Способи надання управителями багатоквартирних будинків та ОСББ Пенсійному фонду України відомостей, необхідних для призначення субсидій та пільг

Для призначення житлових субсидій та пільг протягом дії експериментального проєкту управителі багатоквартирних будинків та об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) разово подають Пенсійному фонду України відомості про адреси обслуговування і розмір внесків.

Дані про розмір внесків/платежів на оплату витрат з управління багатоквартирним будинком та суму простроченої понад три місяці заборгованості з оплати витрат на управління багатоквартирним будинком надаються управителями та ОСББ на запит Пенсійного фонду України кожного разу при призначенні субсидії за зверненням особи або без нього.

Також передбачено надання управителями та ОСББ інформації про зміни ціни на послуги, розміри внесків та форми управління багатоквартирним будинком. Така інформація подається протягом 5️ календарних днів з дати прийняття відповідних рішень із зазначенням підстав таких змін та наданням підтверджуючих документів.
Необхідні для призначення субсидій та пільг відомості подаються:

в електронному вигляді — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України — https://portal.pfu.gov.ua;
у паперовому вигляді.

Важливо!
У призначенні житлових субсидій та пільг не може бути відмовлено, якщо управителі багатоквартирних будинків та ОСББ надали інформацію в паперовому вигляді та не зареєстровані в електронному кабінеті на вебпорталі е-послуг Пенсійного фонду України.

Про подання документів для призначення субсидій і пільг онлайн дізнавайтеся за посиланням — https://t1p.de/tuvqe.

photo_2024-08-15_11-12-38.jpg