Проведення аудиту трудової книжки перед оцифруванням

Перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, необхідно провести їх ретельний аудит. Усі записи в трудовій книжці мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.1993 № 58.

Насамперед слід оглянути першу сторінку (титульний аркуш) та перевірити наявність:
- прізвища, ім’я та по батькові, дати народження працівника (зазначені повністю, без скорочень);
- підпис власника трудової книжки, яким він завірив правильність внесених даних;
- підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок;
- печатки закладу, де трудову заповнили вперше.
У разі виявлення неправильно зазначених прізвища, ім’я та по батькові або дати народження власника документа зміни можна вносити за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів, за їх відсутності — у судовому порядку.

Наступним етапом є перевірка записів про роботу. У разі виявлення неправильних записів про роботу їх виправлення робиться на підприємстві, де зроблено такий запис. Якщо підприємство ліквідоване, відповідний запис робить правонаступник, а у випадку його відсутності — архів.

Перевірити стан опрацювання оцифрування трудової книжки можна в особистому кабінеті користувача на вебпорталі Пенсійного фонду України в розділі «Електронна трудова книжка» — http://tinyurl.com/bdemvswa.

Про способи авторизації на portal.pfu.gov.ua
дізнавайтеся http://tinyurl.com/y2u3vvuk.

За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області

photo_2024-07-16_08-17-40.jpg