Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного

призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. №1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів»

     Виконавчий комітет Дружківської міської ради *****  інформує про проведення відкритих торгів на закупівлю «Послуги з буріння та експлуатації свердловини з обладнанням для забору води приміщення за адресою: Донецька область, Краматорський район,  Дружківська міська територіальна громада,  с. Торське, вул. *****». Закупівля послуги (код ДК 021:2015 – (76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин) далі – Послуги проводяться за процедурою відкритих торгів з особливостями, КЕКВ 2240 – Оплата послуг (крім комунальних). Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-16-005971-a

       Обґрунтування доцільності закупівлі Послуги: Послуги з буріння та експлуатації свердловини з обладнанням для забору води приміщення за адресою: Донецька область, Краматорський район,  Дружківська міська територіальна громада, с. Торське, вул. ***** здійснюється по КПКВКМБ 0210150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті раді (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» для забезпечення виконання міською радою наданих повноважень у містах, селах та селищах територіальної громади,  недопущення гуманітарно-техногенної катастрофи, вирішення питання наявності питної води на території населеного пункту (с. Торське) Дружківської міської територіальної громади, забезпечення питною водою мешканців села в умовах воєнного стану, створення безпечних умов життєдіяльності на випадок надзвичайних ситуацій.

    Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений на підставі річного планування з урахуванням  моніторингу цінових пропозицій аналогічних послуг на офіційному майданчику Прозорро/Prozorro в 2024р.

    Очікуваний обсяг закупівлі Послуги: 1 послуга. Очікувана вартість предмета закупівлі Послуги: 200 000,00 грн (двісті тисяч грн. 00 коп.) Період надання послуги: до 10 грудня 2024 року. Місце надання послуги: м. Дружківка с. Торське, вул. ********.

      Нормативно-правові акти: Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діє з 19.04.2020, підстава Закон - 114-IX; Закон України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджений постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), інші нормативно-правові акти.

      Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики викладена у додатку 3 «Технічні вимоги (Технічна специфікація) та інші вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації.

     Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі Послуги: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: офіційний майданчик Прозорро/Prozorro. Очікувана вартість Послуги становить 200000,00 грн. з ПДВ.

Уповноважена особа                                                                      ********

Рішення про нездійснення стратегічної екологічної оцінки

незначних змін до документа державного планування,

щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка

Програма економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, затверджена розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 25.12.2023 № 302  (далі – Програма), із запропонованими до неї змінами, є документом державного планування місцевого рівня.

Метою Програми є створення умов для сталого функціонування соціальної та гуманітарної сфер, належного функціонування інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури та доступності отримання спектра соціальних послуг; відбудова житла та об’єктів соціальної інфраструктури; дотримання екологічних стандартів; забезпечення життєдіяльності громади.

Програма враховує основні пріоритети розвитку громади, містить конкретні завдання щодо підвищення ефективності використання наявного природного, виробничого і трудового потенціалів, ґрунтується на комплексі місцевих галузевих програм, законодавчих та нормативних актів з питань державної економічної політики.

Зміни до Програми, що розглядаються (додаються), передбачають:

  • у напряму /  підрозділі 2.16. «Захист прав і свобод громадян»: включення додаткових заходів (п. п. 1.12, 1.13);
  • у напряму / підрозділі 2.24. «Охорона навколишнього природного середовища»: включення додаткового заходу (п. 1.3).

Даний документ державного планування (зміни до Програми) не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Реалізація запропонованих змін до Програми не несе ймовірних наслідків для таких складових навколишнього природного середовища, як атмосферне повітря, водні ресурси, відходи, земельні ресурси, біорізноманіття та рекреаційні зони, та не матиме вплив на здоров'я населення. Ймовірні наслідки від реалізації запропонованих змін до Програми на території з природоохоронним статусом відсутні.

За результатами проведених консультацій з уповноваженими органами про необхідність здійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, проведених у порядку, передбаченому частиною 7 статті 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», а також згідно з проведеною оцінкою Програми, яка основана на переліку критеріїв визначення наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, затверджених наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів від 28.10.2020 № 213, приймається рішення про відсутність необхідності здійснення стратегічної екологічної оцінки проєкту змін до Програми.

№ з/п

Критерії

Так/ні

Висновки, викладені у рішеннях, зазначених у пункті 5 Критеріїв

Спосіб врахування висновків та обґрунтування

1

Виконання змін передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме реалізацію нової (додаткової) діяльності, не передбаченої у документі державного планування, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

2

Виконання змін передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміни у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля:
характеристики та розміру (масштабів) здійснення діяльності-;
місця провадження (розташування);
умов здійснення діяльності;
виділених природних та/або матеріальних ресурсів.

Враховано

повністю

3

Виконання змін передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

ні

Виконання змін не передбачатиме зміну у реалізації визначеної у документі державного планування діяльності, яка не підлягала оцінці впливу на довкілля та яка внаслідок таких змін вимагатиме здійснення оцінки впливу на довкілля.

Враховано

повністю

4

Зміни вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

ні

Виконання змін не передбачає ймовірні наслідки для територій з природоохоронним статусом:
територій та об’єктів природно-заповідного фонду;
екологічної мережі, Смарагдової мережі.

Враховано

повністю

5

Зміни впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

ні

Зміни не впливають на інші пов’язані документи державного планування, які приймаються на виконання документа державного планування, до якого вносяться зміни (зміна), з урахуванням критеріїв, визначених у пункті 7.

Враховано

повністю

6

Виконання зміни до документа державного планування може погіршити наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

ні

Виконання зміни до документа державного планування не погіршить наявні екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування.

Враховано

повністю

7

Виконання змін ймовірно матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

ні

Виконання змін не матиме значні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення з урахуванням:
ймовірності, тривалості, частоти та зворотності наслідків;
кумулятивного характеру наслідків;
транскордонного характеру наслідків;
ризиків для здоров’я людей та довкілля (наприклад, викликаних аваріями);
розмірів та просторового поширення наслідків (географічна територія та чисельність населення, які ймовірно зазнають впливу);
наслідків для територій або ландшафтів, які мають охоронний статус на національному або міжнародному рівні.

Враховано

повністю

8

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, які передбачалося вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Враховано

повністю

9

Зміни вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

ні

Зміни не вимагатимуть перегляду або внесення змін до заходів, передбачених для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

Враховано

повністю

На підставі висновків департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації  (лист від 10.10.2024    № 10-15/2386/90-24) та департаменту охорони здоров’я Донецької обласної державної адміністрації (лист від 07.10.2024 № 01-21/3719/0/71-24) щодо відсутності негативного впливу незначних змін до документу державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка на довкілля, у тому числі на здоров’я населення, та рекомендацій не здійснювати стратегічну екологічну оцінку зазначених змін, прийнято рішення не здійснювати стратегічну екологічну оцінку незначних змін до документу державного планування: Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік, затвердженої розпорядженням начальника Дружківської міської військової адміністрації від 25.12.2023 № 302.

Начальник Дружківської міської

військової адміністрації Краматорського

району Донецької області                                                                                                               *****

Рішення про нездійснення стратегічної екологічної оцінки незначних змін до документа державного планування, щодо якого раніше здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, підготовлено відділом економічного і соціального розвитку виконавчого комітету Дружківської міської ради

Заступник начальника відділу

економічного розвитку виконавчого комітету

Дружківської міської ради                                                                                                              *****

 Процедура отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Повна назва адміністративної послуги:

Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами у межах населеного пункту.

Інформація про послугу

Дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці.

Для отримання такого дозволу необхідно звернутись до центру надання адміністративних послуг з відповідним пакетом документів.

Де отримати

Центр надання адміністративних послуг м. Дружківка (далі ЦНАП м. Дружківка), за адресою: 84206, Донецька область, Краматорський район, дружківська територіальна громада, м. Дружківка, вул. Машинобудівників, 64.

Як замовити послугу

Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника, шляхом подання безпосередньо в ЦНАПі м. Дружківка або відправки документів поштою (рекомендованим листом).

Хто може звернутися:

Фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець.

Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

Заява за формою згідно з додатком 1 до Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Дружківка, затверджених рішенням Дружківської міської ради від 27.12.2006 № 5/8-2 «Про зовнішню рекламу у місті Дружківка».

до Заяви додаються:

  • Ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;
  • Фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу.

У разі прийняття рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце (або рішення про відмову):Заявник через ЦНАП м. Дружківка отримує таке рішення.I.     У разі отримання пріоритету на заявлене місце, яке перебуває у комунальній власності Заявник:

1) Протягом трьох днів укладає договір на пріоритет щодо тимчасового використання місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій з управлінням житлового та комунального господарства (визначається у рішенні про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце).

2) Протягом п'яти днів з дня отримання пріоритету подає робочому органу (відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської ради) копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати.

3) Протягом строку пріоритету оформляються примірники Дозволу на розміщення зовнішньої реклами за формою «ДОЗВІЛ на розміщення зовнішньої реклами» у Правилах розміщення зовнішньої реклами у місті Дружківка, затверджених рішенням Дружківської міської ради від 27.12.2006 № 5/8-2 «Про зовнішню рекламу у місті Дружківка». Для визначення робочим органом (відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської ради) узгодження такого розміщення з зацікавленими органами (особами), з якими необхідно їх погодити, подає через ЦНАП м. Дружківка:- Топогеодезичний знімок місцевості (М1:500) з прив'язкою місця розташування рекламного засобу;- Технічну документацію, яка підтверджує надійність та безпечність рекламного засобу (при потребі). II.  У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету замовнику через ЦНАП м. Дружківка надається вмотивовану відповідь.

Умови і випадки надання

Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів. 

Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам: 

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 38-41 Типових правил розміщення зовнішньої реклами; 

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків; 

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений; 

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі; 

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття; 

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.

Забороняється розташовувати рекламні засоби:

на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів; у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини. 

Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами.

Результат та способи отримання результату адміністративної послуги

  • Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
  • Вмотивована відповідь про відмову у наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Отримати результати надання послуги заявник може:

Особисто або через законного представника шляхом отримання безпосередньо в ЦНАПІ м. Дружківка або поштовим відправленням на вказану при поданні заяви адресу (рекомендованим листом).

У разі отримання Дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Замовник щодо місць, які перебувають у комунальній власності, укладає Договір щодо тимчасового використання місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій (визначено рішенням про надання Дозволу на розміщення зовнішньої реклами).Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом п'яти днів з дати його прийняття.

*Інформація підготовлена відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Дружківської міської ради відповідно до Закону України «Про рекламу» (стаття 16); Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (стаття 4-1); Постанову КМУ від 29.12.2003 №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами»; Рішення Дружківської міської ради від 27.12.2006 № 5/8-2 «Про зовнішню рекламу у місті Дружківка».

Платформа створена за дорученням Президента України Володимира Зеленського для оперативного вирішення поточних проблемних питань підприємців у кожній області на базі Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України.

Новий формат системного та конструктивного діалогу влади і бізнесу на регіональному рівні дозволить вчасно реагувати на запити підприємців та підтримувати їх, формувати критично важливий в умовах війни пакет пропозицій загальнонаціонального рівня для розгляду на засіданні Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України.

Продовжити

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення Заяви про визначення обсягу стратегічної

екологічної оцінки змін до Програми економічного і соціального розвитку

Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік

 

На виконання Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» з метою одержання та врахування пропозицій і зауважень громадськості, виконавчий комітет Дружківської міської ради оприлюднює Заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки змін до  Програми економічного і соціального розвитку Дружківської міської територіальної громади на 2024 рік.

З текстом Заяви можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Дружківської міської військової адміністрації за посиланням: https://druisp.gov.ua/gromadska-rada/polozhennya/9680-zayava-pro-viznachennya-obsyagu-strategichnoji-ekologichnoji-otsinki-zmin-do-programi-ekonomichnogo-i-sotsialnogo-rozvitku-druzhkivskoji-miskoji-teritorialnoji-gromadi-na-2024-rik-8.

Зауваження та пропозиції приймаються до виконавчого комітету Дружківської міської ради протягом 10 діб, тобто до 24.10.2024 включно, на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Зауваження та пропозиції, отримані після встановленого строку, не розглядаються.