Реклама лікарських засобів: що дозволено та які вимоги?
Головне управління Держпродспоживслужби в Донецькій області нагадує, що вимоги до реклами лікарських засобів, медичної техніки та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації регламентовані статтею 21 Закону України «Про рекламу» (далі – Закон).
ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ РЕКЛАМА:
- лише таких лікарських засобів, медичних виробів та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, що в установленому порядку дозволені центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, до застосування в Україні;
- лише таких лікарських засобів, які відпускаються без рецепта лікаря та які не внесені центральним органом виконавчої влади у галузі охорони здоров’я до переліку лікарських засобів, заборонених до рекламування.
РЕКЛАМА лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації ПОВИННА МІСТИТИ:
- об’єктивну інформацію про лікарський засіб, медичний виріб, метод профілактики, діагностики, лікування, реабілітації і здійснюватися так, щоб було зрозуміло, що наведене повідомлення є рекламою, а рекламований товар є лікарським засобом, медичним виробом, методом профілактики, діагностики, лікування, реабілітації;
- вимогу про необхідність консультації з лікарем перед застосуванням лікарського засобу чи медичного виробу;
- рекомендацію щодо обов’язкового ознайомлення з інструкцією на лікарський засіб;
- текст попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я», має займати не менше 15 % площі (тривалості) всієї реклами, а для аудіальних медіа - має прозвучати не менше одного разу за ролик, але не менше ніж один раз за одну хвилину, та озвучуватись на тому самому рівні гучності, що й інший звуковий ряд ролика.
Детальніше (https://www.facebook.com/photo/?fbid=440367285350876&set=a.168556135865327)