{spoiler= «Оголошення про проведення консультацій з представниками мікро - та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання на суб’єктів підприємництва проекту регуляторного акту - проекту рішення Дружківської міської ради «Про встановлення ставок єдиного податку на території Дружківської міської територіальної громади» }

 

{spoiler= «Оголошення про проведення консультацій з представниками мікро - та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання на суб’єктів підприємництва проекту регуляторного акту - проекту рішення Дружківської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Дружківської міської територіальної громади»}


 

Анкета
щодо
консультації з визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та оцінки стандартного розміру витрат суб’єкту господарювання малого підприємництва, який виникає внаслідок дії регуляторного акту (РА)- проекту рішення міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Дружківської міської територіальної громади»

 {/spoilers}



Інформаційне повідомлення

про результати  проведення громадського обговорення (електронних консультацій з громадськістю)

Відділ освіти Дружківської міської ради відповідно до Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики», у період з «02» червня по «02» липня 2021 року оприлюднював на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради у розділі «Громадські слухання, обговорення» проєкт рішення Дружківської міської ради «Про перепрофілювання (зміну типу) та зміну назви  закладів загальної середньої освіти Дружківської міської територіальної громади

Метою проєкту рішення є: виконання ст.ст. 32, 35 Закону України від 16.01.2020 № 463-ІХ «Про повну загальну середню освіту»,  створення необхідних умов для рівного доступу громадян до якісної освіти, підвищення ефективності заходів щодо розвитку галузі освіти на території Дружківської міської територіальної громади

02 липня 2021 року оприлюднення проєкту рішення завершено. Зауваження та пропозиції до проєкту рішення до відділу освіти Дружківської міської ради не надходили.


Інформаційне повідомлення

про початок електронних консультацій з громадськістю

Доводимо до відома зацікавлених осіб, що відділом освіти Дружківської міської ради

 розпочаті електронні консультації з громадськістю з питання прийняття Програма розвитку освіти на території  Дружківської міської  територіальної громади на 2021 – 2027 роки

   Ініціатор консультацій: відділ освіти Дружківської міської ради (далі  відділ освіти).

  Програма розвитку освіти на території  Дружківської міської територіальної громади  на 2021– 2027 роки (далі – Програма) є результатом співпраці відділу освіти Дружківської міської ради (далі – відділ освіти),  Центру професійного розвитку педагогічних працівників та всіх закладів освіти Дружківської міської територіальної громади.

               В її основу покладено регіональну Програму розвитку освіти Донеччини   на 2021-2027 роки, розроблену Департаментом освіти і науки Донецької облдержадміністрації, Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти та широким колом педагогічної громадськості Донеччини.

Програма включає в себе державні вимоги та основні напрями розвитку освіти, які визначені у «Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа» та інші сучасні державні та регіональні нормативні документи.

Розробка Програми зумовлена процесами реформування національної системи освіти в Україні, процесами децентралізації. Стратегічний вектор модернізації освіти  територіальної громади полягає у необхідності наближення її до європейських стандартів, потреб сучасного життя, цілеспрямованого орієнтування на задоволення запитів жителів щодо якісної та доступної освіти.

     Зауваження та пропозиції приймаються по 23.07.2021 на електронну адресу відділу освіти:   у довільній формі з поміткою  «громадські консультації».

    Консультацію можна отримати зателефонувавши: 0508427814

    Відповідальна особа:  Іващенко Тетяна Миколаївна, головний спеціаліст  з питань загальної середньої освіти відділу освіти Дружківської міської ради.

   Термін і спосіб оприлюднення результатів обговорення: після 23.07.2021 на веб-сайті виконавчого комітету Дружківської міської ради   https://druisp.gov.ua/.

    З проєктом рішення міської ради можна ознайомитися за посиланням: https://osvitadru.ucoz.org/


 Інформаційне повідомлення

про початок електронних консультацій з громадськістю

  Доводимо до відома зацікавлених осіб, що відділом освіти Дружківської міської ради розпочаті електронні консультації з громадськістю з питання перепрофілювання (зміну типу) та зміну назви  закладів загальної середньої освіти:

 - Кіндратівський заклад загальної середньої освіти Дружківської міської ради Донецької області на заклад загальної середньої освіти гімназія № 2 Дружківської міської ради

- Софіївський навчально-виховний комплекс Дружківської міської ради Донецької області на заклад загальної середньої освіти гімназія № 5 Дружківської міської ради

   Ініціатор консультацій: відділ освіти Дружківської міської ради (далі  відділ освіти).

   Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади. Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» не вживаються терміни «І ступінь» чи «І-ІІ», «І-ІІІ ступенів». Натомість ст.32 Закону України «Про повну загальну середню освіту» містить терміни «початкова школа», «гімназія», «ліцей».

    Зауваження та пропозиції приймаються по 02.07.2021 на електронну адресу відділу освіти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  у довільній формі з поміткою  «громадські консультації».

    Консультацію можна отримати зателефонувавши: 0508427814

    Відповідальна особа:  Іващенко Тетяна Миколаївна, головний спеціаліст  з питань загальної середньої освіти відділу освіти Дружківської міської ради.

   Термін і спосіб оприлюднення результатів обговорення: після 02.07.2021 на веб-сайті виконавчого комітету Дружківської міської ради  https://druisp.gov.ua/.

    З проєктом рішення міської ради можна ознайомитися за посиланням: https://osvitadru.ucoz.org/


  Звіт

 за результатами публічного громадського обговорення (електронних консультацій з громадськістю)

 

  1. Найменування органу виконавчої влади, який проводив обговорення;

Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради.

  1. Зміст питання або назва проекту акта, що виносились на обговорення;

Про встановлення тарифу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, що здійснюються у звичайному режимі руху.

3.Інформація про осіб, що взяли участь в обговоренні;

Мешканці та гості міста різних вікових та соціальних категорій, представники громадськості.

4.Інформація про пропозиції, що надійшли до органу виконавчої влади за результатами обговорення;

У ході обговорення проекту «Про встановлення тарифу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, що здійснюються у звичайному режимі руху» пропозиції та зауваження не надходили.

  1. Інформація про врахування пропозицій та зауважень громадськості з обов’язковим обґрунтуванням прийнятого рішення та причин неврахування пропозицій та зауважень;

Пропозиції та зауваження не надходили.

  1. Інформація про рішення, прийняті за результатами обговорення.

У зв’язку з відсутністю пропозицій проєкт рішення виконавчого комітету «Про встановлення тарифу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, що здійснюються у звичайному режимі руху» залишити без змін.


Інформаційне повідомлення

про результати  проведення громадського обговорення (електронних консультацій з громадськістю)

Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради відповідно до Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики», у період з «22» травня по «12» червня 2020 року оприлюднювало на офіційному веб-сайті Дружківської міської ради у розділі «Громадські слухання, обговорення» проєкт рішення виконавчого комітету Дружківської міської ради «Про встановлення тарифу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, що здійснюються у звичайному режимі руху»  (далі – проєкт рішення).

Метою проєкту рішення є: розвиток підприємницької діяльності; збільшення надходжень коштів до місцевого бюджету; забезпечення мешканців міста якісним транспортним обслуговуванням.

13 червня 2020 року оприлюднення проєкту рішення завершено. Зауваження та пропозиції до проєкту рішення до Управління житлового та комунального господарства не надходили.

Інформаційне повідомлення про результати  проведення громадського обговорення


Інформаційне повідомлення про проведення електронних консультацій з громадськістю


Про встановлення тарифу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах


 

Інформаційне повідомлення

про проведення громадського обговорення

Доводимо до зацікавлених осіб про те, що Дружківською міською радою заплановано прийняття міської комплексної програми соціального захисту учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил та постраждалих учасників Революції Гідності, а також членів їхніх сімей на 2020-2021 роки.                          

Ініціатор консультацій: управління соціального захисту населення Дружківської міської ради (далі – управління).

Наслідки реалізації програми: соціальна, фінансова,  правова  та  психологічна  підтримка,  соціальна адаптація, професійна  реабілітація  учасників  антитерористичної  операції,  операції Об’єднаних  сил, членів їх сімей та членів родин Героїв Небесної Сотні, створення умов для поліпшення їх життя.

         Зауваження та пропозиції приймаються до 26.05.2020 на електронну адресу управління: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., у довільній формі з поміткою  «громадське обговорення».

Консультацію можно отримати за телефоном: 066 105 93 69.

         Відповідальна особа:  Мохно Олена Іванівна –  начальник відділу пільг управління.

Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення: після 26.05.2020 на веб-сайті виконавчого комітету Дружківської міської ради - https://druisp.gov.ua/.

З проєктом рішення можна ознайомитися за посиланням https://druisp.gov.ua/component/documents/8745:pro-zatverdzhennia-miskoi-kompleksnoi-prohramy-sotsialnoho-zakhystu-uchasnykiv-antyterorystychnoi-operatsii-operatsii-obiednanykh-syl-ta-postrazhdalykh-uchasnykiv-revoliutsii-hidnosti-a-takozh-chleniv-ikhnikh-simei-na-2020-2021-roky

 

Енергоощадні (енергоефективні) заходи – заходи, спрямовані на впровадження та виробництво енергоефективних продукції, технологій та обладнання. Енергоефективні заходи:

  1. Утеплення покрівлі.
  2. Утеплення зовнішніх стінових конструкцій.
  3. Утеплення горищного перекриття, суміщеного перекриття або скатного даху спіненим пінополіуретаном.
  4. Утеплення фрагментів вертикальних поверхонь і конструктивних вузлів примикання стін та даху спіненим пінополіуретаном.
  5. Часткова або повна реконструкція покрівлі перед утепленням горищного перекриття.
  6. Утеплення підлоги або підвального перекриття.
  7. Утеплення підвалу, фундаментів і цоколів.
  8. Заміна старих вікон на сучасні пластикові або металопластикові.
  9. Встановлення віконних провітрювачів.

10.Утеплення або заміна вхідних дверей.

11.Влаштування одинарного або подвійного тамбура.

12.Встановлення дверних доводчиків.

13.Влаштування за радіаторних теплових екранів (рефлекторів).

14.Влаштування теплоізоляції трубопроводів системи опалення.

15.Влаштування ізоляції трубопроводів системи гарячого водопостачання (ГВП).

16.Встановлення ручних балансувальних вентилів із попереднім налаштуванням (балансування системи опалення).

17.Встановлення автоматизованого вузла подачі теплової енергії (індивідуальний тепловий пункт (ІТП) із погодним регулюванням).

18.Встановлення автоматизованого вузла подачі ГВП.

19.Заміна швидкісного теплообмінника системи ГВП на пластинчастий.

20.Реконструкція системи вентиляції з улаштуванням установки для рекуперації тепла (використання центральної або поквартирної рекуперації).

21.Заміна ламп розжарювання систем внутрішнього освітлення (в тому числі місць загального користування) на сучасні енергоефективні.

22.Встановлення астротаймерів у системі освітлення в місцях загального користування.

23.Встановлення давачів руху в системі освітлення в місцях загального користування.

24.Встановлення приладів обліку газу. Оптимізація роботи системи внутрішньобудинкового газопостачання.

 

 

                   ССЫЛКА  http://saee.gov.ua/uk/content/video-energoefektyvni-porady

 

Відновлювана енергетика (англ. renewable energy) — енергетична галузь, що спеціалізується на отриманні та використанні енергії з відновлюваних джерел енергії.

До відновлюваних джерел енергії належать періодичні або сталі потоки енергії, що розповсюджуються в природі і обмежені лише стабільністю Землі як космопланетарного елемента: променева енергія Сонця, вітер, гідроенергія, природна теплова енергія тощо.

У строго фізичному сенсі, хоча й вживається термін «відновлювана енергетика», енергія в її джерелах не відновлюється, а тільки постійно вилучається. З сонячної енергії, що прибуває на Землю, лише дуже невелика частина трансформується в інші форми енергії, а велика частина просто йде в космос.

Термін «відновлювана енергетика» вживається на противагу використанню енергоносіїв, таких як видобуток копалин, до яких належать, наприклад, кам'яне вугілля, нафта, природний газ або торф. У широкому розумінні ці джерела енергії теж поновлювані, але не за мірками тривалості життя людини, оскільки процес їхнього утворення вимагає сотень мільйонів років, а їхнє використання проходить набагато швидше.

Основною відмінністю відновлюваних джерел енергії є те, що вони не знищуються під час використання, на відміну від мінеральних палив, які споживаються для вироблення енергії. Застосування відновлюваної енергії людиною потребує наявності технологій використання енергії сонячного світла, вітру, морських хвиль, водних течій, біологічних процесів, таких як анаеробний розклад, біологічне вироблення водню, та геотермальних теплових джерел.

Традиційне використання енергії вітру, води, та сонячного світла вже широко поширене. Однак, масове виробництво електричної енергії з використанням відновлюваних джерел енергії набуло популярності лише нещодавно, що віддзеркалює основні загрози від зміни клімату, побоювань вичерпати мінеральне паливо, та соціальних і політичних ризиків через широке використання мінеральних палив та атомної енергетики. Зараз використання відновлювальних джерел енергії швидко зростає (на 50 % з 2004 до 2007 року), та в 2007 році досягло 3,4 % від загального виробництва електроенергії (не враховуючи велику гідроенергетику, що надає ще 15 % від загального виробництва).

 

     Сертифікат енергетичної ефективності будівлі - документ встановленої форми, в якому визначено клас енергетичної ефективності будівлі та / або його відокремлених частин, рекомендації щодо його підвищення, а також інші відомості щодо будівлі і / або його відокремлених частин, енергоефективність яких сертифіковане. У сертифікаті енергетичної ефективності будівлі зазначаються:

  1. адреса (місцезнаходження) будівлі та/або її відокремленої частини;
  2. клас енергетичної ефективності будівлі та/або її відокремленої частини, визначений виконавцем робіт (надавачем послуг) у сфері забезпечення енергетичної ефективності будівель відповідно до методики, зазначеної у частині першій статті 5 цього Закону;
  3. відомості про тип, функціональне призначення та конструкцію будівлі та/або її відокремленої частини, кількість поверхів, об’єм та загальну площу;
  4. мінімальні вимоги до енергетичної ефективності будівлі та/або її відокремленої частини, що стосуються будівель такого класу;
  5. фактичні показники енергетичної ефективності будівлі;
  6. рекомендації щодо підвищення економічно доцільного рівня енергетичної ефективності будівлі та/або її відокремленої частини, які враховують місцеві кліматичні умови, є технічно та економічно обґрунтованими та в яких зазначаються дії, які необхідно здійснити для реалізації таких рекомендацій на практиці;
  7. серія та номер кваліфікаційного атестата виконавця робіт (надавача послуг), який склав сертифікат енергетичної ефективності будівлі;
  8. інформація щодо викидів двоокису вуглецю;
  9. інформація щодо місця отримання більш детальної інформації про відомості, зазначені у сертифікаті, включаючи рекомендації щодо підвищення економічно доцільного рівня енергетичної ефективності будівель та/або їх відокремлених частин.

Строк дії сертифіката енергетичної ефективності будівлі становить 10 років.

 

     Енергетичний паспорт будівлі (нім. Energieausweis) — виданий енергетичним аудитором (фірмою з енергетичного аудиту) документ, який містить енергетичні характеристики будівлі та заходи щодо їх удосконалення. Для отримання енергетичного паспорту будівлі для існуючих будівель, необхідно обстеження та експертиза будівлі, у ході яких йде огляд всіх огороджуючих конструкцій будівлі, проходить тепловізійна зйомка, яка чітко відображає і фіксує розподіл температури на об’єкті, проводиться збір даних з лічильників обліку енергії.