Головне управління Держпродспоживслужби в Донецькій області нагадує суб’єктам господарювання про необхідність дотримання у своїй діяльності вимог антитютюнового законодавства України
ПРО ЗАБОРОНУ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ та СПОНСОРСТВА тютюнових виробів, е-сигарет та рідин до них.
Основні принципи та напрями державної політики щодо попередження куріння тютюнових виробів, зниження рівня їх вживання серед населення, регламентовані Законом України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення» від 22.09.2005 № 2899-IV, редакція від 11.01.2024 (далі - Закон).
Реклама і стимулювання продажу - це будь-який вид передачі комерційної інформації, рекомендації або дії, метою, результатом або ймовірним результатом яких прямо чи опосередковано є стимулювання продажу;
Спонсорство - будь-який вид внеску в будь-яку подію, захід або окрему особу, метою, результатом або ймовірним результатом якого прямо чи опосередковано є стимулювання продажу або вживання виробу.
Відповідно до статей 16, 161, 162 Закону ЗАБОРОНЕНА РЕКЛАМА, СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ та СПОНСОРСТВО: тютюнових виробів; пристроїв для нагрівання тютюну; е-сигарет, заправних контейнерів та рідин до них.
До ТАКИХ ДІЙ відноситься: розміщення інформації про виробників у місцях реалізації та поза їх межами; розміщення інформації в мережі Інтернет, крім "інформації фізичних осіб в соцмережах та крім веб-сайтів виробників/імпортерів з попередньою ідентифікацією віку в порядку, встановленому Кабміном. Таке розміщення дозволено лише щодо пристроїв нагрівання тютюну, електронних сигарет, заправних контейнерів та рідин до них".
ЗАБОРОНИ, що стосуються тютюнових виробів, пристроїв для нагрівання тютюну, е-сигарет, заправних контейнерів та рідин до них:
продаж у наборі з іншими товарами або послугами;
Детальніше (https://www.facebook.com/photo/?fbid=417440150976923&set=a.168556135865327)