ЗМІНИ В ПЕНСІЙНІЙ СПРАВІ: ОБСТАВИНИ ТА ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ

Повідомити органи Пенсійного фонду про зміни можливо дистанційно – на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Внесення змін до пенсійної справи може відбуватися на різних етапах пенсійного процесу і включає дії і процедури, фактично пов’язані з оновленням інформації, коригуванням документів або зміненою умовою отримання пенсії.

Для застрахованих осіб і пенсіонерів існують такі види обставин, про які слід повідомити орган Пенсійного фонду України:
- отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;
- отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
- зміна прізвища, ім’я та по батькові (надається новий паспорт громадянина України, свідоцтво про шлюб або інший документ, на підставі якого відбулися зміни).
Важливо! Про вищезазначені та інші передбачені законодавством обставини необхідно інформувати органи Пенсійного фонду України в 10-денний термін.
Детальніше (https://www.facebook.com/photo/?fbid=318187820902157&set=a.168556135865327)

photo_2023-10-06_08-47-38.jpg