Управління соціального захисту населення Дружківської міської ради повідомляє про можливість

безоплатного здобуття професійної освіти ветеранами війни за підтримки Державної служби зайнятості

Учасники бойових дій та особи з інвалідністю внаслідок війни можуть безкоштовно пройти професійне навчання в Центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості.
Державна служба зайнятості пропонує на вибір - 95 професій та більше 400 освітніх програм.

Як пройти навчання?
✅ обрати професію чи освітню програму із запропонованого переліку, розміщеного на сайті Державного центру зайнятості https://dcz.gov.ua/profnavch/ubdptu/choice ;
✅ визначити заклад професійної освіти у якому плануєте навчатися;
✅ подати заяву онлайн https://dcz.gov.ua/profnavch/ubdptu або звернутися в центр зайнятості.

Ветеранам відшкодовують витрати на проїзд до місця професійного навчання та у зворотному напрямку, якщо заклад освіти розташований не за місцем реєстрації здобувача освіти та витрати на проживання.

Дізнатися більше про участь у програмі можна за телефоном call-центру Донецького обласного центру зайнятості: 0-800-33-61-67 або на сайті Державного центру зайнятості: https://www.dcz.gov.ua/profnavch/ubdptu .

prof_osvita_veterany.jpg

Станом на 11 квітня 2025 року:

З початку 2025 року опрацьовано 317 заяви
З початку дії програми - 972 заяв
Компенсація за пошкоджене нерухоме майно, з початку дії програми, склала 45 471 тис. грн.

Продовжити

РІШЕННЯ про нездійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін

до документа державного планування,

щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка

Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2025 рік, затверджена розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 26.12.2024 № 440  (далі – Програма), із запропонованими до неї змінами, є документом державного планування місцевого рівня.

Метою Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2025 рік є забезпечення життєдіяльності Дружківської міської територіальної громади, створення умов для сталого функціонування соціальної та гуманітарної сфер, належного функціонування інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури, доступності отримання спектра соціальних послуг, відбудови житла та об’єктів соціальної інфраструктури, дотримання екологічних стандартів.

Програма враховує поточну ситуацію, пов’язану з військовою агресією Російської Федерації, основні пріоритети розвитку Дружківської міської територіальної громади, містить конкретні завдання щодо підвищення ефективності використання наявного природного, виробничого і трудового потенціалів, ґрунтується на комплексі місцевих та галузевих програм, законодавчих та нормативних актів з питань державної економічної політики.

Зміни до Програми, що розглядаються (додаються), передбачають:

  • у напряму / підрозділі 2.16. «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій»: доповнення додатковим заходом (п. 2.1.);
  • у напряму / підрозділі 2.17. «Захист прав і свобод громадян»: уточнення обсягів фінансування (п. 1.7.).

Даний документ державного планування (зміни до Програми) не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Реалізація запропонованих змін до Програми не несе ймовірних наслідків для таких складових навколишнього природного середовища, як атмосферне повітря, водні ресурси, відходи, земельні ресурси, біорізноманіття та рекреаційні зони, та не матиме вплив на здоров'я населення. Ймовірні наслідки від реалізації запропонованих змін до Програми на території з природоохоронним статусом відсутні.

За результатами проведених консультацій з уповноваженими органами про необхідність здійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, проведених у порядку, передбаченому частиною 7 статті 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», а також згідно з проведеною оцінкою Програми, яка основана на переліку критеріїв визначення наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, затверджених наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів від 28.10.2020 № 213, приймається рішення про відсутність необхідності здійснення стратегічної екологічної оцінки проєкту змін до Програми.

№ з/п

Критерії

Так/ні

Висновки, викладені у рішеннях, зазначених у пункті 5 Критеріїв

Спосіб врахування висновків та обґрунтування

1

Виконання змін передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

2

Виконання змін передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

Враховано

повністю

3

Виконання змін передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

4

Зміни вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

ні

Виконання змін не передбачає ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

Враховано

повністю

5

Зміни впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

ні

Зміни не впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

Враховано

повністю

6

Виконання зміни до документа державного планування може погіршити наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

ні

Виконання зміни до документа державного планування не погіршить наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

Враховано

повністю

7

Виконання змін ймовірно матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

ні

Виконання змін не матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

Враховано

повністю

8

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Враховано

повністю

9

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Враховано

повністю

На підставі висновків департаменту охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації (лист від 04.03.2025 № 01-21/886/0/71-25) та департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації (лист від 13.03.2025 № 10-17/578/90-25) щодо відсутності негативного впливу незначних змін до документу державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка на довкілля, у тому числі на здоров’я населення, та рекомендацій не здійснювати стратегічну екологічну оцінку зазначених змін, прийнято рішення не здійснювати стратегічну екологічну оцінку незначних змін до документу державного планування: Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2025 рік, затвердженої розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 26.12.2024 № 440.

Начальник Дружківської міської

військової адміністрації Краматорського

району Донецької області                                                                                                               *****

Рішення про нездійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, підготовлено відділом економічного і соціального розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради

Заступник начальника відділу

економічного розвитку виконавчого комітету

Дружківської міської ради                                                                                                              *****

Держава компенсуватиме ветеранам війни частину оренди житла

З метою надання додаткової підтримки Захисникам і Захисницям України, Урядом прийнято постанову, яка передбачає виплату грошової компенсації ветеранам війни за найм (оренду) житлових приміщень.

Механізм виплати грошової компенсації за найм (оренду) житлових приміщень особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України визначено Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 252 "Деякі питання виплати грошової компенсації особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, за найм (оренду) ними житлових приміщень"https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/252-2025-%D0%BF#Text

Ветерани війни, які повернулися з полону, втратили житло або змушені тимчасово проживати в інших регіонах, тепер зможуть отримати компенсацію за оренду. Це важливий крок на шляху створення належних умов для адаптації та інтеграції у цивільне життя Героїв.

Хто може отримати компенсацію?

Захисники та Захисниці, які захищали незалежність, суверенітет, територіальну цілісність України та:

- втратили або мають пошкоджене житло внаслідок бойових дій;

- мають житло на тимчасово окупованих територіях або в районах, де тривають бойові дії;

- проходять реабілітацію далеко від свого задекларованого місця проживання (понад 15 км);

- звільнені з військової служби, але ще не набули статусу учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни;

- звільнені з полону.

Скільки компенсуватимуть? Сума виплат залежить від місця розташування орендованого житла.

- Київ, Дніпро, Львів, Одеса – 2 прожиткових мінімумів – зараз це 6 056 грн.

- обласні центри – 1,5 прожиткового мінімуму – 4 542 грн.

- інші населені пункти – 1 прожитковий мінімум – 3 028 грн.

(для працездатних осіб станом на 1 січня 2025 року).

Якщо особа орендує житло менше ніж на місяць, компенсація виплачуватиметься пропорційно кількості днів проживання.

Як подати заяву (в паперовій або електронній формі)?

- Через структурний підрозділ, відповідальний за ветеранську політику.

- Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) – незалежно від місця проживання.

У цьому заявнику/заявниці може допомагати фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.

Документи, які необхідно подати (копії):

- документ, що посвідчує особу;

- картка платника податків;

- інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- акт обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок бойових дій, спричинених агресією рф;

- військово-обліковий документ;

- посвідчення, що підтверджує статус учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни;

- довідка про відсутність (наявність) судимості та інших обмежень, пов’язаних зі злочинами проти України;

- договір найму (оренди) житла, укладений відповідно до вимог Цивільного кодексу України.

Структурний підрозділ, відповідальний за ветеранську політику, розглядає подані документи та протягом 10 робочих днів ухвалює рішення щодо виплати компенсації та її розміру.

Мінветеранів продовжує працювати, аби кожен ветеран, ветеранка отримували належну підтримку від держави.

kompensatsija_veteranam_zhytlo.jpg

Ветеранів і ветеранок запрошують поділитися досвідом працевлаштування після служби

Український ветеранський фонд Мінветеранів запрошує ветеранів і ветеранок взяти участь в анонімному онлайн-опитуванні та поділитися досвідом працевлаштування після служби.

Ветеранів і ветеранок, які мають досвід звільнення зі служби і пошуку роботи, просять розповісти:

  • які виклики та перешкоди їм довелося долати під час працевлаштування;
  • чи стали їм у пригоді на новому місці роботи знання та навички, отримані під час служби;
  • якої підтримки в працевлаштуванні їм найбільше бракує.

Щоб взяти участь в опитуванні, необхідно дати відповіді на запитання в анкеті за посиланням: https://veteranfund.com.ua/opytuvannia/.

Мета опитування — визначити, як впливає перехідний період після звільнення зі служби і до працевлаштування на успішність працевлаштування.

Український ветеранський фонд систематично досліджує потреби ветеранів та ветеранок. Це важливо для розробки ефективних програм підтримки. З результатами попередніх досліджень можна ознайомитися на сайті установи: https://bit.ly/3HchUKO.

veterany140325.jpg