінно змінити власне життя і заснували свій бізнес. Станом на сьогодні менше 10% з них припинили підприємницьку діяльність. Це вражаюча цифра, адже за статистикою близько половини підприємств малого бізнесу припиняють діяльність після першого року роботи.

Середня сума допомоги становила тоді 60-70 тис.грн.  Вона не видавалась людям на руки, а йшла на оплату рахунків на придбання необхідного для ведення бізнесу обладнання та матеріалів. Спочатку малозабезпечені безробітні дуже обережно реагували на ініціативу держави. Але після успішного старту бізнесу перших учасників проєкту заявки на участь у нього посипались з усіх регіонів України.

Фантазія і підприємницька енергія нових бізнесменів вражали навіть звичних до всього консультантів проєкту. Вчорашні безробітні стали виробниками модного одягу та взуття, власниками ветеринарних клінік, магазинів, кафе та піцерій, монтажниками висотних конструкцій, аграріями, постачальниками делікатесів для ресторанів, виробниками унікальних сирів… Деякі з них вже відкрили другий або третій бізнес, щоб укладатися в ліміти по оподаткуванню. Учасники проєкту створили десятки робочих місць.

Постпроєктний моніторинг засвідчив, що більшість нових бізнесменів вирішили своє невідкладні життєві проблеми – придбали або розширили житло, фінансують навчання дітей тощо. Майже всі вкладають частину прибутку у розширення бізнесу: закупають нове  обладнання, розширюють асортимент продукції або послуг.

Близько 30% учасників проєкту повернули державі кошти допомоги достроково, за рахунок поточних доходів, інші – після завершення трирічного строку, на який допомога видавалась.

За підсумками проєкту держава замість малозабезпечених безробітних, яким щомісяця виплачувалась соціальна допомога, отримала платників податків, які ще й створювали нові робочі місця та нові робочі місця.

Постпроєктний моніторинг засвідчив, що більшість нових бізнесменів вирішили свої невідкладні життєві проблеми  - придбали або розширили житло, фінансують навчання дітей тощо. Майже всі вкладають частину прибутку у розширення бізнесу: закупають нове обладнання, розширюють асортимент продукції або послуг.

Близько 30% учасників проєкту повернули державі кошти допомоги достроково, за рахунок поточних доходів, інші – після завершення трирічного строку, на який допомога видавалась.

За підсумками проєкту держава замість малозабезпечених безробітних, яким щомісяця виплачувалась соціальна допомога, отримала платників податків, які ще й створювали нові робочі місця. ОТГ отримали економічне пожвавлення і знов -таки нові робочі місця та більш заможних мешканців. Нарешті, самі учасники проєкту взяли свою долю у власні руки і вийшли зі стану бідності. Місячні доходи більшості учасників проєкту після року роботи коливались у межах 30-120 тисяч гривень, а у деяких були і більш суттєві фінансові результати.

Проєкт «Рука допомоги», який розробляла нинішній міністр соціальної політики України Марина Лазебна, отримав світове визнання. Міжнародна рада інститутів управлінського консалтингу визнала його одним з кращих у світі, а команда виконавців отримала найвищу світову нагороду у галузі управлінського консалтингу.

Тепер успішний досвід пілотного проєкту «Рука допомоги» буде розповсюджено на всю територію України. Головним його провайдером мають стати центри зайнятості, підрозділи соціального забезпечення і, звісно, керівники ОТГ, які зацікавлені у розвитку своїх громад. Готуватися потрібно вже зараз – створювати типові бізнес-плани, розвивати передбачені урядовою постановою механізми, вести пошук людей, які хочуть та можуть заснувати власний бізнес.

У розвинутих країнах доля малого бізнесу у ВВП складає 30-40%. В Україні – 16-18% . Тож маємо величезний потенціал для вирішення багатьох суспільних проблем – безробіття, рівня життя людей, бюджетних надходжень. Ті з місцевих керівників, хто першими зможуть реалізувати цей потенціал, отримають вдячність мешканців і значно покращать економіку громади.

Міністерство соціальної політики України



 

БЮДЖЕТНА ПРОГРАМА КПКВК1201150 «Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників»


ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Для власників квартир, які мають намір встановити автономне опалення.

Відокремлення квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку відбувається відповідно до розділу ІІІ Порядку відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.07.2019 № 169.

            Постійно діюча комісія для розгляду питань щодо відключення споживачів від мереж централізованого опалення відповідно до діючого законодавства надає згоду на відокремлення квартири чи нежитлового приміщення та улаштування системи індивідуального теплопостачання, якщо на день набрання чинності Законом України «Про житлово-комунальні послуги» не менш як половина квартир та нежитлових приміщень цього будинку відключена від мереж централізованого опалення (ЦО) та гарячого водопостачання.

            За даними ВО «Дружківкатепломережа», таких будинків у м. Дружківка – 13, у                      смт. Олексієво-Дружківка – 4.

Перелік житлових багатоквартирних будинків, в яких кількість квартир відокремлених від                 ЦО складає 50% та більше

 

Адреса

Кількість квартир всього

Кількість квартир, які опалюються

Частка, що опалюється

Частка, що не опалюється

м. Дружківка

1

вул. Дружби, буд. 78

12

2

16,67%

83,3%

2

вул. Дружби, буд. 80

10

2

20,0%

80,0%

3

вул. Авіаційна, буд. 91

8

3

37,5%

62,5%

4

вул. Матросова, буд. 14

12

2

16,67%

83,3%

5

вул. Енгельса Ф., буд. 12

32

12

37,5%

62,5%

6

вул. Леваневського, буд. 1б

13

5

41,67%

58,3%

7

вул. Машинобудівників, буд. 38

76

34

44,74%

55,3%

8

вул. Машинобудівників, буд. 34

8

4

50,0%

50,0%

9

вул. Кошового О., буд. 4

8

4

50,0%

50,0%

10

вул. Маркса К., буд. 36

4

2

50,0%

50,0%

11

вул. Кошелева, буд. 9

2

1

50,0%

50,0%

12

вул. Кошелева, буд. 19

2

1

50,0%

50,0%

13

вул. Чайковського, буд.6

16

8

50,0%

50,0%

смт. Олексієво-Дружківка

1

вул. Бабушкіна М.С., буд. 7

12

6

50,0%

50,0%

2

вул. Бабушкіна М.С., буд. 8

10

5

50,0%

50,0%

3

вул. Бабушкіна М.С., буд.4

32

14

43,75%

56,3%

4

вул. О. Тихого, буд.123

16

7

43,75%

56,3%


Joomla Plugins