Сьогодні, начальник Дружківської міської військової адміністрації Сергій Боєвський, напередодні нового року, провів нараду з керівниками структурних підрозділів і підприємств, на якій підбили підсумки роботи за 2024 рік

Основну увагу приділили вирішенню проблемних питань життєдіяльності громади, зокрема роботі інформаційно-диспетчерської служби «1505», яка цілодобово працює і є ключовим каналом зв’язку між мешканцями громади та органами влади.
Попри складнощі воєнного стану та вплив ракетних обстрілів, служба продовжує ефективно координувати дії комунальних і соціальних служб. Завдяки наявності контактів диспетчерів і керівників міських установ, усі звернення оперативно передаються виконавцям.
Підприємства, які надають послуги, регулярно інформують службу «1505» про проведення запланованих і аварійно-відновлювальних робіт. Ця інформація поширюється через засоби масової інформації або передається безпосередньо мешканцям.
У 2024 році до служби «1505» надійшло 6270 дзвінків, із яких 6175 було вирішено оперативно та позитивно.
Зокрема, звернення стосувалися:
комунальних питань – 2165 дзвінків;
соціальних питань – 683 дзвінки;
питань цивільного захисту – 252 дзвінки;
консультацій – 3135 дзвінків.
Найбільш актуальні питання, які було порушено останнім часом у зверненнях громадян стосуються: проблем із водо-, тепло-, газо- та електропостачанням; якості роботи свердловин; надання гуманітарної допомоги тощо.
Усі ці питання перебувають під контролем, і робота над їх вирішенням триває.
Підкреслив важливість роботи служби «1505», яка стала основним інструментом оперативного реагування на проблеми громади. Подякував працівникам комунальних і соціальних служб за їхній внесок у забезпечення стабільності в умовах воєнного стану.
Нарада завершилася обговоренням планів і стратегій на наступний рік для подальшого покращення якості життя громади.