З якими проблемами звертаються містяни до влади?

Під час засідання виконавчого комітету, що проходило 19 лютого під керівництвом заступника міського голови Наталі Слесаренко, головний спеціаліст загального відділу з кадрових питань Ольга Меркулова розповіла присутнім з якими проблемами звертаються містяни до влади та що вже зроблено для вирішення цих питань.

Так, впродовж 2019 року місцеві мешканці звернулися 2293 рази з проханнями та пропозиціями щодо розв'язання проблем в місті. «Кількість звернень збільшилась на 17 % у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.За зверненнями громадян було порушено 2380 питань», - зазначила Ольга Меркулова.

Зокрема більшість звернень надходило через органи влади вишого рівня. Так, з загальної кількості звернень 1170 надійшло з урядової «гарячої лінії» та Донецької обласної державної адміністрації, 9 звернень надійшло з Адміністрації Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України та від інших органів влади.

Особлива увага та значні зусилля міської влади зосереджувались на розгляді питань та позитивному вирішенні проблем пільгової категорії населення. При розгляді звернень найменш соціально захищених верств населення намагалися знайти всі можливості для вирішення порушених питань, зокрема, багатодітних сімей, одиноких матерів, учасників бойових дій, інвалідів, ветеранів війни та праці. Із загальної кількості розглянутих звернень від громадян пільгової категорії 120 вирішено позитивно.

Окремої уваги потребує аналіз тематики питань у зверненнях громадян. Так питання, з якими звертались мешканці міста, характеризуються наступним чином:

 

Комунальна сфера

 

Проблеми: Місцеві мешканці 1306 разів зверталися до влади з питань комунальних послуг. Зокрема — їх не влаштовувала якість енерго, водо, газо, теплопостачання тощо. «Перше місце займають питання комунального та дорожнього господарства. Найчастіше заявників турбувало питання ремонту доріг, благоустрою міста, відновлення роботи ліфтів, поліпшення житлових умов, ремонт покрівлі будинків, а також надання квартир або житла у будинках тимчасового мешкання», — зазначила Ольга Меркулова.

Вирішення:  Через обмеженість фінансування не всі питання, з якими звертаються громадяни, можливо вирішити одразу, особливо ті, що стосуються капітального та поточного ремонту житла та благоустрою міста. Такі звернення беруться на контроль і порушенні питання включаються в перспективні плани робіт.

Як звернутися за вирішенням такої проблеми: У разі виникнення питань у комунальній сфері, є можливість звернутися до аварійної служби міста, зателефонувавши за номером 1505. Це інформаційно-диспетчерська служба, де реєструються  дзвінки стосовно життєзабезпечення міста. У 2019 році оперативно вирішено понад 5 тис. таких звернень.

 

Соціальна сфера

 

Проблеми: Друге місце за актуальністю займають соціальні питання. Це 541 звернення або 23 %. Численними були звернення громадян щодо несвоєчасної виплати соціальної допомоги, надання матеріальної допомоги, призначення та перерахунок субсидій.

Вирішення: Для попередження звернень з цього напрямку та з метою надання якісних соціальних послуг в Управлінні соціального захисту працює мобільний офіс, послугами якого у 2019 році скористались 334 громадянина. Прийнято до розгляду 96 заяв. Також виїзд мобільного офісу здійснюється для надання й адмінистративних послуг. До участі залучаються адміністратор, що забезпечує роботу Центру надання адміністративних послуг Дружківки, фахівці управління соціального захисту населення, працівники пенсійного фонду фіскальної і комунальних служб, міського центру зайнятості та інші. Працює офіс у форматі «єдиного вікна». Під час візитів охоплюються 20 населених пунктів, з яких два селища міського типу, 17 сіл та селищ, а також віддалені райони Дружківки.

Як звернутися за вирішенням такої проблеми: Отримати роз’яснення щодо соціальних питань можна зателефонувавши за номером: (06267)3-37-50, +38 (066)105 93 69. Щодо отримання адмінистративних послуг: +38(095)80-70-765, (06267)5-32-67. Адреса: вул. Машинобудівників, 64.

 

Медичні послуги

 

Проблеми: З питаннями у медичній сфері мешканці Дружківки звертались, в основному, через урядову гарячу лінію. Також не втрачали актуальність й питання охорони здоров'я - 111 звернень. Загалом, зверталися з проханням про забезпечення ліками за пільговими рецептами, надання медичної допомоги та допомоги у проведенні операцій та лікування.

Вирішення: Звернутися з питанням стосовно медичної послуги або надати пропозиції в сфері медицини можна зателефонувавши за номером міського відділу охорони здоров'я: (06267) 4-21-28, вул. Соборна, 16. Е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або на гарячі лінії за посиланням: https://zdrav.druisp.gov.ua/index.php/hariachi-linii.

 

Загалом, протягом 2019 року робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради знаходилася на постійному контролі. Приділялася значна увага задоволенню законних прав та інтересів громадян, забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення.  Враховуючи, що рівень роботи зі зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів місцевого самоврядування керівництво Дружківської міської ради і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян.