Інформація про хід виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва у м. Дружківка на 2017 — 2018 роки за 9 місяців 2017 року
№ з/п |
Пріоритетні завдання
|
Зміст заходу | Стан виконання | Сума витрачених коштів |
Джерела фінансування |
Виконавці |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|
||||||
1.1. | Дерегуляція підприємницької діяльності |
|
Розпорядженням міського голови від 31.10.2016 № 232 затверджено план діяльності міської ради та міського голови з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік, рішенням виконавчого комітету Дружківської міської ради від 02.11.2016 № 516 затверджено план діяльності виконкому міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік. Протягом звітного періоду до планів діяльності вносилися зміни. Протягом 9 місяців 2017 року підготовлено проект РА – проект рішення виконавчого комітету міської ради: «Про забезпечення компенсацій за пільговий проїзд окремих категорій громадян – мешканців м. Дружківка та послуги зв’язку в 2017 році», який оприлюднено на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради. На офіційному порталі Дружківської міської ради розміщено реєстр чинних регуляторних актів, прийнятих Дружківською міською радою і виконавчим комітетом Дружківської міської ради. Після прийняття або скасування РА до реєстру вносяться зміни. Протягом звітного періоду регуляторні акти не приймалися. Здійснено відстеження 4-х регуляторних актів, щодо відстежень складено звіти. Кількість чинних регуляторних актів, прийнятих органом місцевого самоврядування, станом на 01.10.2017 становить 21. При розробці проектів регуляторних актів задля проведення аналізу регуляторного впливу, стосовно кожного проекту РА проводяться громадські слухання та обговорення проекту з залученням громад кості. Протягом 9 місяців 2017 року проводилися громадськы сдухання щодо 2 проектів регуляторних актів рішень виконавчого комітету Дружківської міської ради «Про затвердження Правил приймання стічних вод від споживачів до системи каналізації м. Дружківка Донецької області» та «Про забезпечення компенсацій за пільговий проїзд окремих категорій громадян – мешканців м. Дружківка та послуги зв’язку в 2017 році». |
- |
В межах кошторису виконавців |
Координаційна рада з питань розвитку підприємництва і реалізації державної регуляторної політики у м. Дружківка, управління міської ради і відділи виконкому міської ради |
|
Нормативне регулювання підприємницької діяльності здійснюється в межах ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови КМУ від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», інших законодавчих і нормативних актів | - | В межах кошторису виконавців | Розробники регуляторних актів, відділ економічного аналізу, прогнозування та соціального розвитку виконкому Дружківської міської ради | ||
|
У місті існує Координаційна рада з питань розвитку підприємництва та реалізації державної регуляторної політики в м. Дружківка – дорадчий консультативний орган, що сприяє реалізації державної політики у сфері розвитку підприємництва та реалізації регуляторної політики, до складу якої на паритетних засадах входять представники підприємців, об’єднань підприємців, громадських організацій, представники територіальних органів влади та органів місцевого самоврядування. Для активізації її діяльності та пошуку нових можливостей щодо співпраці бізнесу та влади, сумісно з головою Дружківської організації роботодавців підприємців працівниками відділу розпочато роботу з оновлення складу Координаційної ради. 17.02.2017 проведено засідання координаційної ради, на якому розглянуто інформацію про виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва в м. Дружківка на 2015 – 2016 роки за 2016 рік, 17.05.2017 проведено засідання координаційної ради, на якому здійснено відбір кандидатів на участь у Дев’ятому регіональному конкурсі “Підприємець року Донецької області – 2017” та розглянуто інформацію про виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва в м. Дружківка на 2017 – 2018 роки за 1квартал 2017 року, 13.09.2017 проведено засідання координаційної ради, на якому розглянуто інформацію про виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва в м. Дружківка на 2017 – 2018 роки за 1 півріччя 2017 року | - | В межах кошторису виконавців | Координаційна рада з питань розвитку підприємництва та реалізації державної регуляторної політики в м. Дружківка | ||
|
||||||
2.1. | Спрощення адміністративно-дозвільних процедур, підвищення якості адміністративних послуг в центрах надання адміністративних послуг |
|
Центр надання адміністративних послугм.Дружківка ефективно функціонує у повному обсязі, за 9 місяців 2017 року прийнято від суб’єктів звернення 5362 вхідних пакетів документів, надано 3870 консультацій, видано 5269 результатів послуг |
- | В межах кошторису виконавців | Відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради, Управління та відділи виконавчого комітету Дружківської міської ради |
|
Співробітники Центру відпрацьовують та підвищують стандарти роботи з відвідувачами щодо покращення культури обслуговування | - |
Міський бюджет (програма 9,0) Інші джерела (програма 81,0) |
Дружківська міська рада, виконавчий комітет Дружківської міської ради | ||
|
На офіційному веб – сайті Центру інформаційних стендах, в інформаційних папках розміщено актуальну та повну інформацію про адміністративнині послуги. Публікація інформації про адміністративні послуги в міській суспільно-політичній газеті «Дружківський робочий» |
- | В межах кошторису виконавців | Відділ надання адміністративних послуг,виконавчого комітету Дружківської міської ради | ||
2.2. | Розширення інфраструктури адміністративних послуг |
1. Завершення реалізації проекту «Розвиток Центру надання адміністративних послуг м. Дружківка, підвищення якості і доступності надання адміністративних послуг суб’єктам звернення»: 1) Реконструкція благоустрою прилеглої території до об’єкту будівництва «Реконструкція будівлі їдальні під Центр надання адміністративних послуг м. Дружківка (завершення); 2) Модернізація роботи Центру надання адміністративних послуг м. Дружківка); 3) Капітальний ремонт підвального примішення будівлі Центру надання адміністративних послуг м. Дружківка |
Продовжуються роботи по завершення реалізації проекту, а саме: - Реалізація проекту щодо реконструкції благоустрою прилеглої території до Центру виконана на95% ( з місцевого бюджету у 2017 році освоєно 1 520485 грн. 13 коп.) . - Модернізація роботи Центру, а саме: облаштування оновленого Центру меблями, комп’ютерною та оргтехнікоюреалізовано виконавчим комітетом Дружківської міської ради завдяки Програми розвитку ООН в Україні «Місцеве самоврядування та реформа децентралізації» (ЄС профінансовано понад 2 800 тис. грн.) Питання щодо встановлення системи електронного документообігу не вирішено. - Питання щодо капітального ремогту підвального приміщення будівлі Центру надання адміністративних послуг м. Дружківка в стані обговорення. |
1520,49 (міський бюджет), понад 2800,0 (ЄС) |
Міський бюджет (програма 1670,032), Інші джерела (програма 3690,288)
|
Дружківська міська рада, виконавчий комітет Дружківської міської ради |
2.3. | Впровадження європейських стандартів при наданні адміністративних послуг та документів дозвільного характеру |
|
На виконання Розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523-р через Центр надаються послуги з питань земельних відносин, державноїреєстраціїбізнесу та громадських організацій, державної реєстрації права на нерухоме майно, з питань реєстрації/ зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи та видачі документів дозвільного характеру | - | В межах кошторису виконавців | Територіальні, їх структурні підрозділи та місцеві органи виконавчої влади м. Дружківка |
|
Співробітники відділу успішно приймали участь: -25-26.03.2017 у тренінгу "Стандарти роботи з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг", який відбувся у місті Харків; -28-30.07.2017 у навчальному турі в ЦНАП м.Маріуполь; -28.09.02.10.2017 у тренінгу «Організація процесу надання адміністративних послуг, розвинення комунікативних навиків і психологічної стійкості персоналу ЦНАП», який відбувся у м.Святогірськ. |
В межах кошторису ПРООН в Україні | В межах кошторису виконавців | Донецька ОДА, Дружківська міська рада | ||
|
||||||
3.1. | Удосконалення системи інформаційної підтримки суб”єктів малого і середнього підприємництва |
|
Міським центром зайнятості за звітний період було проведено 146 семінарів «Як розпочати свій бізнес», в яких прийняли участь 1807 безробітних, а також 11 семінари «Від бізнес-ідеї до власної справи», в яких прийняли участь 107 безробітних | - | В межах кошторису виконавців | Міський центр зайнятости |
|
У профінформаційному секторі міського центру зайнятості розташована інформація для людей, які бажають започаткувати власну справу з перспективи розвитку підприємництва в регіоні, законодавчі аспекти підприємництва та організаційно-правові форми підприємницької діяльності. Оформлені та постійно оновлюються два куточки з самозайнятості. Центр зайнятості здійснює інформаційну підтримку грантових програм із сприяння самозайнятості внутрішньо переміщеним особам та місцевому населенню міжнародних благодійних Фондів. А саме: благодійна організація «Людина в біді» проект:«Відновлення джерела коштів для існування». ДПІ у м. Дружківка протягом січня-березня п.р. проведено 9 семінарів, в т. ч.: 1- загальний, 8 тематичних. Управлінням ПФУ у м. Дружківка з суб’єктами підприємницької діяльності проведено 3 семінари, участь у яких прийняли 76 осіб. Спеціалісти управління соціального захисту населення Дружківської міської ради приймають участь у проведенні заходів (семінари, тренінги, семінари — практикуми, зустрічі конференції, “круглі столи”) щодо навчання з актуальних питань ведення бізнесу. 22.03.2017 працівниками відділу економічного аналізу, прогнозування та соціального розвитку організовано проведення зустрічі представників малого та середнього бізнесу з органами влади з питань інформування суб’єктів підприємництва про нове в законодавстві, налагодження співпраці та надання допомоги в напрямку розвитку бізнесу (кількість присутніх МСП склала 140 осіб). |
- | В межах кошторису виконавців | Міський центр зайнятості, Державна податкова інспекція у м. Дружківці, Управління пенсійного фонду України в м. Дружківці, Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради, відділ Держгеокадастру у м. Дружківка Донецької області, управління та відділи виконкому Дружківської міської ради | ||
|
- | В межах кошторису виконавців | Міський центр зайнятості, Державна податкова інспекція у м. Дружківці, Управління пенсійного фонду України в м. Дружківці, Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради, відділ Держгеокадастру у м. Дружківка Донецької області, управління та відділи виконавчого комітету Дружківської міської ради | |||
|
У місті здійснюється інформаційна підтримка суб’єктів підприємництва щодо особливостей відкриття та ведення підприємницької діяльності та правових засад ведення підприємницької діяльності.Міський центр зайнятостіздійснює інформаційну підтримку суб’єктів підприємництва щодо особливостей відкриття та ведення підприємницької діяльності шляхом розміщення інформації у газеті «Дружковский рабочий», на веб-порталі Донецької обласної служби зайнятості, розміщення на сайті центру зайнятості у мережі facebook, а також шляхом особистого спілкування спеціалістів центру зайнятості з представниками бізнес-середи та за телефоном. З метою інформаційної підтримки суб’єктів підприємництва ДПІ у м. Дружківці з початку року розміщено 690 матеріали, в тому числі: у друкованих ЗМІ – 55 матеріалів, на радіо – 90, на сторінках Інтернет-видань – 690, виготовлено та розповсюджено 40 видів друкованої продукції загальним накладом 514 прим. Спеціалістами управління соціального захисту населення Дружківської міської ради постійно надається консультативна допомога з питань права, обов’язковості укладання та виконання колективних договорів, норм та гарантій, передбачених Кодексом законів про працю України, законів України “Про оплату праці”, “Про відпустки”, “Про охорону праці”, Генеральною, Регіональною, галузевими угодами та інших нормативно - правових актів. Відділом земельних ресурсів виконкому зроблено наступне. Поінформовано 16.01.2017 на апаратній нараді при міському голові щодо змін у нормативно-грошовій оцінці земель. Розміщено на офіційному веб- сайті та лед-екрані інформацію щодо вищезазначених змін. Підготовлено матеріали для брифінгів заступника голови міської ради з питань діяльності виконавчих органів Полякова О.А. з засобами масової інформації, а саме: 16.02.2017 щодо питань земельних відносин, 17.03.2017 щодо самовільного зайняття земельних ділянок. Матеріали надруковано у міській суспільно-політичній газеті «Дружковский рабочий» від 23.02.2017 №8(7022) та 23.03.2017 №12 (7026), а також у міській газеті «Дружковка на ладонях плюс» від 22.03.2017 №12(443) Управлінням ПФУ в засобах масової інформації опубліковано 15 статей, проведено 22 виступи на міському радіо, розповсюджено 520 брошур |
- |
В межах кошторису виконавців |
Міський центр зайнятости, Державна податкова інспекція у м. Дружківці, Управління пенсійного фонду України в м. Дружківці, Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради, відділ Держземагентства у м. Дружківка Донецької області, управління та відділи виконкому Дружківської міської ради | ||
|
З урахуванням републікацій з початку року на сторінках місцевих інтернет-видань ДПІ у м. Дружківці розміщено 692 матеріали. Для зручності отримання інформації в сфері загальнообов`язкового державного пенсійного страхування організовано функціонування веб-сайту та веб-портала електронних послуг Пенсійного фонду України. За 9 місяців 2017 року звернень від суб`єктів господарювання не надходило. |
- | В межах кошторису виконавців | Державна податкова інспекція у м. Дружківці, Управління пенсійного фонду України в м. Дружківці, Управління та відділи виконкому Дружківської міської ради | ||
|
Протягом 9 місяців 2017 року у м. Дружківка проведено 31 сільськогосподарських ярмарків за участю вітчизняних товаровиробників, товарообігом 94,3 тон, вартість проданої продукції 1210,6 тис. грн. | - | В межах кошторису виконавців | Управління та відділи виконкому Дружківської міської ради | ||
3.2. | Розширення механізмів ресурсної підтримки малого і середнього підприємництва. |
|
УЖКГ Дружківської міської ради створено реєстр об”єктів комунальної власності, інших активів, які можуть бути надані в оренду або відчужені на конкурсній основі суб”єктам підприємництва. Реєстр постійно оновлюється в ЗМІ та на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради | - |
В межах кошторису виконавців |
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради |
|
Протягом 9 місяців 2017 року суб”єктам малого і середнього бізнесу передано в оренду 5 об’єктів, загальною площею 2513,22 кв. м.,у власність – 4 об’єкти, загальною площею 1369,30 кв.м. | - |
В межах кошторису виконавців |
Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради | ||
|
||||||
4.1. | Подальше впровадження систем фінансової підтримки підприємництва |
|
За звітний період 1 особа з числа безробітних відкрила підприємницьку діяльність з одноразовою виплатою допомоги по безробіттю, загальною сумою 36380,73 грн. | 36,4 | Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття | Міський центр зайнятости |
2. Організація навчання безробітних основам підприємницької діяльності та за професіями, які сприяють започаткуванню власної справи (за умови виділення коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття) |
Протягом звітного періоду 1 особа з числа безробітних навчалась основам підприємницької діяльності. Фахівці центру зайнятості орієнтують шукачів роботи на можливість безкоштовного дистанційного навчання підприємницької діяльності на онлайн-платформах «Прометеус» www.prometheus.com.ua , «Твій бізнес – кроки до успіху» www.stepto.com.ua тата www.lingva.ua - Інноваційна он-лайн технологія вивчення іноземних мов від «Академії Навичок» та орієнтація на участь у грантоваій програмі «Український донецький куркуль»
|
0,69 | Кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття | Міський центр зайнятости | ||
4.2. | Розвиток пріоритетних галузей малого підприємництва за рахунок надання фінансової допомоги | Надання фінансової підтримки суб’єктам малого підприємництва на реалізацію проектів. Протягом 9 місяців 2017 року 2 суб’єкти господарювання прийняли участь у регіональному конкурсі з відбору проектів суб'єктів малого і середнього підприємництва для надання фінансової підтримки за рахунок коштів обласного бюджету на умовах співфінансування з міського, але за результатом конкурсу не визнані переможцями. | - |
Міський бюджет (програма 300,0) Обласний бюджет (програма 300,0) |
Дружківська міська рада, виконавчий комітет Дружківської міської ради, Донецька обласна державна адміністрація |
|
|
||||||
5.1. | Підвищення рівня соціального захисту працівників сфери підприємництва та збереження кадрового потенціалу |
|
Протягом звітного періоду для сфери підприємництва 532 безробітних проходили підвищення кваліфікації шляхом стажування на робочому місті. |
- | В межах кошторису виконавців |
Міський центр зайнятості
|
2. Забезпечення соціального захисту працівників сфери підприємництва та збереження кадрового потенціалу | Управлінням соціального захисту населення Дружківської міської ради проводиться робота, направлена на забезпечення соціального захисту працівників сфери підприємництва та збереження кадрового потенціалу. З цією метою здійснюється моніторинг заробітної плати на підприємствах міста. Керівник підприємств та фізичні особи — підприємці, які не дотримуються мінімальних гарантій з оплати праці запрошуються на засідання міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного фонду, та запобігання неплатоспроможності. |
- |
В межах кошторису виконавців | Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради | ||
3. Підвищення рівня соціальної відповідальності суб’єктів малого та середнього підприємництва |
Розпорядженням міського голови від 21.09.2015 № 146 в місті створена робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. Управлінням соціального захисту населення Дружківської міської ради у складі робочої групи разом із представниками ДПІ у м. Дружківка, міського центру зайнятості, працівників виконкому Дружківської міської ради проводиться робота щодо легалізації трудових відносин та оплати праці на малих підприємствах. Протягом 9 місяців 2017 року робочою групою проведено 27 виїзних засідань, обстежено 131 об'єкт господарювання щодо виконання законодавства про працю в частині легалізації трудових відносин. Робочою групою виявлено 12 порушень чинного законодавства в частині законності використання найманої робочої сили. Після проведених заходів два підприємця добровільно легалізували трудові відносини з найманими працівниками. Завдяки цьому додаткові надходження податків від діяльності робочої групи (за даними ДПІ) склали 47,4 тис. грн. Рішенням виконкому Дружківської міської ради від 15.08.2012 № 530 в місті створена комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків в Пенсійний Фонд та запобігання неплатоспроможності. З початку року проведено 13 засідань міської комісії, на яких заслухано звіти 59 керівників про проведену роботу щодо погашення заборгованості із заробітної плати, страхових внесків в Пенсійних Фонд та підвищення рівня середньої заробітної плати. Завдяки цьому додаткові надходження податків (за даними ДПІ) становлять 485,0 тис. грн. |
- | В межах кошторису виконавців | Міська комісія з питань погашення заборгованості з заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до пенсійного фонду та запобігання неплатоспроможності, Міська робоча група з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, Державна податкова інспекція у м. Дружківці, Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради | ||
4. Проведення колдоговірної кампанії |
Протягом звітного періоду управлінням соціального захисту населення Дружківської міської ради проводилась консультативна робота щодо складання колективних договорів та відповідності їх діючому законодавству про працю. З керівниками підприємств, установ, організацій проводяться бесіди щодо необхідності внесення положень Генеральної, Регіональної, галузевих угод до колективних договорів з метою подальшого виконання цих положень. | - | В межах кошторису виконавців | Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради | ||
5. Проведення роботи щодо поліпшення соціально-трудових відносин і запобігання трудових конфліктів шляхом проведення соціального діалогу в частині створення належних умов і оплати праці, недопущення порушень з боку роботодавців, соціальної захищеності прав і гарантій |
З метою запобігання виникненню колективних трудових спорів та стихійних акцій протесту рішенням виконкому Дружківської міської ради від 02.12.2009 р. № 1271 в місті створена та продовжує роботу міська тристороння соціально-економічна рада. Протягом звітного періоду поточного року в місті не виникало колективних трудових спорів |
- | В межах кошторису виконавців | Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради | ||
|
||||||
6.1 | Запобігання порушень антимонопольного законодавства | 1. Погодження з Донецьким обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України проектів рішень, які можуть призвести до обмеження конкуренції;
|
Протягом 9 місяців 2017 року до Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України відправлено 2 проекти регуляторних актів – проекти рішень виконавчого комітету Дружківської міської ради «Про затвердження Правил приймання стічних вод від споживачів до системи каналізації м. Дружківка Донецької області» та «Про забезпечення компенсацій за пільговий проїзд окремих категорій громадян – мешканців м. Дружківка та послуги зв’язку в 2017 році» Інформації щодо фактів порушень антимонопольного законодавства не було |
- | В межах кошторису виконавців | Управління та відділи виконкому Дружківської міської ради |