Об'яви

distantwork.png

 Система БПД призупиняє прийом громадян і надає правову допомогу дистанційно

 З 23 березня 2020 року і до завершення карантину система безоплатної правової допомоги призупиняє особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги. У цей період система БПД надаватиме правові послуги дистанційно. Ці заходи передбачені наказом Координаційного центру з надання правової допомоги від 20 березня №128-аг «Про організацію роботи з громадянами на період карантину».

 Тимчасова зміна режиму функціонування системи БПД пов’язана із загостренням ситуації щодо поширення коронавірусної інфекції. Для запобігання поширенню COVID-19 в Україні до 3 квітня введено карантин з низкою обмежень.

 «Система безоплатної правової допомоги переходить на дистанційну роботу. Ми це робимо задля безпеки здоров’я та життя наших клієнтів і працівників. Дуже просимо людей залишатися вдома. Правову допомогу від держави кожна людина може отримати дистанційно. Для цього система БПД використовує усі доступні нам способи — офіційні вебсайт та сторінки у соцмережах, електронну пошту та телефонний зв’язок»в. о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.

Відповідно до наказу, з 23 березня на час дії карантину призупинено особистий прийом громадян посадовими особами і працівниками Координаційного центру з надання правової допомоги, регіональних та місцевих центрів з надання БВПД. Призупинено також надання адресної безоплатної первинної та вторинної правової допомоги працівниками місцевих центрів.

 Безоплатна первинна та вторинна правова допомога надаватиметься із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та з використанням скриньок для кореспонденції.

 Надати необхідні документи можна через спеціально обладнані скриньки для кореспонденції або електронні засоби зв’язку (адреси та електронні пошти місцевих центрів з надання БВПД можна дізнатися на офіційному сайті системи БПД ).

 Щоб отримати юридичну консультацію або роз’яснення з правових питань: 

 - зателефонуйте на безкоштовний номер системи БПД 0 800-213-103, або безпосередньо до представника відділу «Дружківське бюро правової допомоги» - (095) 548-09-34.
- поставте запитання у месенджер Фейсбук-сторінки:
- напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру (адреси можна дізнатися на сайті системи БПД –
- прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога»  
- поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД  
- скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid -

 Кожній людині варто памʼятати, що карантин — це не перешкода для отримання правової допомоги від держави. Система БПД працює у посиленому режимі, консультує громадян і допомагає вирішити правові питання.

 Ми посилили інформаційно-просвітницьку роботу. Інформуємо громадян про їхні права та механізм їх захисту через офіційний сайт та сторінки системи БПД у соціальних мережах, ЗМІ, інформаційні ресурси партнерських організацій.

 Переконані, що щоденна праця фахівців системи БПД є надзвичайно важливою в цей час.

 

Ми допоможемо захистити Ваші права!


У зв'язку із заходами щодо попередження поширення коронавірусу COVID-19 в Дружківському міському відділі державної виконавчої служби Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Харків) тимчасово, до 03.04.2020, скасований особистий прийом громадян.

 

Прохання спрямовувати письмові звернення

на поштову адресу відділу:  84200, м. Дружківка, вул. О.Кошового, 27

                 на офіційну електронну адресу відділу:    info@dr.dn.dvs.gov.ua

 

або звертатись в телефонному режимі на стаціонарні номери   (06267) 3-06-55,  3-15-61,  3-25-38,  3-19-33

Хащенкова Наталія, начальник відділу

(06267) 3-06-55

Організаційні питання, середа з 14.00 до 16.00

Корнєєв Андрій, заступник начальника відділу

(06267) 3-15-61

 

 

Питання, пов’язані із примусовим виконанням рішень судів та інших органів

Листопад Світлана, заступник начальника відділу

(06267) 3-25-38

Мацокіна Вікторія, державний виконавець

Такунов Сергій, головний державний виконавець

 

 

(06267) 3-06-55

Панова Ганна, державний виконавець

Кисельова Олександра, старший державний виконавець

Яцкова Ірина, головний державний виконавець

 

(06267) 3-19-33

Мордовцева Ірина,старший державний виконавець

Курамшина Наталя, спеціаліст відділу

(06267) 3-15-61

Питання, пов’язані із прийомом кореспонденції

 

На час скасування особистого прийому громадян на вході у приміщення відділу розміщена скринька «Для звернень громадян» та запроваджена гаряча лінія      066 83 557 45

 


    Просимо вибачення за тимчасові незручності

 


УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!

У зв’язку з ситуацією щодо поширення коронавірусної інфекції COVID-19 на території України введений карантин.

Дружківський міський центр зайнятості продовжує свою роботу з максимальним використанням дистанційних форм надання послуг.

За додатковою інформацією звертайтесь за телефонами:

(06267) 4-40-66 для населення,

(06267) 4-47-22 для роботодавців.

Електронна пошта для роботи з населенням:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

Електронна пошта для роботи з роботодавцями:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


«Дешеві кредити – можливість для підприємців, надана державою», - Ігор Мороз

 

WhatsApp Image 2020-03-17 at 09.19.24.jpeg


Уряд прийняв рішення про заборону пасажирських перевезень та обмежив кількість учасників масових заходів 10 особами




На Донеччині у навчальних закладах введено карантин та перенесено терміни проведення пробного ЗНО


 На Донеччині під час карантину діти навчатимуться дистанційно


 ІНФОРМАЦІЯ

про намір встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими та рідкими побутовими відходами


   

   

Соціальні ролики стосовно боротьби з коронавірусом надані Дружківською міською організацією Товариства Червоного Хреса України

Посилання №1

Посилання №2


Про нагороду Dubai Intemational Award for Best Practices

3 метою виконання доручення Мiнiстерства розвитку громад та територiй Укра'iни вiд 28.01.2020 № 7/36/1482-20 до листа Посольства Укра'iни в Об'еднаних Арабських Емiратах вiд 20.01.2020 № 6169/36-200-85, повiдомляемо про початок вiдбору кандидатiв на отримання нагороди Dubai Intemational Best Practices Аward for SustainaЫe Development.

Зазначеною нагородою вiдзначаються кращi свiтовi приклади сталого мiського розвитку, який є результатом спiвробiтництва мiж державним, приватним та громадським секторами у таких сферах: мiське вiдновлення та публiчнi простори; будiвництво iнновацiйних будинкiв; сталi системи мiського харчування; вирiшення проблем змiни клiмату та зменшення забруднення; планування та менеджмент мiської iнфраструктури.

Потенцiйними кандидатами на отримання нагороди можуть бути органи державної влади, мiсцевого самоврядування та їx acoцiaцiї, об'єднання громад, науково-дослiднi iнститути, приватнi та державнi фонди, засоби масової iнформацiї та приватнi особи. Детальна iнформацiя про умови участi у конкурсi додається.

Лист посольства ОАЕ

Довідкова інформація


До уваги суб’єктів господарювання - юридичних осіб!

Законом України № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» прийнятим Верховною Радою 6 грудня 2019 року покладено обов’язок на всіх юридичних осіб, щодо подання державному реєстратору оновлену інформацію про кінцевих бенефіціарних власників та структуру власності відповідної юридичної особи.

Набрання чинності зазначеним Законом відбудеться 28.04.2020 р.

 

Так оновлена інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій) повинна містити відомості про: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.

При проведенні державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу Законом № 361-IX також передбачено обов’язок розкривавати інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, шляхом подання державному реєстратору додаткових документів, а саме:

структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;

витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;

нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи - резидента.

Після набрання Законом № 361-IX чинності, юридичні особи повинні будуть щорічно, протягом 14 календарних днів, починаючи з наступного року з дати державної реєстрації юридичної особи, подавати вищезазначені документи разом із відповідною заявою для підтвердження відомостей про кінцевих бенефіціарних власників.

Також, згідно Закону № 361-IX, юридичні особи зобов’язані підтримувати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності в актуальному стані, оновлювати її та повідомляти державного реєстратора про зміни протягом 30 робочих днів з дня їх виникнення, та подавати державному реєстратору документи, що підтверджують ці зміни. Якщо зміни у структурі власності та інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи відсутні, юридичні особи зобов’язані повідомляти державного реєстратора про відсутність таких змін при проведенні державної реєстрації будь-яких змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі.

Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності Законом № 361-IX, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.

Неподання юридичною особою державному реєстратору передбаченої законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - тягне за собою накладення на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17 000 до 51 000 гривень).


Ми хочемо бути для вас краще!

Донецька обласна служба зайнятості ніколи не стоїть на місці та вдосконалюється для своїх клієнтів, підвищує рівень якості послуг. Та ми хочемо бути для вас ще кращими! Тому ми пропонуємо вам пройти опитування та оцінити роботу фахівців центрів зайнятості. Нижче посилання на опитування:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeMzD3Em4EHMaZWMeHcacGKJ1O2g1pVDyEg2FkmCWUh9NBtng/formResponse


px;" frameborder="1"/>


 Шановні мешканці міста Дружківка

           З метою виявлення проблем, що турбують населення та визначення пріоритетів для забезпечення економічного зростання та комфортного життя в нашому регіоні, в області розпочато роботу щодо формування Стратегії розвитку Донецької області на період до 2027 року. Для того щоб зробити цей процес максимально відкритим та врахувати інтереси більшості мешканців області було розроблено опитувальну анкету.

         Просимо приділити кілька хвилин та відповісти на питання  цієї анкети, посилання на електрону версію анкети

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeFL-hwxEd8ThyBAl_kf-WDL4aGhlPvDBAmoDuPxB_ibl0AlQ/viewform

документ №666_0_40-19 id585944.jpg


     До уваги мешканців міста!

     Відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської  ради доводить до Вашого відома, що всю необхідну інформацію щодо створення громадських організацій ветеранів спорту міста можна отримати за адресою: вул. Соборна, 16, за телефонами  (06267) 4-31-30. Часи роботи відділу: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця з 08:00 до 16:00, обідня перерва з 12:12 до 13:00.


  

Шановні мешканці міста Дружківка!

 З метою впровадження Цілей сталого розвитку в систему стратегічного планування області пропонуємо усім бажаючим пройти он-лайн опитування щодо пріоритетів сталого розвитку Донецької області до 2030 року за посиланням 

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdlC8ppHZRPr30tmMZ1kWUgpecoqCQprO2877RgsmCU-ugpoA/viewform