Чергове засідання виконавчого комітету міської ради

18 січня 2017 року відбулося чергове засідання виконавчого комітету Дружківської міської ради. На порядок денний були винесені наступні питання:  про стан розрахунків населення за спожиті комунальні послуги, про стан виконавської дисципліни в  управліннях і відділах  міської ради за результатами роботи 2016  року, про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті  міської ради  за підсумками 2016 року.

Питання щодо стану розрахунків населення за спожиті комунальні послуги висвітлював заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Руслан Верещагін. Він зазначив, що комунальнимипідприємствами  проводиться активна робота щодо стабільного забезпечення осель мешканців міста теплом, водою, електроенергією, належного утримання будинків та прибудинкових територій, проводиться своєчаснийвивіз побутового сміття, а також ведеться контроль за проведенням розрахунків за ці послуги.Проведений аналіз рівня оплати населенням міста за отримані житлово-комунальні послуги показав, що протягом 2016 року за послуги теплопостачання мешканці розрахувалися на 96,3%, за послуги водопостачання та водовідведення - 110%, постачання природного газу – 89%, утримання будинків та прибудинкових територій – 101%, вивіз побутових відходів – 111%. При цьому загальна сума заборгованості населення за спожиті житлово-комунальні послуги та енергоносії станом на 01.01.2017 становить 83,3 млн.грн., у тому числі за спожите тепло 41,33 млн.грн., постачання природного газу – 29,8 млн.грн., утримання будинків та прибудинкових територій –  1,23 млн.грн., водопостачання та водовідведення – 10,0 млн.грн., вивіз побутових відходів – 0,897 млн.грн.З метою підвищення рівня платежів та зменшення заборгованості за надані послуги комунальні підприємства вживають усі можливі заходи, у тому числі такі як ведення претензійно-позовної роботи,  укладання договорів реструктуризації, виступи в засобах масової інформації  тощо.

     З другого питання виступила начальник загального відділу виконкому  міської ради Юлія Кухарова. Вона зазначила, що здійснення контролю у  виконкомі та виконавчих органах міської ради  за виконанням завдань, визначених в контрольних  документах  є одним із головних напрямків діяльності, якому  приділяється значна увага, направлена  на підвищення рівня виконавської дисципліни та відповідальність за своєчасне і якісне виконання завдань, вирішення  позитивного  кінцевого  результату.  Розповіла, що  протягом 2016 року проведено 16 засідань міської ради, 22 засідання виконавчого комітету, прийнято 350  рішень міської ради та  621  рішення виконавчого комітету. Ознайомила присутніх з результатами аналізу виконання контрольних документів (листів) за звітний період різними підрозділами виконавчого комітету. Інформацію про стан виконавської дисципліни у відділах і управліннях міської ради за підсумками  роботи у  2016  році   члени виконавчого комітету прийняли  до відома та визнали, що виконання завдань, визначених в контрольних   документах , в цілому, забезпечено.

 З третього  питання виступив заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Руслан Верещагін, який розказав, що  при виконавчому комітеті Дружківської міської ради створена адміністративна комісія, яка розглядає  справи про адміністративні правопорушення, які передбачені ст. 218 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Проінформував присутніх, що протягом 2016 року на розгляд до адміністративної комісії надійшло 38 протоколів про адміністративні правопорушення (у 2015 – 34), з яких 15 протоколів складено за скоєння правопорушень, передбачених ст.152 КУпАП «Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населенних пунктів», 10 протоколів – за скоєння правопорушень, передбачених ч.2 ст.156 КУпАП «Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями та тютюновими виробами», 6 протоколів – за скоєння правопорушень, передбачених ч. 2 ст.212-1 КУпАП «Несвоєчасна реєстрація народження дитини», 2 протоколи - за ч. 1 ст.180 КУпАП «Доведення неповнолітнього до стану сп'яніння» та 3 протоколи – за скоєння правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 154 КУпАП «Порушення правил тримання собак і котів». Із загальної кількості протоколів по 32 винесено постанови адміністративної комісії, 1 - спрямований за належністю до виконкому Краматорської міської ради (ст.152 КУпАП). Членами виконавчого комітету було прийнято рішення рекомендувати  покращити роботу направлену на виявлення адміністративних правопорушень, складання та направлення на розгляд адміністративної комісії протоколів в межах повноважень, визначених рішенням виконавчого комітету керівникам комунальних установ, організацій та підприємств, їх посадовим особам, які мають право складати адміністративні протоколи та  звернути увагу на якість складання та зміст протоколів про адміністративні правопорушення.