Реклама лікарських засобів: що заборонено? (Частина 1)

Нагадуємо рекламодавцям та розповсюджувачам реклами лікарських засобів, медичної техніки та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації про відповідальність за порушення вимог статті 21 Закону України «Про рекламу».

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ РЕКЛАМА:

- лікарських засобів, застосування та відпуск яких дозволяється лише за рецептом лікаря, а також внесених до переліку заборонених до рекламування лікарських засобів;
- допінгових речовин та/або методів для їх використання у спорті;
- лікарських засобів, медичних виробів та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації не може містити посилань на терапевтичні ефекти стосовно захворювань, які не піддаються або важко піддаються лікуванню;
- з участю лікарів та інших професійних медичних працівників, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд лікарів;
- яка дозволяє припустити, що лікарський засіб є харчовим, косметичним чи іншим споживчим товаром або що безпечність чи ефективність цього засобу обумовлена його природним походженням;
- проведення цілительства на масову аудиторію;
- нових методів профілактики, діагностики, реабілітації та лікарських засобів, які знаходяться на розгляді в установленому порядку, але ще не допущені до застосування;
- телепродаж лікарських засобів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, а також медичної техніки, застосування якої потребує спеціальних знань та підготовки тощо.

Положення статті 21 Закону не поширюються на рекламу лікарських засобів, медичних виробів та методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, яка розміщується у спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів, а також яка розповсюджується на семінарах, конференціях, симпозіумах з медичної тематики.

Головне управління Держпродспоживслужби в Донецькій області.