Об'яви

До уваги споживачів теплової енергії приватного підприємства «УКРТЕПЛОСНАБ»
 

 

Дружківська міська рада закликає всіх громадян уникнути заборгованості!
Відповідно до ст.266 та ст.287 Податкового кодексу України, з 1 липня розпочалася сплата земельного податку та податку на нерухоме майно. Згідно з законодавством, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов`язання протягом строків, визначених Податковим кодексом України, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу. Дружківська міська рада закликає всіх громадян уникнути заборгованості !
121331111.jpg
Інформаційний лист щодо підготовки теплових господарств до роботи в опалювальний період 2021 – 2022 років
З метою належної та своєчасної підготовки теплових мереж, теплових пунктів і місцевих систем опалення, вентиляції та гарячого водопостачання (далі – ГВП) до роботи в опалювальному періоді 2021–2022 років, попередження відмов у системах теплоспоживання під час проходження опалювального періоду Держенергонагляд нагадує про необхідність виконання заходів згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378 (далі – ППТГдоОП), а саме:
  • затвердити розпорядчим документом плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, що знаходяться у власності або господарському віданні (за договором), до роботи в опалювальному періоді з призначенням відповідальних осіб за їх виконання;
  • уточнити приєднані теплові навантаження, виконати перерахунок гідравлічного режиму (за необхідності);
  • забезпечити відповідність розмірів встановлених розрахункових лімітних звужувальних пристроїв, їх пломбування теплопостачальною організацією;
  • провести ремонтні та профілактичні роботи на тепловикористальних установках, теплових мережах, системах теплоспоживання у необхідних обсягах;
  • провести налагоджувальні роботи з усунення порушень, виявлених у теплових та гідравлічних режимах роботи систем теплоспоживання;
  • виконати гідравлічні випробування теплових мереж, систем опалення та ГВП на щільність та міцність, провести їх промивку;
  • виконати шурфування теплових мереж або застосувати інші методи контролю їх стану з метою з’ясування ступеню корозійного пошкодження трубопроводів;
  • відновити антикорозійне покриття та теплову ізоляцію на трубопроводах теплових мереж;
  • привести у справний технічний стан обладнання та засоби вимірювальної техніки вузлів керування, розташованих у теплових пунктах;
  • укомплектувати відповідні підрозділи обслуговувальним персоналом, провести його навчання та перевірку знань, протиаварійні тренування персоналу щодо ліквідації відмов у системах теплоспоживання;
  • укомплектувати теплові пункти та робочі місця обслуговувального персоналу технічною документацією;
  • провести перевірку готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період за участю представників Держенергонагляду в установлені терміни згідно з вимогами розділу Х ППТГдоОП.
Надати у термін до 15.06.2021 копію розроблених заходів та розпорядчого документа, яким ці заходи вводяться в дію, до Управління Держенергонагляду у Донецькій області (далі – Управління):
  • за адресом: вул. О. Тихого, буд. 8д, м. Краматорськ, Донецька обл., 84313;
або
  • на електронну адресу (скановані документи): Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Заздалегідь письмово повідомити Управління щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період з наданням розпорядчого документа щодо затвердження складу комісії.Крім того, рекомендуємо у разі потреби звернутися до Управління стосовно залучення державних інспекторів до огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій щодо визначення оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.

Основні умови щодо підписання акту стану готовності теплового господарства до роботи в опалювальний період
=

 

(Відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378 (далі – ППТГдоОП) та Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених Міністерством палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71 (далі – ПТЕТУіМ))

  1. Наказ або розпорядження про створення комісії з перевірки готовності теплового господарства суб’єкта господарювання до опалювального періоду. В склад комісії включити представника Управління Держенергонагляду у Донецькій області.
  2. Розроблені заходи щодо підготовки теплового господарства суб’єкта господарювання до опалювального періоду.
  3. Наказ про призначення відповідальних осіб за технічний стан і безпечну експлуатацію теплового господарства суб’єкта господарювання, із зазначенням об’єктів, за які відповідає особа.
  4. Протоколи та (або) посвідчення про перевірку знань вимог правил ПТЕТУіМ та ППТГдоОП у відповідальних осіб.
  5. Акти проведення державної повірки вимірювальних приладів (манометри, термометри, лічильники), які встановлені на теплових системах суб’єктів господарювання.
  6. Акти гідропневматичної промивки та гідравлічного випробування теплових мереж та систем опалення, гарячого водопостачання, із позначенням тиску та тривалості при проведенні випробування.
  7. Інформацію щодо стану систем зовнішнього та внутрішнього електропостачання, відповідності технічного стану електрообладнання вимогам ПТЕЕС.
  8. Звернення на ім’я начальника Управління Держенергонагляду у Донецькій області щодо направлення представника Держенергонагляду для участі в комісії суб’єкта господарювання з перевірки готовності до опалювального періоду 2021–2022 років. Вказати контактний телефон.
  9. Акт стану готовності теплового господарства до опалювального періоду 2021–2022 років оформлюється на кожний об’єкт відповідно до додатку № 1 ППТГдоОП (не менше 2-ох примирників) за результатом роботи комісії, підписується членами комісії суб’єкта, представником Держенергонагляду та скріплюється печаткою суб’єкта господарювання.
  10. Акт готовності теплового господарства до опалювального періоду 2021–2022 років оформлюється відповідно до додатку № 3 ППТГдоОП (не менше 2-ох примирників) за результатом роботи комісії, підписується членами комісії суб’єкта, представником Держенергонагляду та скріплюється печаткою суб’єкта господарювання.
ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
До уваги споживачів обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго» та представників органів місцевого самоврядування !
ОКП «ДТКЕ» оприлюднено проект Інвестиційної програми у сфері теплопостачання на 12 місяців з 01.10.2021 року.
З проектом програми ви можете ознайомитись на офіційному сайті ОКП «ДТКЕ» http://www.kpdtke.com.ua/
Пропозиції та зауваження споживачів до проекту Інвестиційної програми розглядаються та приймаються до 24 лютого 2021 року за адресою: 85114, Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Ємельянова, буд. 69, або на електронну адресу підприємства: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Створюй та розвивай бізнес разом з «Дія.Бізнес»!

Дія.Бізнес – це наймасштабніший національний проєкт із розвитку підприємництва!

Дія.Бізнес – це новітній державний підхід до розвитку бізнесу, який стане запорукою економічної стабільності країни!

Дія.Бізнес – це перший державний портал для створення або розвитку малого та середнього бізнесу в Україні.

 Онлайн-платформа створена командою фахівців у 2020 році і містить вичерпну інформацію, яка необхідна для створення або розвитку Вашого бізнесу.

 На порталі Ви можете:

  1. Знайти понад 100 бізнес-ідей для започаткування власної справи.
  1. Переглянути безкоштовні провідні освітні курси для підприємців за такими напрямками:
  1. Отримати безкоштовні онлайн-консультації від досвідчених експертів, підприємців-практиків для вирішення питань розвитку Вашого бізнесу. У розділі «Отримати консультацію» Ви можете задати будь які питання стосовно форми бізнесу, як сплачувати податки, побудувати систему продажів, залучати фінансування на розвиток, тощо.
  1. У розділі «Сервіси і можливості» як для початківців, так і для досвідчених підприємців зібрані у єдиному каталозі вичерпний перелік сервісів і можливостей. Тут містяться покрокові інструкції з шаблонами документів, які дозволяють підготуватись до відкриття та ведення власної справи. Тут містяться онлайн-сервіси, які дозволяють  зареєструвати бізнес за 15 хвилин, обрати систему оподаткування,  оформити податкову декларацію за 24 години, отримати ліцензію та дозвільні документи на певні види підприємницької діяльності. Вирішити питання будівництва для підприємця, вирішити логістичні, санітарно-епідеміологічні, комунальні, судочинні, корупційні, антимонопольні, питання захисту бізнесу та інші питання, з якими обов’язково стикається кожен підприємець під час здійснення своєї діяльності можна онлайн завдяки сервісам, зібраним у цьому розділі. У розділі «Сервіси і можливості» можна знайти партнерів, інвесторів, актуальні  міжнародні та державні програми підтримки бізнесу, проаналізувати усі банківські програми для бізнесу в країні.
  1. І на кінець, - надихнутись реальними українськими історіями, історіями успіху простих людей, які хотіли розпочати свою власну справу. Шлях розвитку їх бізнесу, їх досвід, невдачі та перемоги, тренди наших днів, новини бізнесу читайте у розділі «Кейси та новини».

Найближчим часом онлайн-платформа буде доступна і у мобільному застосунку «Дія.Бізнес».

У Дружківці почалися роботи з оновлення центру соціальних послуг

У Дружківці розпочались ремонтні роботи у центрі реабілітації дітей з інвалідністю, в якому планується розширення переліку соціальних послуг. Оновлення центру - другий компонент проекту “СПІЛЬНО. Соціальні послуги для сімей у громаді”, який реалізує Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) за підтримки Німецького уряду та Німецького державного банку розвитку (KfW). Під час першого етапу команда проекту разом із громадою визначала, які послуги необхідні мешканцям, розробляла програму розвитку соціальних послуг та навчала соціальних працівників.

 Після ремонту центр стане більш доступним для людей з інвалідністю. Окрім того, у центрі запрацюють нові соціальні послуги, які потрібні мешканцям Дружківки. Зокрема планується запровадження:

  • послуги тимчасового денного перебування дітей з інвалідністю та дітей із сімей у складних життєвих обставинах (до 4 годин)
  • послуги раннього втручання (для дітей від 0 до 4 років)
  • послуги з розвитку позитивного батьківства (батьківські зустрічі, навчання батьків)

Також у центрі будуть надаватись послуги, які і раніше були доступні у громаді. Зокрема, соціальний супровід, послуги психолога і логопеда, послуга патронату, соціальне консультування та інформування, послуги реабілітаційного центру.

Соціальні працівники пройшли навчання, аби ще більш ефективно і якісно надавати допомогу мешканцям громади.

Центр соціальних послуг знаходиться за адресою: вул. Тверська, 6. Проект СПІЛЬНО проводить ремонтні роботи на першому поверсі будівлі. На ремонт і облаштування відремонтованих приміщень проект виділив майже 2,5 млн грн.  Відкриття оновленого центру заплановано на літо 2021 року.

Проте і зараз мешканці можуть звернутись за соціальними послугами у громаді. Дізнатися більше про послуги доступні у Дружківці можна за адресою вул. Соборна, 16, або за телефонами

 

ЦСССДМ +380 (6267) 3-15-43

ЦНАП 06267 42781

Служба у справах дітей +380 (6267) 5-41-50, +380 (6267) 4-21-88

 Дізнатися більше про соціальні послуги, хто на них може розраховувати та які вони бувають можна за посиланнями:

Буклет про соціальні послуги

Відео про соціальні послуги


NRC02.jpg


 
 

Шановні мешканці міста Дружківка!

 З метою впровадження Цілей сталого розвитку в систему стратегічного планування області пропонуємо усім бажаючим пройти он-лайн опитування щодо пріоритетів сталого розвитку Донецької області до 2030 року за посиланням 

docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdlC8ppHZRPr30tmMZ1kWUgpecoqCQprO2877RgsmCU-ugpoA/viewform


 


 
Joomla Plugins