Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги

Одержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України.
Зміни, про які необхідно повідомляти, дивіться за посиланням https://t1p.de/jg7mo.
Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна через вебпортал електронних послуг Пенсійного Фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Для цього необхідно:
- авторизуватися за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- у розділі «Комунікації з ПФУ» натиснути на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
- обрати «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
- заповнити необхідні атрибути заяви та завантажити відскановані документи, які необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби);
- перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати КЕП та натиснути «Відправити до ПФУ».
Вимоги до сканованих копій документів:
- розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
- формат файлу: JPG, JPEG PDF;
- документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
- скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;
- назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Положення про порядок призначення житлових субсидій затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
Перелік корисних матеріалів з питань субсидій дивіться https://t1p.de/9pynk.
Бережіть себе та отримуйте пенсійні послуги не виходячи з дому!
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.