Виконавчі органи міської ради

Міський голова
Стислий перелік функцій

Забезпечує здійснення у межах наданих законодавством повноважень діяльності органів виконавчої влади на відповідній території, дотримання Конституції України і Законів України, виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших актів органів виконавчої влади вищого рівня, рішень обласної ради, рішень міської ради.

Організовує в межах, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», роботу ради і її виконавчого комітету.

Організовує роботу з виконання повноважень:

    - в галузі бюджету, фінансів і цін;

    - в галузі зовнішньоекономічної діяльності;

  - щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;

Сприяє в реалізації делегованих повноважень щодо управління комунальною власністю;

Сприяє діяльності  в межах наданих повноважень органам виконавчої влади;

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи.

П.І.Б. керівника

Гнатенко Валерій Сергійович

тел. 5-41-52

каб.209

Секретар міської ради

Стислий перелік функцій

   Організовує роботу з   підготовки сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради;

    -  сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;

    -  організує за дорученням ради відповідно до

законодавства здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;

Організовує роботу з реалізації повноважень:

    - щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою;

   - в галузі житлово-  комунального господарства, транспорту та зв’язку;

   - щодо управління комунальною власністю;

   -  у сфері соціального   захисту населення;

   - у сфері регулювання земельних    відносин та охорони навколишнього природного середовища;

   - у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку.

 Сприяє у реалізації делегованих повноважень щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян.

Координує роботу управлінь, відділів, установ міської ради, відділів виконкому міської, комунальних підприємств :

Відділ з організаційної, юридичної роботи та контролю виконкому Дружківської міської ради (в межах повноважень);

-    Управління  соціального захисту населення Дружківської міської ради;

-    Міське фінансове управління Дружківської міської ради (в межах  повноважень);

-    Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг);

-    Східний центр реабілітації інвалідів;

-   Центр обліку бездомних громадян та дім нічного перебування;

-    Міський комітет соціального захисту жінок, материнства та дитинства;

- Головний спеціаліст з питань регулювання земельних відносин;

-    Міська рада ветеранів;

-    Органи самоорганізації населення;

- Комунальне підприємство «Медіа-Центр» Дружківської міської ради.

Сприяє діяльності в межах наданих повноважень органам виконавчої влади:

-  Дружківське відділення виконавчої дирекції фонду

соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України;

-  Відділ Держгеокадастру   у м. Дружківці.

Організовує роботу з виконання інших повноважень виконавчих органів міської ради.

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи.

Сприяє діяльності в межах наданих повноважень Райській та Олексієво-Дружківській селищним радам.

Виконує обов’язки міського голови згідно з доповненнями до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 06.10.2004 № 2055

П.І.Б. керівника

Бучук Ірина Олександрівна

тел. 4-22-52

каб.209

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Стислий перелік функцій

Організовує роботу з реалізації повноважень:

- щодо управління комунальною  власністю;

- в області житлово-комунального господарства, транспорту та зв’язку;

- в галузі бюджету, фінансів і цін;

-  в галузі будівництва;

- у сфері охорони навколишнього середовища;

-  щодо  забезпечення законності, охорони прав, свобод та законних інтересів громадян;

- у сфері соціально-економічного і  культурного розвитку, планування та обліку;

- у сфері соціального захисту населення .

Сприяє в виконанні делегованих повноважень в галузі оборонної роботи.

Організовує роботу з виконання інших повноважень виконавчих органів міської ради.

Координує роботу управлінь, відділів, установ міської ради, відділів виконкому міської, комунальних підприємств :

-   Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради;

-    Відділ містобудування та архітектури виконкому міської ради;

-    Головного спеціаліста з питань цивільного захисту;

- Дружківське комунальне автотранспортне підприємство 052805 Дружківської міської ради;

- Комунальне підприємство «Спектр» Дружківської міської ради;

- Комунальне підприємство «Дружківка Автоелектротранс» Дружківської міської ради;

- Комунальне підприємство «Дружківське міське бюро технічної інвентаризації»;

- Комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Дружківської міської ради;

- Комунальне підприємство «Комсервіс» Дружківської міської ради;

- Комунальне підприємство електричних мереж зовнішнього освітлювання «Міськсвітло» Дружківської міської ради.

- Комунальне підприємство «Дружківка Автоелектротранс» Дружківської міської ради

Сприяє діяльності в межах наданих повноважень органам виконавчої влади:

- Державна пожарно-рятувальна частина 45 Головного

управління ДСНС України у Донецькій  області;

-  Відділ регуляторної політики державного управління

навколишнього природного середовища в Донецькій області;

-   Міський військовий комісаріат;

- Відділ контролю та нагляду за проведенням перевірок Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції  в Донецькій області;

- Торецьке  виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства  «Компания «Вода Донбасу»;

- Виробнича одиниця «Дружківка тепломережа» ОКП «Донецьк-теплокомуненерго» ;

-  Краматорське управління по газопостачанню та газіфікації Дружківське відділення ПАТ «По газопостачанню та газифікації» «Донецькоблгаз»;

- Дружківський РЕМ ПАТ «ДТЕК Донецькобленерго»;

- Дружківський центр обслуговування клієнтів ПАТ «ДТЕК Донецькобленерго»;

- Дніпропетровська філія ПАТ «Укртелеком» Центр обслуговування абонентів № 45.

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи, визначені розпорядженням

П.І.Б. керівника

Верещагін Руслан Олегович

тел. 4-30-47

каб.317

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Стислий перелік функцій

Організовує роботу з реалізації повноважень;

- у сфері охорони здоров’я;

-  щодо управління комунальною власністю;

- у сфері освіти, культури, фізкультури і спорту;

- у сфері соціально-економічного і культурного розвитку,

планування та обліку;

-   у галузі будівництва, а саме: сприяє реалізації делегованих

повноважень з організації охорони, реставрації та використання пам’яток історії і культури, архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та садибних комплексів, природних заповідників.

Сприяє у виконанні делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення

Організовує роботу з реалізації повноважень в галузі житлово-комунального господарства, транспорту та зв’язку:

-  забезпечення соціально-культурних закладів, які належать

 до комунальної власності  територіальної громади паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями; вирішення питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод, здійснення контролю за якістю питної води.

Сприяє у реалізації делегованих повноважень щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян: вжиття у разі надзвичайних ситуацій необхідних заходів відповідно до закону щодо забезпечення державного і громадського порядку, життєдіяльності установ та організацій, врятування життя людей, захисту їх здоров’я, збереження матеріальних цінностей;

-спрямування діяльності служби у справах дітей  

 Організовує роботу з виконання інших повноважень виконавчихорганів     міської ради.

Координує роботу управлінь, відділів, установ міської ради, відділів виконкому  міської ради, комунальних підприємств міста:

-  Міський відділ охорони здоров’я;

- Відділ освіти Дружківської міської ради;

- Служба у справах дітей;

- Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

- Відділ з питань культури, сім’ї, молоді, спорту та туризму Дружківської міської ради; 

-  Комунальне підприємство Дружківської міської ради «Парк культури та відпочинку»;

- Комунальний початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад Школа мистецтв м. Дружківка;

- Комунальне підприємство Дружківської міської ради «Дружківська льодова арена»;

- Дружківський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»;

-  Комунальний заклад «Дружківська міська центральна бібліотека ім..Лесі Українки»;

- Комунальний заклад культури «Дружківський історико-художній музей»;

- Дитячо-юнацька спортивна школа Дружківської міської ради;

- Позашкільний навчальний заклад дитячої та юнацької творчості Дружківської міської ради;

- Позашкільний навчальний заклад станції юних техніків Дружківської міської ради;

- Міський методичний кабінет з питань освіти Дружківської міської ради;

- Комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги»;

-  Комунальна лікувально–профілактична установа «Дружківська міська лікарня № 1»;

 -  Комунальна лікувально–профілактична установа «Дружківська міська лікарня № 2»;

-   Комунальний  лікувальний заклад « Центральна міська лікарня»;

-   Комунальна медична установа «Стоматологічна поліклініка»;

Сприяє роботі міських органів виконавчої влади:

-  Управління ветеринарної медицини в  м. Дружківці;

- Дружківське міське Управління ГУ Держсанепідслужби у Донецькій області;

- Дружківська міська філія ДУ «Донецького обласного лабораторного центру Держсанепідслужби України»;

- Підстанція швидкої медичної допомоги;

- Комунальна лікувально–профілактична установа «Міський наркологічний диспансер»;

- Комунальна лікувально–профілактична установа «Міський кожно-венерологічний диспансер»;

- Дружківський житлово-комунальний коледж Донбаської національної академії будівництва та архітектури;

- Дружківський технікум Донбаської державної машинобудівної академії;

- Дружківський професіональний ліцей;

- Дружківський дитячий дом –інтернат.

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом

міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи, визначені даним розпорядженням.

П.І.Б. керівника

Слесаренко Наталя Євгенівна

тел. 4-27-76

каб.212

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Стислий перелік функцій

Організовує роботу з реалізації повноважень:

- галузі бюджету, фінансів і цін;

- у сфері соціально-економічного і  культурного розвитку, планування та обліку;

- у галузі  побутового,  торгового обслуговування, громадського харчування;

- у  галузі зовнішньоекономічної діяльності;

-  щодо управління комунальною власністю;

-  у сфері регулювання земельних   відносин та охорони навколишнього природного середовища

Сприяє у виконанні делегованих повноважень:

- у сфері соціального захисту населення ;

-  щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян:

Організовує роботу з виконання інших повноважень виконавчих органів   міської ради.

 Координує роботу управлінь, відділів, установ міської ради, відділів виконкому  міської ради, комунальних підприємств  міста:

- Відділ економічного аналізу, прогнозування і соціального розвитку;

-  Міське фінансове управління;

-  Комунальне підприємство Дружківської міської ради «Громадське харчування»;

- Відділ надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради

-  Відділ земельних ресурсів виконавчого комітету Дружківської міської ради

Сприяє роботі міських органів виконавчої влади:

- Міський центр зайнятості ;

-  Управління пенсійного фонду в м. Дружківка;

-  Відділ Держгеокадастру   у м. Дружківці;

-  Державна податкова інспекція в м. Дружківці Головного управління Державної фіскальної служби в Донецькій області;

-  Дружківське міське управління юстиції в Донецькій області;

-  Відділ статистики м. Дружківка;

-  Управління державної казначейської служби у м. Дружківці.

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи, визначені розпорядженням.

П.І.Б. керівника

Поляков Олег Олександрович

тел. 4-34-56

каб.202

Керуючий справами виконкому

 Стислий перелік функцій

Організовує діяльність апарату виконавчого комітету у частині  правового,  кадрового та матеріально-технічного забезпечення;

-  організовує  роботу  порядку  документообігу  у виконкомі міської ради та контролює    його виконання;

-  забезпечує  матеріально-технічну  підготовку  засідань  міської  ради,  організаційну   підготовку  засідань виконавчого комітету, нарад за участю міського голови.

Організовує і забезпечує:

- роботу з кадрами виконавчого комітету;

- підготовку матеріалів і проектів клопотань про нагородження міськими нагородами підприємств, установ і організацій, громадян, які внесли питомий внесок до соціально-економічного розвитку  міста;

- навчання, підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів виконавчих органів ради;

- матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності апарату виконавчого комітету, аналіз його стану у виконкомах селищних рад, облік забезпечення апарату, управлінь, відділів транспортом, приміщеннями, відповідним обладнанням і матеріалами, підготовка пропозицій щодо цих питань;

- надання методичної допомоги у роботі комісій створених виконкомом;

- забезпечення підготовки організаційно-технічних заходів з підготовки і проведення виборів депутатів всіх рівнів, республіканських і місцевих референдумів;

- організацію роботи з питань охорони праці у виконкомі Дружківської міської ради;

- здійснює зв’язок з релігійними общинами, які розташовані на території громади у відповідності із законодавством України;

Організовує роботу з реалізації повноважень:

- щодо забезпечення законності, охорони прав, свобод та законних інтересів громадян;

-  щодо відзначення державними нагородами;

-  у сфері надання безоплатної    первинної правової допомоги;

-  з виконання інших повноважень виконавчих органів міської ради.

Координує роботу управлінь, відділів міської ради, відділів виконкому міської:

-  Загальний відділ виконкому міської ради;

- Відділ з організаційної, юридичної роботи та    контролю (в межах повноважень);

- Головного бухгалтера (у межах повноважень);

- Відділ ведення державного реєстру виборців виконкому міської ради (у межах повноважень);

- Міський  архів;

- Спеціаліста з питань мобілізаційної роботи виконкому (у межах повноважень)

Очолює комісії, утворені міською радою, виконавчим комітетом міської ради або розпорядженням міського голови за напрямками роботи, визначені розпорядженням

П.І.Б. керівника

Курило Інна Вікторівна

тел. 4-20-96

факс 3-55-45

каб.205

Загальний відділ

Стислий перелік основних напрямків роботи

Організаційне і господарське забезпечення міської ради, її виконавчого комітету;

організація та проведення роботи щодо звернень громадян;

організація та проведення роботи з кадрових питань

П.І.Б. керівника

Кухарова Юлія Іванівна

тел. 4-30-84

каб.201

Відділ з організаційної, юридичної роботи та контролю

Стислий перелік основних напрямків роботи

Організація роботи з проведення засідань сесій міської ради, постійних депутатських комісій міської ради;

здійснення організаційного забезпечення проведення засідань виконавчого комітету міської ради;
участь у підготовці та проведення державних свят та інших урочистостей, підготовка матеріалів щодо нагородження відзнаками Дружківської міської ради;
Забезпечення методичної допомоги депутатам міської ради

П.І.Б. керівника

Сігора Тетяна Олександрівна

тел. 4-25-04

каб.309

Сектор з юридичних питань відділу з організаційної, юридичної роботи  та контролю

Стислий перелік основних напрямків роботи

Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування та неухильне дотримання актів чинного законодавства, інших нормативних документів при прийнятті рішень міською радою та її виконавчими органами, правовий захист інтересів міської ради

П.І.Б. керівника

Троценко Вікторія Сергіївна

тел. 4-27-40

каб.215

Відділ з інформаційних та внутрішньополітичних питань

Стислий перелік основних напрямків роботи

Cприяння розвитку зв’язків міської ради, виконкому з громадськими організаціями, політичними партіями, іншими громадськими  об’єднаннями, громадянами та засобами  масової інформації;

висвітлення діяльності виконавчого комітету, міської ради та її виконавчих органів на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради та у засобах масової інформації, проведення  їх моніторингу;

організація роботи з питань аналізу та прогнозування громадсько – політичного процесу в місті, вивчення громадської думки і реагування мешканців  на актуальні питання громадського життя;

сприяння створенню та діяльності  органів самоорганізації населення, налагодженню співпраці;

сприяння здійсненню заходів  щодо підготовки  і проведення місцевих виборів  до органів державної влади  та місцевого самоврядування

П.І.Б. керівника

Мамцева Ірина Валеріївна

тел. 4-21-52

каб.303 а

Відділ економічного аналізу, прогнозування та соціального розвитку

Стислий перелік основних напрямків роботи

Реалізація державної економічної політики і її регіональних напрямків;

розробка і моніторинг виконання Програми економічного і соціального розвитку міста;

впровадження регуляторної політики;

підготовка та організація проведення тендерних процедур;

реалізація державної політики, спрямованої на розвиток

роздрібної та оптової торгівлі товарами народного споживання, а також торгівельно - виробничої сфери і побутового обслуговування населення;

розгляд звернень споживачів та консультування їх з питань захисту прав споживачів;

проведення атестації підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, ринків;

організація проведення ярмарків, аукціонів для закупівлі та продажу товарів на місцевому рівні

П.І.Б. керівника

Коротун Марина Сергіївна

факс  4-43-98

каб.213

Сектор з питань інвестицій

Стислий перелік основних напрямків роботи

 

П.І.Б. керівника

Серба Максим Володимирович

 тел. 4-20-66

каб. 309а

Бухгалтерія

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Організація роботи та методів державної та фінансової діяльності;
  • планування та розробка кошторису доходів та видатків міськвиконкому;
  • здійснення контролю за законним, своєчасним оформленням документів, використанням фонду оплати праці, складанням штатного розпису.

П.І.Б. керівника

Локочинська Вікторія Євгенівна

тел.  4-31-21

каб. 303

Архівний відділ

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста;
  • приймання, зберігання  та  облік документів з особового складу та  документів тимчасового зберігання підприємств, установ і організацій, що розташовані на відповідній території;
  • видача підприємствам, установам і організаціям архівні довідки, копії та витяги з документів, що зберігаються в архівах

П.І.Б. керівника

Харченко Наталя Григорівна

тел. 4-30-56

каб.211

Відділ містобудування та архітектури

Стислий перелік основних напрямків роботи

Реалізація регіональної та місцевої політики у сфері містобудування та архітектури;
аналіз стану містобудування на території міста, організація, розроблення, погодження і забезпечення в установленому порядку внесення змін до Генерального плану міста та іншої містобудівноїдокументації;
координація діяльності щодо комплексного розвитку міста, поліпшення його архітектурного вигляду;
забезпечення в межах своїх повноважень охорони, контролю за використанням пам’яток архітектури і містобудування;
забезпечує проведення архітектурно-містобудівної ради;
розгляд питань а саме:
- з надання (відмови) містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок;
- з надання (відмови) дозволу на виконання топографо – геодезичних робіт, інженерно – геологічних та інших видів розвідування на території міста;
- з надання (відмови) дозволу на розміщення тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності ;
- надання та зміна поштової адреси об’єкту нерухомого майна ;
- з надання (відмови) пріоритету та дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
- з надання (відмови) дозволу (згоди) на перепланування житлових та нежитлових приміщень без зміни їх цільового призначення;
- розгляд та погодження проектної документації щодо архітектурно-планувальних рішень у разі визначеному діючим законодавством;
- підготовка та надання викопіювання з генерального плану для містобудівних потреб;
- розгляд землевпорядної документації щодо можливості - відведення земельних ділянок під забудову та обслуговування об’єктів містобудування;
- прийняття участі у здійсненні контролю за забезпеченням надійності та безпечності будинків і споруд незалежно від форм власності в місті;
- прийняття участі у здійсненні в установленому порядку державного контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудови територій міста інші питання визначені законодавством у сфері містобудування

П.І.Б. керівника

Сівоплясова Ірина Василівна

тел. 4-22-35

каб.312

Відділ земельних ресурсів

Стислий перелік основних напрямків роботи

 

П.І.Б. керівника

Петрусенко Сергій Олександрович  
Відділ ведення Державного реєстру виборців

Стислий перелік основних напрямків роботи

Ведення Державного реєстру виборців, до якого вносяться відомості про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають на території села, селища, міста;

складення та уточнення списків виборців на виборчих дільницях

П.І.Б. керівника

Симонян Розана Георгіївна

тел. 5-33-68

4-й поверх, каб.408

Відділ надання адміністративних послуг

Стислий перелік основних напрямків роботи

 

П.І.Б. керівника

Іваницька Ганна Борисівна

 

Реєстраційний відділ

Стислий перелік основних напрямків роботи

 

П.І.Б. керівника

Кишинська Олена Юріївна  
Головний спеціаліст з питань цивільного захисту

Стислий перелік основних напрямків роботи

Розроблення та забезпечення  реалізації в межах своєї компетенції заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям;
проведення навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуацій та організація тренувань;
організація планування  і здійснення заходів щодо удосконалення організації цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненняю і реагування на них.
проведення аналізу ризиків виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та військового характеру, їх мінімізація, виявлення джерел небезпеки, проведення ідентифікації та оцінки масштабів надзвичайних ситуацій і можливих наслідків.

П.І.Б. керівника

Новосьолова Світлана Генадіївна

тел. 4-22-05

4-й поверх, каб.1

Головний спеціаліст з питань РСО
 

Новосьолова Світлана Генадіївна

тел. 4-22-05

4-й поверх, каб.2

Приймальня виконкому

Стислий перелік основних напрямків роботи

 

П.І.Б. керівника

Секретар керівника

Слабинська Тетяна  Миколаївна

тел. 4-28-26

факс  4-23-32

каб.209

Громадська приймальня виконкому

Стислий перелік основних напрямків роботи

  • Здійснення первинного розгляду звернень громадян з метою визначення їх належності до компетенції  виконкому міської  ради, відповідності вимогам ст.5 Закону України «Про звернення громадян»;
  • Здійснення роботи щодо прийому та реєстрації документів, визначення суті, характеру і короткого змісту звернення, проведення кодування питань, перевірка на повторність
  • контроль за додержанням термінів розгляду поточних звернень, а також звернень, які знаходяться на додатковому контролі;
  • підготовка відповіді на звернення громадян, зокрема, на звернення, які надійшли з органів вищого рівня;
  • проведення  роботи стосовно обліку і зберігання кореспонденції;
  • надання консультативної допомоги  відповідальним за роботу із зверненнями громадян
П.І.Б. працівника

Чуруканова Олена Іванівна

Самойлова Вікторія Валеріївна

тел. 4-31-85

каб.107