Тендери

Оголошена процедура закупівлі 21.12.21

 Оголошена процедура закупівлі від 02.12.2021
 

Вид процедури: Відкриті торги.

Назва закупівлі:  «Послуги охоронної діяльності, 3 лоти: лот 1 - послуги з фізичної охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Дружківської міської ради; лот 2 - послуги з технічної охорони об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради за допомогою тривожної кнопки;  лот 3 - послуги з технічної охорони об'єкта центру надання адміністративних послуг м. Дружківка за допомогою системи охоронно-тривожної сигналізації» код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-30-007421-c

Ідентифікатор плану закупівлі:  UA-P-2021-11-30-007240-c

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

лот 1 - послуги з фізичної охорони адміністративної будівлі виконавчого

             комітету Дружківської міської ради

з/п

Найменування об’єкта Замовника

Вид послуг

Місце надання послуг

Кількість постів охорони

Дні та часи охорони

 

Особливості

несення служби

1

Будівля виконавчого комітету Дружківської міської ради

Фізична охорона

вул. Соборна, 16, м. Дружківка, Донецька обл., Україна

1

понеділок, вівторок, середа, четвер - з 17:00 до 8:00;

п’ятниця -  з 16:00 до 8:00;

субота, неділя та святкові дні  - цілодобово

Охорона нежитлових приміщень

 

             лот 2 - послуги з технічної охорони об’єкта виконавчого комітету

            Дружківської міської ради за допомогою тривожної кнопки

 

 

з/п

Найменування об’єкта Замовника

Вид

послуг

Місце надання послуг

Дні та час охорони

1

 Будівля виконавчого комітету Дружківської міської ради

Технічна  охорона (тривожна кнопка)

вул. Соборна, 16, м. Дружківка, Донецька обл., Україна

усі дні

         цілодобово

 

 

  • Специфікація (опис послуг з технічної охорони об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради за допомогою тривожної кнопки)

 

з/п

Найменування та опис послуг, що вимагаються замовником

1

Виконавець за власний рахунок виконує установку на об’єкті виконавчого комітету Дружківської міської ради необхідного обладнання системи охоронної сигналізації (тривожної кнопки) згідно з вимогами технічного завдання та надає це обладнання Замовнику в тимчасове користування на період надання послуг. 

2

Прийняття Виконавцем під технічну охорону об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради згідно з дислокацією технічної охорони об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради.

3

Здійснення контролю за цілісністю об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради та схоронністю майна, що на ньому зберігається, за допомогою системи охоронної сигналізації, встановленої на об’єкті.

4

Здійснення заходів оперативного реагування у разі надходження на пульт спостереження Виконавця тривожних сповіщень від засобів охоронної сигналізації, встановлених на об’єкті виконавчого комітету Дружківської міської ради.

5

Ужиття заходів щодо затримання сторонніх осіб (у разі їх несанкціонованого перебування на об’єкті виконавчого комітету Дружківської міської ради) та виклику відповідних служб правоохоронних органів.

6

Відшкодування збитків, що завдані Замовнику третіми особами внаслідок невиконання або неналежного виконання працівниками охорони своїх обов’язків.

7

Забезпечення конфіденційності умов договору про закупівлю, тобто не розголошення стороннім особам відомостей про ціну, режим, умови, особливості здійснення охорони об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради.

 

  • Технічне завдання на облаштування системою охоронної сигналізації об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради

 

  1. Назва роботи – оснащення системою охоронної сигналізації (тривожна кнопка) (далі –ОС) об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради (Донецька обл.,                                  м. Дружківка, вул. Соборна, 16).
  2. Мета виконання роботи – організація надійної охорони об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради за допомогою системи ОС з виведенням сигналів тривоги на пульт централізованої охорони (далі – ПЦО).
  3. Вимоги до системи ОС:

3.1. Охоронна сигналізація призначена для попередження та виявлення випадків несанкціонованого проникнення на об’єкт виконавчого комітету Дружківської міської ради.

3.2. До складу системи ОС мають входити:

- прилад приймально-контрольний (далі – ППК);

- електронний пристрій керування (клавіатура);

- сповіщувачі різного призначення та принципу дії;

- пристрої подачі звукового сигналу тривоги;

- джерела аварійного живлення.

3.3 ОС має забезпечувати:

1) узяття під охорону (зняття з-під охорони) об’єкта;

2) передавання сигналу тривоги від сповіщувачів ОС на ПЦО та супроводження його звуковим сигналом у разі несанкціонованого проникнення до приміщення;

3) передавання сигналу тривоги на ПЦО та супроводження його звуковим сигналом у разі несанкціонованого втручання до пристроїв і приладів ОС.

  1. 4. Перелік необхідного обладнання:

- ППК “Оріон 16 Т3.2” або еквівалент;

- Клавіатура К LED-16  або еквівалент

  1. Вимоги до електроживлення

5.1 Аварійне електроживлення вибрати з урахуванням забезпечення живлення обладнання ОС тривалістю не менше 12 годин роботи від повністю зарядженого джерела.

  1. Вимоги до документації

6.1 Замовнику має бути передана інструкція з експлуатації ОС.

  1. Суб’єкт охоронної діяльності за власний рахунок закуповує та виконує установку обладнання охоронної сигналізації (далі – ОС) відповідно до технічного завдання. Обладнання ОС у власність виконавчого комітету Дружківської міської ради не передається.

 

          Учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що пульт спостереження за установками охоронної (тривожної) сигналізації знаходиться конкретно в місті дислокації об’єкта для миттєвого реагування та співпраці з групою виїзду.

 

       Учасник має власні групи швидкого реагування на автомобільному транспорті. Учасник зобов’язується організувати та забезпечити місце дислокації автомобілів групи швидкого реагування біля об'єктів охорони в межах доїзду до об’єктів замовника в мінімально можливий час, до 7 хвилин вдень та  до 5 хвилин вночі після одержання від системи охоронно-тривожної сигналізації об’єкта сигналів «ТРИВОГА» (надати гарантійний лист). На підтвердження Учасник повинен надати фото власних транспортів реагування, обладнаних відповідно до вимог Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 (кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника; копії документів (технічний паспорт), що підтверджують належність автотранспорту реагування охоронному підприємству – Учаснику.

 

          Учасник надає гарантійний лист  оформлений належним чином, яким учасник гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору,  знаходитиметься на території  м. Дружківка.

 

лот 3 - послуги з технічної охорони об'єкта центру надання

адміністративних послуг м. Дружківка за допомогою системи

охоронно-тривожної сигналізації

 

з/п

Найменування об’єкта Замовника

Вид

послуг

Місце надання послуг

Дні та час охорони

1

 Будівля центру надання адміністративних послуг

Технічна  охорона (система охоронно-тривожної сигналізації)

вул. Машинобудівників, 64, м. Дружківка, Донецька обл., Україна

усі дні

цілодобово

 

 

  • Специфікація (опис послуг з технічної охорони об’єкта центру надання адміністративних послуг м. Дружківка за допомогою системи охоронно-тривожної сигналізації)

 

з/п

Найменування та опис послуг, що вимагаються замовником

1

Виконавець за власний рахунок виконує установку на об’єкті центру надання адміністративних послуг м. Дружківка необхідного обладнання системи охоронної сигналізації (тривожної кнопки) згідно з вимогами технічного завдання та надає це обладнання Замовнику в тимчасове користування на період надання послуг. 

2

Прийняття Виконавцем під технічну охорону об’єкта центру надання адміністративних послуг м. Дружківка згідно з дислокацією технічної охорони об’єкта виконавчого комітету Дружківської міської ради.

3

Здійснення контролю за цілісністю об’єкта центру надання адміністративних послуг м. Дружківка та схоронністю майна, що на ньому зберігається, за допомогою системи охоронної сигналізації, встановленої на об’єкті.

4

Здійснення заходів оперативного реагування у разі надходження на пульт спостереження Виконавця тривожних сповіщень від засобів охоронної сигналізації, встановлених на об’єкті центру надання адміністративних послуг м. Дружківка.

5

Ужиття заходів щодо затримання сторонніх осіб (у разі їх несанкціонованого перебування на об’єкті центру надання адміністративних послуг м. Дружківка) та виклику відповідних служб правоохоронних органів.

6

Відшкодування збитків, що завдані Замовнику третіми особами внаслідок невиконання або неналежного виконання працівниками охорони своїх обов’язків.

7

Забезпечення конфіденційності умов договору про закупівлю, тобто не розголошення стороннім особам відомостей про ціну, режим, умови, особливості здійснення охорони об’єкта центру надання адміністративних послуг м. Дружківка.

 

  • Технічне завдання на облаштування системою охоронної сигналізації об’єкта центру надання адміністративних послуг м. Дружківка

 

  1. Назва роботи – оснащення системою охоронної сигналізації (далі –ОС) об’єкта центру надання адміністративних послуг м. Дружківка (Донецька обл., м. Дружківка,                                            вул. Машинобудівників, 64).
  2. Мета виконання роботи – організація надійної охорони об’єкта центру надання адміністративних послуг м. Дружківка за допомогою системи ОС з виведенням сигналів тривоги на пульт централізованої охорони (далі – ПЦО).
  3. Вимоги до системи ОС:

3.1. Охоронна сигналізація призначена для попередження та виявлення випадків несанкціонованого проникнення на об’єкт центру надання адміністративних послуг                                 м. Дружківка.  

3.2. До складу системи ОС мають входити:

- прилад приймально-контрольний (далі – ППК);

- електронний пристрій керування (клавіатура);

- сповіщувачі різного призначення та принципу дії;

- пристрої подачі звукового сигналу тривоги;

- джерела аварійного живлення.

3.3 ОС має забезпечувати:

1) узяття під охорону (зняття з-під охорони) об’єкта;

2) передавання сигналу тривоги від сповіщувачів ОС на ПЦО та супроводження його звуковим сигналом у разі несанкціонованого проникнення до приміщення;

3) передавання сигналу тривоги на ПЦО та супроводження його звуковим сигналом у разі несанкціонованого втручання до пристроїв і приладів ОС.

  1. Засобами ОС мають бути облаштовані:

1) Основні та запасні двері входів до приміщення, вікна - магнітоконтактними сповіщувачами на відкривання.

2) Основний та запасний вхід до приміщення, вікна - комбінованими сповіщувачами охоронної сигналізації (руху/розбиття скла).

  1. Для взяття під охорону/зняття з під-охорони приміщення, що охороняється, необхідно передбачити пристрій керування ОС.
  2. Перелік необхідного обладнання:

- ППК “Оріон NOVA 16 с розширителями MZP-BOX” або еквівалент;

- клавіатура К LED-16  або еквівалент;

- Блок живлення імпульсний;

- АКБ 12V 7 Ah;

- Комбінований сповіщувач охоронної сигналізації (руху/розбиття скла) “SWAN PGB” або еквівалент;

- Кронштейн “Сrow” або еквівалент;

- Магнітоконтактний сповіщувач охоронної сигналізації (на відкривання) “СМК-7П” або еквівалент;

- Сирена “Джміль” або еквівалент;

- Кабель силовий ШВВП 2х0,75;

- Кабель сигнальний екранований АК 8х0,22;

- Короб 20х10;

- Набір кріплень.

  1. Вимоги до електроживлення

7.1 Аварійне електроживлення вибрати з урахуванням забезпечення живлення обладнання ОС тривалістю не менше 12 годин роботи від повністю зарядженого джерела.

  1. Вимоги до документації

8.1 Замовнику має бути передана інструкція з експлуатації ОС.

  1. Суб’єкт охоронної діяльності за власний рахунок закуповує та виконує установку обладнання охоронної сигналізації (далі – ОС) відповідно до технічного завдання. Обладнання ОС у власність виконавчого комітету Дружківської міської ради не передається.

          Учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що пульт спостереження за установками охоронної (тривожної) сигналізації знаходиться конкретно в місті дислокації об’єкта для миттєвого реагування та співпраці з групою виїзду.

           Учасник має власні групи швидкого реагування на автомобільному транспорті. Учасник зобов’язується організувати та забезпечити місце дислокації автомобілів групи швидкого реагування біля об'єктів охорони в межах доїзду до об’єктів замовника в мінімально можливий час, до 7 хвилин вдень та  до 5 хвилин вночі після одержання від системи охоронно-тривожної сигналізації об’єкта сигналів «ТРИВОГА» (надати гарантійний лист). На підтвердження Учасник повинен надати фото власних транспортів реагування, обладнаних відповідно до вимог Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 (кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника; копії документів (технічний паспорт), що підтверджують належність автотранспорту реагування охоронному підприємству – Учаснику.

         Учасник надає гарантійний лист  оформлений належним чином, яким учасник гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору,  знаходитиметься на території  м. Дружківка.

Очікувана вартість: 348000,0 грн.

Процедура проводиться на 2022 рік на очікувану вартість з ПДВ.

Розмір мінімального кроку пониження ціни:  1740,0 грн.  0,5%

Забезпечення тендерної пропозиції: не вимагається.

 Оголошена процедура закупівлі від 23.11.2021

Вид процедури: Відкриті торги.

Назва закупівлі:  ДК 021:2015 «09310000-5 Електрична ен ергія» (електрична енергія)

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-23-015677-a

Ідентифікатор плану закупівлі:  UA-P-2021-11-23-012179-a

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.

Згідно зі ст.18 Закону України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання  повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Товар повинен відповідати вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки. Учасник гарантує, що товар (електрична енергія) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля.Учасник надає якісні комерційні послуги з постачання Товару.

Постачальник повинен бути включений до переліку суб'єктів господарської діяльності, які мають ліцензії з постачання електричної енергії, який розміщений на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Під час здійснення цієї закупівлі стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, на підтвердження чого учасник надає лист згоду про дотримання таких обов’язків.

Очікувана вартість: 811500,0 грн.

Процедура проводиться на 2022 рік на очікувану вартість з ПДВ.

Очікувана вартість визначена виходячи з розрахунку: середньозважена ціна в листопаді зазначена на сайті Оператора ринку електричної енергії з урахуванням ПДВ + прогнозований тариф на передачу електричної енергії + 10-15% маржі постачальника.

Розмір мінімального кроку пониження ціни:  4057,5 грн.  0,5%

Забезпечення тендерної пропозиції: не вимагається.

 

 Оголошена процедура закупівлі від 28.10.2021

Вид процедури: Відкриті торги.

Назва закупівлі:  ДК 021:2015 код 34110000-1 Легкові автомобілі:  Легковий автомобіль Peugeot 301  (або еквівалент), 2021 року виробництва, що не був в експлуатації

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-28-003621-a

Ідентифікатор плану закупівлі:  UA-P-2021-10-28-002895-a

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Легковий автомобіль Peugeot 301  (або еквівалент) повинен відповідати наступним технічним характеристикам та матиме комплектацію не гірше ніж:

 

з/п

Найменування

Параметри

1

Легковий автомобіль Peugeot 301  (або еквівалент)

 1 штука

2

Автомобіль (шасі, формула коліс)

Передній

3

Колір кузова

Чорний

4

Тип кузова

Седан

5

Тип двигуна

4-х циліндровий, бензиновий

6

Тип палива

Бензин

7

Робочий об’єм двигуна

Не менше ніж 1587 см3

8

Трансмісія

5-ти ступенева, механічна коробка передач

9

Норми токсичності

Екологічний клас EURO 5

10

Гальмівна система

ABS – антиблокувальна система гальм

11

Максимальна потужність двигуна

Не менше ніж 115 / 6050 к.с/об.хв.

12

Крутний момент

150/4000 Нм/об.хв.

13

Довжина

Не менше ніж 4444 мм.

14

Ширина з розкладеними дзеркалами заднього огляду

Не більше ніж 1952 мм.

15

Висота

Не більше ніж 1470 мм.

16

Кліренс

Не менше ніж 155 мм.

17

Об’єм багажника

Не менше ніж 506/1332 (min/max, VDA), дм3

18

Максимальна маса автомобіля

Не більше ніж 1525 кг.

19

Колісна база

Не більше ніж 2652 мм.

20

Об’єм паливного бака

Не менше ніж 50 л.

21

Витрата пального ( міський цикл )

Не більше ніж 8,8 л./100 км.

22

Витрата пального ( заміський цикл )

Не більше ніж 5,3 л./100 км.

23

Витрата пального ( змішаний цикл )

Не більше ніж 6,5 л./100 км.

24

Викид СО2

Не більше ніж 151 гр./км.

25

Максимальна швидкість

Не більше ніж 188 км/год

 

                                          Комплектація

 

з/п

Найменування

Параметри

1

ABS (антиблокувальна система гальм)

В наявності

2

ЕSP (електронна система стабілізації) + ЕВA (система допомоги при екстреному гальмуванні)

В наявності

3

Фари галогенові

В наявності

4

Протитуманні фари

В наявності

5

Фронтальні подушки безпеки водія та переднього пасажира. 

В наявності

6

Сигналізатор про непристебнуті ремені безпеки 

В наявності

7

Автоматична активація аварійної сигналізації при екстреному гальмуванні

В наявності

8

Автоматичне блокування дверей під час руху

В наявності

9

Захист двигуна

В наявності

10

Центральний замок + пульт PLIP

В наявності

11

Електропідсилювач керма

В наявності

12

Сигналізатор про непристебнуті ремені безпеки

В наявності

13

Повнорозмірне запасне колесо

В наявності

14

Захист двигуна металевий

В наявності

15

Бортовий інструмент та домкрат

В наявності

16

Диски сталеві R15, колеса 185/65 R15

В наявності

17

Бортовий комп'ютер

В наявності

18

Імобілайзер

В наявності

19

Автоматизований кондиціонер

В наявності

20

Електричні склопідйомники передніх дверей

В наявності

21

Електричні склопідйомники задніх дверей

В наявності

22

Регулювання рульової колонки по висоті

В наявності

23

Обігрів нижньої частини лобового скла

В наявності

24

Обігрів заднього скла

В наявності

25

Зовнішні дзеркала заднього огляду з електрoрегулюванням та обігрівом.

В наявності

26

Сидіння водія, що регулюється по висоті

В наявності

27

Задній ряд сидінь, що складається у співвідношеннях 1/3 - 2/3

В наявності

28

Радіоприймач CD/MP3, 4 динаміка, Bluetooth, USB-роз’єм

В наявності

29

Денні ходові LED вогні

В наявності

30

Гарантія 3 роки або 100 000 км. пробігу

В наявності

 

         З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід  читати з виразом  „або еквівалент”.  Необхідність зазначення марки, моделі,  виробника в технічних вимогах до предмету закупівлі пов’язана з  метою забезпечення унеможливлення  виникнення  проблем технічного характеру та  пов’язаних з економічністю  експлуатації, обслуговуванням та ремонтування даної техніки.

      У разі подання пропозиції еквіваленту товару, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати порівняльну таблицю технічних характеристик з відповідним письмовим обґрунтуванням переваг предмету пропозиції.

Технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам, технічним умовам тощо).

Очікувана вартість: 416070,0 грн.

Процедура проводиться на 2021 рік на очікувану вартість з ПДВ.

Очікувана вартість визначена виходячи з комерційних пропозицій:

ТОВ «Талісман-Автостиль» - 399900,00 грн.;

ТОВ «АВТО ГРАФ Ф» - 423730,00 грн.;

ТОВ «АВТОПАССАЖ» - 414060,00 грн.

Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2080,35 грн.  0,5%

Забезпечення тендерної пропозиції: -

 

 Оголошена процедура закупівлі від 20.10.2021

Вид процедури: Переговорна процедура (скорочена).

Згідно зі статтею 5 Закону України «Про природні монополії» до сфери діяльності природних монополій віднесено, зокрема, транспортування теплової енергії. У зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на постачання теплової енергії, що може бути надана тільки певним постачальником, прийнято рішення про проведення закупівлі із застосуванням переговорної процедури (скороченої) з Обласним комунальним підприємством «Донецьктеплокомуненерго».

Назва закупівлі:  Теплова енергія ДК 021:2015 09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція"

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-20-009045-b

Ідентифікатор плану закупівлі:  UA-P-2021-10-20-003651-b

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:  Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам Закону України від 02.06.2005 № 2633-IV «Про теплопостачання».

Очікувана вартість: 350000,0 грн.

Процедура проводиться на 2021 рік на очікувану вартість з ПДВ, з урахуванням коштів орендарів (відшкодування за теплову енергію). Обсяги закупівлі може бути зменшено в залежності від доведених планових асигнувань та реальної потреби

Закупівля теплової енергії буде здійснюватися згідно тарифів, встановлених Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складовою частиною яких, у тому числі, є транспортування теплової енергії.

Розмір мінімального кроку пониження ціни:  -

Забезпечення тендерної пропозиції: -

 


 

 Оголошена процедура закупівлі від 28.09.2021
 

Вид процедури: Відкриті торги

Назва закупівлі: Поточний ремонт інженерних електромереж та електрообладнання адміністративної будівлі виконавчого комітету Дружківської міської ради за адресою:  вул. Соборна, буд. 16, м. Дружківка, Краматорський район,  Донецька обл.  (за ДК 021:2015 –45310000-3 Електромонтажні роботи)

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-28-009068-b

Ідентифікатор плану закупівлі:  UA-P-2021-09-28-000312-b

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
1. Кошторисну документацію на виконання «Поточний ремонт інженерних електромереж та електрообладнання адміністративної будівлі Виконавчого комітету Дружківської міської ради за адресою: вул. Соборна, буд. 16, м. Дружківка, Краматорський район, Донецька область»  підготувати згідно наданих обсягів робіт та у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013.

  1. Учасник визначає вартість послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення необхідних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-4), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Не обґрунтована і не врахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ.

  2. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції конкурсних торгів, надається розрахунок твердої договірної ціни та кошторис на українській мові. Розрахунок договірної ціни надається також на електронному носії в форматі bdcu (в програмному забезпечені останньої  редакції).

  3. Умови виконання послуг: виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів к=1,2 

 

п/п

Найменування

 

Одиниця

виміру

Кіль-

кість

 

 Демонтажні роботи

 

 

1

Демонтаж першого проводу перерiзом до 6

мм2

100м

2,6

 

 

 

 

2

Демонтаж наступного проводу перерiзом до

6 мм2

100м

7,8

 

 

 

 

3

Демонтаж групових щиткiв

100шт

0,07

 

 

 

 

4

Демонтаж свiтильникiв для люмiнесцентних

ламп

100шт

0,8

 

 

 

 

 

 Електротехнічне оснащення

 

 

 

ГРЩ

 

 

5

Монтаж увiдно-розподiльних пристроїв

1 шафа

1

 

 

 

 

6

Шафа металева з монтажною панелью

навісного виконання1200х600х300

шт

1

 

 

 

 

7

Установлення вимикачiв та перемикачiв

пакетних 2-х i 3-х полюсних на струм понад

100 А до 250 А

100шт

0,01

 

 

 

 

8

Вимикач автоматичний триполюсний Ір =

250А

шт

1

 

 

 

 

9

Установлення вимикачiв та перемикачiв

пакетних 2-х i 3-х полюсних на струм понад

25 А до 100 А

100шт

0,08

 

 

 

 

10

Вимикач автоматичний  триполюсний Ір =

50А

шт

6

 

 

 

 

11

Вимикач автоматичний однополюсний Ір =

63А

шт

2

 

 

 

 

 

Шафи етажні

 

 

12

Установлення щиткiв освiтлювальних

групових масою понад 3 кг до 6 кг у

готовiй нiшi або на стiнi

шт

7

 

 

 

 

13

Шафа металева з монтажною панелью

вбудованого виконання на 24 модулі

шт

6

 

 

 

 

14

Шафа металева з монтажною панелью

навісного виконання на 12 модулів

шт

1

 

 

 

 

15

Установлення вимикачiв та перемикачiв

пакетних 2-х i 3-х полюсних на струм понад

25 А до 100 А

100шт

0,51

 

 

 

 

16

Вимикач автоматичний  триполюсний Ір =

50А

шт

6

 

 

 

 

17

Вимикач автоматичний  триполюсний Ір =

32А

шт

3

 

 

 

 

18

Вимикач автоматичний однополюсний Ір =

32А

шт

42

 

 

 

 

19

Установлення вимикачiв та перемикачiв

пакетних 2-х i 3-х полюсних на струм до 25 А

100шт

0,51

 

 

 

 

20

Вимикач автоматичний триполюсний Ір =

25А

шт

2

 

 

 

 

21

Вимикач автоматичний однополюсний Ір =

25А

шт

49

 

 

 

 

 

 Кабельні вироби

 

 

 

22

Прокладання коробiв пластикових

100м

10,45

 

 

 

 

23

Кабель-канал 60х40

м

92,92

 

 

 

 

24

Кабель-канал 20х10

м

962,53

 

 

 

 

25

Монтаж вiнiпластових труб для

електропроводки дiаметром до 25 мм,

укладених в борознах пiд заливку

100м

3,92

 

 

 

 

26

Гнучкий металорукав, диаметром 25 мм

м

392

 

 

 

 

27

Затягування першого проводу перерiзом

понад 35 мм2 до 70 мм2 в труби

100м

0,5

 

 

 

 

28

Кабель ВВГнгд 5х10

1000м

0,051

 

 

 

 

29

Затягування першого проводу перерiзом

понад 16 мм2 до 35 мм2 в труби

100м

0,24

30

Кабель ВВГнг 5х4

1000м

0,02448

 

 

 

 

31

Прокладання iзольованих проводiв

перерiзом до 35 мм2 у коробах

100м

11,25

 

 

 

 

32

Кабель ВВГнгд 5х10

1000м

0,2142

 

 

 

 

33

Кабель ВВГнг, 3х2,5

м

933,3

 

 

 

 

34

Прокладання iзольованих проводiв

перерiзом до 6 мм2 у коробах

100м

0,5

 

 

 

 

35

Кабель ВВГнг 2х1,5

1000м

0,051

 

 

 

 

36

Затягування першого проводу перерiзом

понад 6 мм2 до 16 мм2 в труби

100м

3,68

 

 

 

 

37

Кабель ВВГнг, 3х2,5

м

375,36

 

 

 

 

38

Затягування наступного проводу перерiзом

понад 6 мм2 до 16 мм2 в труби

100м

2,97

 

 

 

 

39

Кабель ВВГнг, 3х2,5

м

302,94

 

 

 

 

40

Установлення розподiльних коробок

100шт

0,8

 

 

 

 

41

Коробка розподiлювальна 100х100

шт

80

 

 Роздiл 4. Електроустановчі вироби

 

 

42

Установлення штепсельних розеток

неутопленого типу при вiдкритiй проводцi

100шт

3,93

 

 

 

 

43

Розетка накладна для відкритої установки

шт

393

 

 

 

 

 

 Світлотехничні вироби

 

 

 

44

Монтаж свiтильникiв для люмiнесцентних

ламп, якi встановлюються в пiдвiсних

стелях, кiлькiсть ламп 1 шт

100шт

0,14

 

 

 

 

45

Світильник 40Вт

шт

14

 

 

 

 

46

Монтаж свiтильникiв для люмiнесцентних

ламп, якi встановлюються на пiдвiсах

[штангах], кiлькiсть ламп 1 шт

100шт

0,55

 

 

 

 

47

Светильник стельовий

шт

55

 

 

 

 

48

Монтаж свiтильникiв свєтодіодних,

кiлькiсть ламп 1 шт

100шт

0,11

 

 

 

 

49

Світильник аварійного освітлення

шт

11

 

 

 

 

50

Монтаж сигнальних лiхтарiв з надписом

"вхiд", "вихiд", "в'їзд", "пiд'їзд" i т.п.

100шт

0,04

 

 

 

 

51

Світильник аварійного освітлення "ВИХІД"

шт

4

 

 

 

 

 

 Інші роботи

 

 

 

52

Пробивання отворiв дiаметром до 25 мм в

цегляних стiнах при товщинi стiни в 1,5

цеглину вручну

100 отв.

0,84

 

 

 

 

53

Навантаження смiття вручну

1 т

0,08624

 

 

 

 

54

Перевезення сміття до 10 км

т

0,08624

 

Даний обсяг послуг є орієнтовний, кількість та види послуг можуть корегуватися в межах суми договору.

Технічні характеристики предмету закупівлі регулюються діючими на території України стандартами та технічними умовами.

Очікувана вартість: 500000,0 грн.

Розрахована виходячи з цінових пропозицій наданих потенційними учасниками закупівлі:  

ТОВ «РЕМБУДСІСТЕМ»  - 475635,0 грн.

ТОВ «ПУБК 2020»»  - 500000,0 грн.

ТОВ «ГЕФЕСТСТРОЙ» - 424365,0 грн.

Розмір мінімального кроку пониження ціни:  2500,0 грн.

Забезпечення тендерної пропозиції: не вимагається.


 

 Оголошена процедура закупівлі від 25.02.2021

 

Вид процедури: Відкриті торги

Назва закупівлі: Бензин А-92 та дизельне паливо за ДК 021:2015 - 09130000-9-(Нафта і дистиляти)

Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-25-007760-a

Ідентифікатор плану закупівлі:  UA-P-2021-02-25-006564-a

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

 

Найменування товару

 

Вимогищодоякостітовару

 

Одиницявиміру

 

Кількість

 

Дизельне паливо

ДСТУ

7688:2015

 

літр

1488

 

Бензин А-92

 

ДСТУ

7687:2015

 

літр

7488

 

  • Придбання Товару буде здійснюватися по електронним карткам (талонам) або еквіваленту номіналом по 10, 15, 20 літрів, термін дії талонів повинен бути не менше одного року з дати їх отримання Замовником. У разі не використання талонів Постачальник зобов’язаний безкоштовно продовжити термін дії до їх повного використання.
  • Учасник торгів повинен обов’язково мати талони власної торгівельної марки на території України, які не є предметом перепродажу у третіх осіб. Для підтвердження необхідно надати копії зразків талонів.
  • Поставка талонів від Учасника Замовнику проводиться частинами за письмовим узгодженням сторін. Поставка здійснюється за адресою: Донецька облать, місто Дружківка, вулиця Соборна, буд. 16. Учасник, відповідно до письмової заявки Замовника, у разі необхідності (обмін талонів старого зразку на талони нового зразку, закінчення терміну дії, тощо) забезпечує протягом семи робочих днів безкоштовний обмін бланків дозволів талонів рівнозначного номіналу без врахування коливання ціни, як протягом дії Договору так і впродовж не менше одного року з дня постачання талонів.
  • Якість товару повинна відповідати вимогам Державних стандартів (ДСТУ), які діють на території України, що підтверджується паспортом якості та/або сертифікатом відповідності (для товару, якій підлягає сертифікації).
  • Наявність мережі діючих автозаправних станцій на території міста Дружківка Донецької області.
  • Наявність палива на АЗС, які необхідні для безперебійної роботи підприємства Замовника.

Очікувана вартість: Очікувана вартість сформована на підставі динаміки цін на паливо на заправках Донецької області, що публікується на сайті Міністерства фінансів України.

 

Оператор

А 92

ДТ

Параллель

29,45

29,45

Motto

24,58

25,28

WOG

29,49

29,49

Укрнафта

24,00

25,00

OKKO

29,49

29,49

Mango

23,99

24,09

Prime

24,00

23,80

Route 20

26,40

26,40

Донбасснефтепродукт

28,99

28,99

Середня вартість бензину А92 становить 26,71 грн.

Середня вартість дизельного палива становить 26,89 грн.

 

 ПОВІДОМЛЕННЯ

Дата розміщення

 

Дата розміщення

 

Оголошена процедура закупівлі читати... 08.04.2021
Оголошення переговорної процедури  читати... 22.01.2021
Додаток до річного плану закупівель 2019  читати... 10.10.2019
Річний план закупівель на 2019 рік читати... 22.05.2019
Додаток до річного плану закупівель 2019  читати... 08.05.2019
Додаток до річного плану закупівель 2019  читати... 24.04.2019
Додаток до річного плану закупівель 2019  читати... 22.04.2019
Додаток до річного плану закупівель 2019 читати... 01.02.2019
Річний план закупівель 2019 читати... 01.02.2019
Звіт про проведення переговорної процедури закупівлі. читати... 29.11.2018
Звіт про виконання договору читати... 29.11.2018
Звіт про укладений договір читати... 29.11.2018
Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, читати... 29.11.2018
Оголошення про проведення відкритих торгів читати... 29.11.2018
Річний план закупівель на 2018 рік читати... 29.11.2018
Інформація щодо здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту (термомодернізація) п’ятого поверху будинку тимчасового помешкання для розміщення внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Космонавтів, 15  м. Дружківка, Донецька область, 84200, Україна. читати... 21.09.2018
Повідомлення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою читати... 12.09.2018
Повідомлення про проведення відкритих торгів читати... 12.09.2018
Річний план закупівель на 2018 рік  читати... 12.09.2018
Додаток до річного плану закупівель на 2018 рік відділу з питань культури, сім'ї, молоді та туризму  читати... 14.08.2018
Додаток до річного плану закупівель на 2018 рік читати... 13.07.2018
Додаток до річного плану закупівель на 2018 рік читати... 12.06.2018
Додаток до річного плану закупівель на 2018 рік читати... 20.04.2018
Додаток до річного плану закупівель на 2018 рік читати... 20.03.2018
Додаток до річного плану закупівель на 2018 рік читати... 12.02.2018
Річний план закупівель на 2018 рік відділу з питань культури, сім'ї, молоді та туризму  читати...  12.02.2018
Повідомлення річний план закупівель на 2018 рік читати... 05.01.2018
Повідомлення річний план закупівель на 2018 рік читати... 05.01.2018
Звіт про виконання договору про закупівлю за 2017 рік читати... 05.01.2018
Звіт про виконання договору про закупівлю за 2017 рік читати... 05.01.2018
Звіт про виконання договору про закупівлю за 2017 рік читати... 05.012018
Звіт про виконання договору про закупівлю за 2017 рік читати... 05.01.2018
ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі читати... 24.07.2017
ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі читати... 24.07.2017
ПОВІДОМЛЕННЯ Річний план закупівель виконавчого комітету Дружківської міської ради читати... 24.05.2017
ПОВІДОМЛЕННЯ Річний план закупівель виконавчого комітету Дружківської міської ради читати... 18.05.2017
ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік комунального лікувального закладу "Центральна міська лікарня" читати... 21.07.2016
ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік комунального лікувального закладу "Центральна міська лікарня" читати... 24.06.2016
ПОВІДОМЛЕННЯ Зміни до додатоку до річного плану закупівель, що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 рік Комунальне підприємство "Спектр" Дружківської міської Ради читати... 17.06.2016
ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік комунального лікувального закладу "Центральна міська лікарня" читати... 15.06.2016
ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель щоздійснюються без проведення процедур закупівель на 01.05. 2016 року Виконавчий комітет Дружківської міської ради читати... 05.05.2016
ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік КЛЗ «Центральна міська лікарня» читати... 23.03.2016 
ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік КЛЗ «Центральна міська лікарня» читати... 18.02.2016
ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік комунального лікувального закладу "Центральна міська лікарня" читати... 08.02.2016
ПОВІДОМЛЕННЯ Зміни до річного плану закупівель на 2016 рік комунального лікувального закладу "Центральна міська лікарня" читати... 08.02.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ план закупівель на 2016 рік КЛПУ «Дружківська міська лікарня №2»

читати... 04.02.2016 

ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель  що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 рік виконавчий комітет Дружківської міської ради 

читати... 01.02.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель  що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2015 рік виконавчий комітет Дружківської міської ради 

читати... 29.01.2016 

ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель на 2016 рік комунального лікувального закладу "Центральна міська лікарня"

читати... 29.01.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ Зміни до річного плану закупівель на 2016 рік КЛЗ "Центральна міська лікарня"

читати..  26.01.2016

ПОВІДОМЛЕННЯ Звіт про результати закупівель без проведення процедури закупівлі виконавчого комітету Дружківської міської ради за IV квартал 2015 року

читати... 18.01.2016 

ПОВІДОМЛЕННЯ План закупівель на 2016 рік КЛЗ "Центральна міська лікарня"

читати... 24.12.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель на 2015 рік комунального лікувального закладу "Центральна міська лікарня"

читати... 24.12.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ Річний план закупівель на 2016 рік КЛПУ "Дружківська міська лікарня №2"

читати... 22.12.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ Річний план закупівель на 2016 рік КЛЗ "Центральна міська лікарня"

читати... 17.12.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ План закупівель на 2016 рік комунального лікувального закладу "Центральна міська лікарня"

читати... 11.12.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ Додаток до річного плану закупівель на 2015 рік комунального лікувального закладу "Центральна міська лікарня"

читати... 11.12.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ Річний план закупівель, що здійснюється без проведення процедур закупівель на 2016 рік КЛПУ "Дружківська міська лікарня №1"

читати...  04.12.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ  Додаток до річного плану закупівель  на 2015 рік КЛЗ "Центральна міська лікарня"

читати... 19.11.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ  Додаток до річного плану закупівель  за ІІІ квартал на 2015 рік відділу освіти Дружківської міської ради 

читати...  27.10.2015

 ПОВІДОМЛЕННЯ звіт про результати закупівель без проведення процедури закупівлі Виконавчого комітету Дружківської міської ради

читати...  14.10.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ  Додаток до річного плану закупівель на 2015 рік КЛЗ «Центральна міська лікарня»

читати... 06.10.2015

  ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік

читати. 02.09.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 р.

читати.  20.07.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель, що здійснюється без проведення процедур закупівель на 2015 рік Олексієво-Дружківська селищна ради

читати.  16.07.2015

 ПОВІДОМЛЕННЯ звіт  про результати закупівель без проведення процедури закупівлі за ІІ квартал 2015 року

читати. 14.07.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік Райської селищної ради 

читати. 03.06.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 07.05.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ  звіт про результати закупівель без проведення процедури закупівл за I квартал 2015 року виконкому Дружківської міської ради

читати.. 17.04.2015 
ПОВІДОМЛЕННЯ додаток до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік. читати.. 10.04.2015
ПОВІДОМЛЕННЯ  додаток до річного плану закупівель на 2015 рік  комунальної медичної установи "Стоматологічна поліклініка" м. Дружківка читати.. 31.03.2015
ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель Олексієво-Дружківської селищної ради на 2015 рік. читати.. 31.03.2015
ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель Райської селищної ради на 2015 рік. читати.. 19.03.2015
 ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік. читати.. 16.02.2015
ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік КЛПУ «Дружківська міська лікарня №1».  читати.. 09.01.2015
ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік Олексієво-Дружківська селищна ради. читати.. 30.01.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік Підприємство електричних мереж зовнішнього освітлювання «Міськсвітло»

читати.. 30.01.2015

 ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік Виконкому Дружківської міської ради зі змінами.

читати.. 22.01.2015

 ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 16.01.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 14.01.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 06.01.2015

ПОВІДОМЛЕННЯ  фінансовий план закупівель на 2015 рік  комунальної медичної установи "Стоматологічна поліклініка" м. Дружківка

читати..  30.12.2014 

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік  комунальної медичної установи "Стоматологічна поліклініка" м. Дружківка

читати..  30.12.2014 

ПОВІДОМЛЕННЯ фінансовий план закупівель на 2015 рік  комунальної медичної установи "Стоматологічна поліклініка" м. Дружківка

читати..  30.12.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік КЛПУ «Дружківськаміська лікарня №1» зі змінами.

читати..  23.12.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік КЛПУ «Дружківська міська лікарня №1» зі змінами. 

читати.. 18.12.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 11.12.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік КЛПУ «Дружківська міська лікарня №2». 

читати.. 09.12.2014 

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 09.12.2014 

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 09.12.2014 

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік Виконкому Дружківської міської ради

читати.. 04.12.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ фінансовий план закупівель на 2014 рік КЛПУ «Дружківська міська лікарня №2».

 читати.. 04.12.2014 

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік КЛПУ «Дружківська міська лікарня №2». 

 читати.. 04.12.2014 

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2015 рік КЛЗ "Центральна міська лікарня" м.Дружківка. 

 читати.. 04.12.2014 

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 28.11.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 26.11.2014

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 18.11.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 13.11.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 13.11.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ   річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік.

 читати.. 05.11.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ   річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

 читати.. 05.11.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ  річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 28.10.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ  проекту річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2015 рік.

читати.. 18.09.2014

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2015 рік комунальної лікувально-профілактичної установи «Дружківська міська лікарня №2»

 читати.. 16.09.2014

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2015 рік Виконкому Дружківської міської ради  додаток

 читати.. 19.09.2014

 ПОВІДОМЛЕННЯ проект річного плану закупівель на 2015 рік комунального лікувального закладу «Центральної міської лікарні»

 читати.. 15.09.2014

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2015 рік  комунальної медичної установи "Стоматологічна поліклініка" м. Дружківка 

читати.. 15.09.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ  проект річного плану закупівель на 2014 рік комунальної лікувально-профілактичної установи «Дружківська міська лікарня №1»

 читати..
15.09.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ проект річного плану закупівель на 2015 рік Підприємство електричних мереж зовнішнього освітлювання «Міськсвітло» 

 читати.. 12.09.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік.

читати.. 12.09.2014

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік.

читати..

28.07.2014

ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік.

 читати..

19.06.2014

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель виконкому Дружківської міської ради на 2014 рік

читати... 10.04.2014

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель  відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік.

читати... 21.03.2014

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2014 рік Підприємство електричних мереж зовнішнього освітлювання «Міськсвітло»

 читати..

27.02.2014

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік.

 читати..

24.02.2014

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель  відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік.

читати..

18.02.2014

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель  відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік.

 читати..

 10.02.2014

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2014 рік КП Дружківської міської ради "Громадське харчування"

 читати..

31.01.2014

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2014 рік Олексієво-Дружківської селищної ради 

 читати..

30.01.2014

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2014 рік  КП "Дружківська льодова арена"  Дружківської міської ради

читати..

14.01.2014

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель  відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік. 

 читати..

23.12.2013

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель  відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік. 

 читати..

13.12.2013

ПОВІДОМЛЕННЯзміни до річного плану закупівель  відділу освіти Дружківської міської ради на 2014 рік. 

 читати..

04.12.2013

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2014 рік виконкому Дружківської міської ради. 

 читати..

03.12.2013

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2014 рік  комунальної медичної установи "Стоматологічна поліклініка" м. Дружківка. 

 читати..

26.11.2013

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2014 рік КЛЗ "Центральна міська лікарня" м.Дружківка .

 читати..

22.11.2013

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2014 рік комунальної лікувально-профілактичної установи «Дружківська міська лікарня №1».

 читати..

21.11.2013

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель  Дитячо - юнацької спортивної школи Дружківської міської ради на 2014 рік .

 читати..

20.11.2013

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівельна 2014 рік КЛПУ «Дружківська міська лікарня №2» .

 читати..

19.11.2013

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель (із змінами) відділу освіти на 2014 рік. 

 читати..

04.11.2013

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель відділу освіти на 2014 рік. 

 читати..

24.10.2014

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель (із змінами) на 2013 рік Виконкому Дружківської міської ради.

 читати..

17.04.2013

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2013рік КП Дружківської міської ради "Громадське харчування".

читати.. 16.01.2013

ПОВІДОМЛЕННЯрічний план закупівель на 2013рік КП Дружківської міської ради "Громадське харчування".

читати.. 27.12.2012

ПОВІДОМЛЕННЯ річний план закупівель на 2013 рік Виконкому Дружківської міської ради.

читати... 26.11.2012

 

 

 

Joomla Plugins