Об'яви
У В А Г А !
Шановні мешканці Донецької та Луганської областей, якщо Ви чи Ваші близькі стали свідками (потерпілими) від злочинної діяльності окупаційних військ збройних сил російської федерації або підконтрольних їм терористичних організацій «л/днр» та бажаєте надати свідчення з приводу вказаних обставин просимо Вас звертатись через можливості мессенджерів «WhatsApp», «Viber», «Telegram» та «Signal»:
- по Донецькій області за номером +38066-846-83-31;
- по Луганській області за номером +38066-846-81-54.
Керівництво ГУ СБУ
в Донецькій та Луганській областей
Шановні громадяни, стягувачі та боржники
У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» в Україні введено воєнний стан. З метою виконання Дружківським відділом державної виконавчої служби Східного МУ МЮ (м. Харків) покладених на нього завдань з одночасним забезпеченням збереження життя і здоров’я працівників, з 25.02.2022 до закінчення дії обставин, які створюють загрозу, запроваджено дистанційний режим роботи відділу.
В умовах, коли для збереження та захисту даних ДП «Національні інформаційні системи» тимчасово призупинило роботу Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України, в результаті чого заблоковано доступ до Автоматизованої системи виконавчого провадження (комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження), працівники відділу виконують свою роботу в можливому на даний час обсязі. Зокрема, вживають заходи щодо перерахування стягувачам сум аліментів, утриманих із заробітної плати боржників, що були зараховані на депозитний рахунок відділу.
З метою вирішення негайних питань, які відносяться до компетенції відділу та отримання консультацій, ви маєте можливість звернутися письмово, надіславши свою заяву на електронну скриньку
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
або зателефонувати по номеру
+38 (066) 83 55 745 ( є Viber)
Дякуємо за розуміння
Сплати за послуги з розподілу газу задля можливості користуватися блакитним паливом!
Донецька область опинилась в епіцентрі воєнних дій. Постійні обстріли та бомбардування призводять, зокрема, й до пошкодження газових мереж.
Співробітники ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ, часто ризикуючи життям, роблять все можливе задля усунення наслідків злочинних дій окупантів.
Проте ремонт та відновлення газових мереж, постачання блакитного палива в містах та селах Донеччини можливе виключно при своєчасній сплаті за послуги з розподілу газу!
Ці кошти необхідні підприємству для того, аби мати можливість:
- закупити комплектуючі для ремонту газових мереж;
- паливо для виїзду обслуговуючого транспорту;
- підтримувати діяльність співробітників підприємства.
Саме сплата за послуги з розподілу газу дасть можливість користуватися блакитним паливом. Якщо маєш технічну та економічну можливість провести платіж - не нехтуй цим обов‘язком. Зроби свій вклад у підтримання системи газопостачання у Донецькій області.
Оплата здійснюється виключно грошовими коштами на поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування коштів, що надходять за послуги розподілу природного газу за категоріями споживання:
- UA083351060000026034307380370 (від населення) (огс);
- UA95335 1060000026032309380370 (від бюджетних та релігійних організацій) (ОГС);
- UA033351060000026033308380370 (від промислових підприємств) (огс);
Дата оплати визначається датою, на яку були зараховані кошти на рахунок Оператора ГРМ.
Стан рахунку можна перевірити в особистому кабінеті на сайті https://www.abonentinfo.com
Бережіть себе та своїх близьких!
НА ВАРТІ ЕНЕРГОНЕЗАЛЕЖНОСТІ AT«ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ», Краматорське УГГ
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надає материал:
«Добровільне пенсійне страхування: що потрібно знати»
На сьогодні акцизний податок є важливим джерелом наповнення бюджету громади і питання забезпечення повноти його сплати є дуже актуальним! Надходження від цього податку направляються на соціально-економічний розвиток та поточні потреби громади. З метою полегшення адаптації в суспільстві, здійснення громадського контролю організації соціального патронажу та соціального супроводу, отримання соціальних послуг у закладах соціального обслуговування осіб відносно яких здійснюється підготовка про звільнення з місць позбавлення волі відповідно до Закону України «Про соціальну адаптацію осіб, які відбували покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк» соціальний патронаж звільнених здійснюють місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, центри соціальної адаптації, спостережні комісії, органи соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти, центру зайнятості, центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, громадські організації. Зазначені органи в разі звернення до них звільнених осіб здійснюють комплекс заходів соціального патронажу, залучаючи відповідні організації та установи, ураховуючи специфічні потреби клієнтів та можливості місцевої громади. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2004 року № 429(зі змінами) «Про затвердження положень про спостережні комісії та піклувальні ради при спеціальних виховних установах» була створена та функціонує спостережна комісія (далі – Комісія) у складі представників органів місцевого самоврядування, виконавчої влади та представників громадських організацій, який затверджено рішенням виконавчого комітету Дружківської міської ради від 17.06.2020 року № 238 «Про затвердження складу спостережної комісії при виконавчому комітеті Дружківської міської ради». Персональний склад Комісії підібрано таким чином, щоб вона була спроможна вирішувати усі питання, які визначені чинним законодавством. Основними завданнями Комісії є: 1) організація та здійснення громадського контролю за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів осіб, звільнених від відбування покарання; 2) організація виховної роботи з особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, та громадського контролю за їх поведінкою протягом невідбутої частини покарання; 3) надання допомоги у соціальній адаптації особам, звільненим від відбування покарання. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, Кримінально-виконавчим кодексом України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальну адаптацію осіб, які відбувають чи відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк», іншими нормативно-правовими актами. Для забезпечення соціальної роботи та соціального контролю за поведінкою вищезазначеної категорії протягом 2021 року організована і проводилась спільна робота з органами місцевого самоврядування, Краматорським районним відділом № 3 філії державної установи «Центр пробації» в Донецькій області, відділом поліції № 1 Краматорського РУ ГУНП в Донецькій області, Дружківський міським центром зайнятості, міським відділом охорони здоров’я Дружківської міської ради, Управлінням соціального захисту населення Дружківської міської ради, Службою у справах дітей Дружківської міської ради, Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Дружківка, Дружківським міським центром соціальних служб, Центром обліку бездомних громадян та будинком нічного перебування м. Дружківки, підприємствами, установами, організаціями, які знаходяться на території Дружківської міської територіальної громади. На підставі повідомлень органів та установ виконання покарань, секретарем спостережної комісії ведеться облік умовно-достроково звільнених осіб від відбування покарання, відомості про яких вносяться до Журналу обліку осіб, умовно-достроково звільнених від відбування покарання. Протягом 2021 року до Комісії надійшло 1 повідомлення з Бахмутської установи виконання покарань №6 щодо особи, яка звільнилась умовно – достроково від відбування покарання. Протягом 2021 року звільнені з місць позбавлення волі до спостережної комісії для вирішення соціально-гуманітарних та побутових питань не зверталися. Пріоритетними напрямками діяльності Комісії є проведення соціальної роботи та здійснення громадського контролю за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання, їх соціальна адаптація. Діяльність Комісії за звітний період проводилася відповідно до плану роботи, який було затверджено на першому у 2021 році засіданні Комісії, в цілому за звітний період він був виконаний. Загалом у 2021 році Комісія здійснювала свою діяльність в умовах карантинних обмежень та засідання Комісії проводились в міру потреби, проте згідно із затвердженим планом роботи, в ході якої здійснювались організація та безпосередній громадський контроль за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання, ресоціалізації засуджених осіб, організації виховної роботи з особами, умовно-достроково звільненими від відбування покарання, наданні допомоги у соціальній адаптації особам, звільненим від відбування покарання. Згідно з планом роботи протягом 2021 року Комісія працювала та виконувала свої основні завдання і функцій в межах наданих повноважень відповідно до Положення про спостережні комісії. Голова спостережної комісії Ганна БУЗОВА До 02 лютого 2022 року (включно) проводиться прийом документів на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Для участі у конкурсі претенденти подають у електронному вигляді: Робота має відповідати наступним критеріям: Одна організація може делегувати до складу Ради не більше двох претендентів Претенденти, які не подали зазначений пакет документів або подали його не у повному обсязі, до участі у конкурсі не допускаються. Координатором відкритого конкурсу письмових робіт претендентів до складу Дитячої дорадчої ради при міському голові виступає відділ освіти Дружківської міської ради. Адреса відділу освіти Дружківської міської ради: 84205, м. Дружківка, вул. Чернігівська, буд. 1-А, каб, 9. E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Відповідальна особа: Жанна Василенко, тел. (06267) 4-21-45 Дружківське комунальне автотранспортне підприємство 052805 Дружківської міської ради для дотримання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 р. № 130 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності», інформує споживачів що планується встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими та рідкими побутовими відходами. Метою встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими побутовими відходами є доведення їх розмірів до економічно обґрунтованого рівня. Загальний розмір планового тарифу на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (вивезення) для кінцевого споживача становить 197,94 грн. з ПДВ за 1 куб.м. Окрім того, слід врахувати вартість послуг на захоронення, що здійснюється КП «Донецький регіональний центр поводження з відходами», відповідно до укладеного договору – 5,88 грн. з ПДВ за 1 куб.м. Таким чином, ЗАГАЛЬНИЙ розмір планового тарифу на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (вивезення та захоронення) для кінцевого споживача становить 203,82 грн. з ПДВ за 1 куб.м. Розрахунок тарифів виконано відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року № 1010 (зі змінами). Структура тарифу на послуги з поводження з твердими побутовими відходами (вивезення та захоронення): № з/п Елементи витрат Одиниця виміру Сума, грн. І. Витрати на послуги з вивезення ТПВ: 1 Матеріальні витрати грн. за 1 куб.м. 55,69 2 Витрати на оплату праці грн. за 1 куб.м. 86,82 3 Відрахування на загальнообов'язкове соціальне страхування грн. за 1 куб.м. 19,10 4 Амортизація грн. за 1 куб.м. 2,04 5 Інші витрати грн. за 1 куб.м. 1,30 6 Планова собівартість вивезення грн. за 1 куб.м. 164,95 7 Плановий прибуток грн. за 1 куб.м. 0,00 ІІ. Витрати на послуги з захоронення ТПВ: 8 Вартість послуг з захоронення ТПВ на регіональному полігоні грн. за 1 куб.м. 4,90 9 Плановий прибуток грн. за 1 куб.м. 0,00 ІІІ. Разом : грн. за 1 куб.м. 169,85 10 ПДВ, 20% грн. за 1 куб.м. 33,97 11 Всього вартість з ПДВ грн. за 1 куб.м. 203,82 12 Тариф на послуги з поводження з твердими побутовими відходами грн. за 1 куб.м. 203,82 Планова періодичність надання послуги – згідно графіків прибирання та укладеним договорам. Діючий тариф на послуги з вивезення твердих та рідких побутових відходів був встановлений рішенням виконавчого комітету Дружківської міської ради від 03.02.2021 року № 82 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими та рідкими побутовими відходами, які надаються Дружківським комунальним автотранспортним підприємством 052805 Дружківської міської ради» і введений в дію з 01.03.2021 року та рішенням виконавчого комітету від 22.12.2021 №1562 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Дружківської міської ради від 03.02.2021 №82 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з твердими та рідкими побутовими відходами, які надаються Дружківським комунальним автотранспортним підприємством 052805 Дружківської міської ради». За цей час основні складові тарифу змінилися наступним чином: Показник Ціна (величина), врахована під час формування тарифів Нова підтверджена ціна (величина) % приросту (збільшення) Паливно-мастильні матеріали, грн. без ПДВ 12,45 41,04 229,6 Мінімальна заробітна плата/прожитковий мінімум працездатної особи, грн. 4292,72 (2333,00*1,15*1,6) 5273,33 (2547,50*1,15*1,8) 22,8 Внески на загальнообов’язкове страхування, грн. 944,40 1160,13 22,8 Вартість захоронення на полігоні, грн. за 1 м куб 6,08 4,90 -19,4 Крім цього відбувається постійне збільшення цін на автозапчастини, комплектуючі та послуги, якими користується підприємство. Враховуючи зростання наведених економічних чинників, що не залежать від підприємства, виникла необхідність встановити новий тариф на послуги з поводження з твердими побутовими відходами. Після зміни вищевказаних елементів діючого тарифу загальний відсоток підвищення тарифу на послуги з поводження з твердими побутовими відходами складе 15,5%. Порівняльний аналіз діючого тарифу з плановим за 1 м.куб: Категорія споживачів Діючий тариф з ПДВ Плановий тариф з ПДВ Зростання, грн. % зростання тарифу Тверді побутові відходи Населення 176,48 203,82 27,34 15,5 Бюджетні установи 176,48 203,82 27,34 15,5 Інші споживачі 176,48 203,82 27,34 15,5 Місячна плата за послуги з поводження з твердими побутовими відходами для населення згідно планового тарифу становитиме: Показник По діючому тарифу , грн. з ПДВ По плановому тарифу, грн. з ПДВ Сума приросту (збільшення), грн. .з ПДВ % приросту (збільшення) Багатоквартирні будинки із середньорічною нормою надання послуг 1,488 м3, на одного мешканця 21,88 25,27 3,39 15,5 Одноквартирні будинки з присадибною ділянкою із середньорічною нормою надання послуг 1,611 м3 , на одного мешканця 23,69 27,36 3,67 15,5 Подальше здійснення господарської діяльності в існуючих умовах може призвести до виникнення негативних наслідків – погіршення якості надання послуг, виникнення збитків, нестачі обігових коштів. Підприємство не матиме можливості вчасно виплачувати заробітну плату, розраховуватись за паливно-мастильні матеріали, запасні частини, послуги із захоронення твердих побутових відходів на полігоні. З метою забезпечення стабільності в наданні послуг з поводження з побутовими відходами, задоволення інтересів споживачів в якісних послугах, пропонуємо до розгляду економічно обґрунтовані тарифи. Письмові зауваження та пропозиції приймаються протягом 7 днів з дня публікації даного повідомлення за адресою: 84200, м. Дружківка, вул. Привокзальна ,6; тел.099-233-41-05 Шановні мешканці громади, згідно розпорядженя міського голови «Про проведення громадського обговорення (громадських слухань) кандидатури старости у Софіївсько-Миколайпільському старостинському окрузі Дружківської міської територіальної громади» від 23.12.2021 №РМГ/12/0.1/315/21 повідомляємо: Повідомлення щодо приватизації об' єкта державної власності у Донецькій області (сайт privatization.gov.ua, розділ «мала приватизація»). Аукціон по якому відбудеться 24.12.2021 в електронній торговій системі ProZorro.Пpoдaжi, а саме - об'єкт незавершеного будівництва - лікувальний корпус профілакторію за адресою: Донецька обл., Мар'їнський район, с. Зоряне, вул. Промислова зона, 10г. Більш детальна інформація по вищевказаному об'єкту приватизації у Донецькій області розміщена на сайті privatization.gov.ua Дружківська міська рада переконливо просить всіх боржників погасити у найкоротший термін заборгованість зі сплати податків до бюджету територіальної громади! Ми маємо бути свідомими та розуміти, що сплата податків – це розвиток та процвітання громади, краще майбутнє для наших дітей, забезпечення своєчасного фінансування запланованих обсягів видатків всіх сфер життєдіяльності територіальної громади (охорони здоров‘я, освіти, культури, соціальної сфери, благоустрою). Інформація щодо боржників, розміщена на офіційному веб - сайті Дружківської міської ради: druisp. org.ua. /Поточна діяльність /Інформаційні матеріали. Виконавчий комітет Дружківської міської ради повідомляє, що консультації з представниками мікро - та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання на суб’єктів підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, у зв’язку з запровадженням карантину, пов’язаного з поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, будуть проводитися в електронному режимі з 17.11.2021 по 23.11.2021. Уся необхідна інформація буде розміщена на офіційному веб - сайті Дружківської міської ради: druisp. org.ua./Поточна діяльність/Громадські слухання, обговорення. Просимо заповнені анкеті направити на електронну адресу фінансового управління Дружківської міської ради Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або до скриньки, яка знаходиться на першому поверсі будівлі Дружківської міської ради, за адресою: вул. Соборна,16» . У зв’язку з різким підвищенням ціни на природний газ у порівнянні з розрахунковою ціною, яка була на момент встановлення тарифів для ОКП «ДТКЕ», враховуючи положення Меморандуму від 30 вересня 2021 року, на виконання вимог якого ,ОКП «ДТКЕ» здійснило зміну розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послугу з постачання теплової енергії і постачання гарячої води, і подало 29.10.2021 року до Донецької обласної державної адміністрації, Донецької обласної військово-цивільної адміністрації заяву та пакет розрахункових документів. На виконання п.п. 3, 5 Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018р. №130, повідомляємо вас, що повна інформація щодо загального розміру планованого тарифу, його структури; обґрунтування необхідності встановлення тарифу, тощо, розміщена на офіційному сайті ОКП «ДТКЕ», (http://www.kpdtke.com.ua ). Письмові зауваження та пропозиції Ви можете надіслати протягом 7 календарних днів з моменту опублікування повідомлення на офіційному сайті підприємства на адресу ОКП «Донецьктеплокомуненерго» (84307, м. Краматорськ, пров.Земляний,2), електронну адресу: E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або безпосередньо до Донецької обласної державної адміністрації, Донецької обласної військово-цивільної адміністрації (84300, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.2 розділу 3 Меморандуму про взаєморозуміння щодо проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води, в опалювальному періоді 2021/2022рр. для населення застосовуватимуться тарифи на послуги, які діяли в опалювальному періоді 2020/2021рр. Адміністрація ОКП «ДТКЕ» На виконання Закону України «Про судоустрій та статус суддів», оголошується набір кандидатів до списку присяжних, які будуть залучатися Дружківським міським судом Донецької області для здійснення правосуддя. Вимоги до кандидатів: громадянство України, володіння державною мовою, вік від 30 до 65 років, постійне проживання на території міста Дружківка Донецької області, дієздатність, відсутність хронічних психічних чи інших захворювань, що перешкоджають виконанню обов’язків присяжного, відсутність не знятої чи непогашеної судимості. Громадянину, який претендує на включення до списку присяжних , необхідно подати до виконавчого комітету Дружківської міської ради (кабінет 305, відділ по роботі з депутатами): інформацією про останнє місце проживання), або ксерокопію паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та довідку про реєстрацію місця проживання або місця перебування.9
Сума акцизного податку, що сплачується до місцевого бюджету, відображається у фіскальному чеку. Коли ж при продажу підакцизних товарів (алкогольні напої, тютюнові вироби, пальне) не видано фіскальний чек, то відповідно не сплачено акцизний податок і як наслідок – бюджет нашої територіальної громади, на території якої здійснюється такий продаж, не отримує відповідні кошти!
Покупці підакцизних товарів можуть впливати на сплату акцизного податку до місцевого бюджету, вимагаючи розрахунковий документ (фіскальний чек) у продавця, що в свою чергу забезпечить надходження акцизного податку до бюджету нашої територіальної громади!
Будьмо взаємо свідомими і продавці, і покупці задля кращої та багатшої громади!»
- Дотримання вимог (обсяг до 1000 знаків);
- Розкриття теми;
- Практичне спрямування;
- Креативність/оригінальність
1. Кандидатура старости Софіївсько-Миколайпільського старостинського округу Дружківської міської територіальної громади – Воробйов Максим Олександрович.
2. Дата, час і місце проведення громадського обговореня (громадських слухань) з 24 грудня 2021 року по 30 грудня 2021 року (24.12.2021 з 14.00год. до 21.00, з 25.12.2021- 30.12.2021 з 07.00 до 21.00) в селі Софіївка та селі Миколайпілля шляхом відвідування місць проживання громадян старостинського округу та публічних місць на території Софіївсько-Миколайпільського старостинського округу.