Для Вас працює "ГАРЯЧА ЛІНІЯ" Відділу надання адміністративних послуг Дружківської міської ради

Питання, за якими можна звернутись:

-щодо надання адміністративних послуг.

Ви можете звернутися за телефонами «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ»

Щосереди

з 13:00 до 15:00

тел. +38 095 848 76 22

День та часи проведення особистого прийому:

Понеділок - четвер

з 8:30 до 16:00

П’ятниця

з 8:30 до 15:00

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік

На виконання Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» з метою одержання та врахування пропозицій і зауважень громадськості, виконавчий комітет Дружківської міської ради оприлюднює Заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до  Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік.

З текстом Заяви можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Дружківської міської військової адміністрації за посиланням:

https://druisp.gov.ua/gromadska-rada/polozhennya/8060-zayava-pro-viznachennya-obsyagu-strategichnoji-ekologichnoji-otsinki-zmin-do-programi-ekonomichnogo-i-sotsialnogo-rozvitku-druzhkivskoji-miskoji-teritorialnoji-gromadi-na-2024-rik

Зауваження та пропозиції приймаються до виконавчого комітету Дружківської міської ради на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. протягом 10 діб, тобто до 02.03.2023 включно.

Зауваження та пропозиції, отримані після встановленого строку, не розглядаються. 

ЗАЯВА

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до

Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік

  1. Замовник стратегічної екологічної оцінки:

Виконавчий комітет Дружківської міської ради (Код ЄДРПОУ 35783188)

адреса: 84205, Донецька область, Краматорський район,  м. Дружківка, 

вул. ******

тел. +380 (62) 674-28-26, +380 (62) 673-55-45

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  1. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв'язок з іншими документами державного планування

Відповідно до п. 3 частини першої статті 1 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, затверджена розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 25.12.2023 № 302  (далі – Програма), із запропонованими до неї змінами, є документом державного планування місцевого рівня.

Метою Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік є створення умов для сталого функціонування соціальної та гуманітарної сфер, належного функціонування інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури та доступності отримання спектра соціальних послуг; відбудова житла та об’єктів соціальної інфраструктури; дотримання екологічних стандартів; забезпечення життєдіяльності громади.

Програма враховує основні пріоритети розвитку громади, містить конкретні завдання щодо підвищення ефективності використання наявного природного, виробничого і трудового потенціалів, ґрунтується на комплексі місцевих галузевих програм, законодавчих та нормативних актів з питань державної економічної політики.

У Програмі враховані положення документів державного планування, які діють на державному та регіональному рівнях:

 -         Указ Президента України від 30 вересня 2019 року № 722/2019 «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року»;

 -         Програма діяльності Кабінету Міністрів України, затверджена постановою  Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року № 471;

 -         Державна стратегія регіонального розвитку на 2021–2027 роки, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2020 № 695;

 -         Національна економічна стратегія на період до 2030 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2021 року № 179;

 -         Стратегія людського розвитку, затверджена Указом Президента України від 02 червня 2021 року № 225/2021;

 -         Національний план управління відходами до 2030 року, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2019 р. № 117-р;

-          Стратегія розвитку Донецької області на період до 2027 року, затверджена розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації 17.02.2020 № 147/5-20;

-          Регіональна програма моніторингу стану довкілля  в Донецькій області, затверджена розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.01.2020 № 20/5-20;

-          Міжвідомча регіональна програма «Екологічна просвіта та інформування для сталого розвитку Донеччини на 2020-2025 роки», затверджена розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.01.2020 № 21/5-20.

Заходи програми перекликаються з цілями місцевих програм.

Зміни до Програми, що розглядаються (додаються), передбачають збільшення обсягів фінансування заходів у напряму фізичного виховання населення громади та включення додаткового заходу у напряму забезпечення правопорядку на території громади.

Зміни у напряму фізичного виховання населення громади сприятимуть залученню громадян до фізичної активності та посиленню позитивного впливу на їх фізичний стан. Включення додаткового заходу у напряму забезпечення правопорядку на території громади сприятиме підвищенню суспільної правосвідомості та попередження злочинності та матиме позитивний вплив на сферу правопорядку.

  1. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планової діяльності, визначеною частинами другої і третьої статті 3.

Даний документ державного планування (зміни до Програми) не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Виконання змін передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля

 Ні  

          

Виконання змін передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля: характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності; місця провадження (розташування); умов здійснення діяльності; виділених природних та/або матеріальних ресурсів

 Ні

 

Виконання змін передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля

 Ні

 
  1. Ймовірні наслідки

а) для довкілля:

Виконання стратегічної екологічної оцінки передбачає аналіз та оцінку ймовірних наслідків та ризиків реалізації заходів, прийнятих у Програмі, на окремі компоненти довкілля (атмосферне повітря, грунти, поверхневі та водні ресурси, рослинний та тваринний світ), соціально-економічні умови розвитку території громади, а також .на здоров’я населення.

Реалізація запропонованих змін до Програми не несе ймовірних наслідків для таких складових навколишнього природного середовища, як атмосферне повітря, водні ресурси, відходи, земельні ресурси, біорізноманіття та рекреаційні зони, та не матиме вплив на здоров'я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом:

Ймовірні наслідки від реалізації запропонованих змін до Програми на території з природоохоронним статусом відсутні.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Зважаючи на географічне положення території Дружківської міської територіальної громади, транскордонні наслідки реалізації завдань Програми та змін до неї для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, відсутні.

  1. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо проєкт Програми не буде затверджено

Загальною альтернативою є гіпотетичний (нульовий) сценарій, при якому дані зміни до Програми не затверджуються.

  1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Предметом стратегічної екологічної оцінки є зміни до Програми та їх потенційний вплив на стан довкілля та здоров’я населення.

Запропоновані зміни до Програми є незначними і не несуть ймовірних наслідків для стану довкілля та здоров’я населення.

  1. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Необхідність перегляду або внесення змін до затверджених заходів:

не передбачається.

Необхідність перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

не передбачається.

  1. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Звіт про стратегічну екологічну оцінку складається відповідно до статті 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» і містить інформацію про характер проєктних рішень з урахуванням сучасних знань і методів оцінювання.

Враховуючи те, що запропоновані зміни до Програми є незначними та те, що до Програми раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, пропонується не здійснювати стратегічну екологічну оцінку цих змін.

  1. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік подаються до виконавчого комітету Дружківської міської ради на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Контактна особа: заступник начальника відділу економічного розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради *******, телефон +380992921203.

Строк подання зауважень та пропозицій становить 10 діб з дня опублікування Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, тобто до 02.03.2024 включно.

Пропозиції та зауваження, подані після встановленого терміну, не розглядаються.

Зміни до програми

Начальник Дружківської міської

військової адміністрації Краматорського

району Донецької області                                                                                                     *******

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

  1. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-02-05-012561-a.
  2. Найменування предмету закупівлі: Послуги з відлову, стерилізації, профілактичного щеплення від сказу, кліпсування, перетримці та повернення безпритульних тварин (собак) до місця їх постійного перебування на території Дружківської міської територіальної громади.
  3. Код ДК 021:2015 - 85200000-1 – ветеринарні послуги.
  4. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
  5. Розмір бюджетного призначення: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік.
  6. Найменування замовника: Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради.
  7. Код згідно ЄДРПОУ замовника: 26443858

Категорія замовника - передбачена п. 3 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».

  1. Місцезнаходження замовника: ***, м. Дружківка, Краматорський район, Донецька область, Україна, 84200
  2. Вид предмета закупівлі: закупівля послуги.
  3. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями. Закупівля здійснюється згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
  4. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.

Очікувана вартість: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.

Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну послуги, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі в електронній системі закупівель «PROZORRO».

  1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Профілактика протиепідемічних заходів, заходів з охорони тваринного світу та знищення чисельності безпритульних тварин гуманними методами на території Дружківської міської територіальної громади.

Вимоги щодо якості: виконавець зобов’язується дотримуватись вимог Законів України «Про захист тварин від жорстокого поводження», «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про ветеринарну медицину», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил транспортування тварин», організаційно-методичних рекомендацій, санітарних норм, правил МОЗ України та інших нормативних актів, тощо.

Надання послуг повинно базуватися на принципах гуманності та захисту тварин від жорстокого поводження, що регулюється чинним законодавством України.

Характеристики надання послуг:

  1. Виконавцем здійснюється відлов безпритульних тварин (собак) на території Дружківської міської територіальної громади, підготовка, стерилізація, кліпсування, щеплення від сказу, післяопераційне утримання, повернення до ареалу перебування (місць вилову).
  2. Перед початком виконання робіт Виконавець погоджує з Замовником форму, зміст і оформлення журналу обліку тварин (базу даних), що надійшли на стерилізацію.
  3. Виконавець повинен зафіксувати в журналі дату надходження тварини, її вид (породу), масть, вагу та приблизний вік тварини.
  4. Факт проведення стерилізації підтверджується Виконавцем фотофіксацією.
  5. Транспортування тварин до місця утримання та стерилізації здійснюється Виконавцем.
  6. Вилов безпритульних тварин мають здійснювати ловці, які повинні бути оснащені необхідним професійним інструментом для відлову тварин.
  7. Забороняється використовувати методи відлову, технічні пристрої і препарати, що травмують тварин або небезпечні для їхнього життя і здоров’я.
  8. Виконавець повинен мати місце карантинного майданчика, проведення ветеринарних процедур, післяопераційної перетримці.
  9. Проводити утилізацію медичних відходів відповідно до норм чинного законодавства.
  10. Виконавець обов’язково повинен мати ліцензію та всі необхідні дозволи для надання даного виду послуг.
  11. Якщо у вимогах про надання послуг не вказані якісь дії чи заходи, які мають бути здійснені відповідно до чинного законодавства, то Виконавець повинен здійснити такі дії та заходи, керуючись вимогами чинного законодавства.
  12. Контроль за виконанням зобов'язань по договору здійснює Замовник. Замовник має право безперешкодний доступ в приміщення Виконавця для проведення контрольних заходів.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

  1. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-02-07-010703-a.
  2. Найменування предмету закупівлі: Швидкоспоруджувана модульна споруда для улаштування найпростішого укриття.
  3. Код ДК 021:2015 - 44210000-5 – конструкції та їх частини.
  4. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука.
  5. Розмір бюджетного призначення: 980 770 000,00 грн. (дев’ятсот вісімдесят тисяч сімсот сімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: на підставі надходження благодійної допомоги від всеукраїнського благодійного фонду «Допомагати просто!».
  6. Найменування замовника: Управління житлового та комунального господарства Дружківської міської ради.
  7. Код згідно ЄДРПОУ замовника: 26443858

Категорія замовника - передбачена п. 3 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».

  1. Місцезнаходження замовника: ***, м. Дружківка, Краматорський район, Донецька область, Україна, 84200
  2. Вид предмета закупівлі: товар.
  3. Процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями. Закупівля здійснюється згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
  4. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.

Очікувана вартість: 980 770 000,00 грн. (дев’ятсот вісімдесят тисяч сімсот сімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ.

Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну послуги, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі в електронній системі закупівель «PROZORRO».

  1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: Збірна залізобетонна спеціальна споруда, що складається із окремих взаємозв’язаних частин, що зводиться (виготовляється, монтується) за короткий час із спеціальних конструкцій (виробів) та можливістю додавання окремих елементів з метою збільшення площі укриття.

Споруда/елементи швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту повинні бути виготовлені не раніше 2023 року, гарантійний строк експлуатації – не менше 24 місяців з дати підписання видаткової накладної, про що Учасник надає окремий гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.

Швидкоспоруджувана захисна споруда повинна мати рельєфну архітектурну 3D поверхню.

Конструкція має складатися з 5 ланок, розмір кожної ланки, габаритні розміри (Д*Ш*В) не менше 1150*3550*2450 та не більше 1250*3650*2550мм (Д*Ш*В).

Ширина по внутрішнім замірам, основного приміщення не менше 2900 мм., не більше 3100 мм.

Споруда за захисними властивостями повинна витримувати вибух із надлишковим тиском не меншим або рівним 500 кПа. Відповідати ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу» та підтверджуватися звітом.

Вміст приміщення укриття має забезпечити одночасне перебування 20 осіб (надати відповідне підтвердження).

Споруда повинна бути повністю вироблена із залізобетону та передбачати окреме розташування, повинна мати два тамбури на вхід/вихід. Тамбур не рахується в площу споруди при розрахунку місткості. Залізобетонні елементи виконані із важкого бетону класу не нижче С32/40 з додаванням полімерів що підвищують рівень пожежної безпеки та морозостійкості та полімерної фібри. Основне армування виконується з арматури класу не нижче А500С, не менше ніж у дві сітки. Облаштована вхідними дверима, базовим освітленням; лавами для сидіння. Електричне оснащення захисної споруди повинно відповідати НПАОП 40.1-1.32-01. Модульна споруда повинна бути обладнана написом «Тимчасове укриття» з позначенням входів.

Основні задачі, які має виконувати швидкоспоруджувана захисна споруда цивільного захисту модульного типу це захист населення від таких небезпечних чинників надзвичайних ситуацій:

- дії повітряної ударної хвилі при застосуванні звичайних засобів ураження;

- негативного впливу від інших будівель, споруд, інженерних мереж, руйнування(аварії) може призвести до травмування або загибелі населення, що підлягає укриттю.

Учасник визначає ціну на Товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортування, навантажування, розвантаження, монтаж, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.

Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:

- Паспорт модульної залізобетонної споруди;

- Технічні умови на модульну залізобетонну споруду (перевірені на відповідність законодавству України та внесені до бази даних «Технічні умови України») або робочі креслення, що пройшли відповідну експертизу та затвердження;

- Звіт щодо розрахункової оцінки живучості залізобетонних конструкції модульної залізобетонної споруди;

- Сертифікат відповідності модульної залізобетонної споруди;

- У разі якщо учасник не є виробником, надати гарантійний лист від виробника товару щодо гарантій постачання товару учаснику для виконання зобов’язань за результатами цих відкритих торгів.

- План захисної споруди (креслення);

- Схема електрозабезпечення;

- Фотографічні матеріали вже розміщених споруд (не менше 3 споруд);

- Фотографічні матеріали виконаних попереджувальних позначень.

Доставка товару та розвантаження здійснюється за рахунок Учасника.

Монтаж захисної споруди, а саме: монтаж укриття ,встановлення лав для сидіння, освітлення, чеканка стиків здійснюється за рахунок Учасника.