Документ № 60 від 04.03.2020 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

10.03.2020


ДРУЖКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

04.03.2020 м. Дружківка №60
 
Про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради

Заслухавши інформацію заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Полякова О.О. про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради     ( далі адміністративна комісія)  виконавчий комітет відмічає, що протягом  2019 року на розгляд до адміністративної комісії надійшло 226  протоколів про адміністративні правопорушення           (у 2018 році – 247), з яких розглянуто адміністративною комісією – 223. За скоєння правопорушень, передбачених ст.152 КУпАП «Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів» складено 183  протоколи,  за скоєння правопорушень, передбачених ч.2 ст.156 КУпАП «Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями та тютюновими виробами» складено 23 протоколи, 5 протоколів складено за скоєння правопорушень, передбачених ч. 2 ст.212-1 КУпАП «Несвоєчасна реєстрація народження дитини», 2 протоколи – за скоєння правопорушення за ч. 1 ст.180 КУпАП «Доведення неповнолітнього до стану сп'яніння», 4 протоколи – за скоєння правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 154 КУпАП «Порушення правил тримання собак і котів», 8 протоколів – за скоєння правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 155 КУпАП  «Порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю», 1 протокол – за скоєння правопорушення за ч.1 ст. 182 КУпАП «Порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях».

Із загальної кількості протоколів, що надійшли на розгляд адміністративної комісії, по 211 винесено постанови адміністративної комісії, 3 - спрямовано за належністю ( один за ст.152 КУпАП, один за ст.159 КУпАП до Олесієво-Дружківської селищної ради, один  за ст. 152 КУпАП – до Виконавчого комітету  Краматорської міської ради).

На доопрацювання  повернуто 20 адміністративних матеріалів, із них: до Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації повернуто 1 адміністративна справа (за ст.152 КУпАП). Після доопрацювання на розгляд адміністративної комісії зазначена справа не надходила. 12  адміністративних справ було повернуто на доопрацювання до КП «Муніципальна варта» Дружківської міської ради (6-  за ст. 152 КУпАП, 4-  за ч.2 ст. 156 КУпАП України, 2 - за ч. 1 ст. 155 КУпАП).  Після доопрацювання на розгляд адміністративної комісії надійшла 1 адміністративна справа. 11 адміністративних справ після доопрацювання на розгляд адміністративної комісії не надійшли. До Дружківського відділення поліції Краматорського відділу поліції ГУНП в Донецькій області було повернуто на доопрацювання 7 адміністративних матеріалів, із яких  - 5 за ч.2 ст. 156 КУпАП, 1 адміністративний матеріал за ч. 1 ст. 154 КУпАП  та 1 за ч 1 ст. 155 КУпАП. Після доопрацювання зазначені адміністративні матеріали надійшли на розгляд адміністративної комісії та були розглянуті.

Закрито провадження на підставі ст. 38 КУпАП, у зв’язку зі спливом строку накладання адміністративного стягнення  по 9  адміністративним справам, з них: 3 справи - за ч.2 ст.156 КУпАП,  1 справа – за  ст. 152 КУпАП, 3 – за ч. 1 ст. 154 КУпАП,  1 -  за ст. 155 КУпАП, 1 – за ч. 1 ст. 182 КУпАП.  8 справ щодо вчинення адміністративних правопорушень були підготовлені та направлені на розгляд адміністративної комісії посадовими особами Дружківського відділення поліції Краматорського відділу поліції ГУНП у Донецькій області, із яких: 2 справи .за ч. 2 ст. 156 КУпАП, 3 справи за ч.1 ст.154 КУпАП , 1 справа за ч.1 ст. 155 КУпАП , 1 справа за ч. 1 ст. 182 КУпАП та 1 справа за ст. 152 КУпАП .  1 справа про вчинення адміністративного правопорушення за ч. 2 ст. 156 КУпАП  підготовлена та направлена на розгляд адміністративної комісії посадовими особами КП «Муніципальна варта» Дружківської міської ради.

На підставі ч. 1 ст. 247 КУпАП, у зв’язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення, закрито 5 справ (4 -  за ч. 2 ст. 156 КУпАП, 1 -  за ч.1 ст. 154 КУпАП).

Звільнено від відповідальності та оголошено усне зауваження на підставі ст.22 КУпАП  139 особам, із них 126  за  ст. 152 КУпАП України, 6 -  за ч.2 ст. 156 КУпАП України, 3 – за ч.1 ст. 155 КУпАП України,4 - за ч.2 ст. 212-1  КУпАП України.

 Відповідно до  листа голови Держаної податкової служби у Донецькій області від 15.01.2013 № 463\9\21-03-29  до Головного управління ДФС у Донецькій області протягом 2019 року було спрямовано 13 адміністративних матеріалів за ч. 2 ст. 156 КУпАП України для вирішення питання щодо застосування фінансових санкцій згідно вимог ст. 15, 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Всього протягом  2019 року було накладено 58 адміністративних стягнень у вигляді штрафу на загальну суму  38607 грн., по яким в рахунок сплати за постановами адміністративної комісії до місцевого бюджету надійшло 23851 грн.

 Всього протягом 2019 року за постановами адміністративної комісії при виконавчому комітеті Дружківської міської ради до міського бюджету надійшло 25716,57 грн.

На примусове виконання до Дружківського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції протягом 2019 року спрямовано 23 постанови адміністративної комісії (враховуючи постанови, винесені в 2018 році)  на суму 30872 грн.  Відповідно до ч.2 ст. 308 КУпАП України, по всім постановам спрямованим на примусове виконання стягується подвійний розмір накладеного штрафу. Протягом 2019 року у зв’язку із стягненням сум штрафу закінчено провадження за 10 адміністративними постановами на загальну суму 6324  грн. По інших справах виконавче провадження триває.    

Протягом  2019 року  у судовому порядку оскаржено 1 постанову адміністративної комісії за ч. 2 ст. 156 КУпАП України.  Рішенням Дружківського міського суду від 04.04.2019 року постанову адміністративної комісії залишено в силі, у задоволенні позовних вимог відмовлено в повному обсязі.

Протягом 2019 року постанови адміністративної комісії у Виконавчому комітеті Дружківської міської ради не оскаржувались.

Задля вдосконалення ефективного захисту прав і законних інтересів населення, підприємств та організацій міста, забезпечення збереження житлового фонду міста, оперативного реагування на порушення, відповідальність за які передбачена КУпАП, виконком міської ради своїм рішенням  від 02.04.2014 року № 165 (із змінами від 07.06.2017 № 308,  від 06.07.2017 № 360, від 06.03.2018 № 88)  надав  посадовим  особам   управляння житлового та комунального господарства Дружківської міської ради, посадовим особам відділу економічного аналізу, прогнозування та соціального розвитку виконкому Дружківської міської ради, адміністраторам відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради, посадовим особам відділу з інформаційних та внутрішньополітичних питань виконкому Дружківської міської ради, посадовим особам комунального підприємства «Комсервіс» Дружківської міської ради, посадовим особам комунального підприємства «Спектр» Дружківської міської ради, посадовим особам комунального автотранспортного підприємства 052805 Дружківської міської ради, посадовим особам комунального підприємства «Муніципальна варта» Дружківської міської ради, посадовим особам комунального підприємства «Дружківка-автоелектротранс» Дружківської міської ради, посадовим особам підприємства електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Дружківської міської ради, посадовим особам виробничої одиниці «Дружківкатепломережа» обласного комунального підприємства «Донецьктеплокомуненерго», посадовим особам Дружківського відділення Краматорського управління по газопостачанню та газифікації ПАТ «Донецькоблгаз», посадовим особам Дружківського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» право складати протоколи про адміністративні правопорушення.

Проте, протягом 2019 року своїм правом на складання адміністративних протоколів скористалися лише посадові особи комунального підприємства «Муніципальна варта» Дружківської міської ради та посадові особи відділу надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дружківської міської ради.  Посадовими особами інших виконавчих органів та комунальних підприємств міста адміністративні протоколи у 2019 році не складалися.

З метою посилення боротьби із правопорушеннями та їх профілактики, захисту прав громадян та громадського порядку, удосконалення взаємодії правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування, керуючись ст. 38 Закону України від 21.05.1997 № 280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Полякова О.О. про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради прийняти до відома.
  2. Адміністративній комісії при виконавчому комітеті Дружківської міської ради (Поляков) забезпечити дотримання вимог законодавства України про адміністративні правопорушення під час розгляду справ про адміністративні правопорушення.
  3. Управлінню житлового та комунального господарства Дружківської міської ради (Гейченко), керівникам комунальних підприємств, їх посадовим особам уповноваженим на складання адміністративних протоколів, покращити роботу, направлену на виявлення адміністративних правопорушень, складання та направлення на розгляд адміністративної комісії протоколів в межах повноважень, визначених рішенням виконавчого комітету. Звернути увагу на якість складання та зміст протоколів про адміністративні правопорушення.
  4. Рекомендувати Дружківському ВП Краматорського ВП ГУНП в Донецькій області (Сандросян) посилити контроль щодо своєчасного надання працівниками відділу поліції на розгляд адміністративної комісії матеріалів в межах строків, передбачених КУпАП.
  5. Координаційне забезпечення щодо виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Полякова О.О. 
  6. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря міської ради Бучук І.О.

 

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                                           І.О.БУЧУК