Документ № 692 від 02.06.2021 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

04.06.2021


ДРУЖКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

02.06.2021 м. Дружківка №692
 
Про стан роботи з питання обліку, збереження, заселення безхазяйного житла та здійснення контролю за його використанням

Заслухавши інформацію начальника Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради (далі - Управління) Гейченка В.О. щодо стану роботи з питання обліку, збереження, заселення безхазяйного житла та здійснення контролю за його використанням, виконавчий комітет Дружківської міської ради відмічає наступне. У 2020 та поточному 2021 роках за результатами аналізу інформації, яка надійшла від абонентських служб комунальних підприємств міста, результатів обстеження багатоквартирних будинків та приватного сектору, спеціалістами Управління була відпрацьована інформація по 152 квартирам та 49 жилим будинкам.

Для визначення форми власності кожної з виявлених квартир фахівцями Управління зроблені запити до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна, комунального підприємства Дружківське міське бюро технічної інвентаризації. Більша частина відповідей на запити показала, що 97% обстеженого житла є приватизованим та має власників, які не проживають у відповідних квартирах. Комунальні квартири обстежені працівниками Управління та комунального підприємства «Комсервіс» Дружківської міської ради (далі – КП «Комсервіс») та складені відповідні акти, в яких зазначена інформація про зареєстрованих осіб, які протягом тривалого часу в них не проживають.

Щодо квартир, власники яких померли, а спадкоємці не прийняли спадщину готуються 2 позови до суду про визнання спадщини відумерлою (вул. Соборна, 44 та вул. Солідарності, 55).

У зв’язку з об’єднанням Дружківської міської територіальної громади, спеціалістами Управління та КП «КП Комсервіс» проведено обстеження багатоквартирних будинків в смт. Олексієво – Дружківка, за результатами якого встановлено, що 50 квартир не мають ознак проживання в них мешканців. Згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна 9 з них приватизовані, 41 - перебуває у комунальній власності. У 29 квартирах зареєстровані особи, які фактично в них не проживають, у 12 - особи не зареєстровані. Дані жилі приміщення не відповідають санітарним і технічним нормам, тому не можуть бути розподілені згідно з квартирною чергою без проведення ремонтних робіт. З метою збереження комунального майна придбані та замінені дверні замки в 12 квартирах.

У 2020 році співробітнику КП «Комсервіс» розподілена службова однокімнатна квартира за адресою: м. Дружківка, вул. Космонавтів, 10. В тому ж році Головне управління Національної поліції України в Донецькій області відмовилось від трьох службових квартир за адресами: вул. Козацька, 91, вул. Смоленська, 4 та вул. Космонавтів, 61 у зв’язку з відсутністю працівників, які не забезпечені житлом поблизу місця роботи і потребують службового житла.

Від територіального центру соціального обслуговування м. Дружківка (далі - Центр) до Управління періодично надходить інформація щодо пустуючих квартир, в яких раніше проживали мешканці міста, які отримували в Центрі соціальні послуги та померли і згідно з інформацією Центру близьких родичів не мають.

На сьогоднішній день на обліку в Управлінні налічується 1 житловий будинок та 7 квартир, з яких 2 квартири відремонтовані та можуть бути розподілені згідно квартирної черги, 5 квартир - не відповідають технічним і санітарним вимогам. Тільки після проведення в них ремонтних робіт вони можуть бути надані тим громадянам, які перебувають на обліку в позачерговому порядку .

Станом на сьогодні, службою у справах дітей Дружківської міської ради розробляється проєкт міської програми «Забезпечення житлом дітей – сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа на 2021 – 2023 роки» в якому передбачено виділення коштів з міського бюджету у розмірі 50% та 50% - кошти обласного бюджету на придбання квартир для дітей вищезазначеної категорії.

Житло приватного сектору, яке тривалий час не експлуатується власниками за призначенням, не може бути визнане безхазяйним, якщо власники його відомі. Відповідно до діючого законодавства України міська рада має право набути право власності на такі об’єкти лише у разі смерті власника та відсутності спадкоємців шляхом визнання у судовому порядку спадщину відумерлою. Але на сьогоднішній день при відсутності дати народження, прізвища, ім’я та по-батькові встановити факт смерті власника майже не можливо. В документах, які знаходяться у розпорядженні комунального підприємства Дружківське міське бюро технічної інвентаризації зазначається тільки прізвище та ініціали власника. Всі архівні данні щодо виділення земельних ділянок під будівництво або надання права забудови будинку до 1992 року знаходяться на непідконтрольній українській владі території. Тому робота з житловими будинками просувається повільно.

Незважаючи на складності, які виникають спеціалісти Управління продовжують роботу по виявленню житла, яке в подальшому можливо буде розподіляти згідно з квартирною чергою.

На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 30 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію начальника Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради Гейченка В.О. про стан роботи з питання обліку, збереження, заселення безхазяйного житла та здійснення контролю за його використанням прийняти до відома.
  2. Управлінню житлового та комунального господарства Дружківської міської ради (Гейченко):

2.1. Продовжувати роботу з виявлення безхазяйного житла, його обліку, збереження та заселення.

2.2. Оновлювати базу безхазяйного нерухомого майна на підставі інформації, наданої комунальними підприємствами міста.

Термін: щоквартально до 5 числа місяця, наступним за звітним кварталом.

2.3. Здійснювати організаційно – правові заходи, пов’язані з набуттям права власності на нерухоме майно Дружківської міської територіальної громади.

2.4. Розподіляти виявлені вільні квартири у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

  1. Комунальному підприємству «Комсервіс» Дружківської міської ради (Радіонов):

3.1. Продовжувати обстеження багатоквартирних будинків зі складанням відповідних актів та надавати їх до Управління.

 Термін: щомісяця до 5 числа, наступним за звітним місяцем.

3.2. Забезпечувати в мінімальні строки подачу заяв до міського суду про визнання осіб такими, які втратили право користування жилим приміщенням.

  1. Рішення виконавчого комітету міської ради від 21.08.2019 № 401 «Про стан роботи з питання обліку, збереження та заселення безхазяйного житла» зняти з контролю.
  2. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на начальника Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради Гейченка В.О.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бузову Г.О.

 

 

Міський голова                                                                                          В.Б. ГРИГОРЕНКО