Документ № 254 від 15.07.2020 р. Чинний

  Пов’язані документи

Пов’язані документи відсутні

  Історія документу

Історія відсутня

Публікація документу

17.07.2020


ДРУЖКІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

15.07.2020 м. Дружківка №254
 
Про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Дружківської міської ради у першому півріччі 2020 року

          Заслухавши інформацію начальника загального відділу виконавчого комітету Дружківської міської ради Кухарової Ю.І, виконавчий комітет відмічає, що право на звернення є одним з конституційних прав громадян України. Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових  і службових осіб.


З метою створення єдиної системи формування електронних справ Дружківської міської ради та її виконавчих органів, установ, організацій, підприємств, що належать до сфери її управління, визначення загальних засад функціонування та використання системи електронної взаємодії та електронного міжвідомчого обміну, а також забезпечення виконавської дисципліни та контролю у виконавчих органах міської ради, починаючи з січня 2020 року Дружківська міська рада розпочала роботу щодо впровадження електронної системи з документування звернень громадян в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві через електронну систему ДОК ПРОФ.

          Динаміка надходження звернень громадян у 1 півріччі 2020 року свідчить про тенденцію зростання. За даними централізованого обліку звернень громадян протягом першого півріччя 2020 року у виконавчому комітеті Дружківської міської ради зареєстровано 1194 звернення, що на 178 звернень, або 15 % більше ніж за аналогічний період 2019 року (1016).  З загальної кількості звернень, що надійшли до виконавчого комітету міської ради заяв – 1171 (98 %), скарг – 23 (2 %).

        Через органи влади вищого рівня надійшло 554 звернення (2019-492), або 46 % від загальної кількості звернень. З урядової «гарячої лінії» надійшло 543 звернення, що на  77 (14 %) більше аналогічного показника звітного періоду попереднього року (466). З загальної кількості звернень, що надійшли з органів влади вищого рівня позитивно вирішено                148 (27 %), надані роз'яснення на 192 звернення  (35 %), на 35 (6 %) надана обґрунтована відмова, 18 звернень   залишаються   у   стадії розгляду.

Згідно зі ст.7 Закону України від «Про звернення громадян» 161 звернення (14 %) надіслано за належністю до відповідних установ та підприємств, так як порушені у зверненнях питання  не входять до повноважень виконавчого комітету Дружківської міської ради.

Найбільшу соціальну значимість мають колективні звернення громадян. За звітний період надійшло і було розглянуто 24 колективних звернення, що на 49 менше ніж за аналогічний період минулого року (у 2019 році -73).

У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та введенням карантину, тимчасово скасовано проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету Дружківської міської ради.

На час скасування прийомів громадян у приміщенні виконавчого комітету Дружківської міської ради розміщена скринька для письмових звернень громадян, які розглядаються в межах норм чинного законодавства.

Протягом січня-березня 2020 року проведено 11 особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету, розглянуто 50 звернень. Здійснено 5 виїзних прийомів громадян за місцем їх  проживання. Під час проведення виїзних прийомів зареєстровано 15 звернень, 4 з яких вирішено позитивно. Крім того, фахівцями сектору з юридичних питань проведено 11 особистих прийомів осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги.

З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі з важливих питань життєдіяльності забезпечено проведення «гарячих» телефонних ліній. Даним видом зв'язку мали змогу скористатись та вирішити свої проблеми 50 громадян міста. Також, у громадській приймальні виконавчого комітету міської ради продовжує щоденно функціонувати «Телефон довіри», на який за звітний період зателефонувало 26 громадян.

У виконавчому комітеті цілодобово працює інформаційно-диспетчерська служба «1505», де реєструються дзвінки від мешканців міста стосовно аварійних ситуацій в житлово-комунальній сфері та деякі питання життєзабезпечення міста. Протягом першого півріччя 2020 року зареєстровано 4808 дзвінків. З загальної кількості звернень оперативно вирішено 2854 (59 %) звернення, на останні 1954 надані роз’яснення.

Особлива увага та значні зусилля зосереджувались на розгляді питань та позитивному вирішенні проблем пільгової категорії населення. Так, протягом звітного періоду до виконавчого комітету міської ради звернулось 182 громадянина, або 15 % від загальної кількості звернень громадян. Із загальної кількості звернень від громадян пільгової категорії 86 (47%) звернення вирішено позитивно, на 10 звернень надана обґрунтована відмова, на останні 86 надані роз’яснення відповідно до  вимог чинного законодавства.

Окремої уваги потребує аналіз тематики питань у зверненнях громадян. Так питання, з якими звертались мешканці міста протягом першого півріччя 2020 року, а їх 1209, що на 155 питання більше  ніж за аналогічний період 2019 року (1054), характеризуються наступним чином:

- перше місце за кількістю займають  питання житлово - комунального характеру - 535 або 44 % від загальної кількості порушених питань;

         - на другому місці - питання соціального характеру - 335 або 28 % від загальної кількості питань;

- на третьому місці - питання охорони здоров’я - 54 або 4 % від загальної кількості питань;

         - останні 285 питання відносяться до питань аграрної політики, транспорту і зв’язку, забезпечення дотримання  законності та охорони правопорядку та інше.

         Порушень термінів розгляду звернень громадян упродовж першого півріччя 2020 року  не було. 

         Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми у виконавчому комітеті проведено 4 засідання комісії з питань розгляду звернень громадян, 3 «Дня контролю» з питань виконання доручень керівництва Дружківської міської ради щодо розгляду звернень громадян керівниками управлінь та комунальних підприємств міста. За звітний період  перевірено 6 звернень громадян.

          Для забезпечення об’єктивного і своєчасного розгляду звернень та підвищення відповідальності керівників, з метою контролю дотримання Закону України «Про звернення громадян» упродовж першого півріччя 2020 року проведено 1 перевірку стану роботи зі зверненнями громадян.

         Для зручності населення міста у виконавчому комітеті активно впроваджується система інформування населення за допомогою мережі Інтернет. На офіційному веб-сайті Дружківської міської ради у розділі «Громадська приймальня»  громадяни міста мають можливість звернутись до керівництва виконавчого комітету Дружківської міської ради з електронним зверненням. Протягом звітного періоду зареєстровано 20 електронних звернень від громадян міста. Враховуючи, що рівень роботи зі зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів місцевого самоврядування керівництво Дружківської міської ради і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян.

На підставі вищезазначеного,  керуючись  ст.40 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»  виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Інформацію начальника загального  відділу  Кухарової Ю.І. про  організацію  роботи  зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Дружківської міської ради за перше півріччя 2020 року прийняти до відома.
  2. Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Полякову О.О., Бузовій Г.О., Слесаренко Н.Є., керуючому справами виконкому Курило І.В. здійснювати постійний  контроль   за    виконанням    Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян», основних положень  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
  3. Загальному відділу виконавчого комітету (Кухарова) продовжити:

  -  забезпечувати   виконання  нормативно  -  правових    актів,   що   регламентують   роботу     

     зі зверненнями громадян;

    -  приділяти   особливу   увагу   зверненням   від   пільгової   категорії   громадян   та   іншим  громадянам, які потребують соціального захисту і підтримки;

  - надавати практичну та методичну допомогу підприємствам, які надають послуги населенню з   питань   організації   особистого   прийому,   роботи   з   обліку,  розгляду та контролю за зверненнями громадян.

  1. Рекомендувати керівникам виконавчих органів міської ради, виконавчим комітетам Олексієво-Дружківської (Світленко) і Райської (Левчинський) селищних рад, керівникам комунальних підприємств міста :

-  не допускати  порушення  термінів  розгляду  звернень  громадян;

   - постійно   проводити  аналіз  звернень  громадян,   здійснювати  заходи   щодо   виявлення      

     проблемних   питань   мешканців   міста   з   метою  упередження надходження повторних

     звернень;

- забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об’єктивний розгляд звернень громадян;

  - забезпечувати першочерговий розгляд звернень громадян пільгової категорії населення, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи влади вищого рівня, а також переважно ті, які надходять на «гарячу лінію» міського голови та «урядову гарячу телефонну лінію»;

-  в повному обсязі виконувати доручення по зверненнях громадян, викладені в  резолюціях

   секретаря   міської  ради,  заступників  міського  голови  з  питань  діяльності  виконавчих

   органів ради;

-  обов’язково  надавати роз’яснення заявникам щодо порядку оскарження прийнятих рішень 

   з посиланням на норми чинного законодавства;

- розміщувати  на   офіційних   веб-сайтах    узагальнені   матеріали про  організацію роботи  

   зі зверненнями  громадян.

  1. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету Дружківської міської ради від 19.02.2020

№ 37 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті  Дружківської міської ради за 2019 рік».

  1. Координацію робіт  щодо  виконання  даного  рішення  покласти   на   загальний   відділ  

     виконавчого  комітету  міської  ради  (Кухарова).

  1. Контроль за виконанням даного  рішення покласти  на заступників  міського  голови з  питань   діяльності виконавчих органів ради Бузову Г.О., Слесаренко Н.Є., Полякова О.О., керуючого справами виконкому Курило І.В. відповідно до розподілу обов’язків.

 

 

 

  Секретар міської ради                                                                        В.Б. ГРИГОРЕНКО