Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру повідомила про індексацію нормативної грошової оцінки земель за 2024 рік

За інформацією Державної служби статистики України, індекс споживчих цін за 2024 рік становить 112,0%.

Значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель за 2024 рік становить 1,12 (зазначений коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується для всіх категорій земель і видів земельних угідь).

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель (пункт 289.2 статті 289 Податкового кодексу України).

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель у розрізі років становить: 1996 рік – 1,703; 1997 рік – 1,059; 1998 рік – 1,006; 1999 рік – 1,127; 2000 рік – 1,182; 2001 рік – 1,02; 2005 рік – 1,035; 2007 рік – 1,028; 2008 рік – 1,152; 2009 рік – 1,059; 2010 рік – 1,0; 2011 рік – 1,0; 2012 рік – 1,0; 2013 рік – 1,0; 2014 рік – 1,249; 2015 рік – 1,433 (крім сільськогосподарських угідь) і 1,2 (для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); 2016 рік – 1,0 (для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) та 1,06 (для земель несільськогосподарського призначення); 2017 рік – 1,0; 2018 рік – 1,0; 2019 рік – 1,0; 2020 рік – 1,0; 2021 рік – 1,0 (для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) та 1,1 (для земель несільськогосподарського призначення); 2022 рік – 1,0 (для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) та 1,15 (для земель і земельних ділянок (крім сільськогосподарських угідь), 2023 рік – 1,051 (зазначений коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується для всіх категорій земель і видів земельних угідь).

Індексація нормативної грошової оцінки земель за 2002, 2003, 2004 та 2006 роки не здійснювалася.

Крім того, повідомляємо, що витяги, які були та будуть сформовані автоматично програмним забезпеченням Державного земельного кадастру в період з 01 січня до 16 січня 2025 року, не містять коефіцієнтів індексації за 2024 рік, відповідно, значення нормативної грошової оцінки земельних ділянок, зазначене в цих витягах, потребуватиме перерахунку із застосуванням коефіцієнта індексації за 2024 рік.

Відділ земельних ресурсів виконавчого комітету Дружківської міської ради інформує:

Начальником Дружківської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області прийняті наступні розпорядження:

  1. від 03 січня 2025 року № 06 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 1422484400:14:000:0005»
  2. від 03 січня 2025 року № 07 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 1422484400:14:000:0008»
  3. від 03 січня 2025 року № 08 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 1422484400:14:000:0009»
  4. від 03 січня 2025 року № 09 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 1422484400:14:000:0012»
  5. від 03 січня 2025 року № 10 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 1422484400:14:000:0014»
  6. від 03 січня 2025 року № 11 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки з кадастровим номером 1422484400:14:000:0015»

Інформаційне повідомлення про намір зміни/коригування тарифів на теплову енергію,

її виробництво, транспортування та постачання, послуги з постачання теплової енергії

і постачання гарячої води, що надаються обласним комунальним підприємством «Донецьктеплокомуненерго»

Обласне комунальне підприємство «Донецьктеплокомуненерго» повідомляє, що відповідно до Закону України №2479-ІХ від 29.07.2022, протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, забороняється підвищення тарифів на теплову енергію (її виробництво, транспортування та постачання) для населення, послуги з постачання теплової енергії для населення та постачання гарячої води для населення. Наразі для населення застосовуються тарифи, що застосовувались станом на 24 лютого 2022 року.

Разом з цим, законодавством передбачено встановлення економічно обгрунтованих тарифів на теплову енергію та відповідні комунальні послуги.

У зв’язку із збільшенням, по не залежних від ОКП «ДТКЕ» причинам, а саме: в чотири рази ціни на послуги з транспортування природного газу; цін на постачання електричної енергії (на 13,8%), послуги з передачі електричної енергії ( на 29,8%), та послуги з розподілу електричної енергії (на 55,4%), з метою встановлення економічно обгрунтованих тарифів, ОКП «ДТКЕ» подало до Донецької обласної державної адміністрації, Донецької обласної військової адміністрації нову заяву та пакет документів щодо розрахунку зміни/коригування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послугу з постачання теплової енергії і постачання гарячої води на планований період з 01.10.2024 року по 30.09.2025 року.

На виконання Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018р. №130, повідомляємо вас, що повна інформація щодо загального розміру планованого тарифу, його структури; обґрунтування необхідності зміни тарифу, тощо, розміщена на офіційному сайті ОКП «ДТКЕ» (http://www.kpdtke.com.ua) .

Письмові зауваження та пропозиції ви можете надіслати до 30 січня 2025 року на адресу ОКП «ДТКЕ» (84307, м. Дружківка, вул *****), електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або безпосередньо до Донецької обласної державної адміністрації, Донецької обласної військової адміністрації (м. Краматорськ, вул. *****).

 

Адміністрація ОКП «ДТКЕ»

У зв'язку з поривом труби водопостачання на с. Олексієво-Дружківка, м-н Жилбуд, вул. К. Характерників призупинено.

Ремонтні роботи заплановано на 06.01.2025р.

РІШЕННЯ про нездійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін

до документа державного планування,

щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка

Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, затверджена розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 25.12.2023 № 302  (далі – Програма), із запропонованими до неї змінами, є документом державного планування місцевого рівня.

Метою Програми є створення умов для сталого функціонування соціальної та гуманітарної сфер, належного функціонування інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури та доступності отримання спектра соціальних послуг; відбудова житла та об’єктів соціальної інфраструктури; дотримання екологічних стандартів; забезпечення життєдіяльності громади.

Програма враховує основні пріоритети розвитку громади, містить конкретні завдання щодо підвищення ефективності використання наявного природного, виробничого і трудового потенціалів, ґрунтується на комплексі місцевих галузевих програм, законодавчих та нормативних актів з питань державної економічної політики.

Зміни до Програми, що розглядаються (додаються), передбачають:

  • у напряму / підрозділі 2.15. «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій»: уточнення обсягів фінансування (п. 1.3.).

Даний документ державного планування (зміни до Програми) не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Реалізація запропонованих змін до Програми не несе ймовірних наслідків для таких складових навколишнього природного середовища, як атмосферне повітря, водні ресурси, відходи, земельні ресурси, біорізноманіття та рекреаційні зони, та не матиме вплив на здоров'я населення. Ймовірні наслідки від реалізації запропонованих змін до Програми на території з природоохоронним статусом відсутні.

За результатами проведених консультацій з уповноваженими органами про необхідність здійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, проведених у порядку, передбаченому частиною 7 статті 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», а також згідно з проведеною оцінкою Програми, яка основана на переліку критеріїв визначення наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, затверджених наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів від 28.10.2020 № 213, приймається рішення про відсутність необхідності здійснення стратегічної екологічної оцінки проєкту змін до Програми.

№ з/п

Критерії

Так/ні

Висновки, викладені у рішеннях, зазначених у пункті 5 Критеріїв

Спосіб врахування висновків та обґрунтування

1

Виконання змін передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

2

Виконання змін передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

Враховано

повністю

3

Виконання змін передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

4

Зміни вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

ні

Виконання змін не передбачає ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

Враховано

повністю

5

Зміни впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

ні

Зміни не впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

Враховано

повністю

6

Виконання зміни до документа державного планування може погіршити наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

ні

Виконання зміни до документа державного планування не погіршить наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

Враховано

повністю

7

Виконання змін ймовірно матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

ні

Виконання змін не матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

Враховано

повністю

8

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Враховано

повністю

9

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Враховано

повністю

На підставі висновків департаменту охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації (лист від 23.12.2024 № 01-21/4667/0/71-24) та департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (лист від 24.12.2024 № 10-17/2996/90-24) щодо відсутності негативного впливу незначних змін до документу державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка на довкілля, у тому числі на здоров’я населення, та рекомендацій не здійснювати стратегічну екологічну оцінку зазначених змін, прийнято рішення не здійснювати стратегічну екологічну оцінку незначних змін до документу державного планування: Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, затвердженої розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 25.12.2023 № 302.

Начальник Дружківської міської

військової адміністрації Краматорського

району Донецької області                                                                                                               *****

Рішення про нездійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, підготовлено відділом економічного і соціального розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради

Заступник начальника відділу

економічного розвитку виконавчого комітету

Дружківської міської ради                                                                                                              *****